Toi on oikeasti ihminen jonka ei ikinä olisi pitänyt lisääntyä. Koiria ja possuja ja mennyt toista kymmentä hukkaan kymmenen vuoden aikana. Selvää päivää ei ole nähnyt sitten 90-luvun, kaikki miehet hakkaavat häntä mutta yllättäen se damage löytyy aina niiltä epäonnisilta spugeilta jotka ovat kalunsa tuohon työntäneet ja niiltä muilta jotka ovat Jossun tielle sattuneet.
Johanna on huutanut sutta niin kauan ettei ketään kiinnosta ja aina silloin kun itse on rapsahtanut pahoinpitelysyyte.
Kumpi on todennäköisempää, se että Johanna on se jolla pinna aina napsahtaa, vai se että kaikki Johannan ympärillä aina sekoavat ja alkavat pahoinpidellä tätä raukkaa? Äiti, isä, siskot (molemmat), kaikki miehet, kaikki ystävät,randomit, useammat toimittajat jotka ovat tehneet juttua tuosta katastrofista,Johannan serkut. Kaikki aina haluavat hakata ilman syytä kateuksissaan paiskoa aina korrektisti käyttäytyvää pikku-Johannaa.
Mikä tuossa on kauheinta on minusta se, että tuon sekopään ja tämän narkki-rakkaan rakkauden hedelmä on nyt nyt luovutettu seniilille, vähän lapsista liikaa tykkäävälle kulta-kello-Markulle ja tämän Marja-vaimolle joka kasvatti jo sellaiset menestykset kuin omassa kusessaan kierivän Julian joka huusi kuinka toivoi että kuolo korjaa, joka narkkasi itsensä hengiltä (pahat kielet puhuvat Johannan osallisuudesta),Oikeuslaitosta rasittavan prinsessa Johannan (tarvitseeko selittää?) ja Jassun joka hänkin on joutunut oman kuulemani mukaan turvautumaan siihen maailman vanhimpaan ammattiin kun pölynimuri- ja peruukkikaupat meni vituiksi.
Miksi se lapsi on Tuksujen vanhemmilla? Mä en antaisi noille edes kultakalaa?
Ja mä olen tosi vastaan esim. näitä koulu-ammuskelijoiden ja vastaavien vanhempien lynkkaajia kohtaan. Ei se ole vanhemman syy jos lapsi syyllistyy johonkin . Mutta Tukiaiset on kyllä menneet ihan vitun metsään kasvatuksensa kanssa.
Jos sun kaikki lapset on päin vittua niin se syy ei oo "heittereissä", Marja Tukiainen.