Nyt näköjään sekä ilmoituksen linkki että Googlen kautta löytyvä linkki johtavat normaaliin 50,99€/kk hintaiseen diiliin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten kyseessä oli aito, Black Friday teemassa tehty hyvä tarjous, joka oli voimassa vain hetken.Taisi olla oikeasti jonkintason lipsahdus Telialta
Aspassa kasin aikaan mainitsivat, että ei ole yleinen tarjous vaan ainoastaan jonkun yrityksen työntekijöille suunnattu. Lipsahdus varmasti siinä, että sen pääsi kuka vain tilaamaan.Tai sitten kyseessä oli aito, Black Friday teemassa tehty hyvä tarjous, joka oli voimassa vain hetken.
Itse myöhästyin kun piti varmistaa että saan korvattua multisim -liittymän tällä + niillä euron liittymillä.
-Kimpo
Suomessa? Ei toimi Suomessa.Tai sitten kyseessä oli aito, Black Friday teemassa tehty hyvä tarjous, joka oli voimassa vain hetken.
No niin. Paniikkispekulaatiot tilauksen perumisesta alkakoon.Aspassa kasin aikaan mainitsivat, että ei ole yleinen tarjous vaan ainoastaan jonkun yrityksen työntekijöille suunnattu. Lipsahdus varmasti siinä, että sen pääsi kuka vain tilaamaan.

Liittymä ilmestyi aktivoivaksi Telian sivuille, mutta itse aktivointi ei onnistunut. Ehkä olin liian aikaisin liikkeellä tai sitten Telia aikoo vielä vängätä vastaan jotenkin.
"Hups! Nyt tapahtui jotain odottamatonta ja aktivointi ei onnistunut. Ei huolta, aktivoimme liittymän puolestasi viimeistään seuraavana arkipäivänä tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme."
Popparit esiin ja ensimmäistä "mun lakimies on pikanapin takana" tai "lähetin jo esitiedot mun juristille, tästä ei Telia pääse pois" paskanpuhuntaa odotellessaNo niin. Paniikkispekulaatiot tilauksen perumisesta alkakoon.![]()
Soittamalla, itse vaihdoin tähän kanssa, chatissa pyytää soittoa niin ainakin minä ja vaimo saatiin tämä diili. Avausmaksu toki tulee.Mitä kautta tämän diilin saa?
Niin se meni itelläkin. Tarjos 100M hintaan 16,99e ja se oli kuulemma paras tarjous... linkkasin täällä mainitun 11,99e + 60e lahjakortti diilin ja yllättäen se löytyi mullekkin...Mikä tämä juttu on, että porukka alkaa hiillostamaan aspaa näillä asioilla ja sitten saadaankin tarjous hyllylle?
Toki käy.Eli tämä liittymä käy reitittimeen 5G-liittymäksi? Itsellä on tällä hetkellä Moin 'Suosikki 4G 200' -liittymä nettiliittymänä eli voisin tehdä numeronsiirron Moilta tähän Telian liittymään?
Minkä takia tän tarjouksen kohdalla niin monella ylipäänsä on hinku pommittaa aspoja? Sen ku kliksuttelee itse sen tilauksen. (Tai kliksutteli, nythän tuo on jo ohi. )Minkähän takia aspalla kova hinku tarjota lahjakorttia ja 300M vastaavaa liittymää tän 1000M tilalle? Voisko olla tulevaisuudessa jatkotarjouksen kanssa tekemistä 1000M vs 300M? Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Itselle tuli eilen 2h sisään tilauksesta. Samalla Moi heitti enkkanopsan vastatarjouksen.Tänne ainakin tupsahti äsken viesti numeron siirrosta eli kaiketi tarjous meni läpi
![]()
Mulla oli aspasta kysyttävää, niin mihin mun sitten olisi pitänyt olla yhteydessä jos ei aspaan?Minkä takia tän tarjouksen kohdalla niin monella ylipäänsä on hinku pommittaa aspoja? Sen ku kliksuttelee itse sen tilauksen. (Tai kliksutteli, nythän tuo on jo ohi. )
Nyt tuli tännekkin Moin vastatarjous, mutta naurettavan kaukana olivat tuosta Telian pommista.Itselle tuli eilen 2h sisään tilauksesta. Samalla Moi heitti enkkanopsan vastatarjouksen.
No enpä ihmettele, kun tuo Telian tarjous ei ollut tarkoitettu yleiseen jakoon.Nyt tuli tännekkin Moin vastatarjous, mutta naurettavan kaukana olivat tuosta Telian pommista.
On tuo silti reilusti parempi kuin oma nykyinen kilpailuttamaton, eli jos Telia rupeaa hankalaksi tämän tarjouksen kanssa niin on tuo tärppi vielä takataskussa.Nyt tuli tännekkin Moin vastatarjous, mutta naurettavan kaukana olivat tuosta Telian pommista.
Näkyykö teillä tätä tilausta vielä oma Telia sivuilla? Tilausvahvistus tuli eilen, mutta Telian sivuilla ei näy että minulla olisi yhtään puhelin liittymää. (viesteissä kyllä tilaus vahvistus)
Ainakin aiemman 50Mbit/s eurolla tarjousliittymän kanssa se tuli näkyviin vasta, kun aktivointi oli tehty.Näkyykö teillä tätä tilausta vielä oma Telia sivuilla? Tilausvahvistus tuli eilen, mutta Telian sivuilla ei näy että minulla olisi yhtään puhelin liittymää. (viesteissä kyllä tilaus vahvistus)
Sama homma. Aspa kyllä sanoi että näkyy siirto heille ja kaikki kunnossa.Näkyykö teillä tätä tilausta vielä oma Telia sivuilla? Tilausvahvistus tuli eilen, mutta Telian sivuilla ei näy että minulla olisi yhtään puhelin liittymää. (viesteissä kyllä tilaus vahvistus)
Edelleenkin, miksi aspaa kuormitetaan näillä jonnnin joutavilla kysymyksillä? Vaikka kyseessä olisi ollut ihan normaali liittymätilaus Telian sivuilta, niin ei se siirron alkaminen välttämättä näy heti seuraavalla sekunnilla tilauksesta. Tämä "tarjous" julkaistiin täällä vasta alle vuorokausi sitten ja porukka jo nyt hiillostaa aspaa asiasta, vaikka se vaikein vaihe, eli varsinainen tilaus on saatu jo sisään. Haetaanko tällä etukäteen jotain konfliktia Telian kanssa, vai mikä järki tässä pommittamisessa on?Sama homma. Aspa kyllä sanoi että näkyy siirto heille ja kaikki kunnossa.
Tilasin eilen seitsemän aikoihin illalla,ja tilausvahvistus tuli heti perään.Olitko koska tilannut? Normaalit tilausvahvistukset ym. saapuivat?
Montakohan liian hyvää liittymätarjousta Telia ehtii vielä "lipsauttaa" nettiin ennen kuin BF-viikko on ohiEipä se euron 50 megainenkaan tarjous kauaa sivuilla vanhentunut, mutta toimittivat ja hyvin pelittää.
Mitenköhän tämän kanssa käy.
Popparit esiin ja ensimmäistä "mun lakimies on pikanapin takana" tai "lähetin jo esitiedot mun juristille, tästä ei Telia pääse pois" paskanpuhuntaa odotellessa![]()
KKV:n Kuluttajaneuvonta sekä viime kädessä Kuluttajariitalautakunta on aivan eri, kuin "lakimies" tai "juristi". Tottakai on hyvä, jos kuluttajana osaa vaatia oikeuksiaan ja tarvittaessa hakea apua siihen oikeaa väylää pitkin silloin kun siihen on tosiasiallisia perusteita. Epäilen kuitenkin suuresti, että kukaan oikeasti tällaisesta asiasta lähtisi maksamaan satoja tai tuhansia euroja juristeille ja viime kädessä käräjille. Noita huuteluita kun täällä näkee todella usein.Popparit ihan samalla tavalla esiin, että millon alkaa naljailu siitä, kun ihmiset kehtaavat vaatia jopa kuluttajansuojan avustuksella, että yritys pitää kiinni tehdyistä sopimuksista. Jotkut kirotut esittävät kysymyksiä asiakaspalveluunkin!
Eiköhän tuo ole selvää, että todella suosituissa hintavirhetarjouksissa tulee aina paljon sellaista toimintaa, mikä johtaa nopeampaan virheen korjaamiseen. Käyttäytymismalleja on yhtä paljon, kuin tilaajiakin ja niin tulee olemaan joka kerta. Täytyy vaan olla nopea, mikäli näitä haluaa hyödyntää. Jos ei ehdi niin syy löytyy peilistä, eikä toisista foorumilaisista.
Toisaalta on hyvä, että joillakin on riittävästi fuck you moneya, että voi ajaa oikeuksiaan tarvittaessa myös käräjäoikeuden kautta. Ilman sitä pelkoa isot yritykset voisivat aina polkea kuluttajien oikeuksia, vaikka virhe olisi ollut heidän.Epäilen kuitenkin suuresti, että kukaan oikeasti tällaisesta asiasta lähtisi maksamaan satoja tai tuhansia euroja juristeille ja viime kädessä käräjille. Noita huuteluita kun täällä näkee todella usein.
Mitä kautta antoivat tuollaisen vastatarjouksen? Itse sain saman liittymän pari euroa halvemmalla mutta lahjakorttia ei vain irronnut vaikka kuinka yritin kaupanpäällisiä kysellä.Aiheeseen liittyen: DNA:lta tuli vastatarjous: 11,9 € / kk 100M 4G + 60 € Prisman lahjakortti.
Ainakin Elisalla on ollut tapana pihdata parasta tarjousta viimeisiin päiviin. Ekat on yleensä jotain tarjotaan kaikille nettisivuilla tyylisiä. Jos soittavat, Kyllä ne yleensä tietää mitä kilpailijat tarjoaa ja joko sanovat suoraan että tuohon ei pysty tai sitten pystyy.Jos hylkää vastatarjouksen tahtooko ne soitella päivän päästä uudelleen paremmalla tarjouksella? En ole harrastanu tätä hyppimis hommaa mut kai ainoa tapa saada edullinen liittymä
Perhana, mulle tuli DNA:lta vastatarjous 100M 9,99e/kk mutta ei minkään valtakunnan lahjista.Aiheeseen liittyen: DNA:lta tuli vastatarjous: 11,9 € / kk 100M 4G + 60 € Prisman lahjakortti.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.