Spotify - Nyt ja tulevaisuudessa

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 249
Jeps. Elikkä ketju Spotifylle. Missä mennään, mikä mättää, mitä hyvää?

Itselläni jostain syystä kieltäytyy Spotify soittamasta mitään kappaletta. "Tämä kappale ei ole saatavana".

Olen rebootannut Spotifyn ja koneen, mutta ei vaikutusta. Onko yleinenkin ongelma tällähetkellä?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Spotifyn selainversio on ainoa saitti, minkä vuoksi täytyy sallia Flash pluginin ajaminen. Luulisi, että saisivat tuon pikkuhiljaa käännettyä html5 muotoon. Työpöytäsovellusta ei ole koneelta löytynyt pariin vuoteen, kun menivät uudistamaan sen käyttäjien ehdoilla. ;)
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 249
Vastaan itse itselle. Ratkaisuna oli siis asentaa vanhempi versio o_O
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Juuh UI jäätyy nykyään aina parin biisin jälkeen niin, että musat kyllä soi taustalla, mutta ohjelmaa ei juuri muuten voi käyttää. En osaa sanoa mikä tuon aiheuttaa, mutta tekee tätä kummallakin; windowsilla ja os x:llä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
491
Odotan edelleen järkevää Shufflea, muuten ei oo itellä ollut ongelmia Spotifyn kanssa niin Windows-clientillä kuin Androidilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
385
Tuli laitettua juuri tilaus telakalle ja siirryttyä Google Play musicin asiakkaaksi. Jotenki on alkanut toisinaan bugittamaan Android auton kanssa tuo, kappale mukamas soi, mutta mitään ei kuulu. Kun laittaa soittolistan tai levyn uudelleen alusta, niin taas pelittää. Googlen palvelussa ainakin omasta mielestä parempaa on kokeilen onneani radio. Katsotaan miten tulevaisuudessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
Olen ajatellut ladata jonkun spotifyn vanhan version, esimerkiksi vuodelta 2012 jolloin ominaisuuksia oli paljon enemmän. Pitää vielä tällöin estää päivitys jotta ohjelma ei automaattisesti päivity uudempaan, jolloin vanhasta ei ole iloa kuin yhden käyttökerran. Olen käyttänyt spotifyta vuodesta 2011 ja aina vain huonompaan suntaan on päivitysten myötä mennyt. Tietysti käyttäjien välistä kommunikointia jne. on parannettu mutta kun haluaisi pelkän musiikin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Olen ajatellut ladata jonkun spotifyn vanhan version, esimerkiksi vuodelta 2012 jolloin ominaisuuksia oli paljon enemmän. Pitää vielä tällöin estää päivitys jotta ohjelma ei automaattisesti päivity uudempaan, jolloin vanhasta ei ole iloa kuin yhden käyttökerran. Olen käyttänyt spotifyta vuodesta 2011 ja aina vain huonompaan suntaan on päivitysten myötä mennyt. Tietysti käyttäjien välistä kommunikointia jne. on parannettu mutta kun haluaisi pelkän musiikin.
Tuolloin spotify oli kyl tosi jees. Ne spotifyn sisäiset karaoke, lyrics-ohjelmat yms. oli kans todella mieluisa ominaisuus mikä mentiin poistamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Tuolloin spotify oli kyl tosi jees. Ne spotifyn sisäiset karaoke, lyrics-ohjelmat yms. oli kans todella mieluisa ominaisuus mikä mentiin poistamaan.
Itsekin kyllä kaipailisin noita lyriikoita. Yleensä pidän Spotifya auki PC:n sivunäytöllä jolloin oli ihan mukava pitää noita lyriikoita tuossa ja sama olkkarissa HTPC:llä kun soitteli musiikkia.
Jos nyt jotain positiivista, niin tuo perhetilin uudistus on kyllä parhaita Spotifylle tapahtuneita asioita pitkään aikaan. 15€ kuudesta tilistä ei ole paha, 2.5€/kk/käyttäjä hintaan kykenee jopa sulattamaan esim. lyriikoiden poiston (kympin kuussa hintaan ei) vaikken tietysti arvosta että ominaisuuksia poistetaan.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Selainversio paras. Ei mainoksia, vaikka kuuntelisikin ilman Spotify Premiumia. Muistaakseni vielä striimaa kappaleet salaamattomana TCP:n kautta RTMP-protokollalla, joten mahdollista verkkoliikenteestä "nauhoittaa" nuo kappaleet suoraan .mp3 muodossa.
Tohon olemassa joku ohjelmakin tai skripti?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
Tohon olemassa joku ohjelmakin tai skripti?
Ainakin sellainen kuin Replay Music on olemassa. Maksullinen, ilmainen kuukauden ajan. Omistan itse lisenssin, muuttaa kaiken spotifyn ääniliikenteen haluttuun formaattiin. Pitää tosin toistaa kappaleet kokonaan jotta ne tallentuvat.
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 249
Kuinka estää Spotify päivitykset

1. Sulje Spotify
2. Mene (Win+R) %appdata%\spotify
3. Poista Spotify_new.exe jos sellainen on olemassa
4. Luo uusi tekstitiedosto ja muuta sen nimeksi Spotify_new.exe
5. Klikkaa Spotify_new.exeä hiiren toissijaisella näppäimellä ja valitse Ominaisuudet. Aseta tiedosto Vain Luku-tilaan
6. Lataa vanhempi Spotify versio oman mielesi mukaan: http://www.filehorse.com/download-spotify/old-versions/
7. Asenna valitsemasi versio
8. Kuuntelun iloa
9. Valinnainen: Lisää HOST-fileen: 127.0.0.1 upgrade.spotify.com
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 205
Ainakin sellainen kuin Replay Music on olemassa. Maksullinen, ilmainen kuukauden ajan. Omistan itse lisenssin, muuttaa kaiken spotifyn ääniliikenteen haluttuun formaattiin. Pitää tosin toistaa kappaleet kokonaan jotta ne tallentuvat.
Itsekin käytän tuota Replay Musicia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Selainversio paras. Ei mainoksia, vaikka kuuntelisikin ilman Spotify Premiumia. Muistaakseni vielä striimaa kappaleet salaamattomana TCP:n kautta RTMP-protokollalla, joten mahdollista verkkoliikenteestä "nauhoittaa" nuo kappaleet suoraan .mp3 muodossa.

Täytyykin tuota selainversiota kokeilla. Työpöytäsovellus on joka suhteessa hirvittävä, minkä takia sitä ei tulekaan käytettyä, vaan musiikit kuunnellaan Youtubesta. :smoke:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Siis mikä helvetin banneri tulee tohon vasempaan yläkulmaan tässä desktop-versiossa ja missä täppä sen pois saamiseen?
Spotifyn foorumillakin sitä ihmeteltiin.

Mitä kehareita siellä oikeen kehittää tota ohjelmaa, jos ei ees anna optioo poistaa sitä. :mad:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Siis mikä helvetin banneri tulee tohon vasempaan yläkulmaan tässä desktop-versiossa ja missä täppä sen pois saamiseen?
Spotifyn foorumillakin sitä ihmeteltiin.

Mitä kehareita siellä oikeen kehittää tota ohjelmaa, jos ei ees anna optioo poistaa sitä. :mad:
Mikä ihmeen banneri? Ei minulla ainakaan näy mitään sellaista.

Onko sinulla se ilmaisversio käytössä ja jos on, niin ehkäpä se syy on juuri siinä...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Tää https://community.spotify.com/t5/De...o-I-get-rid-of-this-notification/td-p/1480489

Edit: ei ehkä banneri, mut en just löytäny oikeeta sanaa sille.
Missä tilanteessa tuo siis tulee näkyviin? En ole saanut moista aikaiseksi uusimmalla Windows-clientilla mitenkään ja tuo keskustelukin on kuvakaappauksen mukaan Linux-puolelta (ja siitä raportoineita on tällä hetkellä vain 3kpl).

Edit.
On se näköjään oikea ongelma, täällä lisää:
https://community.spotify.com/t5/De...get-rid-of-the-new-volume-banner/td-p/1479802

Minulle tuota uusinta clienttia (1.0.41.375.g040056ca) ei vielä ole jostain syystä tarjolla ja hyvä ehkä niin. Spotify se vaan jaksaa toimittaa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Missä tilanteessa tuo siis tulee näkyviin? En ole saanut moista aikaiseksi uusimmalla Windows-clientilla mitenkään ja tuo keskustelukin on kuvakaappauksen mukaan Linux-puolelta (ja siitä raportoijia on tällä hetkellä vain 3kpl).

Edit.
On se näköjään oikea ongelma, täällä lisää:
https://community.spotify.com/t5/De...get-rid-of-the-new-volume-banner/td-p/1479802

Minulle tuota uusinta clienttia (1.0.41.375.g040056ca) ei vielä ole jostain syystä tarjolla ja hyvä ehkä niin. Spotify se vaan jaksaa toimittaa...
Sehän tulee aina jos vaihdan biisiä tai painan pausea näppäimistöstä. Hieman ärsyttävä, koska se tulee just siihen kohtaan missä mulla on selaimen kaikki kontrollit ja sit pitää oottaa että se paska lähtee pois siitä, että voin taas jatkaa selailua.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Sehän tulee aina jos vaihdan biisiä tai painan pausea näppäimistöstä. Hieman ärsyttävä, koska se tulee just siihen kohtaan missä mulla on selaimen kaikki kontrollit ja sit pitää oottaa että se paska lähtee pois siitä, että voin taas jatkaa selailua.
Ei täällä ainakaan ole tuollaista ongelmaa uusimmallakaan clientilla. Testasin Firefoxilla ja IE:llä. Käyttiksenä Win8.1.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Tänään huomasin itse ensimmäistä kertaa tuon "bannerin". Tuli ainakin Chromella silloin kun Spotify ei ollut näkyvissä. Yleensä mulla on se auki aina kakkosnäytössä mutta tällä kertaa oli muu ohjelma sen päällä ja tuollainen ilmoituskuvake lävähti sitten Chromeen (ykkösruutuun). Ihan kiva ominaisuus ja en ole ennen huomannut, mutta kyllähän tuo ehdottomasti pitäisi saada laitettua pois päältä jos ei kaipaa tuota. Sen verran iso ja häiritsevä tuo voi olla.

E: Näköjään tuo kuvake tulee ykkösnäytölle aina esim. näppäimistön mediapainikkeista kappaletta vaihdettaessa, jos Spotify ei ole "aktiivinen", eli vaikka se olisi auki kakkosruudussa mutta ei klikattuna. Lisäksi tuo tulee aina Spotifyn aktiivisuudesta huolimatta vaihdettaessa äänenvoimakkuutta ja itseasiassa vaikkei vaihtaisi äänenvoimakkuutta niin näyttää silti äänenvoimakkuuden. Voisiko ihan olla Win10 ominaisuus Spotifyn sijaan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
25
Törmäsin tuohon saatanan banneriin itekin tänään. Ja ilmeisesti on joku W10 + Spotify ominaisuus, Spotifyyn ilmeisesti kopioitu windowsin omasta mediaplayerista. Ja olen tuosta nyt noin tunnin verran saanut nauttia, ja vaikka olen muuten rauhallinen mies ja ihan tyytyväinen työpöytäversion käyttäjä, niin tämä kyllä nostaa verenpainetta kohtuuttomasti. Ensin tuo Spotifyn ulkonäkö meni totaalisen paskaksi uusien "ikonien" myötä ja siihen päälle tuo banneri. Pitääkö tässä asentaa joku Winamp uudestaan ja ruveta warettamaan, kun maksavia asiakkaita näin kohdellaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
193
Kappas, onpas muuten ärsyttävä. On se kyllä jännä miten Spotify aina onnistuu aina vaan menemään paskempaan suuntaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
443
Onkos muilla Android spotifyssa samaa ongelmaa, kun kuuntelee musiikkia puhelimesta ja puhelin on taskussa niin biisin vaihtuessa ei ala seuraava biisi ennenkuin painaa näytön päälle ja silloin alkaa seuraava saman tien.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
24
Saako tuota kappaleita skipatessa tulevaa popuppia jotenkin pois? :rage:
Ei vielä, mutta asetus on tulossa seuraavassa päivityksessä.
The next update you'll get (1.0.42 - rolling out in approx 1-2 weeks) will have an option to turn this off completely in your preferences.
// Brendan from the Desktop team
https://community.spotify.com/t5/Desktop-Linux-Windows-Web-Player/Windows-10-Left-corner-song-banner-pause-stop-FIX-IT/td-p/1480262
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Onkos muillakin muuttunut tuon alapalkin ulkoasu? Täytyy sanoa etten itse tykkää yhtään uudesta ulkonäöstä, jossa alavalikkoa on kasvatettu yli kaksinkertaiseksi ja ahdettu kaikki napit älyvapaasti keskelle. En ole selvittänyt saako takaisin vanhaan malliin mutta oletan tässä tapauksessa ettei valintoja ole. Miten tuntuu siltä, että aina päivitetään huonompaan suuntaan? Miksi haaskata aikaa ja resursseja päivityksiin mitä kukaan ei halunnut.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Onkos muillakin muuttunut tuon alapalkin ulkoasu? Täytyy sanoa etten itse tykkää yhtään uudesta ulkonäöstä, jossa alavalikkoa on kasvatettu yli kaksinkertaiseksi ja ahdettu kaikki napit älyvapaasti keskelle. En ole selvittänyt saako takaisin vanhaan malliin mutta oletan tässä tapauksessa ettei valintoja ole. Miten tuntuu siltä, että aina päivitetään huonompaan suuntaan? Miksi haaskata aikaa ja resursseja päivityksiin mitä kukaan ei halunnut.
Joo, viimeisimmällä päivityksellä muuttui. Ei tuo nyt maailmaa kaada, mutta huonompihan se on taas kuin edellinen.

Muuten olisi ihan sama, mutta se vierityspalkki on huomattavasti aiempaa pienempi ja samaten aikalaskurin fontti, kun taas näiden ympärillä on vaikka kuinka paljon kuollutta tilaa. Lisäksi jokaisella käynnistyksellä alalaidassa on nyt kirkuvan kirkkaalla sinisellä Spotify Connectin palkki (vaikka sen yläpuolella on erillinen painike), joka pitää erikseen sulkea.

Spotifyn normaaliin tapaan tämä oli taas muutos pelkästään muutoksen vuoksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
203
Androidilla alkanut näkymään bugia ettei Spotify jää enää aktiiviseksi notifikaatioalueelle vaan vissiin jokin taustapalvelu ainoastaan soittamaan musiikkia. Sivuefektinä kun tuo tapahtuu Spotify ei myöskään pysäytä toistoa kun ottaa kuulokkeet pois tai kun tulee puhelu. Foorumeilla on vastikään alotetut ketjut ongelmista, saa nähdä kauanko menee korjata...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Joo, viimeisimmällä päivityksellä muuttui. Ei tuo nyt maailmaa kaada, mutta huonompihan se on taas kuin edellinen.

Muuten olisi ihan sama, mutta se vierityspalkki on huomattavasti aiempaa pienempi ja samaten aikalaskurin fontti, kun taas näiden ympärillä on vaikka kuinka paljon kuollutta tilaa. Lisäksi jokaisella käynnistyksellä alalaidassa on nyt kirkuvan kirkkaalla sinisellä Spotify Connectin palkki (vaikka sen yläpuolella on erillinen painike), joka pitää erikseen sulkea.

Spotifyn normaaliin tapaan tämä oli taas muutos pelkästään muutoksen vuoksi.
Siis suurin ongelma juurikin tuo, että kaikki ahdettu keskelle ja turhaa tilaa reunoilla niin älyttömästi. Itselläni Spotify 22" sivunäytöllä ja on pakko sanoa, että nuo painikkeet ja etenkin juuri nuo kappaleajat ovat ihan älyttömän pientä tekstiä verrattuna edelliseen. Hiirellä jos haluaisi klikkailla noita play/skip napikkeita niin nekin ovat huomattavasti aiempaa pienempiä ja ikävempiä, onneksi ei tosin tule niitä kummemmin paineltua. Lisäksi vie vain turhaa pystytilaa soittolistoilta jne. Turha muutos, tutkisivat mieluummin sitä levykirjoitusbugia (elleivät korjanneet samalla?) tai käyttäisivät tuonkin UI-muutosajan vaikka lyriikoiden uudelleenhankintaan.


Androidilla alkanut näkymään bugia ettei Spotify jää enää aktiiviseksi notifikaatioalueelle vaan vissiin jokin taustapalvelu ainoastaan soittamaan musiikkia. Sivuefektinä kun tuo tapahtuu Spotify ei myöskään pysäytä toistoa kun ottaa kuulokkeet pois tai kun tulee puhelu. Foorumeilla on vastikään alotetut ketjut ongelmista, saa nähdä kauanko menee korjata...
Itselläni kanssa tapahtunut ainakin tuota kuulokkeet pois -> musiikki ei lakkaa sivueffektiä. En tosin muista onko softa ollut poissa notifikaatioalueelta, varmaankin sillä oli muistaakseni aika tuskallista hiljentää tuo lukitustilasta.
 

The Oath

R&T-jäsen #240
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
530
Joskus kesällä tuli otettua käyttöön Spotify. Tähän asti on ollut käytössä erillisenä ohjelmana, mutta tänään tuli siirryttyä selainversioon. Selaimessa toimii ilman ongelmia, mutta ohjelmassa käyttöliittymä jäätyi jonkin ajan kuluttua käynnistyksestä. Lisäksi tuo SSD:n kulutustapaus...

On kyllä erinomainen palvelu YouTuben ohella uuden musiikin löytämiseen. Hyvät levyt tulee myös hankittua CD:nä. :comp:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Android-sovellukseenkin taas muutosta: entinen sidebar-navigaatio on nyt bottom bar -navigaatio, joka vie koko ajan tilaa ja ihan ei mene tuokaan design guidelinesien mukaan.
 

Juffex

Kinostaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
779
Android-sovellukseenkin taas muutosta: entinen sidebar-navigaatio on nyt bottom bar -navigaatio, joka vie koko ajan tilaa ja ihan ei mene tuokaan design guidelinesien mukaan.
Itse koin muutoksen erittäin hyvänä ja henk. koht. toivon ettei alapalkkia päivitetä pois tai vähintään käyttäjälle annetaan mahdollisuus ottaa käyttöön se asetuksista.

Autossa soitan Spotifytä BT:n kautta ja vaikka pystyn rattikakella ohjaamaan Spotifytä niin se rajoittuu vain kappaleiden vaihtoon eikä näytössäkään näy kuin kappaleen tiedot. Nyt on nopeampi alapalkista navigoida muihin soittolistoihin vaikka kännykkäähän ei tietenkään ajon aikana räpelletä :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
24
Omassa Moto G 3rd "bottom bar" päivityksen jälkeen sovellus toiminut huomattavasti ripeämmin ja helppo käyttöisempi yhdellä kädellä. Harvinaista kyllä, mutta onnistunut päivitys Spotifyltä näin omasta mielestä.
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
517
Kuinkas tuossa Spotifyn Android-versiossa nykyään saa toiston Chromecastille? Se sitä mulle pari kertaa ehdotteli päivityksen jälkeen, mutta nyt kun olisi ollut tarvetta niin enpäs löytänyt valintaa mistään...

Edit: no nyt näytti olevankin samalla vanhalla paikallaan, eli siis kännykkä ei jostain syystä sitä Chromecastia löytänyt viimeksi...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
121
Suositukset ovat nykyään paljon parempia. Työpöytäversiossa ne on listattu erikseen jokaisen soittolistan alle. Selasin ne läpi ja poimin niistä n. joka toisen listalle. En tiedä onko tämä jäänyt aiemmin huomaamatta vai onko tämä joku uusi ominaisuus.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
625
Miten tuon connect jutun saa pois päältä?
Nyt telkussa soi spotify ja perheen valintoja ja samalla itse autossa yritin soitella omia listoja niin ei pysty molemmissa kuuntelemaan eri musaa tai edes molemmissa samaa. Toihan on ihan ahterista!
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Miten tuon connect jutun saa pois päältä?
Nyt telkussa soi spotify ja perheen valintoja ja samalla itse autossa yritin soitella omia listoja niin ei pysty molemmissa kuuntelemaan eri musaa tai edes molemmissa samaa. Toihan on ihan ahterista!
Näin sen kuuluukin olla. Yhdellä tunnuksella voi kuunnella samaan aikaan vain yhdessä paikassa. Jos on tarvetta soitella useammassa paikassa, niin sitten ostat lisää tunnuksia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
625
Näin sen kuuluukin olla. Yhdellä tunnuksella voi kuunnella samaan aikaan vain yhdessä paikassa. Jos on tarvetta soitella useammassa paikassa, niin sitten ostat lisää tunnuksia.
No onhan tuossa perhe paketissa vielä käyttämättömiä liittymiä, mutta hankalaksi tämä silti menee. Pitäisi siis jakaa noita omia listoja liittymältä toiselle.[emoji1]
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
No onhan tuossa perhe paketissa vielä käyttämättömiä liittymiä, mutta hankalaksi tämä silti menee. Pitäisi siis jakaa noita omia listoja liittymältä toiselle.[emoji1]
Juuri näin. Jokaisella on oma tunnuksensa ja niissä omat biisilistat. Ja kun niiden listojen jakaminenkin toimii niin randomilla, jos lainkaan, niin onhan se aika ahterista.

Tuossa suhteessa Spotifylla olisi kehitettävää, mutta en pidättele hengitystä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
Miten tuon connect jutun saa pois päältä?
Nyt telkussa soi spotify ja perheen valintoja ja samalla itse autossa yritin soitella omia listoja niin ei pysty molemmissa kuuntelemaan eri musaa tai edes molemmissa samaa. Toihan on ihan ahterista!
Lataa offlineen musiikkia ja pistä spotify offline-tilaan niin tätä ongelmaa ei ole. Toisti kyllä minulla samaan aikaan suoraan verkosta vaikka spotify oli offline-tilassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Lataa offlineen musiikkia ja pistä spotify offline-tilaan niin tätä ongelmaa ei ole. Toisti kyllä minulla samaan aikaan suoraan verkosta vaikka spotify oli offline-tilassa.
Tosiaan näin. Yhdellä käyttäjätilillä ei voi kuunnella kuin yksi henkilö onlinessa mikä on mielestäni ihan loogista. Miksi erikseen myytäisiin perhetilejä jos kaikki voisivat muutenkin kuunnella samalla tilillä?
Eli ainoa vaihtoehto taitaa tosiaan olla tuo offline-tilassa kuuntelu jos haluaa kuunnella kahdesta lähteestä samalla. Sen olen itsekin testannut toimivaksi, puhelimelta tullut offlinessa samalla kun tietokone toistaa onlinea.

Helpoimmalla (pitkällä tähtäimellä) tosin imo pääset, kun jaat oikeasti niistä perhepaketin tileistä kaikille omansa. Ei tarvitse sitten miettiä koska joku muu alkaa käyttämään tiliäsi kesken omien käyttöjesi ja kikkailla noiden offline-hommien kanssa.


Onko muilla ollut sellaista ongelmaa, että soittaessa musiikkia vaikka HTPC:ltä (tms) on halunnut käyttää kännykkää kaukosäätimenä Spotifyhyn mutta esim. kappaleiden skippaaminen on välillä saattanut aiheuttaa äänen siirtymisen puhelimeen? Onko tuon tarkoitus toimia noin, ei kai? En nyt tähän hätään kyllä muista esiintyikö tuota vain lukitusnäytössä skippailtaessa vai ihan softassakin..
 

k0tival0

Under ᵈᵉConstruction
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
No nyt se Windows-työpöytäversio alkoi sitten tehdä jotain pirun käyttäjätutkimusta. Maksan rahaa siitä että ne toimittavat minulle musiikkia, kaikki muu on ylimääräistä. Spotifyn asiakasohjelmakin se vain paisuu paisumistaan, sama ilmiö kuin nettiselaimissa, vaikka perustuote on valmis niin pitää silti koko ajan "kehittyä" ja uudistua ihan vaan uudistumisen vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 611
Tuli Soneran kautta tilattua Perhe Premium. Nyt kun yritän avovaimoa liittää siihen, niin sanoo avokin tilillä "Emme voineet lisätä sinua Perhe-Premiumiin, sillä tilisi on oltava liitetty samaan maahan kuin Perhe-Premium-tilauksen omistajan tili" Molemmilla Suomi maana. Onko muilla ollu vastaavaa ?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Tuli Soneran kautta tilattua Perhe Premium. Nyt kun yritän avovaimoa liittää siihen, niin sanoo avokin tilillä "Emme voineet lisätä sinua Perhe-Premiumiin, sillä tilisi on oltava liitetty samaan maahan kuin Perhe-Premium-tilauksen omistajan tili" Molemmilla Suomi maana. Onko muilla ollu vastaavaa ?
Eipä ole ollut family premiumin kanssa mitään ongelmia.

Eihän siellä nyt vain ole joku Kurdistanin kautta kiertävä VPN-yhteys päällä tms? Niin, ja olihan yhteystiedoissa annettu sama osoite?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
Tuli Soneran kautta tilattua Perhe Premium. Nyt kun yritän avovaimoa liittää siihen, niin sanoo avokin tilillä "Emme voineet lisätä sinua Perhe-Premiumiin, sillä tilisi on oltava liitetty samaan maahan kuin Perhe-Premium-tilauksen omistajan tili" Molemmilla Suomi maana. Onko muilla ollu vastaavaa ?
Itsellä oli sama ongelma. Kuukauden väänsin ulkoistetun supportin kanssa ja lopulta vastauksena oli että tee uusi tili ja liitä se perhe premiumiin niin supportti siirtää soittolistat jne.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 193
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom