Nuo kun konvertoi wltpksi niin about 451 ja 578. Ainakin kohtuu hyvä kerroin cltc * 0.82= wltp. Sitten kun ottaa huomioon tuon saippua muotoilun cheryssä pienempi drag coefficient kuin s/3 niin voi olla aika pienet ranget Highlandissa. No sanotaanko hyvä kompromissi lfp ja nmc välille.Mistä tuollainen päätelmä? Ainakin virallisten lukemien perusteella (en kyllä muuta löytänyt) hyvän rangen tuo näyttäisi saavan, mutta mitä tekemistä sillä on akun kanssa? Akun kapasiteettihan ja painon on se mitä mitä se eri akkuteknologia voi tuoda, ei muuta ajoneuvon osaa. Luxeed S7 on myös kiinalaisten kirjoissa ensimmäinen, jolla on virallisesti M3P lätkä isommassa akkupaketissa.
CLTC ranget ovat kuitenkin 550km, 705km (62kWh, 82kWh) akkupaketeilla. Vertailun vuoksi, Model S taitaa olla 715km 100kWh akkupaketilla.
Ja btw tuo 62kwh akku cheryssä ei ole edes lmfp niin siksi se noin matala wltp.
Viimeksi muokattu: