Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
43
Sähkövastuksellisessa näemmä häviää Matrix-valotkin.
Miten lie menee yli 80tkm ajetut pumpulliset ilman perustakuuta kaupaksi. :hmm: Itse an ainakaan sellaista uskaltaisi ostaa.
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
327
Sähkövastuksellisessa näemmä häviää Matrix-valotkin.
Miten lie menee yli 80tkm ajetut pumpulliset ilman perustakuuta kaupaksi. :hmm: Itse an ainakaan sellaista uskaltaisi ostaa.
En itsekään. Tesla ei tule yhtään vastaan ja ei noudata kuluttajansuojalakia. Ihan järjetöntä olisi uusia monen tonnin lämpöpumppuja uudestaan ja uudestaan omaan laskuun.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 192
Sähkövastuksellisessa näemmä häviää Matrix-valotkin.
Miten lie menee yli 80tkm ajetut pumpulliset ilman perustakuuta kaupaksi. :hmm: Itse an ainakaan sellaista uskaltaisi ostaa.
Noh, onneksi Teslan hinta on säästöt huomioiden muutaman tonnin halvempi aina, niin johan sillä erotuksella sitten lämpöpumppuja, superpulloja™, supermonistoja™ ja muita super™asioita korjauttaa.

Jännä muuten että kuluttajaviranomaiset ei ole puuttuneet edelleenkään tuohon harhaanjohtavaan hinnoitteluesimerkkiin, kun samalla logiikalla voitaisiin alkaa myymään vaikka telkkareitakin "säästöt huomioiden".
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
858
En ole katsonut noita ässiä aikaisemmin, mutta nyt satuin vilkaisemaan tuolta Teslan sivuilta, eli tarjolla olisi muutama esittelyauto mielestäni ihan hyvällä alella, kun ottaa km-määrän huomioon:
31 km ajettu, 80 990 € (normihinta 101 090 €)
29 km ajettu, 82 950 € (normihinta 103 540 €)
25 km ajettu Plaid, 94 270 € (normihinta 117 690 €)

Edullisin Plaid olisi nettiautossa 97 490 €, mutta sillä on ajettu jo 31 tkm, ja on jo vuoden vanha auto. Halvin vuosimallin 2023 perus-S näyttäisi maksavan 77 800 euroa, mutta sillä onkin pudoteltu jo 61 tkm.

Edit: Yllä olevat esittelyautot näyttäisivät olevan kuitenkin vuosimallin 2023 autoja, kun takuut päättyvät niissä vuonna 2027.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 535
Noh, onneksi Teslan hinta on säästöt huomioiden muutaman tonnin halvempi aina, niin johan sillä erotuksella sitten lämpöpumppuja, superpulloja™, supermonistoja™ ja muita super™asioita korjauttaa.

Jännä muuten että kuluttajaviranomaiset ei ole puuttuneet edelleenkään tuohon harhaanjohtavaan hinnoitteluesimerkkiin, kun samalla logiikalla voitaisiin alkaa myymään vaikka telkkareitakin "säästöt huomioiden".
KKV on muutenkin ihan lapamato kun asioita pitäisi tehdä. Selkeissä asioissa vaan vitkastella kun voisi suoraan haastaa oikeuteen.

En itsekään. Tesla ei tule yhtään vastaan ja ei noudata kuluttajansuojalakia. Ihan järjetöntä olisi uusia monen tonnin lämpöpumppuja uudestaan ja uudestaan omaan laskuun.
Tällä kaverilla mennyt 4 kertaa pumppu.
KKV sai tammikuussa tehdyn reklamaation käsiteltyä ja ei suosittele kaupanpurkua vaikka toistuva vika ja korjaukset eivät ole toimineet.

Jopa KKV pyörtää omat esimerkkinsä.
Kaupan purkaminen on yleensä viimeinen virheen hyvityskeino. Jotta kaupan purku voi tulla kyseeseen virheen on oltava vähäistä suurempi. Esimerkiksi saman vian toistuvat ja tuloksettomat korjausyritykset voivat johtaa purkuoikeuteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 377
Onko tuohon teslan lämpöpumppu "katastrofiin" löytynyt mitään yhteistä nimittäjää? Hajoileeko ne vain suomessa vai liittyykö kova pakkanen siihen eli Norjassa/ruotsissa/Kanadassa luulisi olevan myös melkoinen vuori Teslan lämpöpumppuja rikki vai onko teiden materiaali semmoista suomessa että hajoittaa? Vähän niin kuin se juttu miten tietty maantien materiaali katkoi jakopään hihnat autoista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 135
Onko tuohon teslan lämpöpumppu "katastrofiin" löytynyt mitään yhteistä nimittäjää? Hajoileeko ne vain suomessa vai liittyykö kova pakkanen siihen eli Norjassa/ruotsissa/Kanadassa luulisi olevan myös melkoinen vuori Teslan lämpöpumppuja rikki vai onko teiden materiaali semmoista suomessa että hajoittaa? Vähän niin kuin se juttu miten tietty maantien materiaali katkoi jakopään hihnat autoista.
Ei kai tuonne järjestelmään mene mitään sisään mistään, joten tuskin ainakaan tien materiaali vaikuttaa? Lämpötila/ilmankosteus varmaan ne ympäristö olosuhteet mitkä vaikuttaa jos vaikuttaa? Mutta luulisin, että ainakin ruotsissa mennään aika samoissa kun suomessa ja tuskin Kanadassakaan juuri eroa näissä?
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
327
Onko tuohon teslan lämpöpumppu "katastrofiin" löytynyt mitään yhteistä nimittäjää? Hajoileeko ne vain suomessa vai liittyykö kova pakkanen siihen eli Norjassa/ruotsissa/Kanadassa luulisi olevan myös melkoinen vuori Teslan lämpöpumppuja rikki vai onko teiden materiaali semmoista suomessa että hajoittaa? Vähän niin kuin se juttu miten tietty maantien materiaali katkoi jakopään hihnat autoista.
Tossa joitain epäilyjä mikä voisi aiheuttaa:



Eli jotkin muoviosat ilmeisesti ei kestä pakkasta...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 326
Viestejä
4 397 249
Jäsenet
72 940
Uusin jäsen
Hamse

Hinta.fi

Ylös Bottom