Syntisten keskusteluketju

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
352
Vähän lievempi. Käytin Elisa Viihteen HBO nordic tilausta varmaan 1.5 vuotta niin, että otin ilmaisen kokeilun kuukaudeksi ja heti irtisanoin. Kun tilaus loppui, oli taas 1kk ilmainen tarjous tarjolla, se tilaukseen ja taas heti peruutus. Nykyään ei enää onnistu valitettavasti. Koko viimevuosi meni näin. Sama SFKids ohjelmakirjaston kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 049
Joskus nuorena paskoin silloisen työpaikan ainoan vessan tukkoon. Niin tukkoon että se paskansekainen vesi lillui reunoja myöten eikä vedenpinta laskenu yhtään. Luikin vähin äänin vessasta pois ja siinä sitten menikin mukavasti loppupäivä ihmetellessä työkavereiden kanssa kuka on niin ääliö että paskoo talon ainoan vessan tukkoon eikä poista tukosta.

:smoke:
 
Liittynyt
23.04.2018
Viestejä
105
Muutama juttu kyllä jäänyt kaivelemaan vuosien varrelta, isompia tai pienempiä.

Vanhin ja ehkä vakavin keissi on kun Pokemon-kortit oli n. 20 vuotta sitten The Juttu, olin kaverilla kylässä ja huomasin siellä kaverin korttipakan. Selasin vähän läpi ja huomasin harvinaisen kortin (joku.. hologrammi tms.?) niin nappasin sen pakasta ja laitoin taskuun. Kaveri vielä jälkikäteen kyseli että olenko nähnyt korttia mutta kielsin kaiken. Vieläkin kaduttaa.

Sukulaisilta nuorena jonnena pöllinyt hieman rahaa omissa rahapuutteissa, tyhmää hommaa kun pyytämällä olisin varmasti saanut karkkirahaa..

Loppuun vielä n. 18 vuotiaana idioottina kaverin kanssa kännissä käveltiin kotiinpäin ja nuorena kapinallisena rupesi yhtäkkiä vituttamaan ne joilla on rahaa, joten löysimme random Mersun vastaantulleelta parkkipaikalta ja rusautimme johtotähti-logon irti konepelliltä :facepalm:
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 329
Vähän lievempi. Käytin Elisa Viihteen HBO nordic tilausta varmaan 1.5 vuotta niin, että otin ilmaisen kokeilun kuukaudeksi ja heti irtisanoin. Kun tilaus loppui, oli taas 1kk ilmainen tarjous tarjolla, se tilaukseen ja taas heti peruutus. Nykyään ei enää onnistu valitettavasti. Koko viimevuosi meni näin. Sama SFKids ohjelmakirjaston kanssa.
No tuo on ihan normaalia toimintaa. :)

Piru kun näissä ilmaistarjouksissa yleensä vaaditaan ennestään käyttämätön korttinumero ja sähköpostiosoite.

Vinkki: "käyttämätön" sähköpostiosoite saadaan Gmail-osoitteella siten, että ripottelee ylimääräisen pisteen tai useampia jo ennestään käytetyn osoitteen local-parttiin.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 265
Vähän lievempi. Käytin Elisa Viihteen HBO nordic tilausta varmaan 1.5 vuotta niin, että otin ilmaisen kokeilun kuukaudeksi ja heti irtisanoin. Kun tilaus loppui, oli taas 1kk ilmainen tarjous tarjolla, se tilaukseen ja taas heti peruutus.
Eihän tämä edes kuulu tähän ketjuun. Ellei noissa ole sitten ehdoissa jokin "Vain Tositarkoituksella". Tarjousten hyödyntäminen nyt on vain järkevää.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Muutaman kerran olen saanut Prismasta sixpäkin olutta yhden oluen hinnalla, viivakoodinlukija on lukenut tölkin kyljestä viivakoodin (muovi)pakkauksen sijaan. Ollut myös muita ostosksia, niin hintaeroa ei ole tullut noteraattua kuin vasta kotona kuittia katsellessa.

Mä oon saanut myös, itseasiassa 8-packin. Menin takaisin kauppaan maksamaan ne puuttuvat bisset. Oon liian kunnollinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 203
Mä oon saanut myös, itseasiassa 8-packin. Menin takaisin kauppaan maksamaan ne puuttuvat bisset. Oon liian kunnollinen.
Ainakin Citymarketissa olen huomannut (kotona kuitteja vilkaistessa) että hintavirheet on käytännössä aina omaksi tappioksi eli yleensä jotain että kaupassa on tarjous-kyltit, mutta tuote on kuitenkin kuitilla alkuperäisellä ylihinnallaan. Eli jos joskus sattuisi olemaan minun hyväksi niin saisi edes hieman omiaan takaisin mitä on vuosien varrella sinne menettänyt.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
548
Mä oon saanut myös, itseasiassa 8-packin. Menin takaisin kauppaan maksamaan ne puuttuvat bisset. Oon liian kunnollinen.
Alepassa siksari yhden bissen hinnalla. Kassalla elämäänsä kyllästynyt teini, jota asia ei olisi vähempää voinut kiinnostaa. Hain kaksi lisää enkä tuntenut edes syyllisyyttä. Vähintään kiirastuleen matka edessä.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 265
Ainakin Citymarketissa olen huomannut (kotona kuitteja vilkaistessa) että hintavirheet on käytännössä aina omaksi tappioksi eli yleensä jotain että kaupassa on tarjous-kyltit, mutta tuote on kuitenkin kuitilla alkuperäisellä ylihinnallaan. Eli jos joskus sattuisi olemaan minun hyväksi niin saisi edes hieman omiaan takaisin mitä on vuosien varrella sinne menettänyt.
Boldasin olennaisen. Ei Citymarketissa asioi kukaan, jolle ostosten hinnalla olisi väliä.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Liittyen tuohon kuorsaus-ongelmaan mistä mainitsin aiemmin, niin aion palauttaa nuo bosen sleepbudit vaikka niiden akussa ei ole ollut mitään vikaa ja vaikka ovat toimineet lähes moitteettomasti vain koska alkavat olla reissussa rähjääntyneet eivätkä muutenkaan toimi siihen kuorsaamisongelmaan.
Tilaisuus tekee varkaan. Omistatko nämä Bose-kuulokkeet? Voit saada rahasi takaisin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 406
Viestejä
4 147 632
Jäsenet
70 250
Uusin jäsen
supernova666

Hinta.fi

Ylös Bottom