Error. Voi poistaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä tietää, kiitos. Tuolloin oli Telialta myös kampanja, että uusien liittymien tilaajille vastamelukuulokkeet kaupan päälle. Sain chatista tuolloin vahvistuksen, että näin on. Kyselin alkuviikosta chatista, niin tuumasivat toimitusajan olevan pari kuukautta. Onko joku saanut kuulokkeet?Itselläni oli ainakin ensimmäisessä laskussa avausmaksu, josta aiemmin kysyin chätin kautta, että eikö tuo jää pois kuten teidän sivulla mainostettiin 5g liittymiin. Vastaus oli että avausmaksua ei tule. Tietty tässä itse tarjouksessa tuota ei mainittu.
Ensimmäinen lasku tuli, jossa avausmaksu. Chätissä viestiä poisti sen avausmaksun. Pieniä rahoja, mutta kaikki kotiinpäin näin muille tiedoksi.
Mulle tuli joulukuussa viestiä, että toimitetaan tammikuun loppuun mennessäHyvä tietää, kiitos. Tuolloin oli Telialta myös kampanja, että uusien liittymien tilaajille vastamelukuulokkeet kaupan päälle. Sain chatista tuolloin vahvistuksen, että näin on. Kyselin alkuviikosta chatista, niin tuumasivat toimitusajan olevan pari kuukautta. Onko joku saanut kuulokkeet?
Tulivat jo joulun aikaan. Taisi mennä n 3 viikkoa tilauksesta.Hyvä tietää, kiitos. Tuolloin oli Telialta myös kampanja, että uusien liittymien tilaajille vastamelukuulokkeet kaupan päälle. Sain chatista tuolloin vahvistuksen, että näin on. Kyselin alkuviikosta chatista, niin tuumasivat toimitusajan olevan pari kuukautta. Onko joku saanut kuulokkeet?
Mitä kautta viesti tuli? Wolt koodi oli mennyt johonkin tarjoukset sähköpostien joukkoon.Mulle tuli joulukuussa viestiä, että toimitetaan tammikuun loppuun mennessä
Mitenkä toimitus tapahtui?Tulivat jo joulun aikaan. Taisi mennä n 3 viikkoa tilauksesta.
Tekstarilla, ja tänään tuli uusi tekstari missä seuranta toimitukselle. Status tällä hetkellä ”Varastolla keruussa”Mitä kautta viesti tuli? Wolt koodi oli mennyt johonkin tarjoukset sähköpostien joukkoon.
Mitenkä toimitus tapahtui?
E. Ja kiitokset molemmille vastauksista.
Juu, tosin omaan liittymään jonka siirsin globetelilta heille niin siihen en saanut kuulokkeita. Kuulemma ei koskenut puhelimessa tehtyä sopimusta tuo tarjous. Tuohon 1000M liittymäänkin antoivat ne vain siksi että chatissa kun tilauksen jälkeen asiaa tiedustelin niin sanoivat, että kuulokkeet kyllä tulevat.Oletteko siis saaneet Wolt voucherin + kuullokkeet? Ja onko jollakin kuvaa lähettää tuosta missä luvataan kuulokkeet ja avausmaksu 0€? Itselläni mennyt täysin hermo Teliaan niin voisi pyytää tuon avausmaksun poiston ja kyselle kuulokkeiden perään.

Tuo ei toimi sitten ainakaan niille jotka on ton vuoden jäsenyyden aktivoinut. Herjaa jotain että on jo toisen kumppanin kautta aktivoitu jäsenyys tmsMulla olisi Telialta Wolt+ 3kk jäsenyys 0€ sähköposti kaiken tän sompailun jälkeen eikä mitään tarvetta sille ja voisin sen myydä. Mutta ei ole mitään käryä miten tuosta jonkin wolt koodin esiin kaivaa. Sähköpostiin tuli viesti ja siinä on painike, että klikkaa tästä ja kirjaudu wolt tilillesi, niin saat sen. Etu on saatavilla myös nykyisille Wolt+ tilaajille. Laskutus siirtyy automaattisesti kolme kuukautta eteenpäin. Etu voimassa tammikuun loppuun.
Jep. Mulle tuli tuo 3kk koodi jonka aktivoin. Sit tuli vuoden koodi jota ei voinut aktivoida. Kysyin Woltin asiakaspalvelustakin, niin ei onnistunut. No, löytyi toinen käyttäjä tuolle.Tuo ei toimi sitten ainakaan niille jotka on ton vuoden jäsenyyden aktivoinut. Herjaa jotain että on jo toisen kumppanin kautta aktivoitu jäsenyys tms
Onko kellään myydä Wolt+ koodia?
Moi, kiinnostaa... Millä hinnalla menee? Laitatko yv?Onko tarvetta vielä? Itselläni olisi 12kk Wolt+ koodi, mitä en itse tarvitse.
Olen saanut joOnko tarvetta vielä? Itselläni olisi 12kk Wolt+ koodi, mitä en itse tarvitse.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.