Spintires / Mudrunner / Snowrunner

Oma toive olisi yhdistää tämä rakentelu Snowrunneriin, esim. Smithville Damissa voisi rakentaa kunnon tien sinne kartan oikeaan laitaan Island Laken tunnelille.

Ja ehdottomasti pitäisi olla ajoneuvojen rakentelu mukana, mielestäni paras osa peliä. Ja nimenomaan siten että ei ole yhtä parasta setuppia, voit laittaa korkean alustan autoon mutta sitten se keikkuu helpommin, samaten parempien moottorien suurempi kulutus pakottaa miettimään mitä tehdä.

Ei kai kukaan Snowrunneria pelannut muuta kuin HC moodissa, normimodessahan kaikki suunnittelu yms on ihan turhaa?
 
Päivitysten etsiminen oli ihan parasta snowrunnerissa. Joku ennen melkein mahdoton paikka muuttuikin mahdolliseksi jollain pienellä kriittisellä muutoksella. Olisi todella tylsää jos tuo puuttuisi.
Pelasin myös tuota expeditionia kymmeniä tunteja, mutta siinä se että tilanne aina nollautui oli tylsää. Ihan parasta valmistella polttoaineen (kärry strategiseen paikkaan) jne. suhteen tulevaa tehtävää on hauskaa.
 
Tulipahan ostettua tämä, kun tuossa kaverilla pääsin vähän testailemaan ja kolahti kovasti! Ilmeisesti noita DLC autoja ei suositella käytettäväksi heti pelin alussa? Menee progressiot mäsäksi?
 
Toki DLC-autoja voi käyttää pelin alussakin, mutta jättäisin ne suohirviöt myöhemmäksi. Michigan kannattaa ottaa rauhallisesti ilman kiirettä opettelun kautta, sillä on mielestäni pelin paras regioni. Aloitusautoilla pärjää ja perus DLC-autot voi ottaa lisäksi. Kaikille autoille on oma roolinsa.

Sellanen vinkki, että mutarenkaat ovat aika turhakkeet 99% autoista joihin ne on valittavissa.
 
Ei kai kukaan Snowrunneria pelannut muuta kuin HC moodissa, normimodessahan kaikki suunnittelu yms on ihan turhaa?
Fiilistelypohjalta kun pelaan niin ei ole ollut tarvetta hc-modille. Tykkään kun voi kokeilla asioita vailla rahan miettimistä, eikä SR ole mielestäni suorituspeli muutenkaan, vaan leikkikenttä. Ja kyllä normaalillakin pelatessa saa suunnitella ja miettiä ajojaan, itse ainakin koetan välttää turhia reissuja ja kaatoja. Pyrin myös pelastamaan autot vinssaamalla, ehkä pari kertaa olen turvautunut recoveryyn.

Jos vaikeusaste vaikuttaisi fysiikkaan ja itse ajamiseen niin sitten menisin hc-modilla. Nythän se lisää vain hinnan pelaajan valinnoille.
 
Tuli Road Craftia kokeiltua hetken aikaa ja ilmeisesti ajoneuvot eivät ota vahinkoakaan tuon polttoaineen kulutuksen puuttumisen lisäksi? En ainakaan itse mitään huomannut. Tien rakentelukin meni ihan poskelleen. Ei se puskutraktori siirtelekään isoja kasoja, vaan kiipeilee yli enkä tiedä miten noita pitäisi tasoitella. Asftalttikone ainakin hyytyy vain ko. kasoihin. Ilmeisesti ne kasojen välit pitäisi vaan uudelleen täyttää?
 
Tuli Road Craftia kokeiltua hetken aikaa ja ilmeisesti ajoneuvot eivät ota vahinkoakaan tuon polttoaineen kulutuksen puuttumisen lisäksi? En ainakaan itse mitään huomannut. Tien rakentelukin meni ihan poskelleen. Ei se puskutraktori siirtelekään isoja kasoja, vaan kiipeilee yli enkä tiedä miten noita pitäisi tasoitella. Asftalttikone ainakin hyytyy vain ko. kasoihin. Ilmeisesti ne kasojen välit pitäisi vaan uudelleen täyttää?
Tattis tiedotuksesta täytyypä laittaa myös testiin. :tup: Keltasta mixed arvosanaa näyttää steamin arvostelut ei vissiin ole muillekkaan ihan niin kovaa iskenyt.
 
Damagea tosiaan ei ole eikä polttoaineen kulutusta.

Vähän aloin testailemaan tuota tien tekemistä, ja vaikeinta tuossa on oppia ajaamaan tuota kuormuria jotta saa vedettyä "mattona" hiekkaa ettei ole niin iso homma tasottaa, manuaalilootaa jäi kaipaamaan. Traktorilla kannattaa käyttää "sand flattening modea" ja ajella vaan tarpeeksi monta kertaa edes takaisin.
Tuosta objectiven tiestä tein 2x "normaalileveän" ja tuonne mäelle tosiaan huvikseen tein tuon jyrkän tien. Vaikuttaa että tuota soraa voi ajaa ihan loputtomasti, niin periaatteessa voi vaikka haudata koko alueen ja vetää asfaltin yli jos jaksaa :D

Tuo asfalttikone on kyllä ihan surkea menemään yhtään mäessä.

1740428796199.jpeg


1740428787326.png


1740428841793.png

1740429736991.png


1740429929138.png


1740429952718.png
 
Damagea tosiaan ei ole eikä polttoaineen kulutusta.

Vähän aloin testailemaan tuota tien tekemistä, ja vaikeinta tuossa on oppia ajaamaan tuota kuormuria jotta saa vedettyä "mattona" hiekkaa ettei ole niin iso homma tasottaa, manuaalilootaa jäi kaipaamaan. Traktorilla kannattaa käyttää "sand flattening modea" ja ajella vaan tarpeeksi monta kertaa edes takaisin.
Tuosta objectiven tiestä tein 2x "normaalileveän" ja tuonne mäelle tosiaan huvikseen tein tuon jyrkän tien. Vaikuttaa että tuota soraa voi ajaa ihan loputtomasti, niin periaatteessa voi vaikka haudata koko alueen ja vetää asfaltin yli jos jaksaa :D

Tuo asfalttikone on kyllä ihan surkea menemään yhtään mäessä.

1740428796199.jpeg


1740428787326.png


1740428841793.png

1740429736991.png


1740429929138.png


1740429952718.png
Ai siellä on erikseen valittavissa jokin tasoitusasetus? Ilmankos mulla teki pelkkää aaltoa.
 
Joo siellä on erikseen manual ja flattening asetus ja asfaltin tuhoamisasetus kanssa.

Hulluilla halvat huvit, jatkoin tuota vielä toiselle mäelle...

Nosturikontrollit on kyllä ihan hanurista? Tosi kömpelöt ja hermo meinasi mennä vaikka kapulalla pelaakin. Toivottavasti lisäävät HC moodin jossa damage ja fuelit, vaikka itseä nyt ei niin häiritse kun en tästä odottanutkaan snow runner 2:sta. Maasto tuntuu vaan turhan helpolle, ekassa kentässä ei tuota defenderiä saanut jumiin mihinkään murakkoon, toivottavasti ei kaikki kentät ole kokoversiossa tommosia. Saisi olla oikeasti haastetta kuten mudrunnerin bog kentässä.


1740433923491.png


1740434593742.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 077
Viestejä
4 651 149
Jäsenet
76 363
Uusin jäsen
steppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom