Ketun ketun kettu! Miksi tämä Souls like pelien kaikkein vittumaisin ja ärsyttävin ominaisuus on pitänyt tuoda tähän...
Eniten Sekirossakin otti nimenomaan kupoliin tuo, että vaikeaa bossia ei pääse heti yrittämään uudelleen, vaan pitää aina rämpiä niiden samojen perusmosiem ohi. Ei kestä hermo tuota. En voj käsittää, miksi tuo ominaisuus on pitänyt tuoda star wars peliin. Kuitenkin suurin osa pelajista odottaa star wars peliltä vähän lepposampaa etenemistä. Olisivat pistäneet sen edes sitten sen vaikeimman vaikeustason taakse.
Eipä tämäkään nyt iha näin ole omasta mielestä ollut.
Tähän asti ainakin ollut, jos noihin bosseihin kuolee niin alkaa sellasesta kohtaa että käytännössä suoraan bossille takasin. Ei oo ainakaan tähän asti ollu mitään mosia siinä välissä enään, eli ne save pointit on ollu just niitä bosseja ennen.
Jos normiukkoihin kuolee, niin sitten kyllä joutuu tosiaan taakse päin ja uudestaan niitä vastaan vääntämään. Mutta siis vihuthan ei resetoidu noista tallennuspisteistä, JOS niissä vaan tallentaa. Vaihtoehdothan niissä on että laittelet niitä skill pointteja, tai "Rest" jollon tulee elämät takasin ja health päkit täyteen tai jatkaa suoraan matkaa. Mutta jos käyttää tuota Restiä, niin vihut resetoituu. Eli kun vähän käyttää pelisilmää ja tietää, että kohta tulossa samaan suuntaan kuitenkin takasin, niin tallentaa pelkästään ilman sitä restiä ja jatkaa vaikka sitten pienemmillä elämillä. Tällön ei ne vihutkaan resetoidu. Eli siinä pitää vähän miettiä millon sitä restiä käyttää ja millon ei.