TechBBS-foorumin palautetta ja kehitysehdotuksia 2019

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 256
ketjujen seuranta hajoilee omia aikojaan, seuranta voi olla päällä mutta ilmoitukset ketjuun tulevista viesteistä loppuvat ja alkavat vasta kun joko tykkäät tai teet uuden viestin itse ketjuun.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 112
ketjujen seuranta hajoilee omia aikojaan, seuranta voi olla päällä mutta ilmoitukset ketjuun tulevista viesteistä loppuvat ja alkavat vasta kun joko tykkäät tai teet uuden viestin itse ketjuun.
Ainakin täällä seuranta toimii ihan ongelmitta. Jokaisen ilmoituksen jälkeen täytyy vain käydä lukemassa ketjun uusin viesti, että ilmoitukset jatkuvat. Joskus ketju ehtii vierähtää esimerkiksi seuraavalle sivulle ilmoituksesta, jolloin pitää siirtyä seuraavalle sivulle ja lukea viestit. Muuten ilmoituksia ei tule.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
ketjujen seuranta hajoilee omia aikojaan, seuranta voi olla päällä mutta ilmoitukset ketjuun tulevista viesteistä loppuvat ja alkavat vasta kun joko tykkäät tai teet uuden viestin itse ketjuun.
Sama tilanne kuin @FlyingAntero :lla. Kaikki toimii hyvin ja jos ei jaksa lukea tullessa kaikkia niin pitää käydä https://bbs.io-tech.fi/watched/threads linkistä lukemassa viiminen sivu niin taas jatkuu. Oli tuossa pari kymmenen päivän intensiivistä työrupeamaa niin kertyi joku 40 ketjua seurattuihin, nyt pikkuhiljaa sitten purkaa noita ketjuja.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Onhan tuo tosiaan jo aika moneen kertaan todettu, että ei se ole vika, vaan ominaisuus. Jotta seurattujen ketjujen uusista viesteistä ei tulisi loputtomasti ilmoituksia, pitää ketjun viimeinen viesti/sivu käydä avaamassa viimeisimmän ilmoituksen jälkeen, jotta sieltä tulee taas tarvittaessa uusia ilmoituksia.

Kaikki omat seurannassa olevat viestitketjut näkee kätevästi tuon TheMellin mainitseman, foorumin yläpalkistakin löytyvän linkin kautta.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 710
Toivottasti tää oli oikea ketju geneeriselle ehdotukselle. Eli tuo haku, jos hakee tuolla yksinkertaisella haulla, niin voisiko tuohon tehdä siten että haku kohdistuu myös alialueihin. Nyt joutuu käyttämään tuota tarkempaa hakua jossa se mahdollisuus on.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Toivottasti tää oli oikea ketju geneeriselle ehdotukselle. Eli tuo haku, jos hakee tuolla yksinkertaisella haulla, niin voisiko tuohon tehdä siten että haku kohdistuu myös alialueihin. Nyt joutuu käyttämään tuota tarkempaa hakua jossa se mahdollisuus on.
Jos nyt kirjoittaa hakusanan siihen aluelistauksen "pääsivulle", niin sehän hakee kaikkialta. Eikö tuo riitä?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 710
En viittaa. Ihan sillä tavallisella haulla se hakee kaikkialta, jos haun tekee siitä pääsivulta.
Okei. Yksinkertaisessa haussa on ruutu "hae vain tältä alueelta". Mikäli ottaa sen ruksin pois, se hakee kaikkialta. Joten kyse ei ole siis sellaisen haun tekemisesta, vaan tietyltä alueelta ja sen alialueilta. Tuon ruksin kanssa se hakee vain kyseiseltä alueelta, muttei sen alialueilta.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Okei. Yksinkertaisessa haussa on ruutu "hae vain tältä alueelta". Mikäli ottaa sen ruksin pois, se hakee kaikkialta. Joten kyse ei ole siis sellaisen haun tekemisesta, vaan tietyltä alueelta ja sen alialueilta. Tuon ruksin kanssa se hakee vain kyseiseltä alueelta, muttei sen alialueilta.
Ei sitä ruksia tarvitse ottaa pois. Jos menet pääsivulle ja kirjoitat hakukenttään "persu", niin tulee listaus kaikkien alueiden kaikista ketjuista (ja käyttäjistä), joissa esiintyy tuo sana, olivat ne ketjut sitten millä tasolla tahansa hierarkiassa.

Ja ymmärsin kyllä mitä tarkoitit ja tiesin myös että jos haluaa hakea vain tietyltä alueelta ja sen ali-alueilta, niin sitten pitää käyttää laajennettua hakua. Mutta koska pääsivulla oleva pihaku tosiaan hakee suoraan kaikkialta, niin ainakin omalla kohdalla se on hoitanut hakutarpeet sellaisenaan.

Toki olisi loogista että haku olisi aina rekursiivinen, eli YK:ssa tehtävä pikahaku sisältäisi automaattisesti myös sen alla olevan Politiikan jne. Tällaisia tarpeita on oletettavasti niin vähän, että jos tuota ei voi suoraan asetuksista naksauttaa päälle, niin ei varmaan kannata sen kehittämisen kanssa hirveästi rypistellä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 710
Ei sitä ruksia tarvitse ottaa pois. Jos menet pääsivulle ja kirjoitat hakukenttään "persu", niin tulee listaus kaikkien alueiden kaikista ketjuista (ja käyttäjistä), joissa esiintyy tuo sana, olivat ne ketjut sitten millä tasolla tahansa hierarkiassa.
Kaiken foorumin kattavan haun voi tehdä miltä tahansa alueelta ja mä olen koko ajan tarkoittanut hakua joka kohdistuu tietylle alueelle ja sen alialueille.

Noh, se oli ehdotus.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Ei sitä ruksia tarvitse ottaa pois. Jos menet pääsivulle ja kirjoitat hakukenttään "persu", niin tulee listaus kaikkien alueiden kaikista ketjuista (ja käyttäjistä), joissa esiintyy tuo sana, olivat ne ketjut sitten millä tasolla tahansa hierarkiassa.

Ja ymmärsin kyllä mitä tarkoitit ja tiesin myös että jos haluaa hakea vain tietyltä alueelta ja sen ali-alueilta, niin sitten pitää käyttää laajennettua hakua. Mutta koska pääsivulla oleva pihaku tosiaan hakee suoraan kaikkialta, niin ainakin omalla kohdalla se on hoitanut hakutarpeet sellaisenaan.

Toki olisi loogista että haku olisi aina rekursiivinen, eli YK:ssa tehtävä pikahaku sisältäisi automaattisesti myös sen alla olevan Politiikan jne. Tällaisia tarpeita on oletettavasti niin vähän, että jos tuota ei voi suoraan asetuksista naksauttaa päälle, niin ei varmaan kannata sen kehittämisen kanssa hirveästi rypistellä.
kauppapuolella tuo olisi kätevä mutta se on kuitenkinfoorumin päätoimeen kuulumaton lisäalue niin eiköhän sen jaksa laajennetusta hausta kaivaa. Kauppa-alue on muutenkin helvetistä mutta se johtuu myyjistä eikä alustasta.

Ja siis juurikin yk:n ja politiikan puolihan on helppoa. Minä puhuin sivuston pääaihealueesta eli siitä että haluan hakea AM4 emolevyt, paketit yms niin jos laajennan sen kaikkialle niin niitä myyntipuolen tuloksia ei enää juuri välistä löydä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 710
Mitenköhän tuo haku oikeasti toimii.

Jos tällä sivulla tekee minkä tahansa haun, se ei löydä yhtään mitään?
Myydään
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Mitenköhän tuo haku oikeasti toimii.

Jos tällä sivulla tekee minkä tahansa haun, se ei löydä yhtään mitään?
Myydään
koska sillä alueella on vain alialueita, ei ollenkaan omia postauksia. Alla näkyvä listaus on vaan pikalinkkejä alialueiden sisältöihin aikajärjestyksessä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 710
Joo :) Hämäävästi ne näyttävät peilatuilta postauksilta niin ihmettelin miksi se haku ei tavoita niitä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Kaiken foorumin kattavan haun voi tehdä miltä tahansa alueelta ja mä olen koko ajan tarkoittanut hakua joka kohdistuu tietylle alueelle ja sen alialueille.
Niin, sen kaikki varmasti ymmärsivät heti kättelyssä ettei tiettyjen alueiden rekursiivinen haku ole mahdollista suoraan (ilman laajennettua hakua) ja siksi ehdotinkin, että riittäisikö se päätasolla tehtävä haku. Ja eihän se selvästikään riitä näihin tarpeisiin ja se on sitten sillä selvä. Ylläpito voi kommentoida onnistuuko tuon toteutus järkevillä resursseilla.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
tässä muutaman kuukauden jälkeen tulee foorumisoftapäivitys niin kattoo eka mitä se tuo ja rikkoo tullessaan.
 

testudo80

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
1 157
Hei,

Olisiko mahdollista aloittaa projekti, Sivuston ja Foorumin yhteinen projekti, jossa rakentaisimme unelma peli-pc:n vuodelle 2020. Käyttäjät tulisivat projektiin mukaan ideoineen.

- näyttö
- pönttö
- hiiri, hiirimatto
- näppis
- headset
- tuoli
- kaiuttimet

Koneessa saisi olla "blingiä" eli ehkä jokin 6000-7000 euroa kokoonpano, jos budjetti riittää, tai vaikkapa 3 erilaista unelma peli-pc:tä. Rookie - Basic - Elite ... tiedän että muutenkin rakentelette koneita ja esittelette niitä mutta tälläinen yhteisprojekti olisi mukava. Esim. alkuun hakisimme koteloa. Koteloista valittaisiin 5 vaihtoehtoa ja sitten esim äänestäisimme yhdessä mitkä valitaan mihinkin kokoonpanoon.

Samalla voisi herätellä keskustelua pc-pelaamisen hinnasta. Uudet konsolit ovat jo todella tehokkaita, mihin tarvitaan huippuunsa viritetty peli-pc? Mitä etua siitä saa verrattuna esim Xbox Scarlett konsoliin? Joka tapauksessa olisi kiinnostava projektiluontoisesti rakentaa yhteisönä peli-pc.

Ehkä tulevaisuudessa te voisitte hankkia diilin jonkun firman kanssa että kokoisitte itse näitä valittuja kokoonpanoja foorumisteille. Itse olisin kiinnostunut saamaan pc-pelikoneen, joka on tällä foorumilla valittu ja esim toimituksessa koottu. Tiedän että tälläkin hetkellä voi foorumille kirjoittaa ja neuvoa saa, mutta jokin tälläinen yhteisöllinen juttu olisi kiinnostava.

Sellainen jossa myös selitettäisiin aloittelijoille asioita, miksi tämä näytönohjain, miksi tämä prosessori, voisi olla viittauksia säteen seurantaan tai johonkin uuteen ääniformaattiin. Tehtäisiinkö vain peli-pc vai myös multimedia pc... jne. Miksi tämä hiiri, näppis, matto joidenkin toisten sijaan. Otettaisiin mukaan pelituolit, toimistotuolit, headsetit, kaiuttimet... paljon työtä, mutta se tehtäisiin porukalla.

Kiitos.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 853
Voisiko myyntipuolen otsikkoon saada valinnan ei myynnissä, tai jonkun vastaavan? Jos esim ottaa tavaran pois myynnistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 853
Voi toki. Mutta ei tarvii ihmisten kysyä että eikö tää just myyty, jos ottaa uudestaan myyntiin.

Edit: Ei voi ottaa etuliitettä pois näköjään enää. Jossakin vaiheessa se onnistui.
 
Viimeksi muokattu:

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 112
Voi toki. Mutta ei tarvii ihmisten kysyä että eikö tää just myyty, jos ottaa uudestaan myyntiin.
Eikö sen etuliitteen voisi ottaa vaikka kokonaan pois siksi aikaa, kun ei ole myynnissä? Otsikkoon sitten vielä jokin merkintä selvyyden vuoksi.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 112
Yksityisviestin poisto miten se tehdään? En löytänyt "Yksityisviestin poisto" haulla vastausta.
Avaat yksityiskeskustelun, niin siitä otsikon alta löytyy kohta "Poistu keskustelusta". Se ei tosin poista keskustelua ennen kuin myös keskistelun toinen osapuoli tekee samoin.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
Avaat yksityiskeskustelun, niin siitä otsikon alta löytyy kohta "Poistu keskustelusta". Se ei tosin poista keskustelua ennen kuin myös keskistelun toinen osapuoli tekee samoin.
Eikös @Sampsa joskus luvannut, että voimme postaa viestimme. Kertomallasi tavalla poistaminen on riippuvainen että kaksi henkilöä sitä haluaa.

Yritin äsken poistaa yli 5min vanhaa viestiäni, jota kukaan ei ollut vielä lukenut. Eikä se siis onnistunut. Erittäin ikävää, jos on vahingossa laittanut viestin "väärälle" henkilölle tai kirjoittanut jotain mitä ei ollut tarkkaan harkinnut.
 
Viimeksi muokattu:

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 112
Eikös @Sampsa joskus luvannut, että voimme postaa viestimme. Kertomallasi tavalla poistaminen on riippuvainen että kaksi henkilöä sitä haluaa.

Yritin äsken poistaa yli 5min vanhaa viestiäni, jota kukaan ei ollut vielä lukenut. Eikä se siis onnistunut. Erittäin ikävää, jos on vahingossa laittanut viestin "väärälle" henkilölle tai kirjoittanut jotain mitä ei ollut tarkkaan harkinnut.
Ylläpito voi tarvittaessa poistaa viestin, kun siitä laittaa raportin. Oletuksena ylläpito ei niitä näe. YV:tä voi muokata itse 5min lähettämisen jälkeen.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 577
Eikös @Sampsa joskus luvannut, että voimme postaa viestimme. Kertomallasi tavalla poistaminen on riippuvainen että kaksi henkilöä sitä haluaa.

Yritin äsken poistaa yli 5min vanhaa viestiäni, jota kukaan ei ollut vielä lukenut. Eikä se siis onnistunut. Erittäin ikävää, jos on vahingossa laittanut viestin "väärälle" henkilölle tai kirjoittanut jotain mitä ei ollut tarkkaan harkinnut.
Emme näe käyttäjien yksityisviestejä (paitsi jos niitä lähtee erikseen suoraan tietokannasta lukemaan), eikä niiden poistamiseen ole suoraa työkalua.

Xenforossa yksityisviestit tosiaan toimivat niin että kun itse ja vastapuoli poistuu YV-keskustelusta niin keskustelu poistuu myös tietokannasta. Et pysty itse poistamaan toiselle lähettämääsi viestiä.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
Emme näe käyttäjien yksityisviestejä (paitsi jos niitä lähtee erikseen suoraan tietokannasta lukemaan), eikä niiden poistamiseen ole suoraa työkalua.

Xenforossa yksityisviestit tosiaan toimivat niin että kun itse ja vastapuoli poistuu YV-keskustelusta niin keskustelu poistuu myös tietokannasta. Et pysty itse poistamaan toiselle lähettämääsi viestiä.
Sitten ehdotan, että tuosta "ikävästä ominaisuudesta" kerrotaan boldattuna yksityisviestin lähettämisen yhteydessä/ikkunassa. Sekä, että tuota muutosaikaa pidennetään jos mahdollista. Jotenkin tuntuu oudolta ettei lukematontakaan viestiä pysty muuttamaan.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 383
Sitten ehdotan, että tuosta "ikävästä ominaisuudesta" kerrotaan boldattuna yksityisviestin lähettämisen yhteydessä/ikkunassa. Sekä, että tuota muutosaikaa pidennetään jos mahdollista. Jotenkin tuntuu oudolta ettei lukematontakaan viestiä pysty muuttamaan.
Sama tilannehan on sähköpostien, tekstiviestien, kirjeiden yms. kanssa - kun olet lähettänyt viestin, niin sitä on aika hankala enää omin päin saada katoamaan. Ei noissakaan yhteyksissä missään ilmoiteta boldattuna mitään "disclaimereita", vaan kyse on asiasta jonka käyttäjän pitäisi ihan itse ymmärtää. Foorumin yksityisviestitoiminto on nimensä mukaisesti yksityisviesti, eli ylläpito ei niitä pääse katsomaan tai poistamaan.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
Sama tilannehan on sähköpostien, tekstiviestien, kirjeiden yms. kanssa - kun olet lähettänyt viestin, niin sitä on aika hankala enää omin päin saada katoamaan. Ei noissakaan yhteyksissä missään ilmoiteta boldattuna mitään "disclaimereita", vaan kyse on asiasta jonka käyttäjän pitäisi ihan itse ymmärtää. Foorumin yksityisviestitoiminto on nimensä mukaisesti yksityisviesti, eli ylläpito ei niitä pääse katsomaan tai poistamaan.
Siinä kirjoitusikkunassa annetaan "ymmärtämättömälle" "tietoa", että viestiä voi muuttaa, mutta sitten viiden minuutin jälkeen tuleekin viesti, ettei viestiä voida muuttaa.
Hämäävää minusta, minulle asia tuli selväksi (ajattelen tässä muita, tuskin olen ainut h***ö)
kohdallani asiasta ei aiheutunut ongelmia. Yritän pitää asian mielessä.

Lisäksi on tuo Sampsan aikoinaan antama lupaus omien viestien poistomahdollisuudesta, vieläkö se on voimassa?

Ajatusvirheitä valitettavasti tulee, vaikka muut toisin toivoisivat => viestin korjausmahdollisuus on toivottava ominaisuus.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 843
Siinä kirjoitusikkunassa annetaan "ymmärtämättömälle" "tietoa", että viestiä voi muuttaa, mutta sitten viiden minuutin jälkeen tuleekin viesti, ettei viestiä voida muuttaa.
Hämäävää minusta, minulle asia tuli selväksi (ajattelen tässä muita, tuskin olen ainut h***ö)
kohdallani asiasta ei aiheutunut ongelmia. Yritän pitää asian mielessä.

Lisäksi on tuo Sampsan aikoinaan antama lupaus omien viestien poistomahdollisuudesta, vieläkö se on voimassa?

Ajatusvirheitä valitettavasti tulee, vaikka muut toisin toivoisivat => viestin korjausmahdollisuus on toivottava ominaisuus.
Pyytämällä sitä ylläpidolta, ei mahdollista käyttäjän itse tehdä. Tämäkin taidetaan ohjeissa mainita.

Voihan näitä foorumin viestejä muokata niin paljon kuin haluaa. YV:ssä aika ymmärrettävää ettei sitä pysty jälkikäteen pidempään muuttelemaan, enkä usko asiaan muutosta tulevan tai olevan tarvetta.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
Pyytämällä sitä ylläpidolta, ei mahdollista käyttäjän itse tehdä. Tämäkin taidetaan ohjeissa mainita.

Voihan näitä foorumin viestejä muokata niin paljon kuin haluaa. YV:ssä aika ymmärrettävää ettei sitä pysty jälkikäteen pidempään muuttelemaan, enkä usko asiaan muutosta tulevan tai olevan tarvetta.
Tottakai tarvetta olisi... viestinihän sen jo kertoi... tuosta aiheutui jollekin turha "roskaposti" pahimmillaan olisi voinut aiheutua turha väärinymmärtysten ketju...

Sampsa jo vastasikin, että vain tietokannasta käsin voi muuttaa.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 843
Tottakai tarvetta olisi... viestinihän sen jo kertoi... tuosta aiheutui jollekin turha "roskaposti"
Sampsa jo vastasikin, että vain tietokannasta käsin voi muuttaa.
Sittenhän varmaan voit lähettää sille "roskapostin" saaneelle pahoittelu viestin ja kertoa miten molemmat pääsette viestistä eroon, ohjeet on täällä annettu.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 112
Sampsa taisi jo aiemmin kommentoida yksityisviestien muokkausta. Ihan hyvä, että siinä on aikaraja esimerkiksi kauppatilanteita varten, jos niitä YV:llä käydään. Edesauttaa rehtiä touhua. 5min ehtii typot korjata.
Ei yksityisviestien luonne ole sellainen että niitä pitäisi pystyä jälkikäteen rajattomasti muokkaamaan, tuo aikaraja on xenforon oletus ja ihan hyvä niin. Jos on lisää asiaa niin kirjoittaa sitten uuden viestin perään tai vaikka useamman
 

gouca

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 497
Jos vastaan johonkin viestiketjuun, voinko olla seuraamatta sitä automaattisesti? Ts. turhaa ilmoitusspämmiä täysin irrelevanteista vastauksista.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 112
Jos vastaan johonkin viestiketjuun, voinko olla seuraamatta sitä automaattisesti? Ts. turhaa ilmoitusspämmiä täysin irrelevanteista vastauksista.
Asetuksista voit ottaa automaattisen seuraamisen pois päältä, kun kirjoitat ketjuun. Yksittäisen ketjun seurannan voit lopettaa ketjun otsikon viereisellä "Lopeta viestiketjun seuraaminen" linkillä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Siinä kirjoitusikkunassa annetaan "ymmärtämättömälle" "tietoa", että viestiä voi muuttaa, mutta sitten viiden minuutin jälkeen tuleekin viesti, ettei viestiä voida muuttaa.
Hämäävää minusta, minulle asia tuli selväksi (ajattelen tässä muita, tuskin olen ainut h***ö)
kohdallani asiasta ei aiheutunut ongelmia. Yritän pitää asian mielessä.

Lisäksi on tuo Sampsan aikoinaan antama lupaus omien viestien poistomahdollisuudesta, vieläkö se on voimassa?

Ajatusvirheitä valitettavasti tulee, vaikka muut toisin toivoisivat => viestin korjausmahdollisuus on toivottava ominaisuus.
Se on yksityisviesti. Ei sitä pidäkään voida pelkästään toisen osapuolen toimesta poistaa tai muuttaa. Sitten se vasta ongelmallinen olisikin, jos yksityisviestin voisi poistaa tai muokata rajoittamattomasti. Mietipäs itsekin tuota vähän nenänpäätä pidemmälle mm. juuri kaupankäyntitilanteita ajatellen.

Et sinä voi sähköpostiviestejäkään poistaa vastaanottajan postilaatikosta tai muokata sisältöä lähettämisen jälkeen ja hyvä niin. Ajatusvirheet on syytä tällaisessa kanssakäymisessä korjata jo ennen sitä lähetä-painikkeen painamista.

Foorumille kirjoitetut viestit on mahdollista poistaa ylläpidon toimesta, jos tunnus haluaa "kadota", mutta se on ihan eri asia kuin yksityisviestit käyttäjien välillä.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 190
Se on yksityisviesti. Ei sitä pidäkään voida pelkästään toisen osapuolen toimesta poistaa tai muuttaa. Sitten se vasta ongelmallinen olisikin, jos yksityisviestin voisi poistaa tai muokata rajoittamattomasti. Mietipäs itsekin tuota vähän nenänpäätä pidemmälle mm. juuri kaupankäyntitilanteita ajatellen.
Meni sen verran nenäkkääksi, että vastaan vielä vaikka asia on jo käsitelty.
-Jos viestiä ei ole kukaan lukenut, sen poistolle ei pitäisi olla mitään esteitä.
(kyse on siis lähinnä huonosta koodauksesta, johon ylläpito ei voine vaikuttaa?)
- tai ainakin pidentää sen muokkausaikaa
(tässä taas ei ilmeisesti haluta aikaa pidentää, ylläpidon katsoessa sen riittäväksi?)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 554
Viestejä
4 190 497
Jäsenet
70 766
Uusin jäsen
Kotitie

Hinta.fi

Ylös Bottom