Kai se menee niin että sillon parikymppisenä voi rillutella aika huoletta (ja uskon että esim Kalinainen on tehnyt sillon jotain treeniä ja huolehtinut kropasta). Sillon kuitenkin määrät on yleensä pienempiä ja jos ny puhutaan yksittäisitä päivistä tai vaikka viikoistakin niin homma on jotenkin tasapainossa. Ainakin mitä itse muistaa niin 20v moni juhli päivän-kaks tai kolme ja sen jälkeen ainakin muutama päivä normi-elämää ja jopa urheilua. Ei tuota voi yleistää esim Kalinaisen tapaukseen mutta monesti on noin että tuossa iässä se kroppa vielä kiinnostaa..
Sitten kun ikää tulee muutamia vuosia enemmän ja homma lähtee täysin laukalle niin kroppa ei pysy mukana. Kalinainen varmaan turvonnut jotain 30kg vajaassa 10 vuodessa? Nämä julkimot kuitenkin taitaa bilettää 4-7pvä/vko, reilusti alkoholia, roskaruokaa ja muut päihteet ja mielialalääkkeet siihen päälle. Ei yhtään kunnollisia taukoja tai välipäiviä. Jos oot juonu monta päivää putkeen niin kuntoilu ei nappaa, mieli on tietysti maassa ( = mielialalääkkeet?)..siitähän noustaan helpoiten uudella päihdesatsilla ja roskaruualla. Eli mä luulen että kyseessä on vaan monta vuotta käsittämättömän huonoja elintapoja ja liikkumista ei yhtään.
Kalinainenkin taitaa olla vasta 30v (eikä ehkä ihan Tuksun tasolla sekoiluissa, lööppien perusteella) eli muutaman kuukauden ryhdistäytymisellä näyttäisi täysin toisennäköiseltä. Mutta nyt on kesä joten mukavempaa ehkä käydä ensin terdellä..