Sofia Belórf esittelee hänen ja Stefun Dubain-kodin tv:ssä: ”Siivooja käy kaksi kertaa viikossa”
Eilen klo 8:05
Sofian salaisuuksissa nähdään kunnon kotiesittely.
Volume 0%
Katso video
Videolla Sofia kertoo oman näkemyksensä kolmiodraamasta.
Sofia Belórf esittelee hänen ja Stefan ”Stefu” Thermanin hulppean Dubain-kodin
Sofian salaisuudet -sarjassa. Jakso julkaistaan huomenna maksullisessa discovery+:ssa.
Koti sijaitsee 54-kerroksisessa rakennuksessa, jossa on asuntojen lisäksi myös hotelli. Stefanin ja Sofian kotikerros on 43:s.
Asunnosta löytyy valkoinen keittiö, josta näkee yhdistettyyn ruokailutilaan ja olohuoneeseen. Makuuhuoneita on kaksi, samoin kylpyhuoneita. Ulkotilaakin löytyy terassiparvekkeen muodossa.
– Minulle oli ihan yllätys, miten hieno tämä kämppä on, Sofia sanoo sarjansa kolmannessa jaksossa.
– Tämä kelpaisi minulle ykköskodiksikin erittäin mielellään.
– Olen aina tykännyt suurkaupungeista ja tämä on aivan ihana, varsinkin illalla, Sofia ihailee sarjassa hänen ja Stefun asunnosta avautuvaa näköalaa. DISCOVERY+
Yksi parhaimmista asioista kodissa on sen sijainti aivan maailman korkeimman rakennuksen, Burj Khalifan, vieressä. Sofia makoilee monesti sängyssä ihailemassa pilvenpiirtäjää.
– Katson sitä jopa mieluummin kuin telkkaria.
Sarjassa Sofia ja Stefu ovat vasta asettuneet kodiksi, eikä keittiössäkään ole ehditty kokkailla. Stefu on kyllä käynyt kaupassa, mutta unohtanut tuoda veden tullessaan. Yöllä vesijanon yllättäessä Sofia on saattanut kaikeksi onneksi soittaa hotellin vastaanottoon, josta parille on tuotu kymmenen vesipulloa 170 euron laskua vastaan.
Muitakin maksuja Dubain-kodissa toki on, kuten vastike. Sofialle on vasta hiljattain selvinnyt, mitä kaikkea se pitää sisällään.
– Vastikkeeseen kuuluu se, että siivooja käy kaksi kertaa viikossa. Se oli minulle täysin yllätys.
Siivouksen lisäksi vaihdetaan lakanat ja pyyhkeet ja huolehditaan pesulapalveluista.
Marbella on saanut Sofian mukaan Dubaista kilpailijan. Aiemmin hän on toivonut voivansa viettää pari kuukautta talvisin nimenomaan Espanjassa. DISCOVERY+
Kaiken kruunaa samassa rakennuksessa sijaitseva kampaamo.
– Se on varmasti Dubain kalliimpia kampaamoja. Yleensä niin on aina, jos ne sijaitsevat viiden tähden hotellin yläkerrassa.
Sofia Belórf on ollut viime aikoina otsikoissa paitsi tv-sarjansa, myös
Katiska-huumevyyhden vuoksi. Hän sai tuomion rahanpesusyytteestä ja huumausainerikoksesta. Rangaistus on 80 päivää ehdollista vankeutta, mutta asianajaja Paul Perovuo on kertonut asiakkaansa
valittavan tuomiosta.
Sofian salaisuudet maanantaisin discovery+:ssa.