The Elder Scrolls V: Skyrim

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 190
Keskustelua tästä järkäleestä.

Remasteroitu versio eli Special Edition julkaistaan 28. lokakuuta ja senhän saa PC:llä automaagisesti ilmaiseksi kunhan omistaa normaalin version kaikkine delsuineen. :cool:
 
Available: 28 October
This game will unlock in approximately 9 days
:nb: :nb: :love:

Tässä varmaan ei modit (sisältö, ei ulkonäkö) toimi suoraan - vai onko Bethesda testaillut / päästänyt modaajia betatestaamaan?
 
Modit pitää minimissään avata ja uudelleentallentaa uudella CK:lla. Muutamat luotettavat eliittimodaajat ovat päässeet jo betatestaamaan peliä ja työkaluja ja muutamia modeja on jo ladattu valmiiksi saataville odottamaan pelin julkaisua.

Skriptilaajennin ei tule olemaan heti saatavilla, menee varmasti jonkin aikaa ennen kuin se saadaan käännettyä uudelle pelille.
 
Onko tuolle remasteroidulle versiolle oikeasti tarvetta, itse alkuperästä vähän alusta pelanneena osaa sen enempää vertailla.
 
Eikö tästä ole vieläkään julkaistu muuta videomateriaalia kuin se yksi traileri?
 
Mitä videomateriaalia pitäisi muka saada? Kyseessä on sama peli kuin viisi vuotta sitten, saanut vain lievän kasvojen kohotuksen.
 
Kyllä sitä varmaan uusi kierros pitää taas aloittaa kun remaster saapuu, kun kerran ilmaseksi saa.
 
Lisää ilmaisia remastereita, kyllähän se aina kelpaa. Pitänee tätäkin vihdoin oikeasti pelatakin kun se tuolla Steamissa on jo pitkään odotellut. :D
 
Sehän olisi itsellekkin tuo sitten paukahtamassa, että paluu skyrimiin mahtaa olla edessä. Saas nähdä miten menee modien kanssa kun tuossa ilmeisesti on myös työkalut pistetty uusiksi, että meneekö tosiaan niin että tuolle pitää vääntää erikseen omat vai mahtaako vanhemmat kääntyä kiltisti.
 
Onko tuolle remasteroidulle versiolle oikeasti tarvetta, itse alkuperästä vähän alusta pelanneena osaa sen enempää vertailla.
On, vanha Skyrim muuttui ihan pahuksen epävakaaksi kun siihen lataili suuremman määrän modeja. Varmaan osittain 32-bittisyydestä johtuen (muistiongelmat). Uuteen versioon tulee 64-bit moottori joka lienee sama kuin Fallout 4:ssä ja ainakin itse odottaisin sen olevan paljon vakaampi.
 
On, vanha Skyrim muuttui ihan pahuksen epävakaaksi kun siihen lataili suuremman määrän modeja. Varmaan osittain 32-bittisyydestä johtuen (muistiongelmat). Uuteen versioon tulee 64-bit moottori joka lienee sama kuin Fallout 4:ssä ja ainakin itse odottaisin sen olevan paljon vakaampi.
Tuo ei kyllä haittais ollenkaan jos saavat vakaammaksi isommin modattuna. Siihen kaatu itsellä viime kerralla skyrimin pelaaminen kun alotti alusta ja ilmeisesti modasin hieman liikaa ja epävakaaksihan se meni. Edelleen pelattavissa sinällään mutta kuitenki just se sopiva määrä ongelmia, että ei vaan jonku ajan päästä enää jaksanut.
 
heh, itsellähä nyt pairviikkoa si aloitettu modi kierros taas menossa ... tulenee yksi 300h+ save lisää:)

sellane tippi jos modit kaatuilee niin syyllistä kannattaa alkaa etsiä, yksi esmes on helgen reborn ja fight against thalmor part 2 confilkti, yksi tarpeeton navmesh aiheutata ctd ongelmia helgenin lähellä. (Si jännä skyrimmagic tuli itselle: pelissä oli epävakauttaa aluksi ja arvelin ettei testaamista varten haittaa jos tunkaisee muutamakymmentä kusti/improving modia lisää ja hups peli muuttui stabiiliksi ilman mitään järkevää syytä, kannattaa hetki vaan pelailla ja edetä savettaen ennen yhtää loadscreeniä...jossai kohtaa voi omatoimisesti vakautua)
 
Alkuperäistä tuli väännettyä jotain 150 tuntia Xboxilla. Muistelisin, että loppuvaiheessa meni liian helpoksi kun hahmo niin ylivoimainen. :D Mitenkäs nuo PS4 version modit? Ei ilmeisesti ole tulossa tukea ollenkaan?
 
Alkuperäistä tuli väännettyä jotain 150 tuntia Xboxilla. Muistelisin, että loppuvaiheessa meni liian helpoksi kun hahmo niin ylivoimainen. :D Mitenkäs nuo PS4 version modit? Ei ilmeisesti ole tulossa tukea ollenkaan?
On tulossa mutta rajoitettu, käytänössä vain ESP sallittaan mutta @Kirottu osaa nämä asiat paremmin selittää.
 
Alkuperäistä tuli väännettyä jotain 150 tuntia Xboxilla. Muistelisin, että loppuvaiheessa meni liian helpoksi kun hahmo niin ylivoimainen. :D Mitenkäs nuo PS4 version modit? Ei ilmeisesti ole tulossa tukea ollenkaan?
Mutta siinä oli aina mahdollisuus yrittää jotain lähes mahdotonta laukausta jousella jos oli tylsää

EDIT: Ja PC versiolla se oli vielä hauskempaa kun sai jouseen ihan hullut tehot. Silloin sniputtamisesta tuli oikein kunnon hupia
 
Mutta siinä oli aina mahdollisuus yrittää jotain lähes mahdotonta laukausta jousella jos oli tylsää

EDIT: Ja PC versiolla se oli vielä hauskempaa kun sai jouseen ihan hullut tehot. Silloin sniputtamisesta tuli oikein kunnon hupia
Vähän niinkuin tämä?

Joo tulihan sillä jousella itekkin sniputeltua, mutta en tuon videon tasoon kyllä päässyt. Edit: enkä ole varma oliko konsoliversiolla ollut mahdollistakaan.
 
Mitenkäs nuo PS4 version modit? Ei ilmeisesti ole tulossa tukea ollenkaan?

PS4:n modeissa on erikoissääntö "no external assets" eli modi koostuu vain ja ainoastaan esp-tiedostosta. Tuo rajoittaa paljon PS4:n moditarjontaa. Ei uusia tekstuureita, modeleita, ääniä, skriptejä (tämä yksinään on tosi tosi iso rajoite), jne.

Pelkällä esp-tiedostolla voi kuitenkin tehdä jo paljon rajoituksista huolimatta. Tässä listattuna esimerkkejä:
http://forums.bethsoft.com/topic/1609582-ps4-mods-still-confused-on-what-we-will-see/#entry25240470
  • Fixing many annoying bugs, like save game bloat from corpses that won't clean up and weapons and shields being unequipped on death, interior shadow striping, atronach perk/stone absorbing summons, elemental potency breaking summoning staves, etc.
  • Make destruction scale better.
  • Add all sorts of new spells, enchantments, perks, etc. (but no new scripted spells, enchantments, etc.)
  • Make silver weapons and fur armor craftable and temper able.
  • Add new weapons and armor's that look the same as an in game variety but behave very differently because the stats have been altered. An "iron sword of annihilation" that actually annihilates, for instance, because it's damage has been increased. Or a steel sword of the paladin that has a bonus against undead (by giving it the silver weapon keyword). These could be done through base stats leaving the player free to put an additional enchantment on it if they wanted.
  • Add missing Skyforge weapons to Eorlands vendor list (just use the in game steel mesh).
  • Make greater use of in-game meshes that are rarely used like the ancient nord armor sets by making new sets of player armor with these meshes and making them craftable or hand placed or added to leveled lists.
  • Make a perk (or add it to an existing perk) for improving iron, hide, fur and leather "twice as much" (or any increment of improvement you want).
  • Completely redesign the gameplay mechanics for crafting weapons and armor, including the crafting recipes, changing the temper bonus for individual tiers of armors, reorganizing the perk tree, completely rewriting it if you want.
  • Completely overhaul the skill trees, perks and tiers of weapons and armor, changing the weight, the amount of protection provided/damage done, swing speed, range, etc of every armor and weapon to rebalance the whole thing into something quite different from vanilla.
  • Completely overhaul all of the perk trees, with new perks or by editing existing perks to make them better and more interesting. (but no scripted perks)
  • Not to mention more traditional things like player houses, expanded/decorated villages, towns and cities, with new vendors, etc. but only using vanilla assets.
 
PS4:n modeissa on erikoissääntö "no external assets" eli modi koostuu vain ja ainoastaan esp-tiedostosta. Tuo rajoittaa paljon PS4:n moditarjontaa. Ei uusia tekstuureita, modeleita, ääniä, skriptejä (tämä yksinään on tosi tosi iso rajoite), jne.

Pelkällä esp-tiedostolla voi kuitenkin tehdä jo paljon rajoituksista huolimatta. Tässä listattuna esimerkkejä:
http://forums.bethsoft.com/topic/1609582-ps4-mods-still-confused-on-what-we-will-see/#entry25240470
Kiitos vastauksesta. :) Vaikuttaa kohtalaiselta tuo lista, mutta niitä skriptejä ja uusia tekstuureita jää kyllä kaipaamaan, mutta sellasta se on. PS4 on tällä hetkellä ainoa vaihtoehto meikäläiselle.
 
Täytyy kyllä kehua pelin tunnelmaa, pelkästään samoilu ja maisemoiden katselu samalla kun kuuntelee hienoa taustamusiikkia on elämys itsessään.
Tämä kyllä todellakin. Kun pitäisi mennä tekemään tehtävää, niin huomaakin aina jotain muuta kiinnostavaa. :D
 
itsellähän modatussa menee atm 32, factionit vieläkin alussa ja mainqustissa hädin tuskin edetty (syy on osittain difficulty modeissani aka jokainen vastaantuleva velho ja lohikäärme on pahempia kuin ebony warrior kunnes löydän ne pirun resisti enchantit jostakin, scarcityllä menemällä se on oma hommansa mutta palkitsevaa kun löytää)

lisätä kanssa niin lohharit oli pakko pakottaa olemattomiin aka disabloimalla spawn changet ja lopettamalla fast travrelin käytön sen jälkeen kun eteen tupsahti legendary difficulty luokan frostdragoni, säätämällä pelin diffuclty adeptista noviisii tämän pomon sai maihi reilun tunnin duck and cover bowi ammuselu perää:) (jokane hönkäys joka osu sattu 80% helaa per sekuntti niin katokset muurit ja kaikki muu muodostui 100% ilmassa pysyvän lohharin tappon pakollsiksi) osana sanoa kanssa että levu vähä kilahti sneak/pickpocket/wayfarer skilleistä josta seurasiki tämä tilanne aka unenchanted low level gear unable to face anything in fair combat:D
 
Viimeksi muokattu:
osana sanoa kanssa että levu vähä kilahti sneak/pickpocket/wayfarer skilleistä josta seurasiki tämä tilanne aka unenchanted low level gear unable to face anything in fair combat:D
Tuli tästä mieleen ihan tämä:
75543.jpg


:D

(Lähde: http://www.escapistmagazine.com/art...osplay/comics/critical-miss/9245-Skyrim-Tales)
 
Viimeksi muokattu:
jep, vähä saman suuntainen paitsi että jos olisi smith/ench kurvanu ylös niin olisi edes geari oikealla tasolla, mutta mitäs tässä hit and runneja vedellessä kunnes saa itsensä oikealle tasolle:)
 
Ensi perjantaina pitäisi päästä jo pelaamaan, sikäli mikäli Gigantti toimittaa ennakkotilaamani PS4-version julkaisupäiväksi. Innolla odottelen, vaikka pelin olen jo kahdelle laitteelle ostanut (PC & Xbox 360). Läppäri vetelee viimeisiään, minkä takia Skyrim on ollut nyt tauolla ja tuo edellisen konsolisukupolven versio (ainakin Boxilla) menee aika lailla nauttimiskelvottomaksi sitä mukaa mitä pidemmälle pelissä etenee.

Tosiaankin PC-version parissa tunteja on kulunut mutu-tuntumalta arvioituna semmoiset lähemmäs 1000 ja modien kanssa on tullut leikitettyä. Ei mitään grafiikkamodeja, vaan enemmänkin pelikokemusta parantavia juttuja sekä tietenkin erinäisiä korjauksia ja gameplay-muutoksia.

PS4-version jahka saan niin tarkoituksena olisi kerätä kaikki trophyt. Teen varmaankin kolme erilaista heeboa jolla sitten seikkailemaan Skyrimin talvisiin maisemiin ja trophyhunttaamaan. Ensiksi kaiketi pelin päätarina (+ Dragonborn & Companions) läpi jollakin oikein kliseisellä nord-warriorilla ja sitten maagi-hahmo sekä thief/assassin-ukkeli saavat vetää loput trophyt läpi. Sitten vain odotellaan että milloin tulee hyviä modeja ja laitellaan uusia pelikertoja käyntiin jos siltä tuntuu.

Skyrim on varmaankin eniten pelaamani peli ja kaikista huonoista puolistaan (esim. ääninäyttely ja varsin geneerinen juoni/hahmot) huolimatta loistava kokemus. Mahtavaa päästä kokemaan se pian uudelleen - vaikkakin vanillana.
 
Tarjoaako tuo ps4 Pro mitään tajunnan räjäyttäviä graafisia etuja tämän pelin suhteen? Xbox One:sta vaihtamista tässä pohdiskelen. :think:
 
Tarjoaako tuo ps4 Pro mitään tajunnan räjäyttäviä graafisia etuja tämän pelin suhteen? Xbox One:sta vaihtamista tässä pohdiskelen. :think:
Huonomman modi tuen ainakin eli Sony rajoittaa modeja paljon Mikkisoftaa enemmän. Henkilökohtaisesti en usko grafiikassa olevan paljoakaan eroa
 
Tarjoaako tuo ps4 Pro mitään tajunnan räjäyttäviä graafisia etuja tämän pelin suhteen? Xbox One:sta vaihtamista tässä pohdiskelen. :think:
No siis mitä Sony ite on lupaillu ois (näitä asioita tukevissa peleissä eli peli pitää olla tekijoiden puolelta tehty yhteensopivaksi): 60fps@1080p samantason graffoilla mitä tällä hetkellä ps4, 30fps@1080p enemmän silmäkarkkia verrattuna tämän hetken ps4 ja 30fps@4k joka tosin ilmeisesti tulee olemaan renderöity 1440p upscalattuna mikäli olen oikein käsittänyt puheista. Siinä ne suurimmat lupaillut edut pitäisi visuaalisenpuolen osalta olla.

Tietty nuo tosiaan mikäli skyrim sitä tukee. En ole ollenkaan tietoinen onko tukea. Siihen on lista mitkä pelit on tuettuna heti ps4 pro julkaisussa jonka varmasti google löytää kun ei ole heittää linkkiä suoraan.

Ja kuten yllä mainittiin niin modituki tulee olemaan ps4 puolella rajoittunut ainoastaan .esp:hen eli ei ulkoisia tekstuureja, ääniä, skriptejä tai muutakaan sellaista.
 
Se on muuten viimeiset hetket hankkia kaikki Skyrimin lisärit, jos joku puuttuu, että saa sen parannellun version ilmaiseksi
 
No siis mitä Sony ite on lupaillu ois (näitä asioita tukevissa peleissä eli peli pitää olla tekijoiden puolelta tehty yhteensopivaksi): 60fps@1080p samantason graffoilla mitä tällä hetkellä ps4, 30fps@1080p enemmän silmäkarkkia verrattuna tämän hetken ps4 ja 30fps@4k joka tosin ilmeisesti tulee olemaan renderöity 1440p upscalattuna mikäli olen oikein käsittänyt puheista. Siinä ne suurimmat lupaillut edut pitäisi visuaalisenpuolen osalta olla.

Tietty nuo tosiaan mikäli skyrim sitä tukee. En ole ollenkaan tietoinen onko tukea. Siihen on lista mitkä pelit on tuettuna heti ps4 pro julkaisussa jonka varmasti google löytää kun ei ole heittää linkkiä suoraan.

Ja kuten yllä mainittiin niin modituki tulee olemaan ps4 puolella rajoittunut ainoastaan .esp:hen eli ei ulkoisia tekstuureja, ääniä, skriptejä tai muutakaan sellaista.
Ei ole kylläkään Sony tainnut luvata mitään kovin yksityiskohtaista. Sonyn vaatimukset ovat käsittääkseni luokkaa "ei saa olla huonompi kuin perusmallilla", mutta sen enempää ei sitten vaaditakaan. Kehittäjät tekevät sitten mitä tekevät tuon rajoituksen puitteissa. Skyrimin kohdalla Pro-mallilla on muistaakseni luvattu natiivi 4k-tuki, mutta en muista että muusta olisi ollut puhetta (mutta on siis voinut ollakin; ei vain ole jäänyt mieleen että olisi).
 
Jos omistaa Skyrimin, mutta ei mitään DLC:tä, niin kannattaako tässä nyt sitten ostaa esim. g2playsta toi Legendary edition? Onko mitään hajua mikä tuolle Remasteredille tulee hinnaksi?
 
Jos omistaa Skyrimin, mutta ei mitään DLC:tä, niin kannattaako tässä nyt sitten ostaa esim. g2playsta toi Legendary edition? Onko mitään hajua mikä tuolle Remasteredille tulee hinnaksi?
No jos se "Skyrim + Add-Ons" -bundle maksaa 36,56eur "tarjouksessa" ja add-onit on 45 euroa erikseen ostettuna ( :rolleyes: ) niin luultavasti ei paljon halvemmalla tule myyntiin kun nuo ostamalla sen saa kuitenkin.

Verrokiksi; itse taisin maksaa jotain 11eur vuosia sitten Amazonista, ihan levykopio Legendary Editionista. Aika rip-offia nuo Steamin hinnat, niin kuin yleensäkin...
 
Special Edition tulee todennäköisesti olemaan myös PC:llä täysihintainen julkaisu, joten tavalla tai toisella kannattaa kannattaa puuttuvat delsut hankkia edulliseen hintaan.
 
Vielä muistan kun toissa kesänä Steamin alennusten aikaan peruspeli taisi maksaa jotain 3 euroa ja Legendary edition noin 7 euroa. Tänä kesänä oli jo hinnat tuosta hieman nousseet... :think:
 
Ei ole kylläkään Sony tainnut luvata mitään kovin yksityiskohtaista. Sonyn vaatimukset ovat käsittääkseni luokkaa "ei saa olla huonompi kuin perusmallilla", mutta sen enempää ei sitten vaaditakaan. Kehittäjät tekevät sitten mitä tekevät tuon rajoituksen puitteissa. Skyrimin kohdalla Pro-mallilla on muistaakseni luvattu natiivi 4k-tuki, mutta en muista että muusta olisi ollut puhetta (mutta on siis voinut ollakin; ei vain ole jäänyt mieleen että olisi).
No nuo on ne mitä itse olen poiminut erinäisistä aihetta käsittelevistä uutisista joista on sen käsityksen saanut, että tuo on se mitä sony on lupaillut ps4 pro:n suhteen. Mutta eihän tuo kovin tarkkaan määrittelyä vielä olekkaan mitä nyt tuohon listasin.
 
No nuo on ne mitä itse olen poiminut erinäisistä aihetta käsittelevistä uutisista joista on sen käsityksen saanut, että tuo on se mitä sony on lupaillut ps4 pro:n suhteen. Mutta eihän tuo kovin tarkkaan määrittelyä vielä olekkaan mitä nyt tuohon listasin.
Titalfall 2:n tuottajan mukaan vaatimustaso on tosiaan se, etteivät pelit saa toimia Prolla huonommin. Toki tuo ei ole Sonyn oma lausunto, joten siinä on pientä epävarmuutta vielä. En vain itse ole törmännyt Sonyn viralliseen kantaan, joka olisi mitään minimitasoa määritellyt, vaikka olenkin tilannetta seurannut kohtalaisen aktiivisesti. Siksi väitteesi kuulosti vähän oudolta, ja muutenkin oli oudon tarkkkoja vaatimuksia minusta (siis jännällä tavalla tarkkoja). Vaan virallisen tiedon puutehan tässä taitaa meinata vähän vaivata...
 
Titalfall 2:n tuottajan mukaan vaatimustaso on tosiaan se, etteivät pelit saa toimia Prolla huonommin. Toki tuo ei ole Sonyn oma lausunto, joten siinä on pientä epävarmuutta vielä. En vain itse ole törmännyt Sonyn viralliseen kantaan, joka olisi mitään minimitasoa määritellyt, vaikka olenkin tilannetta seurannut kohtalaisen aktiivisesti. Siksi väitteesi kuulosti vähän oudolta, ja muutenkin oli oudon tarkkkoja vaatimuksia minusta (siis jännällä tavalla tarkkoja). Vaan virallisen tiedon puutehan tässä taitaa meinata vähän vaivata...
Tuota en ollut aiemmin lukenut, joten siinäkin mielessä oli ihan kiva nähtävä eli kiitoksia. Ja tosiaan tuossa kieltämättä oli eri tavalla muotoiltu asioita kuin niissä mitä on itse tähän mennessä tullut luettua. En sitten tiedä onko vain tullut luettua vähän turhan joutuin asioita mutta tosiaan voisin vannoa nuo listaamani asiat poimineeni. Pitäisi näemmä melkein pistää tuollaiset uutiset talteen että voisi ihan jo itsekkin jälkikäteen kertailla ja varmistella että mitä tuli luettua. Ja tietty että olisi jotain mihin suoraan viitata.
 
Taitaakin mennä ensi viikonloppu skyrimin parissa. Jos ottaisi toisen kierroksen main questia ja innostuisi myös pelaamaan dragonbornin läpi kun jäi aikoinaan pelaamatta. Nähtävästi olisi myös vaikka mitä pientä ja hienoa vielä tekemättä ja tarjolla. Samalla tuleekin testattua uusi näytönohjain :comp:
 
Taitaakin mennä ensi viikonloppu skyrimin parissa. Jos ottaisi toisen kierroksen main questia ja innostuisi myös pelaamaan dragonbornin läpi kun jäi aikoinaan pelaamatta. Nähtävästi olisi myös vaikka mitä pientä ja hienoa vielä tekemättä ja tarjolla. Samalla tuleekin testattua uusi näytönohjain :comp:
Ainakin julkaisupäivä pitää varmaan itekkin vetää menemään ja kattoa miten jaksaa napata taas. Dragonborn ois pelaamatta niin ikään täälläkin, että sen kyllä kävis ihan mieluusti kattelemassa että mitäs jännää sieltä löytyis.
 
kannattaa kanssa quest modeja, wyrmstooth ainakin kannattaa, voi suositella dragonborn legacya kanssa:) (wyrmtooth 1.6 version löytää googlella muunmuassa kyll jakoja viel on vaikka modin tekijä poistikin kaiken nexustesta )
 
2am Central European Summer Time (October 28)

Siinä pitäisi olla aukeamisaika Special Editionille
 
Harmi ettei scriptilaajennin ole todennäköisesti toimimassa heti julkaisupäivänä. Ainakin jotain yksinkertaisia modeja joita käyttäisin tänä päivänä on deadly mutilation, kun on vähän mukavamman tuntusta taistelua niiden miekkojen kanssa. :comp:
 
Harmi ettei scriptilaajennin ole todennäköisesti toimimassa heti julkaisupäivänä. Ainakin jotain yksinkertaisia modeja joita käyttäisin tänä päivänä on deadly mutilation, kun on vähän mukavamman tuntusta taistelua niiden miekkojen kanssa. :comp:
Tuo on kieltämättä. Itselle ainoa ihan oikeasti lähes pakollinen on SkyUI mutta ilman pärjäsi alkuperäisessäkin julkaisussa niin kyllä sitä nytkin siihen asti, että ehtivät säätää modit kohdilleen.
 
Tuo on kieltämättä. Itselle ainoa ihan oikeasti lähes pakollinen on SkyUI mutta ilman pärjäsi alkuperäisessäkin julkaisussa niin kyllä sitä nytkin siihen asti, että ehtivät säätää modit kohdilleen.
Itse käytin enemmän modeja, jotka säätivät taikomisen tasapainotusta. Taiat kun olivat aina loppupeleissä alitehoisia jouseen ja miekkoihin verrattuna. Tosin se SkyUI kyllä parantaa aika tavalla pelin pelattavuutta.
 
Onko toi remastered nyt semmonen, ettei heti tarvitse ladata 47 pakettia tekstuureja johonkin G.E.M.S arkkitehtuuriin sertifikoituna ja dovakhiin(TM) load order optimoituna? Eli ei semmonen mitä se alkuperänen ns. HD dlc oli?
 
Tekstuurit ovat samat kuin alkuperäisen viralliset "HD"-tekstuurit. Tämä remasteri on lähinnä moottorin remontti, ei sisällön. Valaistus, shaderit, ym. on päivitetty ajan tasalle, mutta eipä juuri muuta.

Ja tietysti 64-bit exe.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 720
Viestejä
4 494 031
Jäsenet
74 285
Uusin jäsen
ImPetriiZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom