• Huom! TechBBS-foorumi on päivitetty uusimpaan Xenforo 2.1-versioon. Kyseessä oli iso päivitys, jonka seurauksena ulkoasu täytyy työstää kokonaan uudelleen, lisäosat päivittää ja toiminallisuuksia säätää. Päivityksen jälkeinen työ ja viilailu jatkuu kulisseissa ja palautetta voi antaa palautealueella, kiitos.

Star Wars Jedi: Fallen Order (PC/PS4/X1 15.11.2019)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
482
On tämä kyllä kaunis peli. Itseasiassa kaunein mitä olen koskaan pelannut, tähän päälle vielä loistavat musiikit, äänitehosteet ja elokuvamainen tunnelma on taattu! Hienosti myös optimoitu ja kaiken voi pistää huoletta tappiin. Voi kumpa muutkin osaisivat optimoida yhtä hienosti.
Aika alussa vielä mennään, joten tarinasta ei vielä ole paljoa kokemusta.
Hmm, aika eri mietteet. Itse olin paikoitellen aika pettynyt graafiseen ulosantiin. Osa ympäristöistä toimi paremmin kuin toiset. Sentään pyöri ihan mukavasti vielä 1440p-resolla.
 
Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
89
Peli läpi, 19h meni mättäessä pc:llä ja xbone-ohjaimella. Kiva peli, joka tuskin kestää useampaa läpipeluukertaa. Peli mielestäni parani loppua kohden, ja loppu oli oikeinkin onnistunut.

Jotkut asiat jäi hampaankoloon: loikkimisten epätarkkuus ja combat, varsinkin kun hahmo on vielä toistaitoinen tunari.

Alkuun pelasin jedi knight:lla, mutta lopulta meni hermot parryjen ainaiseen epäonnistumiseen (#eivainosaa) ja puotin vaikeusasteen helpoimmalle. Sitten onnistu blokit jo huomattavasti isommalla prosentilla, mutta vihuista tulikin sitten helppoja.
Jedi knightin tasoiset (tai lämän puolesta jopa kovemmat) vihut ja story moden parry-asetus niin olisi ollut optimaalinen kokemus itselle.
 

Dr. Who

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 218
Peli läpi, 19h meni mättäessä pc:llä ja xbone-ohjaimella. Kiva peli, joka tuskin kestää useampaa läpipeluukertaa. Peli mielestäni parani loppua kohden, ja loppu oli oikeinkin onnistunut.

Jotkut asiat jäi hampaankoloon: loikkimisten epätarkkuus ja combat, varsinkin kun hahmo on vielä toistaitoinen tunari.

Alkuun pelasin jedi knight:lla, mutta lopulta meni hermot parryjen ainaiseen epäonnistumiseen (#eivainosaa) ja puotin vaikeusasteen helpoimmalle. Sitten onnistu blokit jo huomattavasti isommalla prosentilla, mutta vihuista tulikin sitten helppoja.
Jedi knightin tasoiset (tai lämän puolesta jopa kovemmat) vihut ja story moden parry-asetus niin olisi ollut optimaalinen kokemus itselle.
Onko tämä peli missä vain tietyllä näppäin kombolla saat oikean puolustuksen tai lyönnin kuten Tombraiderissa tai batmanissa!?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 730
Onko tämä peli missä vain tietyllä näppäin kombolla saat oikean puolustuksen tai lyönnin kuten Tombraiderissa tai batmanissa!?
Ainakaan alussa ei ole komboja mutta sinulla on counter nappula jota oikein ajottamalla voit saada asiden säteet kimpoamaan takaisin ampujaansa kuten elokuvissa, myös lähi kombatissa toimii sama ja silloin pääsee iskuetäisyydelle paremmin ja tekemään isompaa vahinkoa.

Kykypuussa tulee lienee myös enemmän noita mahdolisuuksia.
Edit: Ite pelasin jotain tunteja alkua vain.
 
Liittynyt
29.12.2019
Viestejä
4
Tuli tämäkin peli ostettua steamin joulualennuksista vailla minkäänlaisia ennakko-odotuksia. Peli yllätti todella positiivisesti ja pelkästään tarinalta oli onnistuneempi kuin kaikki nämä uudet Disneyn Star Wars elokuvat yhteensä. Visuaalisesti peli oli näyttävä ja pyöri kiitettävästi 2k + max grafiikoilla. Gameplaykin oli mieluisaa ja Jedi Masterilla taistelut eivät olleet liian hankalia, mutta kuitenkin palkitsevia. Suosittelen vahvasti tätä peliä kaikille :tup:
 
Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
89
Onko tämä peli missä vain tietyllä näppäin kombolla saat oikean puolustuksen tai lyönnin kuten Tombraiderissa tai batmanissa!?
Näppäinkombolla ei ole väliä, vaan blokin ajoituksella (joka siis meni itsellä siihen tahtii pieleen että käämit kärysi, enkä jaksanut miljoonaa kertaa treenata yritys/erehdys-mentaliteetilla).

Löynneille on näppäinkomboja, kun saa hommattua skillejä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
162
Tässä nyt vasta aloittanut tätä pelaamista PS4:lla ja aika järkyttävät latausajat jos menee kuolemaan. Ja sitähän tässä on koko ajan, kuolemista. Ei voi ymmärtää että pelin lataaminen kestää minuutin kuolemisen jälkeen. Itsellä käytössä Pro versio, tosin normi HDD ja peli myös levyllä. Mahtaako näillä olla vaikutusta? Mitä lueskellut muualta niin tämä on todellinen ongelma vieläkin vaikka joku patchi tästä aiheesta on ollutkin jo!?
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
801
Joo, on hieman ikävämpi piirre nuo latausajat, kun pelin pitäisi periaatteessa olla haastamista tarvittaessa uusintataisteluunkin eikä se siitä varmasti odottamalla parane.

Ihmishahmoja vastaan on helpompaa alkuplaneetan jälkeen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
162
En tajua että mitä se kuoleminen on erilaista tuon pelin kannalta kuin se että käy lepäämässä ja vastustajat resetoituu jolloin tuo on melkein instant operaatio!?
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
441
Pelasin juuri pelin loppuun melkein jo jätettyäni sen kesken.

Taistelu ei oikein napannut minulle. Valomiekka tuntui enimmäkseen yhtä tehokkaalta kuin jollain dildolla hutkisi ja varsinkin pomotaistelut perustuivat tylsään kaavan toistamiseen. Pelin loppupuolella kykypuupäivitysten myötä perusvihujen kurmottaminen alkoi olla välillä ihan nautinnollistakin. Vaikeustaso oli helpoimmalla täysi vitsi, mutta jo seuraavalla tasolla en enää pärjännyt pomoille. Dark Souls 3 turhautti siltä osin vähemmän. En vaan tykkää taistelusta, jonka vaikeus perustuu kaavojen opetteluun.

Puuduttavaa toistoa oli paljon myös taistelun ulkopuolella. Kentät olivat tupaten täynnä liukumäkiä, seinäjuoksua ja ahtaista väleistä kävelyä. Ennen kaikkien taitojen avaamista myös yhtenään vastaan tulevat läpipääsemättömät esteet olivat ärsyttäviä. Pikamatkustuksen puuttuessa ei tehnyt yhtään mieli palata labyrinttimäisiin kenttiin. Eipä siellä paljon etsittävääkään ollut, sillä avattavista laatikoista sai lähes pelkästään rumia ponchoja ja muita värivaihtoehtoja.

Tarinakaan ei alkuun napannut, mutta meno parani loppua kohden.

En varmasti pelaa tätä enää uudestaan. Sen sijaan alkoi tehdä mieli pelata Jedi Academy läpi varmaan kymmenennen kerran.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 469
Star Wars Jedi: Fallen Order Patch Notes 1.07 – Update on January 15




EA and Respawn Entertainment today released a new update for Star Wars Jedi Fallen Order. Below are the full patch notes for this update on January 15th.

The Star Wars Jedi Fallen Order Update 1.07 can now be downloaded for PS4, Xbox One and PC. All in all you need to download and install 148 MB on the PS4.



Star Wars Jedi: Fallen Order Update 1.07 Patch Notes
Fixes & Improvements
  • We’ve fixed an issue where Bounty Hunters would sometimes get stuck in Zeffo.



  • Not only was the Photomode camera able to explode rockets, it could interact with trigger volumes within the levels that could potentially break the game. We’ve fixed this to ensure that you can continue playing the game after using Photomode. Unfortunately, this also means that rockets will be unaffected by the camera moving forward.

  • There was a bug that was causing one of the elevators in the last level to have a tendency of disappearing. It should now be present at all times.

  • We’ve improved collision on Ilum.

  • Our language translations have been updated.

  • There was an issue where some text was overlapping in Photomode for specific screen ratios. That has been fixed.

  • The Albino Wyyyschokk tactical guide entry wasn’t appearing for all users, this should now be fixed.

  • We’ve fixed Gorgara having a tendency to disappear at specific times on Dathomir.


Content
  • Pre-order content has now been unlocked for all players. This content includes:
    • Orange Lightsaber Blade Color

    • Mygeeto Campaign Lightsaber Hilt

    • Umbaran Campaign Lightsaber Hilt

    • Bee-D-1 Skin

    • Gold Squadron Stinger Mantis Skin
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjuja
80 241
Viestejä
1 640 421
Jäsenet
36 172
Uusin jäsen
Wikingg

Hinta.fi

Ylös Bottom