Steam Controller julkaistaan 4. toukokuuta

Onko muita julkaisupäivänä tilannetta, joiden ohjaimesta ei ole vielä kuulunut mitään? Klo 20.06 olen saanut tilausvahvistuksen sähköpostiin, mutta on edelleen tilassa " Packaged items".
Odotellakko suosiolla vai pitääkö tässä alkaa kyselemään perään?
Mulla näkyy 20:02 aikaleimalla osto ja tänään tuli seurantanumero. Sitä ennen roikkui just tossa Packaged items kohdassa, johon siirtyi muutaman päivän jälkeen tilauksesta.
 
Mulla tullut vahvistusviesti ostosta vasta 2108. Silloin meni tilaus vasta läpi. Silti ohjain tuli viikossa. Eli melko randomill taitavat lähetellä tai sitten koriin laitto määrää lähetysjärjestyksen.
 
Mulla näkyy 20:02 aikaleimalla osto ja tänään tuli seurantanumero. Sitä ennen roikkui just tossa Packaged items kohdassa, johon siirtyi muutaman päivän jälkeen tilauksesta.
Noniin heti kun tänne valitin, niin tuli sopivasti mullekkin seurantanumero sähköpostiin.
Ilmeisesti tosiaan aika villi länsi näiden toimitusjärjestys. Veljellekkin tuli perjantaina perille jo, vaikka tilausaika oli ihan vaan pari minuuttia aikasemmin.
 
Perjantaina saapui noudettavaksi ja tilausvahvistus klo 20:34. Siellä taisi olla tietty määrä ohjaimia, ottivat tilauksia vastaan niin monta kuin laitetta on ja sitten vaan lähettivät satunnaisessa järjestyksessä tilaukset matkaan.
 
No niin, tunti sitten tuli tännekin seurantakoodi odottamaan lähetystä. Osto oli niinkin myöhään kuin klo 22.26 (ilmeisesti jostain vapautui lisää myyntiin).
 
Onko muita julkaisupäivänä tilannetta, joiden ohjaimesta ei ole vielä kuulunut mitään? Klo 20.06 olen saanut tilausvahvistuksen sähköpostiin, mutta on edelleen tilassa " Packaged items".
Odotellakko suosiolla vai pitääkö tässä alkaa kyselemään perään?
20.06 täälläkin ja nyt toista viikkoa ollut shipped tilassa mutta paikallaan Hollannissa, eli ei sen koodin saamisestakaan paljoa iloa vielä ole...
 
20.06 täälläkin ja nyt toista viikkoa ollut shipped tilassa mutta paikallaan Hollannissa, eli ei sen koodin saamisestakaan paljoa iloa vielä ole...
Piti ihan GLS:ltä kysellä että mikä meininki niin vastasivat "Your parcel should’ve arrived to Finland already. I recommend you to contact the shipper as they should start official investigation to their service provider.

Shipper is the freight payer so GLS is liable to the shipper and shipper is liable to you by their own terms and conditions."


Kirjoitin nyt steamin tukeenkin, saa nähdä tuleeko tänä kesänä...
 
Minulla näkyi gls lähetysvarastolla pitkään ja kerkesin saada Matkahuollon saapumisilmoituksen paketista, ennen päivittymistä. Eli paketti oli noudettu jo Matkahuollon pisteellä pari päivää ennemmin, kun gls kertoi sen olevan edes Suomessa. Matkahuollon äppi (todennäköisin loppukuljettaja) auttanee seurannassa Suomen päässä.
 
No, steam tuki vastasi että he näkevät että on jatkuvaa liikettä paketilla muutaman päivän välein (olisi kiva itsekin nähdä kaikki päivitykset seurannassa) ja että viimeisin päivitys tältä päivältä. Ja 10 sekunnin sisällä viestin jälkeen tulikin matkahuollon appiin ilmoitus saapuvasta paketista. Sattumaako...
 
Ittellä takaisin lähtöpisteeseen.... Totesivat supportissa tänään, että on olettavasti edellinen hukassa ja uuden lähettävät tässä tulevina päivinä.
1779270296971.png
 
Täällä lähtee lähipäivinä Steam controlleri takaisin Valvelle päin. Vikaantui siis jo parin viikon käytön jälkeen.
 
Avaatko hieman, millaista vikaa siinä on? Ihan mielenkiinnosta, että voi seurata oman toimintaa.

Y-näppäin lopetti yksinkertaisesti toimimasta. Ei toimi pelissä eikä Steamin inputtitestissä. Ei väliä, että käyttääkö puckia vai usb-piuhaa. Kokeiltu monet kerrat poistaa puck ja ohjain ja liittää uudelleen, mutta ei apua. Laitoin viestin Steamin tukeen ja sieltä tuli äkkiä vastaus, että lähetä takaisin vaan. Hollannin kautta Tsekkiin menee kuulemma ja uusi ohjain tulee joskus.

Mitä nettiä kaivelin, niin ilmeisesti myös Steam deckissä ollut ongelmia juurikin tuon Y-napin kanssa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 799
Viestejä
5 233 376
Jäsenet
83 390
Uusin jäsen
kpachiu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom