TechBBS Folding@Home -tiimi (SARS-CoV-2 laskenta)

Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 653
Ihan onneton vaikka piti olla jotain parempaa mallia. CPU foldaamisesta sen verran että onko tosiaan että yhden threadin voi jättää näytönohjaimmelle ja se myös riittää pyörittämään käyttistä samalla, ja vielä saattaa pelikin pyöriä taustalla ilman että nuiden suorituskyky hirveästi tippuu? Sammutan kyllä foldaamisen jos jotain oikein raskasta alkaa tekemään vieläkun muistaisi laittaa päälle aina.
Mulla on puolet säikeistä (12/24) foldaamassa, niin ei takkua kone. Varmaan voisi laittaa enemmänkin, mutta tähän päädyin ja on kivasti jaollinen.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Olisi kieltämättä mielenkiintoinen aihe videolle. Vähän myös itseäni tylsistyttää katsoa ihan perus pelikoneen kasaamista, mutta juuri esim. foldaamiseen tai muuhun pelkkään laskentaan tarkoitetun koneen suunnitelu & kasaus olisi varmasti ihan hauska pätkä (ja se kone tietenkin jätettäisiin jauhamaan ja kerryttämään tiimin pisteitä...).
Kyllä, jossain näin aika hulppean virityksen, kun kaveri oli hitsuutellut rungon ja väsäsi siihen 6 näyttistä, mitä oli käsiinsä saanut. Laittoi siihen jotain RTX-sarjalaisia, 2060 ja 2070. Muistaakseni ainakin silloin tekohetkellä oli semmonen tilanne, että oli laskeskellut, että noissa oli edullisin USD/PPD-suhde. Kyllä siinä lähti proteiinit vääntymään, kun äijä täräytti myllyt pyörimään. Jos nyt vaikka keskimäärin jotain 1,25 M PPD laittaisi niille näyttiksille, niin 6*1,25 = 7,5 M. Kelpaisi meidän tiimiin :D

@Sampsa, miten olisi pikku viritykset, voisi olla vaikka jotain SER-henkeä tai halpismeininkiä ainakin :)
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
95
Aika paljon tuntuu olevan vaihtelua pakettien välillä PPD kertymässä ja sitä mukaa omassa saldossa CodeThroll User Summary - Folding@Home Stats Välillä on tullut 1.2M PPD ja nyt sitten tuli parkinson paketti, jossa n.370k PPD ja aikaakin näyttäis menevän yli 9 tuntia. Onkohan korona paketit vähissä kun näyttää tulevan muutakin.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Pannaanpa päivittäen, sijoitus 6 kk päästä 107. eli +17 päänahkaa edelliseen viestiin verrattuna. :kahvi:
Sitä ennen minä murtaudun top 20:een, jos ei joku kärkipään hiljentyneistä laskijoista aktivoidu uudelleen. Tällä hetkellä näyttää siltä, että viikon päästä ollaan siellä. Ja @Pauli lupasi laittaa vauhtia masiinaan, mutta hiljasta on :D
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 653
Sitä ennen minä murtaudun top 20:een, jos ei joku kärkipään hiljentyneistä laskijoista aktivoidu uudelleen. Tällä hetkellä näyttää siltä, että viikon päästä ollaan siellä. Ja @Pauli lupasi laittaa vauhtia masiinaan, mutta hiljasta on :D
Jalmoskin perskuta saa mut kiinni 3,4v päästä o_O
 
Liittynyt
22.09.2018
Viestejä
278
Sitä ennen minä murtaudun top 20:een, jos ei joku kärkipään hiljentyneistä laskijoista aktivoidu uudelleen. Tällä hetkellä näyttää siltä, että viikon päästä ollaan siellä. Ja @Pauli lupasi laittaa vauhtia masiinaan, mutta hiljasta on :D
Joo, hiljaa hyvä tulee. :cigar2:
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Jalmoskin perskuta saa mut kiinni 3,4v päästä o_O
Heh, eiköhän laskuvehkeetkin siinä välissä jo vaihdu, että kenties hyväntekeväisyysbudjetti sallii tehokkaamman näyttiksen ja saan stu kiinni nopeamminkin :D

Mutta hienosti nousee tiimin kertymä, nyt pamahti jo poikki 40 M viimeisen 24h aikana!
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
No nyt myö saadaa lujaa vauhtia meidän arkkivihollista GameStarVs.Coronaa kiinne.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Maailman 70. kovinta vauhtia tiimeissä tällä hetkellä päivätuotto, hyvää jälkeä herrat (ja signorinat?) :kahvi:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Top20 foldaajiin päästy ja top100 tiimi rankki uudelleen rikki viikon kahden päästä. Tiimin kun saisi sinne top100 niin aika kova suoritus olisi. Tällähetkellä ei jauha kuin GTX1660 60% vaikka lämmöt on 55-58c niin jaksaa kyllä huonetta lämmittää kiitettävästi. Harmi ettei tehokkaammalle raudalle ole tarvetta niin ei tule päivitettyä parempaan korttiin pelisuorituskyvyn takia ainakaan.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Ja vielä näin pienellä porukalla.
Totta, mutta koska ollaan tälleen it-harrastaja forumilta niin täällä varmaan suhteessa paljon kovempaa rautaa (näyttiksii ja CPU:ta) meillä jauhamassa kuin noissa monissa muissa groupeissa.
Siis varmaan pärjättäisiin tällä porukalla jollekin vauva.fi tai suomi24 porukallekin vaikka niitä varmaan voisi olla lukumääräisesti paljon meitä enemmän foldaamassa läppäreillään ja vanhoilla pöytäkoneilla... tämä nyt vaan tolleen hypoteettinen esimerkki kun tietääkseni kyseisillä porukoilla ei ole edes hajuu mistään foldaamisista :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Lämpömittari sanoi, että olisi aika taas foldata. Näköjään olen pudonnut vain muutaman pykälän keväisestä 42-44:stä 49:ksi, mutta varmaan moni muukin pitänyt taukoa.

Oli mulla asiaakin... Tuleeko Navi 10:lle tällä hetkellä foldattavaa? Mulla logi sanoo, että requesting, mutta mitään ei ole vielä saanut. CPU alkoi heti jauhaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 836
Lämpömittari sanoi, että olisi aika taas foldata. Näköjään olen pudonnut vain muutaman pykälän keväisestä 42-44:stä 49:ksi, mutta varmaan moni muukin pitänyt taukoa.

Oli mulla asiaakin... Tuleeko Navi 10:lle tällä hetkellä foldattavaa? Mulla logi sanoo, että requesting, mutta mitään ei ole vielä saanut. CPU alkoi heti jauhaa.
Kokoajan on ollut 5700XT:llä hommia.

Mikä versio F@H-softasta sulla on?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Kokoajan on ollut 5700XT:llä hommia.

Mikä versio F@H-softasta sulla on?
7.6.13 Gentoo Linuxilla. Keväällä oli näissä GPU-paketeissa jotain ongelmaa Linuxilla. Silloin ne alkoi foldaamaan, mutta noin 10% paikalla jokainen feilasi. Windowsissa foldasi kaikki läpi. Ehkä katselen vielä, miten tämä nyt lähtee käyntiin, kun on muutaman tunnin ollut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Kokoajan on ollut 5700XT:llä hommia.

Mikä versio F@H-softasta sulla on?
Täällä samaa vikaa ollut että 5700xt ei ole vuorokauteen tullut foldattavaa, tällä olisi vielä viikon saanut foldattua kunnes taas joutuu tyytyä pelkkään gtx1660. gtc1660 ollut kokoajan puuhaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Navi10 ei eroa juurikaan pisteiltään TU116 toteutuneissa pisteissä.
Välillä seurasin niin navilla ppd 800k-1.2milj (~900k) 50% tehoilla. kun taas tu116 pääsee 500-800k ppd (~550k) 60-70% tehoilla. Taas täydellä suorituskyvyllä navi pesi täysin tu116.
 
Liittynyt
09.05.2020
Viestejä
36
Navilla on tapana tehdä muuta kuin covid-19, ja 300-500k lukemat eivät ole harvinaisia. Jolloin oikea toteutunut ppd laskee reilusti, vaikka välillä mennäänkin 1.5M.
Tu116 paahtaa hyvin tasaista 800k covid-paketeilla, joita se pääasiassa tekee.

Suuremman vaihteluvälin vuoksi eroa ei käytännössä (minulla) paljon ole, siihen nähden että ovat aivan eri sarjan kortteja.

Jonkunhan ne "huonotkin" paketit on laskettava.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Mullakin on powerlimit +50%. Enempää ei saa säädettyä kun tulee limitteri vastaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Navilla on tapana tehdä muuta kuin covid-19, ja 300-500k lukemat eivät ole harvinaisia. Jolloin oikea toteutunut ppd laskee reilusti, vaikka välillä mennäänkin 1.5M.
Tu116 paahtaa hyvin tasaista 800k covid-paketeilla, joita se pääasiassa tekee.

Suuremman vaihteluvälin vuoksi eroa ei käytännössä (minulla) paljon ole, siihen nähden että ovat aivan eri sarjan kortteja.

Jonkunhan ne "huonotkin" paketit on laskettava.
tu116 koneessa on vanha 7.5.1 versio ja tuossa navi10 koneessa on taasen uudempi 7.6.13. Onko nuilla versioilla hirveästi eroa en ole viihtinyt uudelleen asentaa omaan koneesseen sitten kevään jälkeen. Koitetaan nostaa ensi viikon puoleen väliin tiimi rankkia korkealle ja sen jälkeen vähän alkaa himmailemaan. Koittanut katsella näyttiksiä mutta mikä kortti on ppd/watt/€ hyötysuhteesta paras? Meneekö 2060/2080 tms?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 836
tu116 koneessa on vanha 7.5.1 versio ja tuossa navi10 koneessa on taasen uudempi 7.6.13. Onko nuilla versioilla hirveästi eroa en ole viihtinyt uudelleen asentaa omaan koneesseen sitten kevään jälkeen. Koitetaan nostaa ensi viikon puoleen väliin tiimi rankkia korkealle ja sen jälkeen vähän alkaa himmailemaan. Koittanut katsella näyttiksiä mutta mikä kortti on ppd/watt/€ hyötysuhteesta paras? Meneekö 2060/2080 tms?
Kannattaa enemmin miettiä mihin tarvii näyttistä ja budjetti. Itse pääsäänöisesti pelaan.. Tää on vaan sivutoimintaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 424
Mä foldailen niitä jämäpaketteja eli pieniä GPU-paketteja satunnaisesti ja sitten CPU-paketteja muutamalla virtuaalikoneella ja parilla oikealla koneella. Mitään hurjia PPD-lukuja multa ei synny mutta kai jonkun pitää nuo jämätkin laskeskella... :D Ajatushan tässä on tärkein. (ja tietty saattaahan noissa pikkupaketeissakin olla jotain ratkaisevaa)
 
Liittynyt
09.05.2020
Viestejä
36
tu116 koneessa on vanha 7.5.1 versio ja tuossa navi10 koneessa on taasen uudempi 7.6.13. Onko nuilla versioilla hirveästi eroa en ole viihtinyt uudelleen asentaa omaan koneesseen sitten kevään jälkeen. Koitetaan nostaa ensi viikon puoleen väliin tiimi rankkia korkealle ja sen jälkeen vähän alkaa himmailemaan. Koittanut katsella näyttiksiä mutta mikä kortti on ppd/watt/€ hyötysuhteesta paras? Meneekö 2060/2080 tms?
Ei vaikuta pisteisiin versio suoranaisesti, mutta voi olla vaikutusta saatuihin paketteihin ja sitä myötä toki voi vaikuttaa. Vahvaa mutua, mutta parhaat pisteet covid-19 ja high priority causella, joita ei tainnut vanhemmassa versiossa saada.

2000-sarja on paras ppd/w suhteeltaan. Saa nähdä miten kolmetonniset pärisee
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
tu116 koneessa on vanha 7.5.1 versio ja tuossa navi10 koneessa on taasen uudempi 7.6.13. Onko nuilla versioilla hirveästi eroa en ole viihtinyt uudelleen asentaa omaan koneesseen sitten kevään jälkeen. Koitetaan nostaa ensi viikon puoleen väliin tiimi rankkia korkealle ja sen jälkeen vähän alkaa himmailemaan. Koittanut katsella näyttiksiä mutta mikä kortti on ppd/watt/€ hyötysuhteesta paras? Meneekö 2060/2080 tms?
Ohessa jonkinlainen selvitys asiasta, missä paras PPD/USD. 2070 ja 2060 on aika hyvillä sijoilla, mutta kaikkihan riippuu, mihin hintaan kortti irtoaa. Jos saa käytettynä edullisesti, niin tilannehan on toinen.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Kannattaa enemmin miettiä mihin tarvii näyttistä ja budjetti. Itse pääsäänöisesti pelaan.. Tää on vaan sivutoimintaa.
Tällähetkellä kevyttä pelikäyttöä lähinnä surffailua ja leffat ym 2k resolla. Voi olla että ei tule päivitettyä myllyä vuosiin ellei erityisen hyvää peliä julkaistua. Talvella voi techi olla hyvillä sijoilla. Avg tuotto yli miltsi ekaa kertaa, yötuurissa mukava seurailla.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Huomenna aamulla loppuu foldaukset, koska lähetään reissuun.
Mullakin tuli notkahdus viikonloppuna, kun oltiin yö poissa. Kerran olen yhden yön pitänyt koneen käynnissä, vaikkei kukaan ollut kotona. Millainen tulipaloriski liittyy koneen pitämiseen käynnissä, jos vaikka tuulettimet pysähtyy? Tulopuhaltimia onkin 3, joten siitä saakin vaikka yks kärvähtää, mutta poistoja on vain 1. Vielä kriittisempi on tietysti CPU- ja GPU-coolerit.

Voiko tollanen sytyttää tulipalon, vai pidättekö konetta käynnissä pitempäänkin poissa ollessa? Olen nyt pitänyt koneen päällä, vaikka arkisin ei ole muutamaan tuntiin kukaan kotona.
 

Zesti

RGB OFF
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
36
Itse olin myös viikonlopun toisella paikkakunnalla, mutta kone pysy päällä. Muutenkin kone on aina päällä vaikka käyn töissä tms. Tosin käytössä on Aquaero-säädin, joka osaa sammuttaa koneen jos tuulettimet tai pumppu pysähtyy. Mutta sitäkään toimintoa ei ole ikinä tarvinnut, aika luotettavia nää nykykoneet ja jauhavat kyllä maailmantappiin asti ilman vahtimista tai huolehtimista. :)
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 836
Mullakin tuli notkahdus viikonloppuna, kun oltiin yö poissa. Kerran olen yhden yön pitänyt koneen käynnissä, vaikkei kukaan ollut kotona. Millainen tulipaloriski liittyy koneen pitämiseen käynnissä, jos vaikka tuulettimet pysähtyy? Tulopuhaltimia onkin 3, joten siitä saakin vaikka yks kärvähtää, mutta poistoja on vain 1. Vielä kriittisempi on tietysti CPU- ja GPU-coolerit.

Voiko tollanen sytyttää tulipalon, vai pidättekö konetta käynnissä pitempäänkin poissa ollessa? Olen nyt pitänyt koneen päällä, vaikka arkisin ei ole muutamaan tuntiin kukaan kotona.
Kyllä vakuutusehdot kannattaa katsoa. En viitsi tuon takia pitää päällä.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Kyllä vakuutusehdot kannattaa katsoa. En viitsi tuon takia pitää päällä.
Niin ja ei se pelkästään vakuutuskysymyskään ole, ei viitsi kämppää sentään foldaamisen takia polttaa... Kyllä GPU varsinkin aika lämpimäksi tulee, jos coolerit pysähtyy. Varmaan prossukin.

Kyllä itselle tuli mieleen, että ei kovin pitkään viitsisi pitää päällä, jos kukaan ei ole kotona. Varmaan jotain ääntä alkaa tuulettimet useimmiten pitää ennen hajoamistaan. Niin siinä vaiheessa ehtii vielä reagoimaan. Mutta jos olet viikonlopun poissa, niin kyllä ehtii paikat lämpimäksi ja muovi kärvähtää. Sekin vielä, jos selviäisi hajuhaitalla, mutta tulipaloriski tuli itselle mieleen.
 
Liittynyt
09.05.2020
Viestejä
36
GM204 ei ollut kiinnostunut vaikka tuulettimet jostain mystisestä syystä pysähtyivät. Temp limit oli 89 astetta ja siinä pysyi vuorokauden verran. Core clock oli 134mhz, kun havaitsin ongelman.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Jep, kyllä Windows on kipannut aikaa sitten tai automaattisäätö sammuttanut koneen tai sitten jopa esim. core clockit laitettu vaan johonkin todella alas temp limitteriä mukailemaan. Tulipalovaaraa on vaikea nähdä.
 
Liittynyt
17.08.2020
Viestejä
104
Maailmassa on tuhansia servereitä jotka pyörii 24/7 ja näin on ollut jo vuosikymmenet. Ei ne koneet räjähtäen liekkeihin syty varsinkaan pöytäkoneet, joissa ei ole akkua. Jos jäähdytys pettää niin kone ajaa kellot minimiin tai kaatuu, jolloin luonnollisesti kaikki laskentakin loppuu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Powerivika taitaa olla ainut jolla saa savut ja jopa pienen tulipalon, athlon xp ajoilta asti kone kyllä kaatunut jos jäähdytyksen kanssa ollut vikaa, näyttis varsinkin jos nostaa lämmöt korkealle niin kaatuu viimeistään jossei ole kerennyt kelloja laskea. Aika pommin varmoja pelejä viimein, itseä vain mietityttää oma 8v vanha xfx 550w poweri jolla jauhaa 24/7 cpu ja gpu. Tuokin pitänyt päivittää kertaalleen mutta jäi vielä sisuskaluihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
7.6.13 Gentoo Linuxilla. Keväällä oli näissä GPU-paketeissa jotain ongelmaa Linuxilla. Silloin ne alkoi foldaamaan, mutta noin 10% paikalla jokainen feilasi. Windowsissa foldasi kaikki läpi. Ehkä katselen vielä, miten tämä nyt lähtee käyntiin, kun on muutaman tunnin ollut.
Kyllä se taas tuosta Linuxista oli kiinni. Windowsissa sai heti Navi foldattavaa.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Powerivika taitaa olla ainut jolla saa savut ja jopa pienen tulipalon, athlon xp ajoilta asti kone kyllä kaatunut jos jäähdytyksen kanssa ollut vikaa, näyttis varsinkin jos nostaa lämmöt korkealle niin kaatuu viimeistään jossei ole kerennyt kelloja laskea. Aika pommin varmoja pelejä viimein, itseä vain mietityttää oma 8v vanha xfx 550w poweri jolla jauhaa 24/7 cpu ja gpu. Tuokin pitänyt päivittää kertaalleen mutta jäi vielä sisuskaluihin.
Eli summa summarum: ette pidä kovinkaan tod. näk. että kone saisi tulipaloa aikaiseksi? Onko nuo lämpötilarajat asetettavia vai ihan hardislukituksia?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Eli summa summarum: ette pidä kovinkaan tod. näk. että kone saisi tulipaloa aikaiseksi? Onko nuo lämpötilarajat asetettavia vai ihan hardislukituksia?
Mutulla että prossu tai näyttis menee yli sataan niin sammuttaa turvallisuussyistä koneen ja näin ollen kaikki loppuu, Vaikka foldaat näytttiksellä 60% powerlimit niin ei se anna lämpöjen nousta yli 80c tms mitä on asettanutkaan vaan laskee kelloja niin kauan että pysyy alle sen. Ihmeen kovia tuloksia kuukausia sitten taaksepäin tiimi tahkos nyt on jäänyt ihmeen vähälle mitä on ollut, itse unohdin koko homman viikossa silloin. :D
 
Viimeksi muokattu:

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Mutulla että prossu tai näyttis menee yli sataan niin sammuttaa turvallisuussyistä koneen ja näin ollen kaikki loppuu, Vaikka foldaat näytttiksellä 60% powerlimit niin ei se anna lämpöjen nousta yli 80c tms mitä on asettanutkaan vaan laskee kelloja niin kauan että pysyy alle sen. Ihmeen kovia tuloksia kuukausia sitten taaksepäin tiimi tahkos nyt on jäänyt ihmeen vähälle mitä on ollut, itse unohdin koko homman viikossa silloin. :D
Se on sitä tyypillistä. Trendin aallonharjalla tehdään sitä sun tätä muodikasta että saahaan statusta ja ollaan "trendikkäitä", sitten kun oikea työ alkaa esim. tämän parissa niin ollaan jo quit kauan aikaa sitten. Ei useimmat tästä hommasta oikeasti olleet kiinnostuneet tai välittäneet lainkaan.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Se on sitä tyypillistä. Trendin aallonharjalla tehdään sitä sun tätä muodikasta että saahaan statusta ja ollaan "trendikkäitä", sitten kun oikea työ alkaa esim. tämän parissa niin ollaan jo quit kauan aikaa sitten. Ei useimmat tästä hommasta oikeasti olleet kiinnostuneet tai välittäneet lainkaan.
Niin se on. Myöskään ylläpito ei ole mitenkään kommentoinut esityksiä siitä, voisko techbbs osallistua myös sieltä puolen jollain tavalla tähän hommaan. Tai jopa tehdä videon foldausrigin rakentamisesta 2nd hand romuista.

Ajattelin, että olisin voinut tollasen ribbonin ostaa, mut miksi mä tukisin tämmöstä foorumia, jos foorumi ei juuri osallistu tähän hankkeeseen? Mieluummin lahjoitan vaikka suoraan f@h hankkeelle sitten.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Niin se on. Myöskään ylläpito ei ole mitenkään kommentoinut esityksiä siitä, voisko techbbs osallistua myös sieltä puolen jollain tavalla tähän hommaan. Tai jopa tehdä videon foldausrigin rakentamisesta 2nd hand romuista.

Ajattelin, että olisin voinut tollasen ribbonin ostaa, mut miksi mä tukisin tämmöstä foorumia, jos foorumi ei juuri osallistu tähän hankkeeseen? Mieluummin lahjoitan vaikka suoraan f@h hankkeelle sitten.
Onhan siellä Sampsa Kurri, Juha Kokkonen, Kaotika, Ville joku mode, se CS-pro jonka nimen jo unohin ja vieläkö ketä. Porsseilla vaan kurvaillaan ympäriinsä ja retostellaan että paljo mun setup makso youtubevideoissa, mutta parin sadan corona-boksiin ei ole varaa.

En minäkään ribbonia osta nykyisessa asiasintilassa siis.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 404
Onhan siellä Sampsa Kurri, Juha Kokkonen, Kaotika, Ville joku mode, se CS-pro jonka nimen jo unohin ja vieläkö ketä. Porsseilla vaan kurvaillaan ympäriinsä ja retostellaan että paljo mun setup makso youtubevideoissa, mutta parin sadan corona-boksiin ei ole varaa.

En minäkään ribbonia osta nykyisessa asiasintilassa siis.
Repesin tälle postaukselle kyllä aika hyvin aika osuva. :cool: Aamulla joudun luovuttamaan 5700XT masiinan veljelle takaisin piti asentaa käyttis uudelleen, samalla kovien pisteiden laskenta loppuu ja siirrytään 200-500k ppd vauhtiin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 963
Viestejä
4 207 761
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom