Spintires / Mudrunner / Snowrunner

Julkaisuun on yli kaksi kuukautta aikaa niin siinä ehtii vielä paljon asioita muuttamaan/lisäämään. Toki, ajanhetki "ihan kohta" on suhteellinen.
 
Vastauksesi on ristiriidassa blur-busterssien tutkimuksen kanssa. Onko sinulla jokin lähde väitteelle että framegen käänteisesti huonontaa liiketerävyyttä?
Kyllähän se pahimmillaan sitä tosiaan heikentää. Helpoissa tapauksissa parantaa ja hankalissa se heikentää. Ei kai siitä nyt erikseen tarvitse vääntää?

Jopa DLSS ja FSR yksinään heikentää liiketerävyyttä monissa tilanteissa.
 
Noniin, Roadcraftista tullut uusi devblog, jossa käydään läpi muutamia asioita demopalautteesta:

Lyhyt tiivistelmä:

  • Polttoaineenkulutus ei ole mukana itse pelissä, koska devien omasta mielestä kaiken muun tekemisen ohessa polttoaineesta huolehtiminen kävi liian tympeäksi ja pitkäveteiseksi. Niillä oli se alunperin mukana, mutta ei tuonut siihen core gameplayhin, eli tässä tapauksessa infran korjaamiseen ja maaston muokkaukseen, mitään mielenkiintoista. Voi olla että polttoaineenkulutusta ei ole julkaisussa, mutta ehkä myöhemmin uudessa pelimuodossa/vaikeustasossa
  • Nosturikontrolleista: vaihtoehtoinen kontrolliskeme on suunnitteilla. (Ohjaimella omasta mielestä parempi, mutta on siinä omat kommerverkkinsä)
  • Optimointi: demossa huonompi, luvataan parempaa.
  • Manuaaliaskia ja vahinkomallinnusta ei tule
  • Moottorinsammutus, ajovalot, kuskin 3D-malli: demoa varten haluttiin keskittyä edellämainittuun core gameplayhin, jolloin tämmöset pikkujutut on jätetty taka-alalle.

Jaaha, tuon perusteella saa jäädä kauppaan. Epicistä sitten joskus ilmatteeksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
270 207
Viestejä
4 672 254
Jäsenet
76 576
Uusin jäsen
Joni P.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom