Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon tottunut painamaan tosta Techbbs logosta kun haluan foorumin etusivulle mutta nyt se heittää tonne uutisiin .
Noinhan sen kuuluu ollakin jos tuosta ylhäältä merkitset luetuksi. Osioissa voi merkitä myös luetuksi ja siellä on erillinen nappi tuohon.
Tätä uutta leiskaa saisi kyllä kutistaa kasaan jonkin verran ainakin viestien ohella. Tuntuu, että se käyttää ruututilaa Teksasilaiseen tyyliin eli paljon ja tuhlaillen.
Tätä uutta leiskaa saisi kyllä kutistaa kasaan jonkin verran ainakin viestien ohella. Tuntuu, että se käyttää ruututilaa Teksasilaiseen tyyliin eli paljon ja tuhlaillen.
Taitaa olla plugiinilla tuokin toteutettu => Menee jonkun aikaa, että tulee taasen näkyviin.En löydä enää tapaa antaa kaupankäynnistä palautetta. Onko tämä uudistuksen seuraus vai onko vika täällä loppukäyttäjäpäässä?
En tarkoittanut. Tämä leiska kuluttaa törkeästi turhaa tilaa sekä sivu- , että pystysuunnassa. Näkyviin ruudulle saa sen takia vain muutaman viestin kerrallaan mikä ei tee lukemisesta kovinkaan miellyttävää.En tiedä tarkotatko tätä, mutta:
Täytyy silti varmaan vähän leveyksiä säädellä
+1 tälleTämä leiska kuluttaa törkeästi turhaa tilaa sekä sivu- , että pystysuunnassa. Näkyviin ruudulle saa sen takia vain muutaman viestin kerrallaan mikä ei tee lukemisesta kovinkaan miellyttävää.
En tarkoittanut. Tämä leiska kuluttaa törkeästi turhaa tilaa sekä sivu- , että pystysuunnassa. Näkyviin ruudulle saa sen takia vain muutaman viestin kerrallaan mikä ei tee lukemisesta kovinkaan miellyttävää.
Jos eka saataisiin sävyt kohilleen ja siitä sit joko tiivistämään tai erikseen condensed teemaan+1 tälle
Alhaalla on "Tumma teema" nappi. Klikkaa sitä ja valitse vaalea sen tilalleTuota väriteema kyllä pääsivullaa ja Ioch-tech puolella valkopohjainen mulla, mutta misksi ei pysy tällä puolen eli kertokaapa tyhmälle mistä saan valkoisen taustan ja tummat tekstit. Koska tää luettavuus on todella kehno nyt.Ottaa silmiin. Kiitos!
No mites se sitten pitäisi ilmaista?Viimeisin vastaus "1 minuuttia sitten". Huonoa suomea.
No mites se sitten pitäisi ilmaista?
Niin no joo toki tuon ekan minuutin kohdassa tosiaan noin.(1) minuutti sitten.
Tiliasetuksissa: "Vastaanota uutisia ja muistutus sähköposteja".
Jos ilmoituksissa on ilmoitus tykkäyksestä, siitä ei enää pääse hyppäämään kyseiseen viestiin? Testattu mobiililla (Firefoxilla).
Lainauksista pääsee hyppäämään, tykkäyksistä ei. Kokeile vaikka itseJohtuukohan tämä itse asiassa siitä, että ketju on lukossa? Tai siitä, että tykkäys tuli ennen päivitystä?
Äskettäisestä lainausilmoituksesta pääsi hyppäämään.
Jos ilmoituksissa on ilmoitus tykkäyksestä, siitä ei enää pääse hyppäämään kyseiseen viestiin? Testattu mobiililla (Firefoxilla).
Viimeisin vastaus "1 minuuttia sitten". Huonoa suomea.
Lainauksista pääsee hyppäämään, tykkäyksistä ei. Kokeile vaikka itse
Sampsalla oli munaa ja hän kysyi sen. Se, että et huomannut ko. äänestystä ei ole Sampsan vika.Luulin että sampsalla ois ollu sen verran munaa, ettei ois kysyny mielipidettä tumma vai vaalea oletusteema... Tottakai jonnet valitsee aina tumman kun eivät ymmärrä paremmasta.
Sampsalla oli munaa ja hän kysyi sen. Se, että et huomannut ko. äänestystä ei ole Sampsan vika.
Miksi sinun mielipiteesi yksinään olisi enemmän kuin foorumin käyttäjien äänestämä erittäin selvä lopputulos?Luulin että sampsalla ois ollu sen verran munaa, ettei ois kysyny mielipidettä tumma vai vaalea oletusteema... Tottakai jonnet valitsee aina tumman kun eivät ymmärrä paremmasta.
Juurikin näin.Sampsalla oli munaa ja hän kysyi sen. Se, että et huomannut ko. äänestystä ei ole Sampsan vika.
Makuasioista on paras väitellä, koska kaikki voivat olla oikeassa. Tilastollisesti tämän foorumin käyttäjät äänestivät selvällä enemmistöllä tumman teeman. Voi voi jos et äänestänyt kun oli mahdollista.Luehan uudelleen tuo waagnerin viesti.
FAQ ketjun mukaan tulossaKauppiaspalautteet on kadonneet. Oli minulla siellä yksi negatiivinenkin, mutta se kaveri sai itkupotkuraivarit, kun ei seuraavana arkipäivänä rahojen tulosta ollut postissa ja pommitti täpinöissään minua viesteillä melkein viikon ennen kun antoi negatiivisen palautteen perumilleen kaupoille..