Tulipahan tämäkin pistettyä tulille. Hienolta näyttää, grafiikat on parantuneet ja ihan hyvät, sekä toimii ainakin mun koneella todella hyvin, ei oo aivan kaikki detaljit maxissa ja dlss balanced/quality erolla ei näytä olevan isoa väliä.
3h jälkeen leveliä tullu aika nopeasti, ekan luolan jälkeen jo pari leveliä.
Tässä vaan muistuu mieleen nuo oq ob huonoudet, fysiikat, jotka ilmeisesti vähän parantuneet, mutta edelleen tuntuu, että oltais luistinradalla, joka ei niin hyvin luista.
Inventory management on kauheaa, tavaraa tulee ja koko ajan täynnä, lockpicking on pers*** ja tavarat hajoaa koko ajan, en muista mutta nuo taisi olla ensimmäisiä jotka modasi pois, ainakin tuon hajoamisen. Peli tuntuu kyllä kaipaavan läjän modeja, mutta katotaan miten pitkälle tätä jaksaa vanillana.
Toivottavasti jaksaa main questin loppuun tällä kertaa, vois hieman vähemmä keskittyä noihin sideguesteihin tällä kertaa.
Ainakin näin alkuun adept vaikeustaso tuntuu sopivalta. Muistaakseni oqob modasin jotenkin tuota vaikeustasoa, en muista enää vai oliko sitä tyhmää levelling systeemiä, ainakin nyt se tuntuu paremmalta.