Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Roque Onesta voi jatkaa myös ep IV - VI pariin.Odotan kolmea viimeistä jaksoa kuin kuuta nousevaa (pun intended). Ja niiden jälkeen tietysti heti katsottavaa Rogue Onea.
Andor on imenyt mukaansa tavalla, johon ei moni TV sarja ole vuosiin, jos koskaan, pystynyt. Ensimmäinen viihdepläjäys ikinä, josta olen katsonut Youtubesta analysointivideoita ja funtsaillut itsekin, että miten tapahtumat liittyvät suurempaan kaanoniin. Ja sitten kuitenkin kaiken tämän monimutkaisuuden keskellä sarjassa käsitellään lähes joka jaksossa jotain moraalista ongelmaa tai vähintään näytetään miten nats..imperiumin työntekijät elävät ja millainen heidän moraalinsa on. Valtion salainen poliisi on uskottava ja kuvittelen sen olevan esikuviensa kaltainen organisaatio. Kapinalliset ovat oikeasti partisaaneja.
Stellan tekee upeaa roolisuoritusta Luthenina, Debran näyttelijä on loistava, Syril oli myös loistava, veriseen loppuun saakka. Diego Luna on myös loistava, minun mielestäni yksi-ilmeisyys on enemmänkin ylinäyttelemisen puutetta. Koko hahmon kasvukaari kaikissa eleissä ja repliikeissä ykköskauden hukassa olevasta velkaisesta rääsyläisestä itsevarmaksi salaiseksi agentiksi on loistava. Ainoa miinus minun mielestäni on liioiteltu Bix rakkaustarina ja Bixin lähtö ei ollut realistinen, ei kukaan ihminen toimisi noin. Mon Mothman kasvu kapinallisjohtajaksi on myös erittäin uskottavasti ja hyvin tehty.
Odotan kolmea viimeistä jaksoa kuin kuuta nousevaa (pun intended). Ja niiden jälkeen tietysti heti katsottavaa Rogue Onea.