ravallo
Make ATK Great Again
Mä en jotenkin oo oikein syttynyt suurimpaan osaan noista SE:n graffumodeista. ENB:t näyttää erilaiselta, mutta ei mun mielestä välttämättä paremmalta (vois koittaa jotain tosi lähelle vanillaa menevää setuppia). Sama häiritsee muita modeja, esimerkiksi SMIM kyllä parantaa monia juttuja (erityisesti pyöreitä, kuten käydet ja ketjut) tosi paljon, mutta sitten se myös sörkkii paikkoihin joihin ei mun mielestä tarvis, ja näyttää siltä että joku on käynyt hiomakoneen kanssa vetämässä särmät pyöreiksi kaikista puuosista. Realistic water parantaa jotain vesijuttuja mutta huonontaa joitain muita. Sama epätasaisuus vaivaa mun mielestä aika montaa texture modia, jotkut asiat näyttää tosi hyvältä ja sitten jossain tulee whattef... tunne että mitä ne on oikein miettineet. Joku LOD modi pitäis varmaan laittaa.
Ilman SkyUI:ta pelaaminen olis kyllä melkoista hampaiden repimistä. Immersive citizens on käytössä ja jotain pieniä lisää puita metsään modeja tyylisiä.
Ilman SkyUI:ta pelaaminen olis kyllä melkoista hampaiden repimistä. Immersive citizens on käytössä ja jotain pieniä lisää puita metsään modeja tyylisiä.