Lockpicking on naurettavan helppoa kun tajuaa sen logiikan, se tumbler pitää olla ylhäällä koko ajan niin näkee helposti missä kohtaa "lukitaan". Tumblereissa on siis kolme "nopeutta" joilla se liikkuu alas ja nopeus vaihtuu aina kun sen päästää ihan alas, kun painelee koko ajan ylöspäin sitä niin näkee kuinka nopeasti se liikkuu ja sitten kun näkee että se liikkuu hitaasti niin lukitsee sen. Vaikea selittää mutta youtubesta löytyy hyvät ohjeet.
Joo löysin tämän äskettäin, meni vaan monta tuntia tuon ekan oblivion gaten sulkemiseen(plus kvatch questi), yks noita obl huonoja puolia, todella inhosin noita oblivion gateja, ehkä sen pari kolme jaksaa, mutta niitä ei tainnu olla montaa pakko tehdä.
No siitä huolimatta peli maistuu, mutta on tässä puutteita ja asioita, jotka olisi pitänyt tehdä aivan toisin.
Conjuration olisi pitänyt ottaa kans major skilleihin, mutta joo eikat noilla niin väliä, tein jonkun custom classin johon vähä sitä sun tätä.
Pitänee kokeilla kauan tätä jaksaa ja kun tuntuu siltä niin autellaan modeilla.
En myöskään hoksannut oliko spellit jossain listattu schooleittan, vai oliko ne vaan self/target yms... Ja en muista että oliko tässäkin sama kuin Skyrim, eli noita vanhoja obsolete spellejä ei voinut poistaa, tais olla...
Ainakin jotain UI modia kaipais kipeästi, sellaista joka organisoi ja listaa paremmin tavarat, eli useampi valikko. esim FO4:ssä oli fallUI ja FallINV, tän tyylisiä, tai skyrimin skyui.