Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinhänaikaa huomena pelattavissa?
Eihän se ole kuin tunti niin pääsee ostamaan kupongillaKatsoin tuon 16 minuutin VR-videon ja ihan hyvältä näytti. Saa nähdä tuleeko pahoinvointia, epäilen vähän että ei kun DCS:n helikoptereitakin pystyn jo lentämään ilman pienintäkään ongelmaa. (Ekoina päivinä meinasi tulla pahoinvointia ja silloin olin pelisession jälkeen täysin poikki)
Meikälläki ois 10€ kuponki Epic Storeen mutta näköjään: Not valid on pre-purchases or any other purchases such as in-game purchases. Heh, no okei. Ei sitte tehdä heräteostoksia.
Jeps, käytin Epicin kupongin mutta Originissa ei voi lunastaa pelin aktivointikoodia.Jep, nyt pystyy käyttämään Epic Storessa tuon 10e kupongin.
Ei taida toimia näppishiiri ollenkaan... Tai ainakin porukka ihmettelee redditissä miksi ei voi bindata juttuja niin että voisi lentää näppishiirellä kuin BF-peleissä.Oliko porukalla tarkoitus hakata tätä tikulla vai pyhäinhäväistys ja keyboard&mouse -combo?
Ei taida toimia näppishiiri ollenkaan... Tai ainakin porukka ihmettelee redditissä miksi ei voi bindata juttuja niin että voisi lentää näppishiirellä kuin BF-peleissä.
Tuolla Steam arvoteluissa joku taas kehui, kuinka on hienoa että peli antaa myös konfiguroida hiiri+näppis kombon?Ei taida toimia näppishiiri ollenkaan... Tai ainakin porukka ihmettelee redditissä miksi ei voi bindata juttuja niin että voisi lentää näppishiirellä kuin BF-peleissä.
Oi voi, ei hyvältä näytä.
Ensinnäkään en saa peliä aktivoitua Originissa kun ostin sen Epic Storesta ja toisekseen porukka valittaa liian isosta deadzonesta joystickeissa. Ja kaikista pahinta että deadzoneja tai kaikkia nappeja ei voi edes säätää.
Miten pelittää padilla?Sama kun horizon zero dawn tuli pc:lle toisilla ei mitää ongelmaa ja toisilla taas oli. 3.5h steamin kellossa eikä mitään oo ongelmia (ainakaan vielä kop kop ). VR+xbox ohjaimella mennään
Niin ja sama kun C&C remasterissa ei vaadi originia taustalle auki
Jeps, käytin Epicin kupongin mutta Originissa ei voi lunastaa pelin aktivointikoodia.
Näköjään muillakin on samaa vikaa:
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Vääntäkääpä joku rautalangasta mitä tämä tarkoitaa, kiitos!Sama täällä. Heittää Originiin ja pitäisi aktivoida "Unidentified game".
Edit. Tuolta refundi: Epic Games ja laitoin Steamista tulemaan. Meni se kympin kuponki sitten sinne, mutta ihan sama sain ainakin pelin ja lähti heti asentumaan Steamistä.
Joo juuri näin. Oikeasti peli sijaitsee Originissa mutta sen voi ostaa myös muista kaupoista joista sen pitäisi automaattisesti linkittyä Originiin. Steamistä toimii mutta pitää maksaa täysi hinta.Vääntäkääpä joku rautalangasta mitä tämä tarkoitaa, kiitos!
Eli pelin voi ostaa Epic:stä ja käyttää tuon 10e alennuskoodin, mutta peliä ei siis tällä hetkellä voi pelata kun sitä ei voi lisätä Origin pelikirjastoon? Eikö sitä voi pelata suoraan Epic:stä vai vaatiiko se Origin koneelta ja pelin lisäämisen ja asentamisen sinne?
Jos Steam:sta ostaa niin toimii ja asentaa suoraan Steam -kirjastoon? Ilmeisesti myös jos ostaa Origin:sta niin toimii
Haluttaisi vaan käyttää tuo 10e alennus
Kiitos! Tämä selvensi asian hyvin: eli jos systeemi toimisi oikein, niin pelin voisi ostaa mistä tahansa ja peli linkittyisi sekä asentuisi Origin:iin, mistä se myös käynnistetäänJoo juuri näin. Oikeasti peli sijaitsee Originissa mutta sen voi ostaa myös muista kaupoista joista sen pitäisi automaattisesti linkittyä Originiin. Steamistä toimii mutta pitää maksaa täysi hinta.
Kun tämä on Epicissä tätä ei taida olla missään passissä tai muussa jossa pääsisi halvalla kokeilemaan?
No nyt minä tipuin kärryiltä. Origin käynnistyy kun painan Epic Storesta install, eikö se silloin tarkoita että Origin pitää olla asennettulinkitystä varten? Linkityksen jälkeen pelin voi ehkä käynnistää ilman Originia? Olen käyttänyt Originia ja Uplayta erittäin vähän niin oon tippunu kärryiltä.Peli ei käynnisty Originista vaan Steamista tai Epicistä, jos sen olet sieltä ostanut. Originia ei tarvita koneella, mutta Origin-tili tarvitaan moninpeliin.
Etkö sä linkannut just sen twiitin, jossa sanottiin, että näin ei pitäisi tapahtua. Eli Origin launcherin ei pitäisi avautuaNo nyt minä tipuin kärryiltä. Origin käynnistyy kun painan Epic Storesta install, eikö se silloin tarkoita että Origin pitää olla asennettulinkitystä varten? Linkityksen jälkeen pelin voi ehkä käynnistää ilman Originia? Olen käyttänyt Originia ja Uplayta erittäin vähän niin oon tippunu kärryiltä.
IGN kehuu arvostelussaan VR:ää:
Olivat myös postanneet erikseen 16 minuuttia VR-gameplayta:
Kyllä tämä ostoon menee..
No nyt lopultakin tajusin tämän systeeminEtkö sä linkannut just sen twiitin, jossa sanottiin, että näin ei pitäisi tapahtua. Eli Origin launcherin ei pitäisi avautua
En nyt muutenkaan usko, että jos ostat pelin Epicistä, niin se vaatisi vielä Originin asennuksen ja peli käynnistettäisiin sieltä. Joku Ubisoftin peli taisi joskus vaatia uplayta, vaikka olin sen Steamista ostanut, mutta siitäkin on jo aikaa. Steamista peli ainakin lähtee normaalisti käyntiin ja pelin sisällä kirjaudutaan Origin-tilille. Ei mulla ole edes koko Originia koneella.
Juu, eli Originia ei tarvitse olla asennettuna ainakaan Steam-version kanssa ja outoa olisi, jos Epic sellaista vaatisi. Lisäksi yksinpeliä pääsee pelaamaan ilman sisäänkirjautumista OriginiinNo nyt lopultakin tajusin tämän systeemin
Esimerkkinä tilanne: olin joskus kauan sitten ostanut Star Wars The Old Republic -pelin. Tätä varten olin luonut Origin -tilin. En ole pelannut SWTOR vuosiin ja halusin kokeilla sitä pari kuukautta sitten ja asensin pelin Steam:sta. Kun pelin käynnisti Steam:sta niin se avasi kirjautumisruudun, mihin piti kirjautua Origin tunnuksilla. Sen jälkeen peli käynnistyi.
Eli Squadrons pitäisi toimia samalla tavalla (ja Steam:ssa se varmaan toimiikin mutta ei Epic:ssä).
Pääasiassa moninpeli. Kampanja löytyy myös, mutta toimii kai lähinnä tutoriaalina moninpeliä varten.Miksi tämä on noin halpa? Ei kai tämä ole joku pikkupeli?
Tuolla jotain selitystä: EA Explains Why Star Wars: Squadrons' Price Is $40Miksi tämä on noin halpa? Ei kai tämä ole joku pikkupeli?
Jos se kampanja on luokkaa 8 tuntia laadukasta pelattavaa, on se ihan hyvä pituus - varsinkin VR-puolella se on jopa poikkeuksellisen pitkä yksinpelikampanja.
*köh half life alyx* juu jos pelkkää yksinpeliä haluaa tahkota niin halvin vaihtoehto tällä erää taitaa olla EA Play.
Ei ole tuttu palvelu. Mitä maksaa ja siis EA:n pelit pelattavissa mutta vain yksinpelinä?