Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten ei toimi? Minulla näyttäisi toimivan ainakin pikaisesti tarkasteltuna.2FA aktivoitu muttei toimi.
Jos oikein muistan kokemuksesta toisen foorumin päivityksestä, niin kyllä se siirtyy sitten kun on:Itsellä ei ainakaan seuratut-listalla ketjun otsikkoa painamalla siirry ensimmäiseen lukemattomaan viestiin (kuten ennen), vaan ketjun ensimmäiselle sivulle.
Pystyn kirjautumaan sisään ilman mitään lisävarmistusta.Miten ei toimi? Minulla näyttäisi toimivan ainakin pikaisesti tarkasteltuna.
En tiedä näistä tarkoittamistasi "akateemikkojen haluamisista", mutta tuo on tosiaan aika paska tilanne monessakin ketjussa, mutta optimistisesti oletan että sekin on korjattavissa.Joko oli mainitty että akateemikot saivat mitä halusivat youtube linkit on poistettu. /media tageilla olleet linkit on poistunut.
Vaatisiko tuo jotain keksien poistoa tms. asetuksen muuttamisen jälkeen?Pystyn kirjautumaan sisään ilman mitään lisävarmistusta.
Näköjään "muista tämä laite 30 päivää" pysyy myös uloskirjautumisen jälkeen.Vaatisiko tuo jotain keksien poistoa tms. asetuksen muuttamisen jälkeen?
Mulla se aikaisemmassakin versiossa muisti tuon lisävarmistuksen 30 päivää, ja ruksi tuossa asetuksessa on defaultti. Eikä sillä ollut siis väliä jos kirjautui ulos, sen lisävarmistuksen se muisti silti.Pystyn kirjautumaan sisään ilman mitään lisävarmistusta.
Niin tätä veikkailinkin tuossa.Näköjään "muista tämä laite 30 päivää" pysyy myös uloskirjautumisen jälkeen.
Tyhjällä selaimella toimii 2FA.
Näin on.Näköjään "muista tämä laite 30 päivää" pysyy myös uloskirjautumisen jälkeen.
Tyhjällä selaimella toimii 2FA.
En ymmärrä, miksi tästä pitää edes keskustella, kun molemmat vaihtoehdot ovat käytössä. Oletusteeman olisi voinut heittää vaikka kolikolla, ja silti jotkut olisivat varmaankin pahastuneet.Makuasioista on paras väitellä, koska kaikki voivat olla oikeassa. Tilastollisesti tämän foorumin käyttäjät äänestivät selvällä enemmistöllä tumman teeman. Voi voi jos et äänestänyt kun oli mahdollista.
Oli se, mutta olin siinä muistikuvassa ettei olisi uloskirjautumisen jälkeen muistanut... seison korjattuna. User error.Mulla se aikaisemmassakin versiossa muisti tuon lisävarmistuksen 30 päivää, ja ruksi tuossa asetuksessa on defaultti. Eikä sillä ollut siis väliä jos kirjautui ulos, sen lisävarmistuksen se muisti silti.
Toisella selaimella kun nyt menin niin se pyysi kyllä koodin, vaikka normiselaimella ei pyytänyt päivityksen jälkeen.
Jos sulla ei ollut ruksattuna tuo 30 päivää aiemmin, niin ehkä se nyt jotenkin on päällä?
EDIT:
Niin tätä veikkailinkin tuossa.
Itse kyllä tiesin että varmistuksen muistaminen on erillään kirjautumisesta. Eikä seoikeastaan laitetta meinaa, vaan selainta.
Omalla samsungin tabletilla en huomannut mitään lagia - en myöskään iphonella?Oli se, mutta olin siinä muistikuvassa ettei olisi uloskirjautumisen jälkeen muistanut... seison korjattuna. User error.
On muuten todella paska tekstinsyöttö androidilla. Aivan järkyttävä lagi.
Muistaakseni ne on lupailtu. Uutisten puolellahan ollut jo käytössä.Tuleeko push-ilmoitukset käyttöön? @Sampsa
Myyntialueelta on poistunut se, että näki kaikkien ala-alueiden ilmoitukset aikajärjestyksessä.
Eli siis Myydään tämän sivun näkymässä oli ennen noiden kategorioiden alla kaikkien alueiden viestejä aikajärjestyksessä, siinä oli kiva käydä "ikkunashoppailemassa"
Kontrastia kanssa tosiaan kaipaisi, värit eivät ole pahasta
Kai tuonne myydään osioon tulee takaisin kaikki myynti ilmotukset ettei tarvitse taas niinkuin muroaikoina olla neljä alaosion tabia auki?
Vaati sisäänkirjautumisen. Tunnuksen aikarajoista en osaa sanoa
toimiiko tämä myös vierailijoille ilman tunnuksia? Siis että räbän viestejä voi täysin ulkopuolinenkin nähdä?
Jaap. Ilmeisesti oma galaxy s9 on liian mopo tälle foorumisoftalle. Chrome ja Vivaldi testattu ja molemmilla sampan oma näppis lagaa tässä tekstikentässä aivan jäätävästi. Noh kohta menee luuri vaihtoon muutenkin. On silti aivan käyttökelvoton tämä tekstin kirjoitus.Omalla samsungin tabletilla en huomannut mitään lagia - en myöskään iphonella?
Jaap. Ilmeisesti oma galaxy s9 on liian mopo tälle foorumisoftalle. Chrome ja Vivaldi testattu ja molemmilla sampan oma näppis lagaa tässä tekstikentässä aivan jäätävästi.
Harmillista. Tarkemmin muistellessa oma Oneplus teki joskus samaa. Xenforon syytä todnäk.Jaap. Ilmeisesti oma galaxy s9 on liian mopo tälle foorumisoftalle. Chrome ja Vivaldi testattu ja molemmilla sampan oma näppis lagaa tässä tekstikentässä aivan jäätävästi. Noh kohta menee luuri vaihtoon muutenkin. On silti aivan käyttökelvoton tämä tekstin kirjoitus.
Testataas toisella näppissovelluksella... samaa paskaa edelleen.
Millä selaimella kirjoittelet? Op5t ainakin toimii täällä normaalisti sekä Kiwillä että Chromella.Jaap. Ilmeisesti oma galaxy s9 on liian mopo tälle foorumisoftalle. Chrome ja Vivaldi testattu ja molemmilla sampan oma näppis lagaa tässä tekstikentässä aivan jäätävästi. Noh kohta menee luuri vaihtoon muutenkin. On silti aivan käyttökelvoton tämä tekstin kirjoitus.
Eiköhän tämä ole se raakaversio, josta Sampsa hioo timantinKysytty varmaan sadanteen kertaan, mutta onko ulkoasu nyt sitten tämä? Vanha oli paljon helppolukuisempi ja tiiviimmin paketoitu.
Kaikkeen toki tottuu.
Elää jatkuvasti ja aika näkyvä ilmoituskin tuosta on: (Huom! TechBBS-foorumi on päivitetty uusimpaan Xenforo 2.1-versioon. Kyseessä oli iso päivitys, jonka seurauksena ulkoasu täytyy työstää kokonaan uudelleen, lisäosat päivittää ja toiminallisuuksia säätää. Päivityksen jälkeinen työ ja viilailu jatkuu kulisseissa ja palautetta voi antaa palautealueella, kiitos.)Kysytty varmaan sadanteen kertaan, mutta onko ulkoasu nyt sitten tämä? Vanha oli paljon helppolukuisempi ja tiiviimmin paketoitu.
Kaikkeen toki tottuu.
Eiköhän tämä ole se raakaversio, josta Sampsa hioo timantin
Elää jatkuvasti ja aika näkyvä ilmoituskin tuosta on: (Huom! TechBBS-foorumi on päivitetty uusimpaan Xenforo 2.1-versioon. Kyseessä oli iso päivitys, jonka seurauksena ulkoasu täytyy työstää kokonaan uudelleen, lisäosat päivittää ja toiminallisuuksia säätää. Päivityksen jälkeinen työ ja viilailu jatkuu kulisseissa ja palautetta voi antaa palautealueella, kiitos.)
Vaikuttaisi vahvasti siltä, että Youtube upotukset eivät toimi.
Katsoitko mitä lainasit.Millä selaimella kirjoittelet? Op5t ainakin toimii täällä normaalisti sekä Kiwillä että Chromella.
Korjattu
Foorumisofta = jotain muuta kuin selain? Ei ole itse tullut käyteltyä mitään erillistä softaa ikuisuuksiin, niin käsitin vissiin väärin. Noh, pikkuvikoja, helppo korjata.Katsoitko mitä lainasit.
Mulla on vähän S9:ia hitaampi puhelin ja toimii erinomaisesti, erittäin liukkaasti. Käytössä SwiftKey (nykyään taas hyvä, kun Microsoftin omistuksessa)Jaap. Ilmeisesti oma galaxy s9 on liian mopo tälle foorumisoftalle. Chrome ja Vivaldi testattu ja molemmilla sampan oma näppis lagaa tässä tekstikentässä aivan jäätävästi. Noh kohta menee luuri vaihtoon muutenkin. On silti aivan käyttökelvoton tämä tekstin kirjoitus.
"Chrome ja Vivaldi testattu"Foorumisofta = jotain muuta kuin selain? Ei ole itse tullut käyteltyä mitään erillistä softaa ikuisuuksiin, niin käsitin vissiin väärin. Noh, pikkuvikoja, helppo korjata.
edit: no taisin vieläkin käsittää väärin. Ha, olkoon!