Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uudet viestit --> suodattimet --> näytä ainoastaan lukemattomat keskustelut sekä seurattu sisältö + tallenna oletukseksiTässä melkein tottuu tähän tummaan teemaan mutta tuo seuratut toiminto on nyt ainakin minulle käyttökelvoton kun en erota mitkä on luettuja ja mitkä ei. Softa kyllä tietää koska jos painan sellaista jonka olen jo lukenut niin lukeminen alkaa alusta. Lukemattomasta siitä mihin olen jäänyt. Voisko tuohon saada filtteröinnin (vain lukemattomat) takaisin?
Säädetään tänäänTummassa teemassa vielä ongelmia.
- Lukemattomat ketjut eivät erotu
- Harmaa puhekupla kun alueessa on uusia viestejä. Valkoinen kun ei ole uusia viestejä
![]()
Varmaan mainittu jo mutta ärsyttää suuresti ettei seuratut viestiketjut ole enää näkyvillä mobiilissa etusivulla, nyt sen joutuu hakemaan tuosta hampurilaisvalikosta. ”luo viestiketju” joka mielestäni ihan turha, niin sen tilalle voisi laittaa takasi tuon seuratut viestiketjut.
Mistä tällainen asetus löytyy..?Uudet viestit --> suodattimet --> näytä ainoastaan lukemattomat keskustelut sekä seurattu sisältö + tallenna oletukseksi
1) Mene sivulle uudet viestit, löytyy seuratut-vasemmalta puolelta Uudet viestitMistä tällainen asetus löytyy..?
Mistä tällainen asetus löytyy..?
Kyllä, esim myös tuo Techbbs teksti turha tuossa, kun se yläpalkissa jo lukee ihan vieressä.Varmaan mainittu jo mutta ärsyttää suuresti ettei seuratut viestiketjut ole enää näkyvillä mobiilissa etusivulla, nyt sen joutuu hakemaan tuosta hampurilaisvalikosta. ”luo viestiketju” joka mielestäni ihan turha, niin sen tilalle voisi laittaa takasi tuon seuratut viestiketjut.
Näyttää toimivan hyvin, kiitos.Nyt voi tilata push ilmoitukset
Tuon Sidebarin saa näköjään piilotettua. Macrumors foorumilla tuollainen, mutta ei tuosta ole mitään iloa kun refreshin jälkeen se palaa takaisinTässä Xenforo 2:ssa on ihan eri systeemi tuon sivupalkin kanssa kuin aiemmin, joten en osaa sanoa minkälaisella aikataululla saadaan aikaan mitäkin kun ensin pitäisi saada ne näkyviin läpi sivuston..
Tässä melkein tottuu tähän tummaan teemaan mutta tuo seuratut toiminto on nyt ainakin minulle käyttökelvoton kun en erota mitkä on luettuja ja mitkä ei. Softa kyllä tietää koska jos painan sellaista jonka olen jo lukenut niin lukeminen alkaa alusta. Lukemattomasta siitä mihin olen jäänyt. Voisko tuohon saada filtteröinnin (vain lukemattomat) takaisin?
Uudet viestit --> suodattimet --> näytä ainoastaan lukemattomat keskustelut sekä seurattu sisältö + tallenna oletukseksi
Mistä tällainen asetus löytyy..?
Eihän tuo vaikuta Seuratut osion keskusteluihin. Edelleen siellä näkyy kaikki seuratut keskustelut (ei pelkästään lukemattomat) ja nopealla vilkaisulla tuosta on vaikea erottaa mitkä on luettuja mitkä ei. Toki noin tekemällä uudet viestit osiosta näkee pelkästään lukemattomat, mutta tuolla tavoin suodattamalla ei sitten näe aiheita joita ei seuraa.1) Mene sivulle uudet viestit, löytyy seuratut-vasemmalta puolelta Uudet viestit
2) Sieltä valitse välilehti "uudet viestit", jos et automaattisesti ole siellä
3) Oikeasta reunasta löydät pudotusvalikon "suodattimet"
4) Valitse pudotusvalikosta vaihtoehdot "Lukemattomat keskustelut", "Seurattu sisältö" sekä "Tallenna oletukseksi"
On hyvä olla kaksi eri ketjua. Tämä käsittelee enimmäkseen ulkoasua ja tuo toinen toimintoja ja xenforoon liittyviä asioita.Voisiko tämän sekä TechBBS päivittyi Xenforo 2.1 -versioon - Yleinen keskustelu päivityksestä tuon ketjun yhdistää kun näemmä samoja asioita käsitellään molemmissa?
Pilkut on värillä #cacaca ja käyttäjien nimet linkkien vuoksi värillä #848484. I:n ja J:n pisteet ovat samalla värillä kuin muukin osa käyttäjänimestä. Käyttäjän oma nimimerkki #e3e3e3 värillä.Eikö kenelläkään muulla ole ongelmia noide tiettujen harmaiden tekstien pilkkujen ja "i" ja "j" pisteiden väreissä. Omalla näytöllä nuo ovat valkoisia, vaikka teksti on muuten harmaata. Toisella näytöllä sitten taas pelkästään pilkut on valkoisia.
![]()
Pilkut on värillä #cacaca ja käyttäjien nimet linkkien vuoksi värillä #848484. I:n ja J:n pisteet ovat samalla värillä kuin muukin osa käyttäjänimestä.
Tätä olin tulossa mainitsemaan nyt kun läppärillä viimein pääsin tätä katsomaan. Hassusti vaihtuu värit kun ensin on foorumi -näkymä ja sitten siirtyy Uudet viestit -näkymään. Tämä nyt toki on kosmeettista hommaa, mobiililla se leiskan järkyttävä tilatuhlailu enemmän harmittaa + uudet viestit -namiskan puuttuminen viestiketjussa.Etusivun värejä voisi varmaan vähän yksinkertaistaa. On vähän turhan montaa eri sorttia. Siis, ööh, tähän tyyliin (enemmän kaikki samaa sävyä, oli väri sitten mikä tahansa).
katso liitettä 342924
Paljonko siihen menisi aikaa että tumman teeman etusivun lukemattomat/luetut värit kääntäisi toisinpäin?
Jotenkin olisi loogisempaa että kun teksti ja osio ikoni on tummana niin se on luettu ja kun on vaaleana niin on lukematta.
Olisi varmasti monen mieleen tämä.
Huomasin joo. Olin jo tulossa mainitsemaan asiasta. KiitosNuo ikonien värit luettujen ja lukemattomien osalta pitäisi olla nyt käännetty "oikein" päin.
Mitkä avatarit ja missä? Vai tarkoitetaanko niillä noita käyttäjäkuvakkeita?Nämä hulppeat avatarit mitkä pyörii ihan sitten joka perkeleen alueella monine väreineen saa migreenin laukeamaan. Menee kyllä jo jankutuksen puolelle, mutta jos nyt kerran vielä.
Nuo ikonien värit luettujen ja lukemattomien osalta pitäisi olla nyt käännetty "oikein" päin.
Tässä mää katselemassa ikonien värejä ja miettimässä, että mikä näissä nyt on epäloogista![]()
Ei kun aloin ihmettelemään että meneekö minulta nyt jokin ohi. Kun minulla ei mikään tässä pyöri. Ja sellainen kyllä ottaa omaankin ohimoon.Riittää, että ne näkyy ruudulla. Optiona pitäisi olla mahdollista saada ne piiloon. Muutoin hienosti takerruttu yhteen sanaan, siitä pisteet.
En tiedä miten paljon pienemmiksi noita haluttiin, mutta desktopissa on vähän siinä ja siinä että on liian pienet välit. Omasta mielestä voisi pikkusen rakoa olla.Nyt on myös paddingeja pienennetty melkeen puolella. Parempi?
Itse haluaisin lukemattomien aiheiden erottuvan vielä paremmin luetuista.
Nyt tällä hetkellä:
![]()
Tämän yo. koodin jälkeen olisi:CSS:.is-unread .structItem-title a { color: #cacaca; }
![]()
Kiitos.
Nyt on hyväTämä olikin mietinnän alla, laitoin nyt ehdoittamallasi tavalla ainakin tällä erää. Omasta mielestä näyttää ihan hyvältä.
Ainakin mobiilissa parempiNyt on myös paddingeja pienennetty melkeen puolella. Parempi?
Oli kyllä virhe laittaa tumma teema oletukseksi vaikka sitä varmasti muutama äänesti. Sivu on todella luotaantyöntävän näköinen tuolla tummalla teemalla ja sen pitäisi ehdottomasti olla vaihtoehtoinen, eikä oletus. Netin ns. yleisilme nykyisin on vaalea ja tumma on aina poikkeus. Tähän on myös ihan ammattilaisten perusteita miksi vaalea on selkeämpi ja luettavampi. Nyt kaikki ketkä eivät ole kirjautuneena näkevät sen tummana ja ei varmasti houkuttele jäämään sivulle. Harmillinen virhepäätös ylläpidolta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.