Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomalaisessa kulttuurissa iloitaan hävitystä mitalista.
Röyhkeitä nuo norjalaiset, ei osata voittaa rehdisti, mutta pitääkö se vielä säkällä voittaa!No nyt. Kulta hävittiin 0,4s, mutta pronssi voitettiin 0,1s.
Huomenna sitten Iivo näyttää siskolleen mallia. Reilu puolen minuutin voitto ja Bolshunov selittää että lumi oli tahmeaa. Norjalaiset sijoilla 10-42.
On kyllä kaunista katseltavaa. Ei sillä, etten tiedä kummasta nautin enemmän. Bolsun hyytymisestä vai Iivon ylivoimasta.
Mika Poutala oli erinomaisen hyvä tänään pikaluistelussa selostajana. Itse tykkäsin ihan kybällä. Pikaluistelu ei muuten ole laji jota suuremmin katsoisin edes olympialaisissa, mutta Mikan selostuksen takia jäin katsomaan pitkäksi toviksi sitä.
Ruotsalaisen maailmanennätys meinasi kyllä mennä ohiHyvä selostaja kyllä, nyt kun itsekin kuuntelen. Kiva kuunnella kun on tietoa lajista ja urheilijoista.
Tähän mennessä nähdyn perusteella, en kyllä menis kultaa ennustamaan. Mitalli nyt kuitenkin.Mä avasin viinin ja viesti kull..... Kultien lisäksi myös Parissspirtin mitalit muuttui kullitetuiksi, ainakin naisille.
Jääkiekossa tulee myös kultaa ja himmeät mitalit Naisten 30 ja miesten 50.
Vielä pari lasia ja kaikkien aikojen kisat tulossa Suomelle.
Eikä mikään ihme kun hän on itse vanha ampujahiihtäjä.Kehuja ansaitsee myös Sanna-Leena Perunka, ainakin Eurosportilla ampumahiihtoa. Tietää lajin detaljit ja urheilijoiden tuloskunnon syyt ja taustat.
Ei tuu Suomelle mitalia
Olipahan melkoinen tuhnu Sen enempää Niskasella kuin Pärmäkoskella ei mitään edellytyksiä tehdä edes muutamaa sekuntia eroa (tai ottaa Saksan hiihtäjää edes muutaman sekunnin kiinni mäessä) ja Ruotsin sprintteri ottaa omin voimin 17 sekkaa kiinni kilometrillä eikä tunnu missään.
Täsmälleen sen takia Suomi häviää. Svedut tulee kovemmalla asenteella peliin ja ottaa voiton.Lätkässä Suomelle riittää tasuri ruottia vastaan niin mennään puolivälieriin.