Suosittele kirjaa

Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 119
Sinuhe Egyptiläinen on menossa. Hauska ja erilainen kirja.. olen tykännyt vaikka kirja etenee aika hitaasti ja kielellisesti on vanhaa tekstiä, eli siis vanhoja sanoja ja sanontoja. Mutta koska klassikko oli jäänyt lukematta niin päätin ottaa työn alle ja olen kyllä ihan tykännyt.
Ruvettiin vaimon ehdotuksesta kuuntelemaan tätä "iltasaduksi".
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 895
Olin kyllä aikanaan aika pettynyt Sinuheen. Sitä oli hehkutettu minulle vähän liikaa. Kerronta ei oikein ollut miellyttävää. Kirja kävi jopa hieman tylsäksi ajoittain. Eikä tarinakaan niin huikea ollut kuin oli saanut kuulla. Ehkä pitäisi antaa tälle uusi mahdollisuus näin vanhempana, kun ei ole enää niin suuria ennakko-odotuksia.

Wilbur Smithin Egypti-kirjoista sen sijaan pidin kovasti, vaikka ne loppua kohden huononikin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 469
Olin kyllä aikanaan aika pettynyt Sinuheen. Sitä oli hehkutettu minulle vähän liikaa. Kerronta ei oikein ollut miellyttävää. Kirja kävi jopa hieman tylsäksi ajoittain. Eikä tarinakaan niin huikea ollut kuin oli saanut kuulla. Ehkä pitäisi antaa tälle uusi mahdollisuus näin vanhempana, kun ei ole enää niin suuria ennakko-odotuksia.

Wilbur Smithin Egypti-kirjoista sen sijaan pidin kovasti, vaikka ne loppua kohden huononikin.
Itse lukenut Sinuhen varmaan ysärillä teininä; ihan ok, mutta Waltarilta esim. Mikael Karvajalka ja Johannes Angelos iskivät paremmin. Voi toki olla että nykyisin setämiehenä vaaka kääntyisi enemmän Sinuhen raatamiseen ja miten naiset ovat kaiken pahan alku ja juuri kuin Karvajalan seikkailuihin :think:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
253 009
Viestejä
4 402 888
Jäsenet
73 088
Uusin jäsen
jertsu998

Hinta.fi

Ylös Bottom