Terveyshuolet

Tämän olen henkilökohtaisesti kokenut. Jalat ovat saaneet kylmää ja seuraavana päivänä kihtikohtaus on päällä.

Nykyään pysyy kihti allopurinoli-lääkityksellä kurissa.
Arvoni ovat olleet 340-620 (viitearvo 230-480) umol/l.
Aika metkaa. Itsellä oli kohtauksen aikana 410 arvo mutta en muista jalkojen saaneen kylmää, mutta tämä on eka kerta kun mulla on selkeä käsitys mikä kohtauksen aiheutti ja se oli aivan omaa tyhmyyttäni: iso kasa suolaista itsetehtyä suolaista kuivalihaa, olutta ja saunaa ja unohtaa juoda vettä välissä niin tämä siitä sitten seuraa :facepalm: Tyhmä mikä tyhmä mutta lähinnä noita arvoja ihmettelin että osaanko tulkita oikein. Muuten en ole huomannut että mikään tietty ruoka tai ruokavalio kohtausta laukaisisi.

Liittyyköhän suurta riskiä alkaa popsimaan 5/22 vanhaksi menneitä Esomeprazol 20mg läpipainotabletteja, mitkä säilytetty kaapissa normaaleissa asuinhuoneolosuhteissa? Eli lähinnä onko tietoa, että kyseinen valmiste voisi ajan myötä muuttua johonkin haitalliseen muotoon?

Teho vain heikkenee, ei siitä myrkkyä pitäisi tulla.

Ahdistus alkaa saavuttaa sellaiset mittasuhteet että oireilee jo fyysisenä kipuna (ottaa sydämestä). On kertakaikkiaan toivoton olo, ja iso osa vapaa-ajasta menee nukkumiseen kun se on ainoa hetki kun saa rauhan näiltä ajatuksilta. Hereillä olo on yhtä painajaista.

Viikon päästä olisi illanviettoa kavereiden kanssa tarjolla, mutta ei riitä voimat mennä. Odotan vain kuolemaa. Fiilikset on kai samanlaiset kuin Jeesuksella viimeisen ehtoollisen aikaan, taisi hänkin aavistaa että loppu on lähellä. No, Jesse jaksoi silti sentään lähteä kavereiden kanssa syömään.

Ammattilaisellekin tullut juteltua näistä, eikä ole auttanut. Miksipä auttaisi, kun ei se poista ahdistuksen syytä.

Viimeksi muokattu:
Ahdistus alkaa saavuttaa sellaiset mittasuhteet että oireilee jo fyysisenä kipuna (ottaa sydämestä). On kertakaikkiaan toivoton olo, ja iso osa vapaa-ajasta menee nukkumiseen kun se on ainoa hetki kun saa rauhan näiltä ajatuksilta. Hereillä olo on yhtä painajaista.

Ammattilaisellekin tullut juteltua näistä, eikä ole auttanut. Miksipä auttaisi, kun ei se poista ahdistuksen syytä.
Ahdistuksen syynä lienee mm Ukrainan sota, NATO yms turvallisuuden epävarmuus mielessäsi. Ainakin se on paistanut kommenteistasi läpi.
Ajatukset kannattaisi vaan siirtää niihin positiivisiin juttuihin elämässä.

Juuri tuossa julistin että itsellä ei ole työkaluja siihen, miten itse kukakin saavuttaa rauhan. Jokaisen on vaan löydettävä se keino itse.

Sitten kun ollaan siinä tilanteessa, että rintaa puristaa, niin joutunee puoliväkisin miettimään edes jonkin asian, joka kiinnostaa. Uskon, että kaikilta löytyy jokin.

Ja ei tee valmista kerralla, vaan aloittaa pienellä. Kyllä se tekemisen ilo sitten aikanaan löytyy kun hiukan harjoittelee.

Tekniikoita on joka lähtöön, mutta kokeilee nyt vaikka ”When life gives you lemons”.

Statistiikka

Viestiketjuista
266 686
Jäsenet
75 896
Uusin jäsen
peterkallio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom