En itsekään. Tesla ei tule yhtään vastaan ja ei noudata kuluttajansuojalakia. Ihan järjetöntä olisi uusia monen tonnin lämpöpumppuja uudestaan ja uudestaan omaan laskuun.Sähkövastuksellisessa näemmä häviää Matrix-valotkin.
Miten lie menee yli 80tkm ajetut pumpulliset ilman perustakuuta kaupaksi. Itse an ainakaan sellaista uskaltaisi ostaa.
Noh, onneksi Teslan hinta on säästöt huomioiden muutaman tonnin halvempi aina, niin johan sillä erotuksella sitten lämpöpumppuja, superpulloja™, supermonistoja™ ja muita super™asioita korjauttaa.Sähkövastuksellisessa näemmä häviää Matrix-valotkin.
Miten lie menee yli 80tkm ajetut pumpulliset ilman perustakuuta kaupaksi. Itse an ainakaan sellaista uskaltaisi ostaa.
Miten se ei noudata sitä? Onko kulri antanut Teslalle langettavan päätöksen?En itsekään. Tesla ei tule yhtään vastaan ja ei noudata kuluttajansuojalakia. Ihan järjetöntä olisi uusia monen tonnin lämpöpumppuja uudestaan ja uudestaan omaan laskuun.
Ei noudattanut kulrin antamaa päätöstä ja meni mustalle listalle.Miten se ei noudata sitä? Onko kulri antanut Teslalle langettavan päätöksen?
KKV on muutenkin ihan lapamato kun asioita pitäisi tehdä. Selkeissä asioissa vaan vitkastella kun voisi suoraan haastaa oikeuteen.Noh, onneksi Teslan hinta on säästöt huomioiden muutaman tonnin halvempi aina, niin johan sillä erotuksella sitten lämpöpumppuja, superpulloja™, supermonistoja™ ja muita super™asioita korjauttaa.
Jännä muuten että kuluttajaviranomaiset ei ole puuttuneet edelleenkään tuohon harhaanjohtavaan hinnoitteluesimerkkiin, kun samalla logiikalla voitaisiin alkaa myymään vaikka telkkareitakin "säästöt huomioiden".
Tällä kaverilla mennyt 4 kertaa pumppu.En itsekään. Tesla ei tule yhtään vastaan ja ei noudata kuluttajansuojalakia. Ihan järjetöntä olisi uusia monen tonnin lämpöpumppuja uudestaan ja uudestaan omaan laskuun.
Kaupan purkaminen on yleensä viimeinen virheen hyvityskeino. Jotta kaupan purku voi tulla kyseeseen virheen on oltava vähäistä suurempi. Esimerkiksi saman vian toistuvat ja tuloksettomat korjausyritykset voivat johtaa purkuoikeuteen.
Ei kai tuonne järjestelmään mene mitään sisään mistään, joten tuskin ainakaan tien materiaali vaikuttaa? Lämpötila/ilmankosteus varmaan ne ympäristö olosuhteet mitkä vaikuttaa jos vaikuttaa? Mutta luulisin, että ainakin ruotsissa mennään aika samoissa kun suomessa ja tuskin Kanadassakaan juuri eroa näissä?Onko tuohon teslan lämpöpumppu "katastrofiin" löytynyt mitään yhteistä nimittäjää? Hajoileeko ne vain suomessa vai liittyykö kova pakkanen siihen eli Norjassa/ruotsissa/Kanadassa luulisi olevan myös melkoinen vuori Teslan lämpöpumppuja rikki vai onko teiden materiaali semmoista suomessa että hajoittaa? Vähän niin kuin se juttu miten tietty maantien materiaali katkoi jakopään hihnat autoista.
Tossa joitain epäilyjä mikä voisi aiheuttaa:Onko tuohon teslan lämpöpumppu "katastrofiin" löytynyt mitään yhteistä nimittäjää? Hajoileeko ne vain suomessa vai liittyykö kova pakkanen siihen eli Norjassa/ruotsissa/Kanadassa luulisi olevan myös melkoinen vuori Teslan lämpöpumppuja rikki vai onko teiden materiaali semmoista suomessa että hajoittaa? Vähän niin kuin se juttu miten tietty maantien materiaali katkoi jakopään hihnat autoista.
Ei silti käy kauheasti järkeen, että osassa autoissa lahoaa useita kertoja ja toisissa ei hajoa ollenkaan.Tossa joitain epäilyjä mikä voisi aiheuttaa:
Eli jotkin muoviosat ilmeisesti ei kestä pakkasta...
Veikkaisin että käyttö vaikuttaa tähän jonkin verran. Onhan se luontevaa että jos joka aamu vetää lumisen auton pakkasesta sulaksi niin se kuormittaa mitä tahansa vehettä enemmän ku lämpimästä tallista lähteminen. Tämä viidennellä pumpulla ajelija ainakin videoiden perusteella pitää autoja ulkona taivasalla. Ei sillä etteikö sen pitäisi tuommaista kestää.Ei silti käy kauheasti järkeen, että osassa autoissa lahoaa useita kertoja ja toisissa ei hajoa ollenkaan.
Eiköhän heittoarviona 90% autoista ole ulkosalla eikä muilla merkeillä näitä porsineita ilppejä ole lähellekkään samassa suhteessa kuin Teslalla.Tämä viidennellä pumpulla ajelija ainakin videoiden perusteella pitää autoja ulkona taivasalla. Ei sillä etteikö sen pitäisi tuommaista kestää.
Aika isolta prosentilta kuulostaa kun puhutaan +50ke autoista. Kyllähän isossa osassa kerrostaloissa asuvillakin on joku plussalla oleva parkkihalli joka on vähän talliin verrattavissa. Varsinkin paremmissa kohteissa usein sellainen on. Sitten taas autokatoskin auttaa esim. lumen osalta, ei tartte niin kauan pitää päällä sitä sulatusta.Eiköhän heittoarviona 90% autoista ole ulkosalla eikä muilla merkeillä näitä porsineita ilppejä ole lähellekkään samassa suhteessa kuin Teslalla.
Jos olisi kyse mitoitusongelmasta, noita hajoaisi pohjois-suomessa käytännössä kaikilta toistuvasti ja etelä-suomessa ei juuri keltään.Veikkaisin että käyttö vaikuttaa tähän jonkin verran. Onhan se luontevaa että jos joka aamu vetää lumisen auton pakkasesta sulaksi niin se kuormittaa mitä tahansa vehettä enemmän ku lämpimästä tallista lähteminen. Tämä viidennellä pumpulla ajelija ainakin videoiden perusteella pitää autoja ulkona taivasalla. Ei sillä etteikö sen pitäisi tuommaista kestää.
Varmaan kaikille lämmitysjärjestelmille voi laskea jonkun "x starttia -20" minkä ne elinikänsä aikana kestää. Joillakin niitä tulee enemmän, joillakin vähemmän. Mutta ei sen kuukaudessa-parissa pitäisi silti mennä, joku muu on siinä autossa vialla.
Silti jotain merkitystä lämpötiloilla on pakko olla, koska noita rikkoutumisia raportoidaan lähinnä vain maista kuten Suomi, Norja, Kanada ja jenkeissäkin pohjoisimmista osavaltioista.Jos olisi kyse mitoitusongelmasta, noita hajoaisi pohjois-suomessa käytännössä kaikilta toistuvasti ja etelä-suomessa ei juuri keltään.
Ongelma on aivan varmasti joku toinen, tuossa selityksessä ei ole mitään tolkkua.
Mä en henk. koht tiedä ketään jolla olisi mennyt, mutta mielestäni fabon ryhmissä ei ainakaan mitenkään korostunut pohjoinen suomi näissä. Sellainen mulla pisti silmään, että niillä joilla mennyt, niin on sitten voinut mennä peräkkäin montakin. Tuo kuulostaisi siltä, että on korjattu seurausta eikä itse ongelmaa ja että joissain yksilöissä sinne järjestelmään pääsee jotain paskaa, jota ei olla saatu pois osien vaihdollakaan.Jos olisi kyse mitoitusongelmasta, noita hajoaisi pohjois-suomessa käytännössä kaikilta toistuvasti ja etelä-suomessa ei juuri keltään.
Ongelma on aivan varmasti joku toinen, tuossa selityksessä ei ole mitään tolkkua.