Näistä tuloksien eri tavoilla laskemisesta kun on puhe, niin eikös sellainen nettisivulle artikkelin sekaan upotettava "tulostaulukkolaskin" olisi suht simppeli toteuttaa. Eli olisi yhdessä taulukossa jokaisen testipelin tulokset jokaisella näyttiksellä ja jokaisella resoluutiolla ja sieltä voisi naksutella sitten aktiiviseksi ne sarakkeet jotka itseä kiinnostaa (ne pelit joita itse pelaa tai ajattelee joskus pelaavansa sillä resoluutiolla mikä näyttö sattuu itsellä olemaan käytössä) ja voisi sitten nappia painamalla katsoa siitä kyseisten sarakkeiden eri keskiarvovaihtoehdot (aritmeettinen, geometrinen ja miksei vaikka sitten se harmoninenkin). Itse kaavat ovat hyvin yksinkertaisia, lähinnä ulkoasun sovittaminen sivuston teemaan söisi varmaan jokusen tunnin. Kun tuommoisen taulukon kerran tekisi niin tuloksien kopioiminen siihen siitä excelistä mihin ne testejä ajellessa keräilläänkin olisi yksinkertainen copy&paste-operaatio.
edit: Tai sitten menee helpomman kautta, eli tekee vaikka Excel-pohjan jossa on nuo kaikki ajetut tulokset ja keskiarvot nipussa ja joka sitten liitetään artikkeliin ja ne jotka haluavat itse tutkia tarkemmin voivat sen ladata.
edit: Tai sitten menee helpomman kautta, eli tekee vaikka Excel-pohjan jossa on nuo kaikki ajetut tulokset ja keskiarvot nipussa ja joka sitten liitetään artikkeliin ja ne jotka haluavat itse tutkia tarkemmin voivat sen ladata.
Viimeksi muokattu: