Spotify - Nyt ja tulevaisuudessa

Onko kukaan keksinyt miten Android autossa/ Android automotivessa saisi spotifyn painikkeet pysymään haluttuina? Nyt joka kymmenes kerta painikkeet ovat niin kuin itse haluaisin ( like- radio- painikkeet heti näkyvillä eivätkä valikon takana peittämässä kappaleeotettaessa esilleotettaessa) ja yhdeksän kertaa kymmenestä ne vakiot sisältäen muun muassa soittojärjestyspainikkeen( shuffle), jolle ei ole ollut koskaan käyttöä.
Ymmärrän, että Spotify on päätynyt askeettiseen ulkonäköön, jotta heidän ei tarvitsisi nähdä vaivaa optimoidakseen näkymää nykyaikaisille autoille mutta killittää klikkailla apuvalikkoa tasaisen välein kahden painikkeen takia.

Saa nähdä minkälainen Skodan integroitusta spotifysta tulee kun se tässä jossain lähiaikoina saapuu ( lähiaikoina on suhteellinen käsite, ja opin jo volvolta, että se voi tarkoittaa mitä vain kahdesta vuodesta kuuteen vuoteen), josko siinä olisi jotain Skodan omaa ux:ssä

Voisitko mietenkään tiivistää 15min videon sisällön. Miten liittyy Spotifyyn, mikä oli lopputulos? Ei pelkkiä videoiden spämmäämisiä ilman mitään omaa kommenttia.
Helposti tuon videon voi katsoa, niin tietää missä mennään. Tämä oli onneksi aika straight to the point ilman kummempia jaaritteluita.
No ohessa on kuva, josta käy ilmi että Qobuz on ylivertainen jokaisessa:
1760381671761.png

Tuli laitettua Tidal pikku tauolle ja otettua tilalle Spotify pitkästä aikaa kun tuli lossless. Jos valitsen jonkun artistin, niin siinä pääsivulla näkyy vain suosituimman 5 biisin lista. Jos klikkaan "show more", näkyy jopa 10 biisiä! Saako mitenkään helposti näkymään sellaisen luettelon, jossa näkyisi ko. artistin kaikki kappaleet? Tai edes 30 suosituinta?

Tuli laitettua Tidal pikku tauolle ja otettua tilalle Spotify pitkästä aikaa kun tuli lossless. Jos valitsen jonkun artistin, niin siinä pääsivulla näkyy vain suosituimman 5 biisin lista. Jos klikkaan "show more", näkyy jopa 10 biisiä! Saako mitenkään helposti näkymään sellaisen luettelon, jossa näkyisi ko. artistin kaikki kappaleet? Tai edes 30 suosituinta?
Sellaista ei ole mutta jos haluaa nähdä kaikki artistin tai bändin kappaleet niin haulla löytyy koko lista levyineen, kappaleineen, soittolistoineen ja niineen. Rajaamalla kappaleisiin saa tietenkin kappalelistan kaikkine versioineen.

Muutenkin Spotifyn UX on mennyt alas kuin lehmän häntä viime vuosina siitä mihin olin tyytyväinen aikaisemmin. Esimerkiksi suosituslistat eivät vaihdu vaikka mitä tekisi( vain kappalejärjestys vaihtuu) ja mitään vaihtoehtoa ei ole millä ei favourites-kappaleet soisi.
Käytän siksi itse paljon radio-painiketta ja esim AA:ssa se on useimmiten valikon takana( paitsi, että Spotify vaihtaa etusivunäppäinriviä satunnaisesti niin, että like ja radio -painikkeet ovat etusivulla).

Sellaista ei ole mutta jos haluaa nähdä kaikki artistin tai bändin kappaleet niin haulla löytyy koko lista levyineen, kappaleineen, soittolistoineen ja niineen. Rajaamalla kappaleisiin saa tietenkin kappalelistan kaikkine versioineen.
Ja tämä sillä oletuksella että palvelusta ei löydy useampaa samannimistä artistia... Tai jos artistin nimi on jollain muulla biisin nimenä tai osana sitä, niin tulee varmaan myös hakuun mukaan.

Itseasiassa koko kappalelistan saa näkyviin kun menee artistin profiilissa "Discography: Show all", valitsee julkaisun tyypiksi "All" ja sitten klikkaa lajittelunapista View as: List
Tuolla tulee koko biisilista ryhmitettynä julkaisuittain.

Viimeksi muokattu:
Ja tämä sillä oletuksella että palvelusta ei löydy useampaa samannimistä artistia... Tai jos artistin nimi on jollain muulla biisin nimenä tai osana sitä, niin tulee varmaan myös hakuun mukaan.
Näin on, paska ja toimimaton vaihtoehtohan tuo haku on. Ennen sai artistin kohdalta koko kappalelistan, tai soitettua koko tuotannon mutta en ole enää aikoihin siinä onnistunut. Ozzyn kuoltua kuuntelin, tietenkin, vähän hänen tuotantoaan ja ainoa tapa oli tehdä haku, karsia sitä ja toivoa ettei Spotify keksi jotain omiaan. No, keksihän se ja soitti feat-musiikkia joukkoon vaikken niitä listalla nähnyt.

Itse klikkaan Discography -> Show all niin näen kaikki levyt + kappaleet.

Itse klikkaan Discography -> Show all niin näen kaikki levyt + kappaleet.
Ainakin Android-appi näyuttää vain kaikki levyt(albums, singles and EPs, compilations ja featured on), eli ei kappalelistaa. Ja, itse kun olen discolta valinnut levyn, ei se siirry seuraavalle levylle.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 104
Jäsenet
79 955
Uusin jäsen
Jeal

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom