Star Wars Jedi: Fallen Order (PC/PS4/X1 15.11.2019)

Ketun ketun kettu! Miksi tämä Souls like pelien kaikkein vittumaisin ja ärsyttävin ominaisuus on pitänyt tuoda tähän...

Eniten Sekirossakin otti nimenomaan kupoliin tuo, että vaikeaa bossia ei pääse heti yrittämään uudelleen, vaan pitää aina rämpiä niiden samojen perusmosiem ohi. Ei kestä hermo tuota. En voj käsittää, miksi tuo ominaisuus on pitänyt tuoda star wars peliin. Kuitenkin suurin osa pelajista odottaa star wars peliltä vähän lepposampaa etenemistä. Olisivat pistäneet sen edes sitten sen vaikeimman vaikeustason taakse.

Eipä tämäkään nyt iha näin ole omasta mielestä ollut.

Tähän asti ainakin ollut, jos noihin bosseihin kuolee niin alkaa sellasesta kohtaa että käytännössä suoraan bossille takasin. Ei oo ainakaan tähän asti ollu mitään mosia siinä välissä enään, eli ne save pointit on ollu just niitä bosseja ennen.

Jos normiukkoihin kuolee, niin sitten kyllä joutuu tosiaan taakse päin ja uudestaan niitä vastaan vääntämään. Mutta siis vihuthan ei resetoidu noista tallennuspisteistä, JOS niissä vaan tallentaa. Vaihtoehdothan niissä on että laittelet niitä skill pointteja, tai "Rest" jollon tulee elämät takasin ja health päkit täyteen tai jatkaa suoraan matkaa. Mutta jos käyttää tuota Restiä, niin vihut resetoituu. Eli kun vähän käyttää pelisilmää ja tietää, että kohta tulossa samaan suuntaan kuitenkin takasin, niin tallentaa pelkästään ilman sitä restiä ja jatkaa vaikka sitten pienemmillä elämillä. Tällön ei ne vihutkaan resetoidu. Eli siinä pitää vähän miettiä millon sitä restiä käyttää ja millon ei.
 
Eipä tämäkään nyt iha näin ole omasta mielestä ollut.

Tähän asti ainakin ollut, jos noihin bosseihin kuolee niin alkaa sellasesta kohtaa että käytännössä suoraan bossille takasin. Ei oo ainakaan tähän asti ollu mitään mosia siinä välissä enään, eli ne save pointit on ollu just niitä bosseja ennen.

Jos normiukkoihin kuolee, niin sitten kyllä joutuu tosiaan taakse päin ja uudestaan niitä vastaan vääntämään. Mutta siis vihuthan ei resetoidu noista tallennuspisteistä, JOS niissä vaan tallentaa. Vaihtoehdothan niissä on että laittelet niitä skill pointteja, tai "Rest" jollon tulee elämät takasin ja health päkit täyteen tai jatkaa suoraan matkaa. Mutta jos käyttää tuota Restiä, niin vihut resetoituu. Eli kun vähän käyttää pelisilmää ja tietää, että kohta tulossa samaan suuntaan kuitenkin takasin, niin tallentaa pelkästään ilman sitä restiä ja jatkaa vaikka sitten pienemmillä elämillä. Tällön ei ne vihutkaan resetoidu. Eli siinä pitää vähän miettiä millon sitä restiä käyttää ja millon ei.

Hyvä juttu, että bosseja vastaan pääsee heti uudelleen taistelemaan. Sekirokin olisi niin paljon mielekkäämpi, jos bosseille pääsisi aina heti uudelleen.
 
Minusta vaikuttaa ihan putkijuoksulta joka on tahallaan hajautettu näyttämään vapaammalta pelimaailmalta.. menet yhteen maailmaan, pääset siellä tiettyyn pisteeseen jolloin pakotetaan taas liikkumaan muualle.. pois lukien kaikki tuo eri puolille säntäilyyn kulutettu aika, paljonko tässä on varsinaista "pelaamista"?
 
Itseänikin ärsyttää tuo ominaisuus että menettää saavuttamansa expat jos kuolet mutta toisaalta nytten on kuolemisellekin hintaan että pitää varovaisesti edetä ja ei pääse "huijamaan" kokelempas vihua savetan ekana juttua.

Ite kuollut oikeastaan ihan oman tunaroinin takia tai voima on noussut kirjamellissti hattuun ja sitten aliarvoikin viholliset :oops:
 
Toiseen Zeffon hautaan saakka nyt pelattu ja kyllähän tämä ihan kivasti maistuu, varsinkin kun ottaa huomioon 14,99 hinnan. Eniten itseä on tässä häirinnyt muutamat pieniin tiloihin ängetyt isot monsterit. Kamera menee ihan sekaisin, kun seinän viereen erehtyy ja sitten jo kuolo korjaakin. Tarina ja henkilöt tasoa OK. Paikoin on mahtava Star Wars -tunnelma, välillä taas geneerinen action-tasohyppely X.
 
Eipä tämäkään nyt iha näin ole omasta mielestä ollut.

Tähän asti ainakin ollut, jos noihin bosseihin kuolee niin alkaa sellasesta kohtaa että käytännössä suoraan bossille takasin. Ei oo ainakaan tähän asti ollu mitään mosia siinä välissä enään, eli ne save pointit on ollu just niitä bosseja ennen.

Jos normiukkoihin kuolee, niin sitten kyllä joutuu tosiaan taakse päin ja uudestaan niitä vastaan vääntämään. Mutta siis vihuthan ei resetoidu noista tallennuspisteistä, JOS niissä vaan tallentaa. Vaihtoehdothan niissä on että laittelet niitä skill pointteja, tai "Rest" jollon tulee elämät takasin ja health päkit täyteen tai jatkaa suoraan matkaa. Mutta jos käyttää tuota Restiä, niin vihut resetoituu. Eli kun vähän käyttää pelisilmää ja tietää, että kohta tulossa samaan suuntaan kuitenkin takasin, niin tallentaa pelkästään ilman sitä restiä ja jatkaa vaikka sitten pienemmillä elämillä. Tällön ei ne vihutkaan resetoidu. Eli siinä pitää vähän miettiä millon sitä restiä käyttää ja millon ei.

Ahaa, olen ollut siinä luulossa, että tallentaminen nimenomaan edellyttää, että ottaa 'restin' - jos näin ei olekaan niin se kyllä auttaa sitten. Hyvä tietää Sacks:tup:
 
...
Kaikesta valituksesta huolimatta fiilikset ovat positiivisen puolella.
EDIT: Minusta Sekiro ja vanhat God of Warit tuntuisivat olevan lähimpänä tätä peliä.
...
Aamulla kirjoitin noin ja nyt 3-4 tuntia myöhemmin jo kyllästyttää! :D

Kyllä tämä on ihan rehellinen putkijuoksu, mutta se ei oikeastaan ole ongelma. Niinhän Sekirokin oli mutta sitä oli hauska pelata. Tässä on turhan paljon suvantokohtia jolloin vain kiipeillään sokkona minne sattuu ja lopulta reittiä seuraamalla päästään eteenpäin. Olisi mukava jos reittejä voisi vähän ennakoida ja pelaaja saisi käsityksen minne ollaan menossa.
Force pushin saamisen jälkeen innostus nousi kun pääsi vihdoin pelaamaan ja tutkimaan "uusia" paikkoja mutta se loppui lyhyeen, eihän niitä tutkimattomia paikkoja ollut kuin pari ja palkinnot niistä olivat surkeat skinit valomiekkaan (jotka jokatapauksessa jäävät ukkelin kämmenten alle piiloon). Sen jälkeen halusin vain jatkaa pääjuonta eteenpäin eli waypointille kentän alkuun, mutta ihmetys oli suuri kun peli ohjaa vain kauemmas ja kauemmas. Olin varma että olen missannut jonkun oikoreitin ja olen turhalla reissulla, kohta tulisi vastaan seinä josta pääsen eteenpäin vasta kun olen saanut lisätaitoja, mutta ihmetys oli suuri kun lopulta ilmestyinkin tuttuun paikkaan. Hyvä!

Niissä kohti missä satuin kuolemaan äkkikuoleman spawnpointin olivat ihmeellisissä paikoissa, joko piti kiikkua pitkä matka tai mennä hissillä minuutti. Kummassakaan tapauksessa matkalla ei ollut yhtäkään vihollista tai oikeaa vaaraa.

Ehkä se on mielekkään "gameplayn" puute miksi tätä ei jaksa, ja sen takia vähän kaikki alkaa ärsyttämään.

Taistelu ei olekaan niin hauskaa miltä se alussa tuntui. Joko vihut ovat erittäin helppoja tai sitten isompaa porukkaa vastaan tapellessa joku ampuu selkään juuri silloin kun vihut hakkaavat yhtä aikaa ja olen stunlockissa. Eläimiä vastaan tappelu on myös vähän niin ja näin, pirulaiset väistelevät aina oikein eivätkä ne välitä iskuista, päälle tullaan niin kauan kuin henki pihisee. Harmittaa myös että Dash Strike jeditaito menee aina ohi eläimistä vaikka näyttäisi osuvan.

Kokeilen vielä huomenna lisää, mutta vaikuttaa siltä ettei tätä jaksa loppuun asti. Ei nämä nykyajan yksinpelit taida olla minulle, jo kolmas AAA-luokan yksinpeli jota ei jaksa alkua pidemmälle.
 
On kyllä sitten ihan vihonviimeinen soulsmainen peli minkä hommaan. Olen liian vanha jonne tähän ja päivät on muutenkin täynnä pettymystä niin en rupea enää kotona näytön edessä hermojani kiristelemään.
Pelatessa eka tunti menee ihan jees, mutta sitten kun otat pari kertaa jonkun kohdan uudestaa niin huidot menemään kuin suonenvedon saanut Steven Seagal sillä erotuksella ettei kukaan lakoa sinun ilma lyönneistäsi.
Liaaneihinkin hyppimisessäkin tulee Lara Croftia ikävä.
 
Ai niin! Tuleeko SSD:llä sellaisia sekunnin jäätymisiä silloin tällöin? Mulla ei riitä tila niin peli on HDD:llä ja yllättävän monessa kohti peli jäätyy sekunniksi kun peli lataa alueita tai jotain.
Konsoleilla ainakin tuntuu jäätyvän useammaksi sekunniksi:



Itellä toistaiseksi ok teknisesti ollut, montaa tuntia ei ole toisin kerennyt pelaa mutta vielä tykänyt.
Taistelusysteemi toisiaan vaatii kaiken huomion, nykypelien health regenit pilaneet minutkin.
 
Ei tästä paljon tarvitsisi muuttaa, hyppiminen/kiipeäminen tehty päin helvettiä, taistelu aika meh, eläimet ihan turhia haitakkeita, tuo meditointi että kaikki alueen vihutkin meditoi itsensä pystyyn, kuolemisten jälkeiset lokaatiot, energian kuluminen kun tiput rotkoon tms mihin vaan jne.

Stormtrooperit ovat aina iloinen näky ja mukava mätkiä.
 
Ei tästä paljon tarvitsisi muuttaa, hyppiminen/kiipeäminen tehty päin helvettiä, taistelu aika meh, eläimet ihan turhia haitakkeita, tuo meditointi että kaikki alueen vihutkin meditoi itsensä pystyyn, kuolemisten jälkeiset lokaatiot, energian kuluminen kun tiput rotkoon tms mihin vaan jne.

Tai sitten tämä ei vaan ole sinun peli?

Vanhana Souls-veteraanina ja SW-fanina tämä uppoaa kyllä kuin vanhaan untoon. 8 tuntia takana, ja haluaa vain lisää! :comp:
 
Konsoleilla ainakin tuntuu jäätyvän useammaksi sekunniksi:



Itellä toistaiseksi ok teknisesti ollut, montaa tuntia ei ole toisin kerennyt pelaa mutta vielä tykänyt.
Taistelusysteemi toisiaan vaatii kaiken huomion, nykypelien health regenit pilaneet minutkin.

Mulla tosiaan peli ihan rehellisesti jäätyi Bogotassa useamman kerran sekunneiksi, ettei ollut mitään pikku frame droppeja. Tänään otin Shadowplayn pois päältä ja laskin tekstuurit high:lle niin sillä toisella planeetalla oli vain parissa kohtaa ihan pientä mikro jäätyilyä. Vika oli varmaan Shadowplayssa. Pitää käydä vielä kokeilemassa Bogotaa uusiksi.

Nyt kun tarkemmin mietin niin mulle tässä pelissä suurin ongelma on jatkuva kiipeily. Se on ihan pirun tylsää hommaa, vaikka onkin nopeampaa kuin Unchartedeissa. Sen kun jotenkin saisi kiinnostavaksi niin varmasti moni muukin tällä hetkellä häiritsevä asia ei enää häiritsisi.

Btw, 500MB päivitys tuli just Originissa. Missään ei vain näy patch noteja.
 
Itse vielä emmin pelin hankintaa, mahdollisesti joulupeliksi tai sitten RDR2.

V SW-fani
V TR-fani
V hyppiminen, kiipeäminen & pulmien selvittäminen
X kaikenlaiset mätkinnät

Jos 3D scenessä julkaistaisiin pelille 3D Vision patchi, miettimättä lähtisi samantien hankintaan.
 
Tai sitten tämä ei vaan ole sinun peli?

Vanhana Souls-veteraanina ja SW-fanina tämä uppoaa kyllä kuin vanhaan untoon. 8 tuntia takana, ja haluaa vain lisää! :comp:

Voi olla noinkin, mutta onhan ainakin PS4:lla tuo ohjaus tehty päin helvettiä ja mitä tulee hyppyihin ja kiipeäminen, niin ankea on, esim. osuminen köyteen ei ole mitenkään varmaa vaikka sen hypyn oikeaan suuntaan suoritat jne. Eläinvihulaiset tuovat mieleen lähinnä jonkun paskan Nintendon, ei tule SW kyllä yhtään mieleen.

SW tarkoittaa nyt tässä kohtaa pre-uudelleenlämmittelyä ja Disneyn sekaantumista.
 
Jee eka päivitys, mut eipä korjannu BD-1. Noh pelataan sitten joskus jos kerkeevät korjaamaan tämmöisen pikku bugin. BD-1 hävinny itellä kokonaan, ääni kuuluu mutta mitään se ei tee.
Eli ei aukea kartta, ei voi healata yms kaikki muu mitä se tekee. Alusta en jaksa peliä aloittaa kun sen verran tunteja takana.
 
Jee eka päivitys, mut eipä korjannu BD-1. Noh pelataan sitten joskus jos kerkeevät korjaamaan tämmöisen pikku bugin. BD-1 hävinny itellä kokonaan, ääni kuuluu mutta mitään se ei tee.
Eli ei aukea kartta, ei voi healata yms kaikki muu mitä se tekee. Alusta en jaksa peliä aloittaa kun sen verran tunteja takana.

Auttaako edes, jos yrität pause-valikossa vaihtaa hänelle skinejä? :eek:
 
Aloitus leveli oli hieno vaan Boganassa alkoi jo päätä särkeä. Jos haluaisin kiipeillä hullunlailla voisin pelata Tomb Raideria, ei köyhänmiehen variaatiota, samaten elukoita (joita riittää) vastaan mättö on todella ponnettoman ja jökön tuntuista, kuin pieksäisi pahvilaatikkoa, osasyynä voi olla että pelasin Sekiron läpi uudestaan hetki sitten ja sen taistelu mekaniikka/tuntuma/efektit on kuin kuumalla veitsellä leikkaisi voita.
 
Aloitus leveli oli hieno vaan Boganassa alkoi jo päätä särkeä. Jos haluaisin kiipeillä hullunlailla voisin pelata Tomb Raideria, ei köyhänmiehen variaatiota, samaten elukoita (joita riittää) vastaan mättö on todella ponnettoman ja jökön tuntuista, kuin pieksäisi pahvilaatikkoa, osasyynä voi olla että pelasin Sekiron läpi uudestaan hetki sitten ja sen taistelu mekaniikka/tuntuma/efektit on kuin kuumalla veitsellä leikkaisi voita.

Joo, monesti tulee vaan juostua ohi noista elukoista. Sekiroon verrattuna hit detection ja taistelumekaniikka muutenkin on aika löysää. Esim väistäessä saa osumaa, vaikka animaation perusteella ei pitänyt osua. Ja monissa vihollisten hyökkäyksissä aika törkeä trackaus (korostuu, kun hidastaa vihollista).
 
Pari tuntia pelaillu ja oli kyllä kk premiumin arvosta tähän asti, mitä nyt kamera+ja ilmeisesti kohta hajoava padini välillä vituttaa.

Backtracking on aika paljon jota pidän laiskana pelin pidentämisenä. Meksikon hobo-asusteet ja pärstä ei oikein miellytä mutta ei ole pahemmin haitanneet, en tuosta hepusta erityisemmin gothamissa pitänyt niin jotenkin aina kun sen naama näkyy tuossa tulee "eeh" fiilis. Paremmin tässä tosin kuin gotham.
 
Aloitus leveli oli hieno vaan Boganassa alkoi jo päätä särkeä. Jos haluaisin kiipeillä hullunlailla voisin pelata Tomb Raideria, ei köyhänmiehen variaatiota, samaten elukoita (joita riittää) vastaan mättö on todella ponnettoman ja jökön tuntuista, kuin pieksäisi pahvilaatikkoa, osasyynä voi olla että pelasin Sekiron läpi uudestaan hetki sitten ja sen taistelu mekaniikka/tuntuma/efektit on kuin kuumalla veitsellä leikkaisi voita.
Sekiro vertaus on hyvä (ja huono). Teoriassa tässä pelissä on 1:1 samat hyvät jutut:
-"tarkka" taistelu
-rivivihollinenkin voi tappaa
-lyöntinäppäin
-prostatic arm/jedivoima erikoisnappi
-parry joka vie vihun staminaa
-lopetusliikkeet

Kaikesta huolimatta taisteluun ei saa tuntumaa kuin hetkittäin. Hankala sanoa mistä se tarkalleen johtuu, mutta Sekirossa kaikki on tehty niin paljon paremmin ettei haluttaisi verrata siihen vaikka teoriassa kaikki samat jutut löytyy.

Arvauksena veikkaan, ettei tässä pelissä vihuilla ole "joukkotekoälyä" joka pitäisi huolen ettei pelaaja kuole heti ensimmäisestä virheestä, vaan vihut antaisivat sekunnin tai kaksi aikaa healata ja vaihtaa paikkaa nurkasta pois. Tässä pelissä vihut hyökkivät randomisti päälle välittämättä siitä mitä muut vihut tekevät. Meinaa käytännössä sitä että vaikka taistelu menisi hyvin niin yksi kaukaa selän takaa osunut ammus johtaa kuolemaan kun muut viholliset tulevat sopivasti vuorotellen lyömään eikä pelaaja pysty tekemään oikein mitään.

Hauska myös kun päähahmo sattuu tippumaan kesken taistelun kalliolta alas ja samantien spawnaa takaisin ylös niin siinä on samassa hetkessä yksi tai kaikki lähistön vihut hakkamassa selkään ennenkuin edes tajuan että olen spawnannut takaisin.

Voi olla etten vain osaa, mutta tuntuu että Fallen Orderia pelatessa monet kuolemat ovat vain huonoa tuuria. Harvinaisia ne kyllä ovat koska loppujen lopuksi taistelu on helppoa, parry & lyönti niin vihu on kuollut.

Stormtrooppereiden lasereiden kimmotteluun en kyllästy koskaan. Se on hauskaa! :D
Aamulla kirjoitin noin ja nyt 3-4 tuntia myöhemmin jo kyllästyttää! :D

Kyllä tämä on ihan rehellinen putkijuoksu, mutta se ei oikeastaan ole ongelma. Niinhän Sekirokin oli mutta sitä oli hauska pelata. Tässä on turhan paljon suvantokohtia jolloin vain kiipeillään sokkona minne sattuu ja lopulta reittiä seuraamalla päästään eteenpäin. Olisi mukava jos reittejä voisi vähän ennakoida ja pelaaja saisi käsityksen minne ollaan menossa.
Force pushin saamisen jälkeen innostus nousi kun pääsi vihdoin pelaamaan ja tutkimaan "uusia" paikkoja mutta se loppui lyhyeen, eihän niitä tutkimattomia paikkoja ollut kuin pari ja palkinnot niistä olivat surkeat skinit valomiekkaan (jotka jokatapauksessa jäävät ukkelin kämmenten alle piiloon). Sen jälkeen halusin vain jatkaa pääjuonta eteenpäin eli waypointille kentän alkuun, mutta ihmetys oli suuri kun peli ohjaa vain kauemmas ja kauemmas. Olin varma että olen missannut jonkun oikoreitin ja olen turhalla reissulla, kohta tulisi vastaan seinä josta pääsen eteenpäin vasta kun olen saanut lisätaitoja, mutta ihmetys oli suuri kun lopulta ilmestyinkin tuttuun paikkaan. Hyvä!

Niissä kohti missä satuin kuolemaan äkkikuoleman spawnpointin olivat ihmeellisissä paikoissa, joko piti kiikkua pitkä matka tai mennä hissillä minuutti. Kummassakaan tapauksessa matkalla ei ollut yhtäkään vihollista tai oikeaa vaaraa.

Ehkä se on mielekkään "gameplayn" puute miksi tätä ei jaksa, ja sen takia vähän kaikki alkaa ärsyttämään.

Taistelu ei olekaan niin hauskaa miltä se alussa tuntui. Joko vihut ovat erittäin helppoja tai sitten isompaa porukkaa vastaan tapellessa joku ampuu selkään juuri silloin kun vihut hakkaavat yhtä aikaa ja olen stunlockissa. Eläimiä vastaan tappelu on myös vähän niin ja näin, pirulaiset väistelevät aina oikein eivätkä ne välitä iskuista, päälle tullaan niin kauan kuin henki pihisee. Harmittaa myös että Dash Strike jeditaito menee aina ohi eläimistä vaikka näyttäisi osuvan.

Kokeilen vielä huomenna lisää, mutta vaikuttaa siltä ettei tätä jaksa loppuun asti. Ei nämä nykyajan yksinpelit taida olla minulle, jo kolmas AAA-luokan yksinpeli jota ei jaksa alkua pidemmälle.
Kaikesta valituksesta huolimatta jatkoin ja meno parani hieman. Kolmannella planeetalla oli tasaisesti kiipeilyä ja taistelua eivätkä välimatkat olleet turhan pitkiä. Kyllä tämä varmaan läpi tulee mentyä.
Väliarvosana 3/5, keskinkertainen.
 
Semmonen huomio vielä, että elukoiden ja humanoidien suunnittelu on jotenkin tosi geneeristä. Esim Calin mestari, aluksen kapteeni, Boganan ja Kashyykin ISOT elukat ja iso osa pienemmistäkin elukoista. En tiedä, miltä Star Wars -otusten pitäisi näyttää, mutta mielestäni suurilta osin tosi laiskaa designia.
 
Semmonen huomio vielä, että elukoiden ja humanoidien suunnittelu on jotenkin tosi geneeristä. Esim Calin mestari, aluksen kapteeni, Boganan ja Kashyykin ISOT elukat ja iso osa pienemmistäkin elukoista. En tiedä, miltä Star Wars -otusten pitäisi näyttää, mutta mielestäni suurilta osin tosi laiskaa designia.

Ja Star Warsissa on jo ennestään monia klassisia alienrotuja, niin miksi eivät niitä käytä.
 
Stormtrooppereiden lasereiden kimmotteluun en kyllästy koskaan. Se on hauskaa!
tenor.gif




Näemmä Jedistä saa aika voimakkaan, tuli sattumalta vastaan:
tenor.gif

Käyköhän tuossa niin että omasta hahmosta sitten tuleekin ylivertainen ja sitten juoksentelee vihut kun vihut läpi.
 
miten muilla toimii pc:llä tää tai mikä auttais kun hiiren lagi on aika kaamea :O
 
Peli meni juuri lävitse vaikeimmalla vaikeustasolla ja tuli koluttua joka planeetaltakin kaikki mahdollinen. Loppu oli kyllä melko tykitystä mitään spoilaamatta :eek:

8½/10 Antaisin arvosanaksi. Jotain mass effect tyylistä menoa vähän kaipailin lisää, eli hahmojen välille enemmän kommunikointia jne. Mutta kaikin puolin hyvä Star Wars peli. Jatkoa odotellessa :tup:
 
Läpi meni täälläkin, tosin tuolla "jedi knight" vaikeustasolla. Se ei liiemmin aiheuttanut ongelmia, mutta pääsipä toteuttamaan jedinä voimafantasiaa. 11h näyttää Originin pelikello, ei oikein jaksanut juosta noiden salaisuuksien perässä, kun ei sieltä oikein löydy kuin kosmeettista sälää. Vihollisissa oli aivan liian vähän variaatiota. Ei tuonne loppuunkaan oltu keksitty kuin huone toisensa jälkeen noita alusta saakka tuttuja solttuja aina vaan isommissa ryhmissä.

Pelissä oli vahvoja osuuksia, mutta kokonaisuutena lopulta aika yhdentekevä omasta mielestä. Hyvä, etten ainakaan 60€ tähän tuhlannut.
 
Tässä nyt kolmisen tuntia peliä takana, enkä taida jatkaa. Ei vain iske tämä sitten yhtään. Vähän kuin sika säkissä ostin tämän. En ottanut selvää millainen peli on kyseessä, mutta koska Star Wars niin... No, itseäni tässä syyttää saa ettei maistu. Jos joku sanoo, että tämä ei ole putkijuoksua, niin en tiedä ollaanko sitten samaa peliä pelattu. Taistelumekaniikka ja kiipeily ei ole mieleeni ja noi helevetin ötökät.. Ei ole mulle tämä peli ei.
 
Monelta täällä tullut soraääniä taistelumekaniikasta. Olisi kiva kuulla millainen taistelumekaniikka tähän sopisi paremmin?

Omaan makuun miekkahuitomiseen tälläinen suht Sekiro tyyppinen sopii hyvin.
 
Monelta täällä tullut soraääniä taistelumekaniikasta. Olisi kiva kuulla millainen taistelumekaniikka tähän sopisi paremmin?

Omaan makuun miekkahuitomiseen tälläinen suht Sekiro tyyppinen sopii hyvin.

Noh,

Onhan tuo souls-mekaniikka jo niin kulutettu ettei sitä tarvitsisi tässä pelissä olla. Menee vähän kiksit siitäkin kun saat kentältä jonkun möllin myllytettyä ja menet sen jälkeen kuolemaan johonkin pienempään paskiaseen, koska et juuri sillä hetkellä ollut täysin skarppina. Synnyt uudestaan ja sen jälkeen jo kertaalleen tapetut möröt on taas samassa paikassa ja voit vaan juosta niiden ohi, koska mitä järkeä ruveta uudestaan taistelemaan kun kerran jo olet ne kaatanut :shifty:. Itse taistelussahan ei sinäänsä ole mitään vikaa ja kykyjä voi kasvatella. Olisivat voineet ottaa God Of War:sta mallia, että joihinkin alueisiin ei kannata suoraan mennä, koska kykysi ei riitä mörköjen lahtaamiseen. Tuota kautta olisi tullut sitten tuo haastavuus ja mielekkyys palata jollekkin planeetalle vetämään porukkaa pataan. Nyt ei kiinnosta pätkääkään tappaa ketään kun loppupelissä sillä ole mitään väliä tapatko niitä vai et....

Joo, taidankin näillä puheilla pistää tänään uninstallin pelille ja katsella onko tuolle 15e:lle jotain muuta pelattavaa origin accesissa.
 
Noh,

Onhan tuo souls-mekaniikka jo niin kulutettu ettei sitä tarvitsisi tässä pelissä olla. Menee vähän kiksit siitäkin kun saat kentältä jonkun möllin myllytettyä ja menet sen jälkeen kuolemaan johonkin pienempään paskiaseen, koska et juuri sillä hetkellä ollut täysin skarppina. Synnyt uudestaan ja sen jälkeen jo kertaalleen tapetut möröt on taas samassa paikassa ja voit vaan juosta niiden ohi, koska mitä järkeä ruveta uudestaan taistelemaan kun kerran jo olet ne kaatanut :shifty:. Itse taistelussahan ei sinäänsä ole mitään vikaa ja kykyjä voi kasvatella. Olisivat voineet ottaa God Of War:sta mallia, että joihinkin alueisiin ei kannata suoraan mennä, koska kykysi ei riitä mörköjen lahtaamiseen. Tuota kautta olisi tullut sitten tuo haastavuus ja mielekkyys palata jollekkin planeetalle vetämään porukkaa pataan. Nyt ei kiinnosta pätkääkään tappaa ketään kun loppupelissä sillä ole mitään väliä tapatko niitä vai et....

Joo, taidankin näillä puheilla pistää tänään uninstallin pelille ja katsella onko tuolle 15e:lle jotain muuta pelattavaa origin accesissa.

Aivan ymmärrän pointin, mutta kiva kuulla ettei itse taistelussa ollut vikaa. Itseäni ei haitannut respawnaavat möröt juuri mukavan taistelumekaniikan takia, koska vihujen niittaaminen valosapelilla oli mukavaa. Kuka tykkää mistäkin :tup:
 
. Taistelumekaniikka ja kiipeily ei ole mieleeni ja noi helevetin ötökät.. Ei ole mulle tämä peli ei.
Taisteluissa ei kannata hyökätä itse. Odottaa vain että vihu lyö ja tekee parryn juuri ennen kuin se osuu, sen jälkeen sen saa hengiltä yhdellä lyönnillä. Eläimiä vastaan pitää taas hyökätä ja joskus väistää heti lyönnin jälkeen, kun isku tulee niin nopeasti ettei sitä näe.

Minäkään en pidä kiipeilystä. Pidin sitä turhana jo Unchartedeissa ja ihmettelin miten se saa niin hyviä arvosanoja kun suurin osa "pelaamisesta" on tylsää ja turhaa missä ei voi edes epäonnistua.

Monelta täällä tullut soraääniä taistelumekaniikasta. Olisi kiva kuulla millainen taistelumekaniikka tähän sopisi paremmin?

Omaan makuun miekkahuitomiseen tälläinen suht Sekiro tyyppinen sopii hyvin.
Tässä on sellainen kevyt versio Sekiron taistelusta, mutta minusta tuntuma on aika paljonkin huonompi. Tästä voisi kirjoittaa enemmänkin kotikoneella. Mietityttää ihan pirusti miksi en nauti Fallen Orderin taistelusta niin paljon kuin Sekiron, vaikka ne ovat samanlaisia. Sama homma oli myös Witcher 3 vs. Dark Souls.
 
Aivan ymmärrän pointin, mutta kiva kuulla ettei itse taistelussa ollut vikaa. Itseäni ei haitannut respawnaavat möröt juuri mukavan taistelumekaniikan takia, koska vihujen niittaaminen valosapelilla oli mukavaa. Kuka tykkää mistäkin :tup:

Itteäni ei haittaisi se, että vihut spawnaa takaisin, kun lähdet alueelta/planeetalta ja tulet myöhemmin takaisin, mutta juuri tuo on perseestä, että esim. pikku herpaantumisen jälkeen kuolet ja kaikki möröt on taas ilmeisesti uudesti syntyneitä. Ymmärrän tuon noissa Soulseissa ja muissa "masokisteille" :D tarkoitetuissa peleissä, mutta Star Wars peliin tuota ei olisi tarvinnut tuoda kyllä ollenkaan.

Se että vihujen pätkiminen on kivaa, on toki lieventävä asia, mutta itsellä tuo mekaniikka aiheuttaa tunteen progression pyyhkiytymisestä, mikä on perseestä. Soulseissahan tuo ilmeisesti poistaa myös kaikki tallennuksen ja kuoleman välissä kerätyt tavarat ym. Onko tässä sama?

Itseä tämä kyllä aiheen puolesta kiinnostaisi, ja luetun perusteella kaikki muu olisi ihan jees tässä pelissä omaan makuun. Ainoastaa nuo kuolemassa uudelleen syntyvät vihut harmittaa.
 
Itteäni ei haittaisi se, että vihut spawnaa takaisin, kun lähdet alueelta/planeetalta ja tulet myöhemmin takaisin, mutta juuri tuo on perseestä, että esim. pikku herpaantumisen jälkeen kuolet ja kaikki möröt on taas ilmeisesti uudesti syntyneitä. Ymmärrän tuon noissa Soulseissa ja muissa "masokisteille" :D tarkoitetuissa peleissä, mutta Star Wars peliin tuota ei olisi tarvinnut tuoda kyllä ollenkaan.

Se että vihujen pätkiminen on kivaa, on toki lieventävä asia, mutta itsellä tuo mekaniikka aiheuttaa tunteen progression pyyhkiytymisestä, mikä on perseestä. Soulseissahan tuo ilmeisesti poistaa myös kaikki tallennuksen ja kuoleman välissä kerätyt tavarat ym. Onko tässä sama?

Itseä tämä kyllä aiheen puolesta kiinnostaisi, ja luetun perusteella kaikki muu olisi ihan jees tässä pelissä omaan makuun. Ainoastaa nuo kuolemassa uudelleen syntyvät vihut harmittaa.

Kuolemasta menetti sillä levelillä saadut exp:t, mutta kuoleman jälkeen jos kävit lyömässä hahmoa johon kuolit niin sait ne exp:t takaisin. Kaikki kokee pelit hieman erilailla, mutta mielestäni save pointteja oli melko tiheään, jotta olisi spawnaavat morsot mitenkään haitanneet. Tässä on myös hyvä muistaa että edetessä saa avattua oikoreittejä, jotta liikkuminen vapautuu.
 
Itteäni ei haittaisi se, että vihut spawnaa takaisin, kun lähdet alueelta/planeetalta ja tulet myöhemmin takaisin, mutta juuri tuo on perseestä, että esim. pikku herpaantumisen jälkeen kuolet ja kaikki möröt on taas ilmeisesti uudesti syntyneitä. Ymmärrän tuon noissa Soulseissa ja muissa "masokisteille" :D tarkoitetuissa peleissä, mutta Star Wars peliin tuota ei olisi tarvinnut tuoda kyllä ollenkaan.

Se että vihujen pätkiminen on kivaa, on toki lieventävä asia, mutta itsellä tuo mekaniikka aiheuttaa tunteen progression pyyhkiytymisestä, mikä on perseestä. Soulseissahan tuo ilmeisesti poistaa myös kaikki tallennuksen ja kuoleman välissä kerätyt tavarat ym. Onko tässä sama?

Itseä tämä kyllä aiheen puolesta kiinnostaisi, ja luetun perusteella kaikki muu olisi ihan jees tässä pelissä omaan makuun. Ainoastaa nuo kuolemassa uudelleen syntyvät vihut harmittaa.

Kaikki kerättävä säilyy ja menetät expasta vain sen osan mitä seuraavaan skillpointsiin olet kerennyt keräämään. Eli sulla voi olla 2 skillpointsia käyttämättä ja palkki puolessavälissä kolmanteen. Kuolet ja sinulla on 2 skillpointsia edelleen, mutta palkista seuraavaan pointsiin on pisteet hävinnyt minkä saat takaisin kun lyöt vihollista jolle kuolit, ei tarvi edes tappaa vaan vähän sohaista... Eli tämä on semmoinen lastentarhan soulssi kaikilta osin niin en siksikään ymmärrä miksi pitänyt tehdä soulsmainen peli kun ei palvele tässä nyt yhtään muuta kuin sitä, että rupeaa vaan vituttamaan. Haluan vaan vetää porukka jedinä pataan ja jos haluan tietoisesti pistää iltani pilalle niin pelaan soulssia. Sitten toinen mikä tässä kusee on se, että soulsseissa saat parempia varusteita niin on kiva käydä ylivoimaisena vetämässä niitä ensimmäisen kentän runkkareita lakoon joidenka kanssa olit hätää kärsimässä kalsareissa ja puukepin kanssa pelin alussa. No tässä voit laittaa miekkaan vaan kosmeettisia kilkkeitä kiinni sekä jedille ponchon päälle ja silti sitä ensimmäisen kentän rottaa pitää lyödä yhtä monta kertaa kuin ilman ponchoa ja hienoa kaiverrusta miekan varressa. Toki opit uusia liikkeitä joilla taistelu lähtökohtaisesti on helpompaa, mutta ei tässä oikeen missään vaiheessa tule fiilistä, että jeditaidot ja voimat kasvaisi. Ihan sama Mikki Hiiri, osaa vaan tehdä kuperkeikan ja lyödä samalla.
 
En oikein hahmota tätä valittelua vihujen respawnaamisesta pelaajan kuoleman jälkeen. Näinhän se menee yleensäkin peleissä? Kuolet, lataat viimeisimmän saven ja tadaa, sen ja kuoleman välillä olleet vihut on taas hengissä. Tässä vaan kuolemasta palataan automaattisesti siihen vimppaan savepaikkaan ilman mitään gameoveri/load game -ruutuja.

Minusta on hyvä ollakin jotain progression menettämistä kun pelaaja kuolee. Vai pitäiskö pelaajan syntyä uudelleen henkiin tasan samassa paikassa, jo tapetut vihut valmiiksi kuolleina? Eli kuoleminen ei sitten juurikaan enää merkkaa mitään. Ymmärrän kyllä että toisinaan pistääkin vihaksi kun menee kuolemaan pelissä, muistan ekassa Mass Effectissä kun onnistuin lahtaamaan itteni ja viimeisin save oli puolitoista tuntia aiemmin... Meinasi hiukan kismittää. Joten pahemminkin voisi asiat olla kuin tän pelin kohtuu tiuhoin löytyvien savepaikkojen kanssa :D
 
Omasta mielestä tuo ukko kyllä paranee pelin edetessä. Kun niitä voimia pystyy oikeasti käyttämään + niitä skill points parannuksia. Jos jossain vaiheessa sellasen security droidia vastaan sai oikein tosissaan vääntää, niin loppu puoliskolla vääntää 6 sellaista vastaan samaan aikaan ilman mitään hikeentymistä. Porukoitakin vastaan on helppo vääntää, kun ei tarvitse myöhemmässä vaiheessa niistä pyssymiehistä edes välittää kun on skill treetä vähän koluttu läpi. Sama juttu purge trooppereiden kanssa melkeen. Kyllähän sitä henki lähtee kun tarpeeksi ottaa osumaa, mutta omasta mielestä selkeää sellaista "kehitystä" tuossa kuitenkin tulee ja sellainen fiilis, että päähahamo kehittyy padawanista eteenpäin.

Enkä meinaa kehityksellä nyt sellaista Force unleashed tyyppistä "paiskon tässä näitä Tie Fightereita tiedän niskaan suoraan ilmasta salamoiden kera koska voima", vaan enemmänkin sitä miten noita isompiakin porukoita vastaan tuntuu pärjäävän helpommin. Voi tietenkin johtua siitäkin kun tota health baria, stim päkkejä ja forcea on huomattavasti enemmän käytössäkin eikä henki tosiaan lähde yhdestä raketista senkään takia.

Mutta on kyllä maistunu täällä. Pientä murhetta tuli tuon itse Originin kanssa, kun itse ostin steamin kautta pelin. Tuli päivitys niin ei meinannut origin oikeen päivittää sitä, ja kun oli päivittäny loppuun sen 2h 99%:ssa roikkumisen jälkeen, heitti peli jonkun errorin kehiin. Piti se "korjaa" juttu laittaa originista niin latas rauhalliset 21GB uudestaan ja asenteli niitä pitkän tovin. On toi Origin jotenkin niin kömpelö noitten päivitysten ja tiedostojen tarkastuksiensa kanssa.
 
En oikein hahmota tätä valittelua vihujen respawnaamisesta pelaajan kuoleman jälkeen. Näinhän se menee yleensäkin peleissä? Kuolet, lataat viimeisimmän saven ja tadaa, sen ja kuoleman välillä olleet vihut on taas hengissä. Tässä vaan kuolemasta palataan automaattisesti siihen vimppaan savepaikkaan ilman mitään gameoveri/load game -ruutuja.

Minusta on hyvä ollakin jotain progression menettämistä kun pelaaja kuolee. Vai pitäiskö pelaajan syntyä uudelleen henkiin tasan samassa paikassa, jo tapetut vihut valmiiksi kuolleina? Eli kuoleminen ei sitten juurikaan enää merkkaa mitään. Ymmärrän kyllä että toisinaan pistääkin vihaksi kun menee kuolemaan pelissä, muistan ekassa Mass Effectissä kun onnistuin lahtaamaan itteni ja viimeisin save oli puolitoista tuntia aiemmin... Meinasi hiukan kismittää. Joten pahemminkin voisi asiat olla kuin tän pelin kohtuu tiuhoin löytyvien savepaikkojen kanssa :D

Tässä tämä on tehty niin keinotekoisesti ja apinoitu ideaa suoraan soulsseista ilman, että lisätään mitään omaa twistiä tuohon. Titanfallista vielä kopioitu seinäjuoksu ja tomb raideista + unchartedista kiipeilyt....ja Star Wars:ta teema. Souls-likessä mahdollisuus säätää vaikeutta, C'mon hei! Jos tässä pelaajasta on tarkoitus kasvattaa todellinen Jedi niin oisivat sitten niin tehneet oikein ja kunnolla. Ei mitään mukamas haastavaa settiä.
 
En oikein hahmota tätä valittelua vihujen respawnaamisesta pelaajan kuoleman jälkeen. Näinhän se menee yleensäkin peleissä? Kuolet, lataat viimeisimmän saven ja tadaa, sen ja kuoleman välillä olleet vihut on taas hengissä. Tässä vaan kuolemasta palataan automaattisesti siihen vimppaan savepaikkaan ilman mitään gameoveri/load game -ruutuja.

Minusta on hyvä ollakin jotain progression menettämistä kun pelaaja kuolee. Vai pitäiskö pelaajan syntyä uudelleen henkiin tasan samassa paikassa, jo tapetut vihut valmiiksi kuolleina? Eli kuoleminen ei sitten juurikaan enää merkkaa mitään. Ymmärrän kyllä että toisinaan pistääkin vihaksi kun menee kuolemaan pelissä, muistan ekassa Mass Effectissä kun onnistuin lahtaamaan itteni ja viimeisin save oli puolitoista tuntia aiemmin... Meinasi hiukan kismittää. Joten pahemminkin voisi asiat olla kuin tän pelin kohtuu tiuhoin löytyvien savepaikkojen kanssa :D

Ei kai tässä säily yksikään vihu kuolleena, kun itse kuolet? Itse olen ollut siinä käistyksessä, että myös ne ennen sitä viimesintä tallennuspaikkaa tapetut vihut herää pelaajan kuollessa henkiin, ihan niin kuin soulseissa ja Sekirossa.

Ei kait siinä mitään valittamista olisikaan, jos ne ennen tallennusta tapetut vihut pysyisi kuolleena. Sehän olisi normaali checkpoint tyylinen tallennussysteemi. Tässä pelissä on vielä käsittääkseni aika paljon back trackaamista, niin tuo checkpointin "taakse" jääneiden vihujen respawnaus vaikuttaa vielä aika paljon.
 
Tässä tämä on tehty niin keinotekoisesti ja apinoitu ideaa suoraan soulsseista ilman, että lisätään mitään omaa twistiä tuohon. Titanfallista vielä kopioitu seinäjuoksu ja tomb raideista + unchartedista kiipeilyt....ja Star Wars:ta teema. Souls-likessä mahdollisuus säätää vaikeutta, C'mon hei! Jos tässä pelaajasta on tarkoitus kasvattaa todellinen Jedi niin oisivat sitten niin tehneet oikein ja kunnolla. Ei mitään mukamas haastavaa settiä.

Soulsseissa viholliset re-spawnasi heti, kun menit nuotiolle. Tässä voi valita checkpointilla Rest, jolloin vasta vihut spawnaavat. On tässä siis oma twisti.
 
Ei kai tässä säily yksikään vihu kuolleena, kun itse kuolet? Itse olen ollut siinä käistyksessä, että myös ne ennen sitä viimesintä tallennuspaikkaa tapetut vihut herää pelaajan kuollessa henkiin, ihan niin kuin soulseissa ja Sekirossa.

Ei kait siinä mitään valittamista olisikaan, jos ne ennen tallennusta tapetut vihut pysyisi kuolleena. Sehän olisi normaali checkpoint tyylinen tallennussysteemi. Tässä pelissä on vielä käsittääkseni aika paljon back trackaamista, niin tuo checkpointin "taakse" jääneiden vihujen respawnaus vaikuttaa vielä aika paljon.
En ole kokeilut kun pari h mutta tietääkseni ennen tallennusta tapetut vihut pysyy kuolleena mutta jos savetuksen yhteydessä restarttaat aka hahmon kunto palautuu niin myös aikasemmat vihut herää eloon tai sitten se oli molemmin päin.
Toi rest homma palauttaa koko alueen vihut ja sitä ei kannatta tehdä jos palaudut alueella takaisinpäin.

Savettaminen ja rest eivät ole sama asia vaikka samassa kohtaan voi tehdä molemmat ja kykypisteitä laittaa tarpeen vaatiessa.

Edit: pitääkin laittaa jedi miekka heilumaan tänään kun pääsee kotio.
 
Soulsseissa viholliset re-spawnasi heti, kun menit nuotiolle. Tässä voi valita checkpointilla Rest, jolloin vasta vihut spawnaavat. On tässä siis oma twisti.

Joo, tämä toki on uutta ja sinäänsä ihan hyvä muutos joka voisi tulla soulseihinkin :D
 
Tuo Dark Souls kopiointi huolestuttaa tämän pelin kanssa. :beye: En tykkää Dark Souls peleistä mutta Star Wars fani olen.
 
Pitää tulla tänne pitämään "toista laitaa yllä":

42h on peliä takana, vielä yksi planeetta jäljellä. Edelleen Jedi Masterilla pelaan ja on ollut aivan fantastisen hyvä peli! Mitä enemmän pelaa, sitä enemmän haluan vain lisää ja se on se paras ominaisuus mitä peli voi pelaajalle tarjota. Muutama bossikin olleet sellaisia, että saanut ihan tosissaan yrittää ja mikrosekunnit ovat reaktioille tärkeitä, muutamakin pieleen niin henki pois. :tup:

Jos tykkäät pelistä jossa reaktioajat ovat kaikki kaikessa, jokainen vastaantullut vihollinen on kuolemisen mahdollisuus, toimii ilman bugeja ja kaatuilua, controllit on hyvät, pyörii kohtalaisella raudallakin varmasti hyvin ja näyttää kauniilta, osta!

Peli palkitsee myös jälkeenpäin planeettojen visitoimisen, saa taistelua helpottavia ominaisuuksia ja expaa.

Lähdin pelaamaan tätä Star Wars fanina, pelaan tämän loppuun koska tämä on hyvä peli.

ps. Ne jotka rämpyttää vasenta hiiren nappulaa, ei pääse tässä pelissä alkua pidemmälle paremmalla vaikeusasteella.

Peli ei ole mahdottoman vaikea, itseasiassa päinvastoin, se on niille jotka ei tämän tyylisiä pelejä pelaa, mutta suosittelen opettelemaan koska tästä genrestä lähtee yleensä parhaimmat voittamisen tunteet mitä single playerit tarjoaa!
 
Viimeksi muokattu:
Tuo Dark Souls kopiointi huolestuttaa tämän pelin kanssa. :beye: En tykkää Dark Souls peleistä mutta Star Wars fani olen.

Kyllä vaikeustason saa ihan perus putkijuoksuksi vaihdettua, ei siitä ainakaan kannata olla huolissaan. Meditointi- eli tallennuspaikkoja on kuitenkin reilusti.

Varsinkin nyt pelin läpäisseenä kaipaisi kyllä mahdollisuutta fast traveliin tallennuspaikkojen välillä. Ei jaksaisi yhden salaisuuden takia kahlata koko planeettaa läpi. Varsinkin kun ei tiedä, onko sen "keltaisen seinän" luona yksi huone josta löytyy uusi väri ponchoon vai kenties
Venatorin hylky, melko kookas uusi alue tutkittavaksi
 
Venatorin hylky, melko kookas uusi alue tutkittavaksi

Tänään aikaisemmin sen juuri kahlasin, sinne pääsee suhkot nopeasti jos olet vaan kaikki shortcutit unlockannu:

Perus skinejä, lopussa medlaatikko, yhdet bounty huntterit spawnaa sinne, echoja
 
Viimeksi muokattu:
Eipä vakuuta peli. Pari planeettaa takana ja fiilikset seuraavat:
  • Konsolimainen (kontrollit ja UI)
  • Vastenmielinen taistelumekaniikka
  • Stormtrooperit ok vihollisia, loput aivan turhia
  • Meditoinnin jälkeen spawnaavat viholliset, mitä helvettiä?
  • Healthpackeja ei ilmeisesti ole, ainut tapa mennä polvilleen hetkeksi
  • Kentät todella tylsiä putkia
  • Ei dialogia (ei voi päättää mitä itse haluaisi sanoa)
  • Raivostuttava kameran lukitus kun halutaan kiinnittää huomio johonkin
  • Mitään tuunattavaa ei ole, kosmeettista rihkamaa vain
  • Ei juuri lorea
Sanoisin että 2/10 peli. Tuskin tulee pelattua läpi. KOTOR 1&2 lempipelejä, myös Witcher 3 mekaniikat olivat ihan ok tähän verrattuna. Sääli jos tämä on se "hitti" EA:lle ja jatkossa pelit ovat tätä.
 
GJ sanoi:
Healthpackeja ei ilmeisesti ole, ainut tapa mennä polvilleen hetkeksi

No et kyllä kauhean pitkälle peliä pelannut :D Tuossa mä kannan kahdeksaa stim canisteria mukanani.

Tämän genren peleissä se tärkein osa on jokainen taistelu ja siitä selviytyminen, eikä lore tai muu. Kauhean vaikea kuvitella et joku pelaisi Dark Soulsia tai vaikka Nioh, pääpainonaan lore.
 
Jos ulkopuolisilla saiteilla on kanssa napinaa tuosta respawn vihuista niin toivottovasti tekijät tekiis niin että helpomilla asteilla sitä ei olisi missään välissä.

No et kyllä kauhean pitkälle peliä pelannut :D Tuossa mä kannan kahdeksaa stim canisteria mukanani.

Tämän genren peleissä se tärkein osa on jokainen taistelu ja siitä selviytyminen, eikä lore tai muu. Kauhean vaikea kuvitella et joku pelaisi Dark Soulsia tai vaikka Nioh, pääpainonaan lore.
Sinä kun olet niin pitkälle peliä pelanut niin oletan kun tässä saa taitoja avattua niin ne respawn vihut ei paljoa hidastale.

Toistaalta reswpawn vihutkin ehkä hyvästä jos jaksaa grindaa niin jo ekalla planeetalla pystyt grindaa hahmosi tappiin asti :lol:
(mikäli sikäli respawn vihuista saa enää expaa)

ite pelaan sillä story modea vaikeamalla asteella koska niiden mittareiden mukaan story näyttää liian lelliltä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 765
Viestejä
4 495 582
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom