Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hybridi lämpiää sähköllä; auton ollessa latauksessa tai jos akussa on virtaa riittävästi, voi sille sanoa ajotietokoneen tai älypuhelinappiksen kautta milloin haluaa auton olevan lämpimänä. Saapa nähdä miten tämä toimii kun oikeat pakkaset tulee.
Iskutilavuudella
Volvon saa käsittääkseni VOC:lla käynnistettyä kännykästä.Tässäpä hyvä aasinsilta kysymykseen miksi Suomessa ei ole kaukokäynnistystä. Niin olisi mukava hampaita pestessä laittaa auto päälle ja kävellä suoraan lämpimään autoon istuskelemaan. Ulkomailla arkipäivää mutta...
Mikä hybridi on noin hi-tek?
vai riittääkö joku 1700kW sulattamaan kovemmillakin pakkasilla ikkunat?
Joku surkea säteilylämmitin koittaa skodan tdi:tä lämmittää. 20 asteen pakkasella tuntuu siltä ettei koko palikkaa siellä konehuoneessa edes olis.
Joku surkea säteilylämmitin koittaa skodan tdi:tä lämmittää. 20 asteen pakkasella tuntuu siltä ettei koko palikkaa siellä konehuoneessa edes olis. Sisätila lämpenee mukavasti 1300w defalla. MUkana menossa myös ylläpitolaturi joka koittaa pakkasilla ruokkia edes vähän virtaa akkuraukalle.
Škoda Roomsterini 1.2 TSI lämpeää säteilylämmittimellä, sisätilat Defan sisätilalämmittimellä. Käynnistyksen jälkeen PTC-vastukset lämmittävät ilmaa ennen moottorin lämmettyä kunnolla.
Kiitos palautteesta. Pidän blogiani aina ajan tasalla. Noiden tapahtumien jälkeen on suoritettu vain tankkaus ja renkaiden vaihto (Nokian Hakkapeliitta 8 -nastarenkaat, jotka olleet jo aiemminkin). Tällä viikolla vietiin myös vene talvisäilytykseen, mutta tätäkin tapahtunut aikaisemmin jo.Manni! Sun blogi on mahtava. Lisää päivityksiä Roomsterin kuvioista mikäli näitä tulee