Jopas jopas, sieltähän oli eilen jo vastailtu seuraavasti;
"Hei xyz!
Kiitos viestistäsi.
Työt alueella ovat loppusuoralla ja liittymät pyritään saamaan käyttöön mahdollisimman pian tämän kevään aikana.
Olemme pahoillamme, että kuidun toimittaminen alueellasi on viivästynyt. Viivästys johtuu yhteiskaivuista Elisan kanssa ja siihen liittyvien lupien saamisen viivästymisestä. Vantaan kaupunki on velvoittanut Valokuitusen yhteiskaivuisiin Elisan kanssa, ja yhteiskaivuu Elisan kanssa on ollut kaapeleiden sijoitusluvan saannin ehtona. Tämä yhteisrakentamisen ehto tulee EU-lainsäädännöstä, jonka mukaan rakentamisessa on pyrittävä aina yhteisrakentamiseen. Näin ollen Valokuitunen ei ole voinut vaikuttaa yhteiskaivuiden ajankohtiin tai kaupungin lupaehtoihin.
Haluamme kuitenkin tarjota 50€:n K-ryhmän lahjakortin hyvitykseksi tästä viivästyksestä.
Vahvistathan vastaamalla tähän viestiin viikon kuluessa hyväksytkö tämän, niin lähetämme lahjakortin sinulle postitse.
Mukavaa viikon jatkoa!
Ystävällisin terveisin,
xyz"
Mä en vain jaksa uskoa tuohon lupien viivästymiseen. Kaksi vuotta kuitenkin ollut aikaa hoitaa homma kunton.
Loppupeleissä mua ei nyt mikään lahjakortti oikein lämmitä, varsinkin kun ihan itse eivät yksinkertaisesti ole vain aikataulussaan pysyneet.
Ja tuo ihana kommentti, "pyritään saamaan käyttöön mahdollisimman pian tämän kevään aikana" pistää ennemmin vain vihaksi
Vastasin viestiin vain, että kyllähän 50e lahjakortti aina kelpaa. Mutta ei se minun mielipahaani tule poistamaan.
Mainitsin myös, että aikataulussa aika kohtuuton viivästys jos lupaus on 18kk ja nyt ollaan jo +24kk menossa. Samoten kysyin että kai teillä joku oikea kompensaatio on kun omia lupauksianne ette saa pidettyä.
Ja toki loppuun nakkasin, että mulla kai olisi periaatteessa jo irtisanomisoikeus tähän, ja vetosin kohtuuttomaan viivästykseen.
Katellaan mitä vastaavat, josko koittasivat lepytellä vielä jollain lahjakortilla tjsp