• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Telia Rajaton 5G 1000M + Wolt+ 16,99/kk 12kk

Taisi olla oikeasti jonkintason lipsahdus Telialta
Tai sitten kyseessä oli aito, Black Friday teemassa tehty hyvä tarjous, joka oli voimassa vain hetken.

Itse myöhästyin kun piti varmistaa että saan korvattua multisim -liittymän tällä + niillä euron liittymillä.

-Kimpo

Liittymä ilmestyi aktivoivaksi Telian sivuille, mutta itse aktivointi ei onnistunut. Ehkä olin liian aikaisin liikkeellä tai sitten Telia aikoo vielä vängätä vastaan jotenkin.

"Hups! Nyt tapahtui jotain odottamatonta ja aktivointi ei onnistunut. Ei huolta, aktivoimme liittymän puolestasi viimeistään seuraavana arkipäivänä tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme."

Tai sitten kyseessä oli aito, Black Friday teemassa tehty hyvä tarjous, joka oli voimassa vain hetken.

Itse myöhästyin kun piti varmistaa että saan korvattua multisim -liittymän tällä + niillä euron liittymillä.

-Kimpo
Aspassa kasin aikaan mainitsivat, että ei ole yleinen tarjous vaan ainoastaan jonkun yrityksen työntekijöille suunnattu. Lipsahdus varmasti siinä, että sen pääsi kuka vain tilaamaan.

Liittymä ilmestyi aktivoivaksi Telian sivuille, mutta itse aktivointi ei onnistunut. Ehkä olin liian aikaisin liikkeellä tai sitten Telia aikoo vielä vängätä vastaan jotenkin.

"Hups! Nyt tapahtui jotain odottamatonta ja aktivointi ei onnistunut. Ei huolta, aktivoimme liittymän puolestasi viimeistään seuraavana arkipäivänä tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme."

Olitko koska tilannut? Normaalit tilausvahvistukset ym. saapuivat?

Mikä tämä juttu on, että porukka alkaa hiillostamaan aspaa näillä asioilla ja sitten saadaankin tarjous hyllylle?
Niin se meni itelläkin. Tarjos 100M hintaan 16,99e ja se oli kuulemma paras tarjous... linkkasin täällä mainitun 11,99e + 60e lahjakortti diilin ja yllättäen se löytyi mullekkin...

Chatissa ja puhelimessa vahvistettiin minulle, 1000M tarjous oli "tarkoitettu Telian tiettyjen kumppaneiden käyttöön. Kannattaa olla yhteydessä omaan työnantajaan ja selvittää sitä kautta ohjeistus." Aspan tyyppi ihmetteli vähän naureskellen, että mitäköhän kautta se oli oikein vuotanut nettiin.

No joka tapauksessa siinä puhelimessa sain vaimolle 5G 300M rajattoman hintaan 17,99€/kk ja päälle lidlin lahjakortti. Elisalla ollut iät ja ajat mutta tuolla hinnalla puhelinlasku puolittuu. 1000M olisi ollut täysin tarpeeton. Jäädään odottamaan Elisan vastatarjousta.

Eipä se euron 50 megainenkaan tarjous kauaa sivuilla vanhentunut, mutta toimittivat ja hyvin pelittää.

Mitenköhän tämän kanssa käy.

Tänne ainakin tupsahti äsken viesti numeron siirrosta eli kaiketi tarjous meni läpi

IMG_8886.jpeg

Toi kuuloke tarjous 130€ niin muut sivut myy sitä 50€ ok arvostelut, esim verkkokauppa, nvm olikin eri 770nc vanhempi versio kai 50e

Viimeksi muokattu:
Njoo, no laitoin itsekin tilaukseen. Eri asia sitten on, saako yhteyttä käyttöön. Kunhan ne nyt ei vaan peruuta/siirrä nykyistä Elisa-sopimusta ja evää uuden yhteyden aktivointia. Sitten menee hankalaksi.

Minkähän takia aspalla kova hinku tarjota lahjakorttia ja 300M vastaavaa liittymää tän 1000M tilalle? Voisko olla tulevaisuudessa jatkotarjouksen kanssa tekemistä 1000M vs 300M? Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Minkähän takia aspalla kova hinku tarjota lahjakorttia ja 300M vastaavaa liittymää tän 1000M tilalle? Voisko olla tulevaisuudessa jatkotarjouksen kanssa tekemistä 1000M vs 300M? Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Minkä takia tän tarjouksen kohdalla niin monella ylipäänsä on hinku pommittaa aspoja? Sen ku kliksuttelee itse sen tilauksen. (Tai kliksutteli, nythän tuo on jo ohi. )

Sähköpostiin tuli eilen tilausvahvistus mutta tekstiviestiä vasta tänään. Elisan sovellukseen kun menin ni tuli vastatarjous ja Sopimus -kohdassa mainittiin että numero on tosiaan siirtymässä toiselle operaattorille eli homma näyttäisi etenevän.

Ei Telia rupea noita perumaan. Onneksi kerkesin liittymäni siirtää. Toinen oli harkinnassa, mut

Näkyykö teillä tätä tilausta vielä oma Telia sivuilla? Tilausvahvistus tuli eilen, mutta Telian sivuilla ei näy että minulla olisi yhtään puhelin liittymää. (viesteissä kyllä tilaus vahvistus)

Erittäin hyvä tarjous, mut itselläni tuo korkeampi nopeus ei olisi tuonut oikein mitään puhelimen käyttöön lisää kun tällä perus 200/300mt nopeudellakin kaikki streamit pyörivät täysillä ja satunnaiset appien lataukset hoituvat sekunnissa. Läppärille jaettuakin tulee välillä. Muuten kaikki laitteet ovat kodin langattomassa.

Eri asia tietysti skenaariot, jos tuota esimerkiksi jakaisi kotona paljon eri laitteille jne. Suurimmalle osalle ihmisistä eli peruskäytölle kuitenkin jo 300mt liittymät taitavat tarjota kaiken tarvittavan (tällä foorumilla on enemmän peruskäytön ulkopuolella olevia ihmisiä).

Wolt+ on jo sekin mulla vuodeksi ostettuna, niin joku näistä 17,99e 5G 300mt + 80-100e lahjakortti on itselleni parempi diili.

Eli jos joku jäi ilman, niin kannattaa harmitukseen miettiä olisiko edes tarvinnut ja tuliko vaan ostokiima huomattavan halvasta hinnasta nopeuteen nähden.

Chätissä ku valitin et miksen mie saa tähän hintaan ku muutkin "kaverit" saanu, sano ettei ne netissä tilaajat tuota saa, laitoin vastapallon et jaa telialla tapana rikkoa sopimuksia? Ei kuulunu mitään, noh eiköhän toi mene läpi, turhaa iso firma alkaa tappelee pikku asioista

En edes tiedä haluanko tosiasiassa noita jos Elisa ei pysty vastaamaan, nykyiset Elisan 4G 200M 16,99€/kk liittymät 6kk pidempään voimassa ja tuolla supernopeudelle en näe oikein arvoa. Wolttia en käytä.

Sama homma. Aspa kyllä sanoi että näkyy siirto heille ja kaikki kunnossa.
Edelleenkin, miksi aspaa kuormitetaan näillä jonnnin joutavilla kysymyksillä? Vaikka kyseessä olisi ollut ihan normaali liittymätilaus Telian sivuilta, niin ei se siirron alkaminen välttämättä näy heti seuraavalla sekunnilla tilauksesta. Tämä "tarjous" julkaistiin täällä vasta alle vuorokausi sitten ja porukka jo nyt hiillostaa aspaa asiasta, vaikka se vaikein vaihe, eli varsinainen tilaus on saatu jo sisään. Haetaanko tällä etukäteen jotain konfliktia Telian kanssa, vai mikä järki tässä pommittamisessa on?

Kalliiksi kävi tämä tarjous kun samalla piti ostaa 5G reititin että saa täydet nopeudet 😄
Elisalta löytyi CPE H165 199 eurolla.
Tosin olin jo muutenkin aikeissa päivittää vanhan B818.

Eipä se euron 50 megainenkaan tarjous kauaa sivuilla vanhentunut, mutta toimittivat ja hyvin pelittää.

Mitenköhän tämän kanssa käy.
Montakohan liian hyvää liittymätarjousta Telia ehtii vielä "lipsauttaa" nettiin ennen kuin BF-viikko on ohi :)

Itselle meni aika pitkään että saivat postitettua sen 50 megasen SIM-kortin, en viitsi tätäkään siis etukäteen aktivoida... ja jos Telian 5G:n toimivuus omassa pihapiirissä ei ole riittävän hyvä, niin perun koko tilauksen hyvästä hinnasta huolimatta.

Popparit esiin ja ensimmäistä "mun lakimies on pikanapin takana" tai "lähetin jo esitiedot mun juristille, tästä ei Telia pääse pois" paskanpuhuntaa odotellessa 😂

Popparit ihan samalla tavalla esiin, että millon alkaa naljailu siitä, kun ihmiset kehtaavat vaatia jopa kuluttajansuojan avustuksella, että yritys pitää kiinni tehdyistä sopimuksista. Jotkut kirotut esittävät kysymyksiä asiakaspalveluunkin!

Eiköhän tuo ole selvää, että todella suosituissa hintavirhetarjouksissa tulee aina paljon sellaista toimintaa, mikä johtaa nopeampaan virheen korjaamiseen. Käyttäytymismalleja on yhtä paljon, kuin tilaajiakin ja niin tulee olemaan joka kerta. Täytyy vaan olla nopea, mikäli näitä haluaa hyödyntää. Jos ei ehdi niin syy löytyy peilistä, eikä toisista foorumilaisista.

Popparit ihan samalla tavalla esiin, että millon alkaa naljailu siitä, kun ihmiset kehtaavat vaatia jopa kuluttajansuojan avustuksella, että yritys pitää kiinni tehdyistä sopimuksista. Jotkut kirotut esittävät kysymyksiä asiakaspalveluunkin!

Eiköhän tuo ole selvää, että todella suosituissa hintavirhetarjouksissa tulee aina paljon sellaista toimintaa, mikä johtaa nopeampaan virheen korjaamiseen. Käyttäytymismalleja on yhtä paljon, kuin tilaajiakin ja niin tulee olemaan joka kerta. Täytyy vaan olla nopea, mikäli näitä haluaa hyödyntää. Jos ei ehdi niin syy löytyy peilistä, eikä toisista foorumilaisista.
KKV:n Kuluttajaneuvonta sekä viime kädessä Kuluttajariitalautakunta on aivan eri, kuin "lakimies" tai "juristi". Tottakai on hyvä, jos kuluttajana osaa vaatia oikeuksiaan ja tarvittaessa hakea apua siihen oikeaa väylää pitkin silloin kun siihen on tosiasiallisia perusteita. Epäilen kuitenkin suuresti, että kukaan oikeasti tällaisesta asiasta lähtisi maksamaan satoja tai tuhansia euroja juristeille ja viime kädessä käräjille. Noita huuteluita kun täällä näkee todella usein.

Itse en epäile sekuntiakaan, etteikö Telia tätä kampanjaa kunnioittaisi niiden osalta, jotka tilauksen saivat läpi. Missään tilausehdoissa tai kampanjasivulla ei oltu esitelty, että kyseessä vain yritystä X tai tahoa Y koskeva kampanja. Mikäli olisi, olisi heillä tottakai oikeus perua tilauksia. Ei nämä isommat yritykset lähde omasta virheestään kuluttajia pettämään, olettaen siis, että tämä kampanja oli oikeasti vain tietyille sidosryhmille tarkoitettu pöydänaluskampanja.

Epäilen kuitenkin suuresti, että kukaan oikeasti tällaisesta asiasta lähtisi maksamaan satoja tai tuhansia euroja juristeille ja viime kädessä käräjille. Noita huuteluita kun täällä näkee todella usein.
Toisaalta on hyvä, että joillakin on riittävästi fuck you moneya, että voi ajaa oikeuksiaan tarvittaessa myös käräjäoikeuden kautta. Ilman sitä pelkoa isot yritykset voisivat aina polkea kuluttajien oikeuksia, vaikka virhe olisi ollut heidän.

Itse olen joutunut tekemään haastehakemuksen auton takuuseen liittyen ja vasta sen jälkeen auto tuli korjatuksi. Ja olisin ollut valmis viemään asian saliin asti, jos sille olisi ollut tarvetta. Niillä joilla on enemmän rahaa, on helpompi viedä pienemmistäkin summista tarvittaessa eteenpäin.

Aiheeseen liittyen: DNA:lta tuli vastatarjous: 11,9 € / kk 100M 4G + 60 € Prisman lahjakortti.

Aiheeseen liittyen: DNA:lta tuli vastatarjous: 11,9 € / kk 100M 4G + 60 € Prisman lahjakortti.
Mitä kautta antoivat tuollaisen vastatarjouksen? Itse sain saman liittymän pari euroa halvemmalla mutta lahjakorttia ei vain irronnut vaikka kuinka yritin kaupanpäällisiä kysellä.

Jos hylkää vastatarjouksen tahtooko ne soitella päivän päästä uudelleen paremmalla tarjouksella? En ole harrastanu tätä hyppimis hommaa mut kai ainoa tapa saada edullinen liittymä

Jos hylkää vastatarjouksen tahtooko ne soitella päivän päästä uudelleen paremmalla tarjouksella? En ole harrastanu tätä hyppimis hommaa mut kai ainoa tapa saada edullinen liittymä
Ainakin Elisalla on ollut tapana pihdata parasta tarjousta viimeisiin päiviin. Ekat on yleensä jotain tarjotaan kaikille nettisivuilla tyylisiä. Jos soittavat, Kyllä ne yleensä tietää mitä kilpailijat tarjoaa ja joko sanovat suoraan että tuohon ei pysty tai sitten pystyy.

Kotoa löytyy giganen kuitu, joten nakkasin Woltit hiiteen ja otin Lidlin lahjakortin kera liittymän vuodeksi. Rohkea yhteys Telian chattiin ja soitolla loppuun. Kiitos vinkanneille ja so long DNA (winbackia odotellessa)!

Perhana, mulle tuli DNA:lta vastatarjous 100M 9,99e/kk mutta ei minkään valtakunnan lahjista.

Mutta nyt on kyl diilit operaattoreilla kohillaan. 👍🏻

Edit: Ei ku tulihan siinä kylkiäinen myös. Viaplay leffat&sarjat 6kk/0e. Unohdus sattui mulla. 😅

Viimeksi muokattu:
Ovat kyllä perustason liittymien hinnat nousseet törkeiksi. Pariin otteeseen käynyt viime aikoina katsomassa Elisan 100mbittistä ja hörähdellyt, muistelen haikeasti kun pienellä kilpailutuksella minulla oli Elisalla 2019-> 2v 6€/kk 100mbit, ja tässä ketjussa vissiin jollain vielä halvemmalla. Nyt hankalaa saada suoraan mitään käyttökelpoista alle 20€.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 163
Jäsenet
80 431
Uusin jäsen
Geittomestari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom