En nyt kyllä ymmärrä mitä tarkoitat, jos kyse ei ollut juuri siitä, että tekstiviestissä mainittua laskua pääsee katsomaan kirjautumalla? Sehän on ihan normaalia, mutta siinä on oltava tarkkana, ettei vaan haksahda johonkin kalasteluviestiin ja anna tunnuksia jonnekin ihan muualle.
Se taas ei ole normaalia, että kukaan ulkopuolinen voisi käydä katselemassa toisen tekstiviestejä, eikä varsinkaan niin, että soitellaan tunnistautumattomana jonnekin asiakaspalveluun ja kysellään että "voisitteko sanella kaikki numeroon x tulleet tekstiviestit". Ilmeisesti et sitä kuitenkaan tarkoittanut?
Jos sieltä on tullut virheellisesti sinulle jonkin laskun muistutus toisen operaattorin liittymään, niin sitten on käytävä selvittelemässä asiaa fyysisellä tiskillä, mikäli normaali mpm/pvm on liikaa asiakaspalvelun puhelumaksusta.
Asiakaspalvelun yhteystiedot, palveluajat ja palveluhinnaston sekä Helpin yhteystiedot löydät täältä. Asiakaspalvelu palvelee numerossa 020 690 400.
www.telia.fi