Alhaalla on vaatimustaso sulla siinä tapauksessa. Yleensä adaptive valot kääntyvät myös, mitä Teslan ei tee ollenkaan. Nyt ne vain sammuttavat osan lampuista (ja hieman heikosti nekin, tosin voi olla rautarajoitus kun ilmeisesti Highlandissa on vähemmän LED-polttimoita), mutta eivät varsinaisesti auta näkemään esim. mutkissa yhtään paremmin, koska ne valaisivat tuossakin esimerkissä aivan väärään suuntaan.Eka video näytti että ne valot tosiaan tekee sen mitä niiden pitää. On kuitenkin mahdotonta vetää johtopäätöksiä noiden oikeasta toimivuudesta kännykkävideon perusteella. Omistajat varmasti kertovat meille kun tulee käyttöön.
Tämä teknologia löytyi parempana jo yli kymmenen vuotta sitten muilta valmistajilta. Pistämmekö siis vaatimustason todella näin alas uudelta toteutukselta? On ollut kaikki tämä aika kopioida ikivanhaa teknologiaa.
Tai sitten autovalmistajan pitäisi korjata huono toteutus, jos se aktivoi hätäjarrutuksen normaalissa ajamisessa. Mutta, ainahan voi syyttää "you're holding it wrong", koska eihän autolla kuulu ajaa sääntöjen mukaan, vaan ihailla sen valmistajaaNuo ovat kuitenkin turvallisuusominaisuuksia nuo hätäjarrutusasiat, jos niitä tulee koko ajan, pitäisi ehkä miettiä tarkemmin peilin edessä että miksi.