Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä välillä satutan tahallaan miestä öisin. Nykäisen nopeasti tukasta tai nipistän kynsillä ja sitten esitän nukkuvaa. Kuorsaamisen takia.
Välillä on huono omatunto asiasta, mutta jossain vaiheessa yötä kun olen muutaman tunnin pyörinyt sitä korinaa kuunnellen niin en enää välitä.
Minä välillä satutan tahallaan miestä öisin. Nykäisen nopeasti tukasta tai nipistän kynsillä ja sitten esitän nukkuvaa. Kuorsaamisen takia.
Välillä on huono omatunto asiasta, mutta jossain vaiheessa yötä kun olen muutaman tunnin pyörinyt sitä korinaa kuunnellen niin en enää välitä.
En ole koskaan laittanut penniäkään mihinkään keräykseen. Ja tuskin tulen laittamaan.En anna koskaan rahaa SPR:n tai Pelastusarmeijan kerääjille.
Itse harrastan tuota usein kotona, yksinkertaisesti siksi, että se on nopeampaa ja kätevämpää, eikä tarvitse edes käsin koskea mihinkään eikä näin ollen käsiä tarvitse pestäkään. Lerssin lärväyttää siihen lavuaarin reunalle, niin siinähän se pysyy nätisti omin avuin, hands free. Eikä kulu vettä tippaakaan, "ekologista".Minä olen joskus yökerhossa kussut käsienpesualtaaseen.
Ongelmiin on myös ratkaisuja Lavuaarin eteen koroke, minkä päälle naishenkilö voi mennä seisomaan ollakseen tarpeeksi korkealla suhteessa lavuaariin ja sopiva kouru Ei jää hameväki ilosta paitsi, vaikka apuvälineet täytyykin huuhtoa.Tämänhän luulisi olevan nykyaikana suorastaan trendikäs tapa kusta pissaa, mutta ymmärrän kyllä, että samassa taloudessa asuvilla naishenkilöillä saattaa olla toisenlaisia ajatuksia..
Suihkuviemäri on kanssa yksi vaihtoehto.Ongelmiin on myös ratkaisuja Lavuaarin eteen koroke, minkä päälle naishenkilö voi mennä seisomaan ollakseen tarpeeksi korkealla suhteessa lavuaariin ja sopiva kouru Ei jää hameväki ilosta paitsi, vaikka apuvälineet täytyykin huuhtoa.
Itse annan rahaa vain eläimille. Ihmiset on perseestä.
Kusihan sisältää erittäin vähän bakteereja, lähes olemattomasti. Eli ei haittaa jos kusta menee suuhun.Suihkuun kusemisen ehkä jotenkin ymmärrän, mutta lavuaari on vielä astetta hasardimpi. Luulisi pisaroita roiskuvan vähän joka puolelle niin on se sitten kiva läästiä kusista hanaa hampaiden pesun yhteydessä.
Kusihan sisältää erittäin vähän bakteereja, lähes olemattomasti. Eli ei haittaa jos kusta menee suuhun.
Jeh. Seuraavaksi kun olet kaupungilla ja likaat kätesi niin ei muuta kuin vetskari auki ja rolottelet käsille, mitä sitä vesipistettä etsimään kun aina kulkee mukana.
Mutta muuten tuo kusenpuhtaus on kyllä ihan hyvä pitää tiedossa jos tulee esimerkiksi tilanne, että pitää puhdistaa luonnossa joku paha haava eikä juoksevaa vettä ole lähellä.
Auttaa ne sen verran, että ne puhaltaa kaikki virukset ja bakteerit siitä suulakkeesta suoraan käsiin (tuollainen haalea lehmän hönkäys on juuri otollinen lämpötila bakteerien pesimiseen).Älkää helvetissä käyttäkö niitä puhaltimia, kun ne ei auta mitään vaikka olisit pessut kätesi saippualla!
En käräyttänyt paria liputta matkustajaa, kun tarkastajat oli känniläisen harhauttamina liian kiireisiä
Tyypeillä kävi tuuri, koska ne oli turhankin avoimia sen suhteen, ettei lippuja ollutKyseessähän ei ole synti vaan hyvä teko, vasikoimaan ei aleta ja jokainen huolehtikoon vaan omista lipuistaan ja tekemistään! MIten paljon paskaa onkaan ihmiset saanu siitä että ovat menneet puuttumaan toisten asioihin jotka ei niille kuulu..
Kyseessähän ei ole synti vaan hyvä teko, vasikoimaan ei aleta ja jokainen huolehtikoon vaan omista lipuistaan ja tekemistään! MIten paljon paskaa onkaan ihmiset saanu siitä että ovat menneet puuttumaan toisten asioihin jotka ei niille kuulu..
Pissaan istuen
Ei hän sanonut missä istuu pissaenTuo ei ole synti, vaan erittäin järkevää
Intissä yhdellä alikilla oli sotilaspassissaan hitlerviikset sutattuna valokuvaanSilloin kun Ahtisaari valittiin, niin oltiin muutaman kaverin kanssa piirtelemässä tusseilla aadolf-viiksiä ja sarvia kaikkiin vaalimainoksiin kylillä.
Tehtiin tätä vielä siinä määrin, että poliisi tuli ala-asteelle puhumaan juhlasaliin kuinka vakavasta rikoksesta oli kyse jne
Nykyään tästä olis varmaan kaikki puolueet peppukipeinä twitterissä, mutta puolustuksena töhrittiin toki ihan kaikkien puolueiden julisteita tasavertaisesti. Kiinni ei tietenkään jääty
Jos saisin miehen kiinni lavuaariin kusemisesta niin se kusisi kyllä sen jälkeen verta.
Jos saisin miehen kiinni lavuaariin kusemisesta niin se kusisi kyllä sen jälkeen verta.