Suomen turhat julkkikset ja niiden edesottamukset

”diginatiivi”

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
994
Et, mutta olet ainakin väärässä ketjussa messuamassa asiasta..
Anteeksi että pahoitin mielesi. Minä kerroin mielipiteeni suhtautumisestani "julkkiksiin" joka on yhtä lailla mielipide kuin täällä suu vaahdossa heidän haukkuminenkin. Kerro toki mistä täällä saa oikeaoppisesti mielestäsi "mesota".
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 085
Anteeksi että pahoitin mielesi. Minä kerroin mielipiteeni suhtautumisestani "julkkiksiin" joka on yhtä lailla mielipide kuin täällä suu vaahdossa heidän haukkuminenkin. Kerro toki mistä täällä saa oikeaoppisesti mielestäsi "mesota".
Sori, unohtui hymiöt viestistä jotka olis ilmaissu että tuo mun viesti oli kieli poskessa kirjoitettu. ;)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 233
Sohvi ja stefu leveästi Dubaissa.

Sofia Belórf esittelee hänen ja Stefun Dubain-kodin tv:ssä: ”Siivooja käy kaksi kertaa viikossa”

Eilen klo 8:05
Sofian salaisuuksissa nähdään kunnon kotiesittely.












Volume 0%

Katso video





Videolla Sofia kertoo oman näkemyksensä kolmiodraamasta.
Sofia Belórf esittelee hänen ja Stefan ”Stefu” Thermanin hulppean Dubain-kodin Sofian salaisuudet -sarjassa. Jakso julkaistaan huomenna maksullisessa discovery+:ssa.
Koti sijaitsee 54-kerroksisessa rakennuksessa, jossa on asuntojen lisäksi myös hotelli. Stefanin ja Sofian kotikerros on 43:s.
Asunnosta löytyy valkoinen keittiö, josta näkee yhdistettyyn ruokailutilaan ja olohuoneeseen. Makuuhuoneita on kaksi, samoin kylpyhuoneita. Ulkotilaakin löytyy terassiparvekkeen muodossa.
– Minulle oli ihan yllätys, miten hieno tämä kämppä on, Sofia sanoo sarjansa kolmannessa jaksossa.
– Tämä kelpaisi minulle ykköskodiksikin erittäin mielellään.
– Olen aina tykännyt suurkaupungeista ja tämä on aivan ihana, varsinkin illalla, Sofia ihailee sarjassa hänen ja Stefun asunnosta avautuvaa näköalaa.
– Olen aina tykännyt suurkaupungeista ja tämä on aivan ihana, varsinkin illalla, Sofia ihailee sarjassa hänen ja Stefun asunnosta avautuvaa näköalaa.

– Olen aina tykännyt suurkaupungeista ja tämä on aivan ihana, varsinkin illalla, Sofia ihailee sarjassa hänen ja Stefun asunnosta avautuvaa näköalaa. DISCOVERY+
Yksi parhaimmista asioista kodissa on sen sijainti aivan maailman korkeimman rakennuksen, Burj Khalifan, vieressä. Sofia makoilee monesti sängyssä ihailemassa pilvenpiirtäjää.
– Katson sitä jopa mieluummin kuin telkkaria.

Sarjassa Sofia ja Stefu ovat vasta asettuneet kodiksi, eikä keittiössäkään ole ehditty kokkailla. Stefu on kyllä käynyt kaupassa, mutta unohtanut tuoda veden tullessaan. Yöllä vesijanon yllättäessä Sofia on saattanut kaikeksi onneksi soittaa hotellin vastaanottoon, josta parille on tuotu kymmenen vesipulloa 170 euron laskua vastaan.
Muitakin maksuja Dubain-kodissa toki on, kuten vastike. Sofialle on vasta hiljattain selvinnyt, mitä kaikkea se pitää sisällään.
– Vastikkeeseen kuuluu se, että siivooja käy kaksi kertaa viikossa. Se oli minulle täysin yllätys.
Siivouksen lisäksi vaihdetaan lakanat ja pyyhkeet ja huolehditaan pesulapalveluista.
Marbella on saanut Sofian mukaan Dubaista kilpailijan. Aiemmin hän on toivonut voivansa viettää pari kuukautta talvisin nimenomaan Espanjassa.
Marbella on saanut Sofian mukaan Dubaista kilpailijan. Aiemmin hän on toivonut voivansa viettää pari kuukautta talvisin nimenomaan Espanjassa.

Marbella on saanut Sofian mukaan Dubaista kilpailijan. Aiemmin hän on toivonut voivansa viettää pari kuukautta talvisin nimenomaan Espanjassa. DISCOVERY+
Kaiken kruunaa samassa rakennuksessa sijaitseva kampaamo.
– Se on varmasti Dubain kalliimpia kampaamoja. Yleensä niin on aina, jos ne sijaitsevat viiden tähden hotellin yläkerrassa.
Sofia Belórf on ollut viime aikoina otsikoissa paitsi tv-sarjansa, myös Katiska-huumevyyhden vuoksi. Hän sai tuomion rahanpesusyytteestä ja huumausainerikoksesta. Rangaistus on 80 päivää ehdollista vankeutta, mutta asianajaja Paul Perovuo on kertonut asiakkaansa valittavan tuomiosta.
Sofian salaisuudet maanantaisin discovery+:ssa.

 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 035
Sohvi ja stefu leveästi Dubaissa.

Sofia Belórf esittelee hänen ja Stefun Dubain-kodin tv:ssä: ”Siivooja käy kaksi kertaa viikossa”

Eilen klo 8:05
Sofian salaisuuksissa nähdään kunnon kotiesittely.












Volume 0%

Katso video





Videolla Sofia kertoo oman näkemyksensä kolmiodraamasta.
Sofia Belórf esittelee hänen ja Stefan ”Stefu” Thermanin hulppean Dubain-kodin Sofian salaisuudet -sarjassa. Jakso julkaistaan huomenna maksullisessa discovery+:ssa.
Koti sijaitsee 54-kerroksisessa rakennuksessa, jossa on asuntojen lisäksi myös hotelli. Stefanin ja Sofian kotikerros on 43:s.
Asunnosta löytyy valkoinen keittiö, josta näkee yhdistettyyn ruokailutilaan ja olohuoneeseen. Makuuhuoneita on kaksi, samoin kylpyhuoneita. Ulkotilaakin löytyy terassiparvekkeen muodossa.
– Minulle oli ihan yllätys, miten hieno tämä kämppä on, Sofia sanoo sarjansa kolmannessa jaksossa.
– Tämä kelpaisi minulle ykköskodiksikin erittäin mielellään.
– Olen aina tykännyt suurkaupungeista ja tämä on aivan ihana, varsinkin illalla, Sofia ihailee sarjassa hänen ja Stefun asunnosta avautuvaa näköalaa.
– Olen aina tykännyt suurkaupungeista ja tämä on aivan ihana, varsinkin illalla, Sofia ihailee sarjassa hänen ja Stefun asunnosta avautuvaa näköalaa.

– Olen aina tykännyt suurkaupungeista ja tämä on aivan ihana, varsinkin illalla, Sofia ihailee sarjassa hänen ja Stefun asunnosta avautuvaa näköalaa. DISCOVERY+
Yksi parhaimmista asioista kodissa on sen sijainti aivan maailman korkeimman rakennuksen, Burj Khalifan, vieressä. Sofia makoilee monesti sängyssä ihailemassa pilvenpiirtäjää.
– Katson sitä jopa mieluummin kuin telkkaria.

Sarjassa Sofia ja Stefu ovat vasta asettuneet kodiksi, eikä keittiössäkään ole ehditty kokkailla. Stefu on kyllä käynyt kaupassa, mutta unohtanut tuoda veden tullessaan. Yöllä vesijanon yllättäessä Sofia on saattanut kaikeksi onneksi soittaa hotellin vastaanottoon, josta parille on tuotu kymmenen vesipulloa 170 euron laskua vastaan.
Muitakin maksuja Dubain-kodissa toki on, kuten vastike. Sofialle on vasta hiljattain selvinnyt, mitä kaikkea se pitää sisällään.
– Vastikkeeseen kuuluu se, että siivooja käy kaksi kertaa viikossa. Se oli minulle täysin yllätys.
Siivouksen lisäksi vaihdetaan lakanat ja pyyhkeet ja huolehditaan pesulapalveluista.
Marbella on saanut Sofian mukaan Dubaista kilpailijan. Aiemmin hän on toivonut voivansa viettää pari kuukautta talvisin nimenomaan Espanjassa.
Marbella on saanut Sofian mukaan Dubaista kilpailijan. Aiemmin hän on toivonut voivansa viettää pari kuukautta talvisin nimenomaan Espanjassa.

Marbella on saanut Sofian mukaan Dubaista kilpailijan. Aiemmin hän on toivonut voivansa viettää pari kuukautta talvisin nimenomaan Espanjassa. DISCOVERY+
Kaiken kruunaa samassa rakennuksessa sijaitseva kampaamo.
– Se on varmasti Dubain kalliimpia kampaamoja. Yleensä niin on aina, jos ne sijaitsevat viiden tähden hotellin yläkerrassa.
Sofia Belórf on ollut viime aikoina otsikoissa paitsi tv-sarjansa, myös Katiska-huumevyyhden vuoksi. Hän sai tuomion rahanpesusyytteestä ja huumausainerikoksesta. Rangaistus on 80 päivää ehdollista vankeutta, mutta asianajaja Paul Perovuo on kertonut asiakkaansa valittavan tuomiosta.
Sofian salaisuudet maanantaisin discovery+:ssa.

Kyllähän tuolla kelpaa olla, mutta ei tuo mitään miljoona tuloja tarvitse. Jos en nyt ihan väärin katsonut niin asuvat "The Address Sky View Tower 1"-talossa. Vähän isompi 2-makuuhuonetta, 3-kylppäriä kustantaa <50000€/v, tai 6500€/kk. Sisältää sitten jo suunnilleen kaiken mitä talosta löytyy (24-hour Front Desk & Security w/ CCTV,Business Center,Children's Playroom,Children's & Adult's pools,Concierge,Conference Facilities,Gym / Health Club,High speed elevator,High-end Lobby,Jacuzzi,Key card security access,Multi-purpose room,Pool Bar,Restaurants,Sauna,Spa,Valet Parking.)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 736
Luulin että Stefu ja Sohvi ovat jo eronneet. Tai tuo sarja nyt on kuvattu tietenkin aiemmin kun lempi vielä leiskui. Vai onko noi vielä yhdessä?
En ole kauheasti seurannut tätä skeneä.
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
546
Vaimon kanssa tässä tukiaisesta poristiin ja vaimo kiven kovaan väitti, että tuksusta ei saa negatiivisia kommentteja esittää. OIin ihan ymmyrkäisenä, kun vaimo selittää, että tuksuhan on ollut jo monta kk pois julkisuudesta ja vauvakin syntynyt. Eli vauvan syntymisen jälkeen koko mennyt elämä pyyhkiytyy pois ja elämä tavallaan "alkaa" uudestaan. Kaikki menneet tulee unohtaa koska vauva. Tajusin olla hiljaa, mutta edellisen postaajan linkin ajattelin silti epähuomiossa näyttää vaimolle.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 990
Kyllä se tuksu vielä sieltä tulee esiin.

Eikö se silti myy koko ajan tanssiesityksiä, vaikka on pieni lapsi?
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 990
Saahan sitä myydä, mutta onko myyntiä?
Jonnekin Kihniön räkälään kun "pääsee", niin se on iso juttu ja paikalliset juopot on siellä kuitenkin.

Tarkoitin siis, että ei varmaan asiakkaita tulisi kuin kourallinen lisää ottamaan kuvia someen siitä ihmeestä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 823
Kyllä se tuksu vielä sieltä tulee esiin.

Eikö se silti myy koko ajan tanssiesityksiä, vaikka on pieni lapsi?
Myy keikkoja facessa. Jossain välissä suunnitteli häitä taas vaihteeksi, tosin sulhasta ei ole, tai jos on - niin se on vankilassa tällä hetkellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 823
Eikös tuksun lapsi otetta hältä heti pois? Mummo tai joku sitä hoitaa
Totta joo, Tuksun äitihän sitä hoitaa ja Tuksulla on joku rajattu tapaamisoikeus muksuun. Ehkä ollut linkki täällä, en muista mutta varmaan seiskasta luin.

Tämä taitaisi polttareissakin tms. olla jo liian julmaa... :hmm:
Ultimaattinen kokemus sulhaselle varmaan olisi luvassa. Markkinoinnissahan ei tainnut olla kovin tarkkaan rajattu mikä kaikki käy. Tuli just Mieleen että taisin joskus huvin vuoksi laittaa Tuksulle spostia ja kyselin tarjousta koko yön hoidosta:sick: Ei se halpaa ollut, mutta tinkimällä varmaan alennusta kaikessa mielessä. En siis palannut asiaan.
Viitsiskö uudestaan kokeilla mikä on meininki nykymarkkinoilla. Ehkä jätän väliin, tai sitten en oli julmaa pilaa tai ei:hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 337
Iso D viettää juhannusta Helmensä, 20v kanssa. On se äijä.

Helmi hallitsee nykysukupolven asiat ja tuntee somet sun muut. Itse olen pudonnut kärryiltä jo aikoja sitten. Helmistä on minulle suuri apu – puhumattakaan kaikista mukavista yhteisistä hetkistä, joita täällä vietämme.

 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
536
Iso D viettää juhannusta Helmensä, 20v kanssa. On se äijä.

Helmi hallitsee nykysukupolven asiat ja tuntee somet sun muut. Itse olen pudonnut kärryiltä jo aikoja sitten. Helmistä on minulle suuri apu – puhumattakaan kaikista mukavista yhteisistä hetkistä, joita täällä vietämme.

Onko tässä nyt D vai Helmi se turha julkkis..? Danny on ainakin minun mielestäni paikkansa ansainnut moneen kertaan julkkislistoilla.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Hitto että toi Seiskan tuotannon taso on jotain pysäyttävää :D

Kännykälläkö ne noita glamööripätkiään kuvaa "oo ny siinä, kävele tosta pusikon läpi ja istu tuolla bikineissä, yritä olla silleen jotenki niinku viettelevä"
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Iso D viettää juhannusta Helmensä, 20v kanssa. On se äijä.

Helmi hallitsee nykysukupolven asiat ja tuntee somet sun muut. Itse olen pudonnut kärryiltä jo aikoja sitten. Helmistä on minulle suuri apu – puhumattakaan kaikista mukavista yhteisistä hetkistä, joita täällä vietämme.

Minkä takia Danny ja lehti pitää yllä kulissia, että tuo tyttö olisi joku muu kuin Dannyn hoito? Miksei Danny vain sano, että tässä sitä heilastellaan? Ainakin itselleni tulee fiilis noista lehtijutuista, että asiaa kierrellään.
 

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Luojalle kiitos :D Rouvan juorupiirit oli väärässä. Sanoi vaan tuossa toissa iltana kun Hyppönen oli uutisten haastattelussa että siinä se Torpan uusi mies. Olin että ei nyt helvetissä. Jäi niin vaivaa että piti täältä tulla neuvoa kysymään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 736
Siitä pitäisi vielä maksaa jotain...
Ruutu+ palvelun saa ilmaiseksi koodilla käyttöön kuukaudeksi ja sieltä saa discovery+ palvelun testiin 2 viikoksi ilmaiseksi. Itse otin tuon käyttöön uuden Twilight Zone sarjan katsomiseen mutta kai voisi tuon tissi leikkaus jakson katsoa kun luvataan että kuvamateriaali saattaa järkyttää herkimpiä katsojia ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 823
Ruutu+ palvelun saa ilmaiseksi koodilla käyttöön kuukaudeksi ja sieltä saa discovery+ palvelun testiin 2 viikoksi ilmaiseksi. Itse otin tuon käyttöön uuden Twilight Zone sarjan katsomiseen mutta kai voisi tuon tissi leikkaus jakson katsoa kun luvataan että kuvamateriaali saattaa järkyttää herkimpiä katsojia ;)
Saahan noita, mutten koskaan kokeillut. Vaikka katon telkkua melko vähän, niin voihan siinä käydä niin että jäisin koukkuuun johonkin, ja sitten pitäisi jatkaa maksullisella. :hmm: Tai sitten unohtaisin perua koko tilauksen ja laskua pukkais. Tuleehan nuo aikanaan pyytämättä telkusta ilmaiseksi. Esim Kontio ja Parmas taitaa pyöriä maksullisilla, mutta jaksan oottaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 823
pyytää
lahjoituksia
4 t ·
My Birthday
is approaching: I’m getting so OLD....! I’ll be 43 years old while my daughter is only 9 months
She’s very pretty, I think she will be Fröken Sverige in Sweden when she grows up
I’m without make-up totally, it’s easier to swim and to enjoy of these hot summer days! However, for my Birthday
I will fix myself, I’m feminine and I really like make-up plus pink lips
I chose a Charity for this year for my coming Birthday
that’s ”Persecuted Christians around the world” for the people that have to suffer and are being persecuted because of their faith in our Lord, Jesus Christ. Please donate at least something, the link is on my FB site

Please donate money, so we both princess
will be happy

Tänä vuonna 2021 keräyskohteeni synttäreideni kunniaksi on ”Marttyyrien Ääni.” Kohteen löytää täältä FB seinältäni, vainottujen kristittyjen puolesta keräyskohde, toivoisin että laittaisitte edes 5-10e jokainen, minulla on melkein 5000 FB kaveria. Lahjoittakaa synttäreideni kunniaksi
Kiitos!

Näytä käännös
22
1 kommentti

Tykkää



Kommentti


Jaa
230 kruunua lahjoitettu yhteensä. Kuvia en ala säätämään tähän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 334
Mitäh, eikö tuo ole oikeasti kuin 43v? Olisin veikannut pitkälti yli 50 vuotiaaksi. Niin kauan se on lööpeissä pyörinyt ja ulkonäkökin kyllä enemmän viittaisi siihen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 823
Mitäh, eikö tuo ole oikeasti kuin 43v? Olisin veikannut pitkälti yli 50 vuotiaaksi. Niin kauan se on lööpeissä pyörinyt ja ulkonäkökin kyllä enemmän viittaisi siihen.
Näin se aika menee, vastahan se harmitteli kun 40 jo täyttää eikä lasta taikka miestä. No nyt on huostaanotettu lapsi ja ukko vankilassa:giggle:

Eipä kyllä lööpeissä pyöri enää pahemmin, kun ruotsissa asuu ja korona hommelit rajoittaa keikkailua, mitä toki mainostaa välillä.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 960

Nonni. Nyt se on takaisin suomessa, tosin kyseessä ilmeisesti vaan mökkireissu vanhempien ja lapsensa kanssa. Veijokin mukana kaatamassa skumppaa.... Tosin mistäs sitä tietää jos jää Loviisaan taas vaihteeksi.
Seiskan rahat ilmeisesti sai Johanna Matami "Tuksu" Tukiainen perjantaina. Sen jälkeen bongattu Itä-Helsingin suunnilla oktaavi-Ollina tunnetun hahmon kanssa. Tuhannen sekaisin videoissa netissä esiintynyt myös Tuksu viikonloppuna.

Ilmeisesti Ruotsissa Sollentunassa asuva pikkusisko Jasmine päätyi sitten lauantaina epätoivoiseen henkilökohtaiseen ratkaisuun ja makaa sen seurauksena nyt koomassa hengityskoneessa jossain Tukholman seudun sairaalan teho-osastolla.


Tuksun vanhemmat kiirehtivät lauantai iltana Suomesta Sollentunaan Ruotsiin ilmeisesti autolautalla tai lentokoneella. Tuksu taas ilmeisesti jatkaa viihteellä Suomessa ja postailee nettiin iloisia filtteröityjä naama- ja vaatekuviaan. Tuksun alle vuoden ikäisestä lapsesta ei ole oikein havaintoja netissä missä maassa edes hän on nyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 823
Ilmeisesti Ruotsissa Sollentunassa asuva pikkusisko Jasmine päätyi sitten lauantaina epätoivoiseen henkilökohtaiseen ratkaisuun ja makaa sen seurauksena nyt koomassa hengityskoneessa jossain Tukholman seudun sairaalan teho-osastolla.
Mistä noin tarkkaa tietoa Jassusta löytyi. Lukaisin kyllä tuon seiskan jutun.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 960
Mistä noin tarkkaa tietoa Jassusta löytyi. Lukaisin kyllä tuon seiskan jutun.
Facebook-ryhmässä nimeltä Pray Without Ceasing Tuksu kirjoitti lauantai iltana näin:

[

” I have emergency prayer request please!!!! My little sister Jasmine 32y, tried to hang herself yesterday!!!! She’s now in a respiratory in a hospital! They have not managed to get her conscious back! She has some brain damage also: Pray please that Jesus rescues her and that she will get concious back!!! And that she wouldn’t have a brain damage and if she has: just very small that doesn’t cause any problems! Please: this is extremely important!!!! In the name of Jesus!!!!”"

Sen jälkeen sunnuntai iltana poistanut tuon viestinsä.

Luonnollisesti kannattaa suhtautua suurella varauksella noihin Tuksun kirjoituksiin ja sanomisiin muutenkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 823
Facebook-ryhmässä nimeltä Pray Without Ceasing Tuksu kirjoitti lauantai iltana näin:

[

” I have emergency prayer request please!!!! My little sister Jasmine 32y, tried to hang herself yesterday!!!! She’s now in a respiratory in a hospital! They have not managed to get her conscious back! She has some brain damage also: Pray please that Jesus rescues her and that she will get concious back!!! And that she wouldn’t have a brain damage and if she has: just very small that doesn’t cause any problems! Please: this is extremely important!!!! In the name of Jesus!!!!”"

Sen jälkeen sunnuntai iltana poistanut tuon viestinsä.

Luonnollisesti kannattaa suhtautua suurella varauksella noihin Tuksun kirjoituksiin ja sanomisiin muutenkin.
Ohos. Toisaalta voi odottaa että Tuksu kirjoittaa jotain tuollaista julksisesti, mistä muut olisi hyvin hiljaa. Varmaan mamma pakottanut poistamaan kirjoituksen.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
On se kovaa elämää toi Tukiaisten elämä. Kuolo korjaa nopeaan. Toivottavasti Johanna pysyy raittiina, eikä eksy vääriin seuroihin.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 390
Mentula kertoo kirjassaan hormonien käytöstään. Jokunen vuosi sitten antoi vahvasti ymmärtää, että luomulla on menty.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
132
Mentula kertoo kirjassaan hormonien käytöstään. Jokunen vuosi sitten antoi vahvasti ymmärtää, että luomulla on menty.
Tätä samaahan harrastaa koko hupiukko kerho. Pieruherat ja hyödyttömät boosterit jää lapsille myymättä, jos selviääkin että kaikki massa on kerätty laittomilla aineilla.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 960
Tätä samaahan harrastaa koko hupiukko kerho. Pieruherat ja hyödyttömät boosterit jää lapsille myymättä, jos selviääkin että kaikki massa on kerätty laittomilla aineilla.
Nehän anaboliset hormonit kuuluvat kuin nenä päähän kehonrakennukseen, voimanostoon ja moneen ammattiurheiluun mukaan lukien NHL ja KHL jääkiekko.

Voisi kuvitella, että Tokion olympialaisissakin todella moni kestävyys- ja voimalajin mitalisti on tuloksensa tehnyt ihan muulla kuin kaurapuurolla. Kasvuhormonia, testosteronia pieniä määriä, oman veren siirto jääkaapin kautta takaisin kroppaan, astmalääkkeet, insuliini, uudet peptidihormonit ja mahdollisesti jotain desing-anabolista joka ei näy testeissä (tyyliin THG jota aikoinaan esimerkiksi Marion Jones käytti ennen kuin sen kehittämisen ja käytön hoksasivat ja sille testin kehittivät).

Paremmin ne pieruherat, urheilujuomaboosterit ja kaikenlaiset sponsorin mainostettavat vimpaimet menevät kaupaksi kun "unohtaa" kertoa, että 99 prosenttia tuloksista on tullut lääkekaapista.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 823
On se kovaa elämää toi Tukiaisten elämä. Kuolo korjaa nopeaan. Toivottavasti Johanna pysyy raittiina, eikä eksy vääriin seuroihin.
Tuollahan ylemmässä linkissä oli juttua että kaikenlaisia päihdekartoituksia mitä lie on tehty, ja mitään ongelmaa ei ole :kippis: Samaisessa jutussa myös että skumppaa voi vedellä no problem.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
750
Tuota...

"Raamattua lukeva ja katuvainen Paul on pyytänyt Johannalta anteeksi, vaikka se hänelle vaikeaa olikin.

– Hän pelottaa minua silti ehkä vähän, ja jos muuttaisimme yhteen, pelkäisin. Tilanne on sellainen, että voi mennä monta kuukautta hyvin, ja sitten Paul räjähtää, Johanna kuvailee."


Asumusero! Johanna Tukiaisen ex-mies Paul näkee lastaan valvotusti: ”Hän pelottaa minua” | Seiska

Mutta kuitenkin sitten jo pari päivää myöhemmin...

"Johanna nimeää vuoden 2020 syntymäpäivän yhdeksi elämänsä ikimuistoisimmista, sillä tuolloin Paul kosi häntä. Kohukaunotar käyttää yhä Paulilta saamaansa sormusta, muttei nimettömässään.

– En rakastu kehenkään ihmiseen ilman syytä. Rakastan häntä edelleen. Tietysti haaveenani olisi vieläkin häät ja kokonainen perhe, Johanna tiivistää."

Johanna Tukiainen tulevaisuudestaan: Haluan jatkaa opiskelujani ja lisää lapsia! | Seiska


Saapi nähdä tuleeko Johannasta vielä sosionomi, kuinkakohan pitkällä opinnot ovat. Voipi olla että se muiden auttaminen on vielä tuossa vaiheessa vähän toisarvoista, kunhan saisi nyt oman elämän kuosiin :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 041
Viestejä
4 294 577
Jäsenet
71 783
Uusin jäsen
S1P3T1N

Hinta.fi

Ylös Bottom