Itse olen tullut siihen tulokseen, että en koe tiettyjen pelifirmojen tuotteita itselleni kovinkaan tärkeäksi ja näin ne pelit/firmat voi helposti ohittaa. Samalla myös säästyy näiltä ylimääräisiltä laukaisijoilta/tileiltä.
Jos sitten haluaa pelata kaikkia pelejä, niin joutuu tekemään tilit ja asentemaan x määrän eri laukaisijoita koneelleen. Se on niitä valintoja joita jokainen voi tehdä omalla kohdallaan, mutta et siltikään pääse päättämään minun puolestani miten pelini haluan.
Vähän samaa täällä. EA:n pelit ei ole kiinnostanut 90-luvun jälkeen (tosin otin Mass Effect 2:n kivana poikkeuksena kun pelasin Steamissä jokin aika sitten), Ubisoftin pelit aiheuttaa vastareaktion (meinasin kiinnostua uusista Assassin Creedeistä kunnes katsoin youtubesta miten teennäisiä ne cut scenet on), Bethesdalta olen välttynyt koska tykkään oikeista CRPG:stä, Fortnite ei kiinnosta... Steam ja Blizzard launcher löytyy kuten tavallaan GoG johon en nykyisellä koneella ole edes kirjautunut tai asentanut. Olen ottanut tämän ihan luonnollisena rajanvetona koska ei kukaan kerkeä pelaamaan kaikkea mahdollista eikä se ole millään muotoa järkevää.