Naisena voin kyllä sanoa, että meidän mieli on yhtä creepy kuin miesten..
Lortto ehdotti kolmenkivaa... U/M??
just
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naisena voin kyllä sanoa, että meidän mieli on yhtä creepy kuin miesten..
Lortto ehdotti kolmenkivaa... U/M??
Niin?
No tuo on ihan normaalia toimintaa.Vähän lievempi. Käytin Elisa Viihteen HBO nordic tilausta varmaan 1.5 vuotta niin, että otin ilmaisen kokeilun kuukaudeksi ja heti irtisanoin. Kun tilaus loppui, oli taas 1kk ilmainen tarjous tarjolla, se tilaukseen ja taas heti peruutus. Nykyään ei enää onnistu valitettavasti. Koko viimevuosi meni näin. Sama SFKids ohjelmakirjaston kanssa.
Vähän lievempi. Käytin Elisa Viihteen HBO nordic tilausta varmaan 1.5 vuotta niin, että otin ilmaisen kokeilun kuukaudeksi ja heti irtisanoin. Kun tilaus loppui, oli taas 1kk ilmainen tarjous tarjolla, se tilaukseen ja taas heti peruutus.
Muutaman kerran olen saanut Prismasta sixpäkin olutta yhden oluen hinnalla, viivakoodinlukija on lukenut tölkin kyljestä viivakoodin (muovi)pakkauksen sijaan. Ollut myös muita ostosksia, niin hintaeroa ei ole tullut noteraattua kuin vasta kotona kuittia katsellessa.
Mä oon saanut myös, itseasiassa 8-packin. Menin takaisin kauppaan maksamaan ne puuttuvat bisset. Oon liian kunnollinen.
Alepassa siksari yhden bissen hinnalla. Kassalla elämäänsä kyllästynyt teini, jota asia ei olisi vähempää voinut kiinnostaa. Hain kaksi lisää enkä tuntenut edes syyllisyyttä. Vähintään kiirastuleen matka edessä.Mä oon saanut myös, itseasiassa 8-packin. Menin takaisin kauppaan maksamaan ne puuttuvat bisset. Oon liian kunnollinen.
Ainakin Citymarketissa olen huomannut (kotona kuitteja vilkaistessa) että hintavirheet on käytännössä aina omaksi tappioksi eli yleensä jotain että kaupassa on tarjous-kyltit, mutta tuote on kuitenkin kuitilla alkuperäisellä ylihinnallaan. Eli jos joskus sattuisi olemaan minun hyväksi niin saisi edes hieman omiaan takaisin mitä on vuosien varrella sinne menettänyt.