Spintires / Mudrunner / Snowrunner

En tiedä teistä muista mutta itse tuppaan menemään asenteella "Vittu kyllä se tuosta menee läpi..." Enkä asenteella "Mistäs kautta pääsen sille kuuluisalle safariajelulle.." Joka tuo aika hyvin haastetta kun et tiedä mitä pitäisi tehdä kun puukuorma kyydissä, auto mahaa myöten mudassa ja sitten löytyy jo vähän kulmaakin sivuttaissuunnassa.

En tykännyt tästä pelistä siinä vaiheessa kun menin aina siitä helpoimman kautta. Haastetta tässä pelissä ei ole, ellei sitä itse hae.

Vaihteisiin en ota sen kummemmin kantaa, en ole ikinä ajanut traktoria isommalla vehkeellä joten jätän sen teille jotka niistä ymmärtävät jotain.

Tässä ainakin oma mielipide:)

Tämä on tuttu fiilis... Teitä myöden se on melko helppoo mut kokeilee valita "lyhimmän" reitin ni sit pääsee rämpimään varmasti. Nimimerkillä lukuisia kertoja kipannut sen puukuorman jonnekki keskelle mettää ja kun kaverin kans pelatessa on pidetty sääntöä että Garageen ei spawnata vaan käytettävissä olevissa härveleillä autetaan se kipannut yhdistelmä pyörilleen ja puut takas kyytiin. Puiden kyytiin nostamisessa onkin oma juttunsa ja se jos mikä aiheuttaa jonkin asteisia ärräpäitä :rofl:
 
Kyllä tuo vaikuttaa huomattavasti, luistoa on silti välillä tolkuttoman paljon. Etupäässähän lukkoa ei tietääkseni ole.

Nimenomaan viittaan siis aina puheissani hardcore modeen ellen casualia erikseen mainitse.

Hardcorella ajelen itsekkin. Ja ei oo esim uazissa lukkoja ollenkan pelissä, slti kaikki pyörät pyörivät iloisesti tyhjää kun jumiin jää. Oikeastihan ilman lukittavaa tasauspyörästöä veto menee vain toiselle puolelle akselilla, ja näin oli myös spintiresissa (ainakin jossain vaiheessa)
 
Hardcorella ajelen itsekkin. Ja ei oo esim uazissa lukkoja ollenkan pelissä, slti kaikki pyörät pyörivät iloisesti tyhjää kun jumiin jää. Oikeastihan ilman lukittavaa tasauspyörästöä veto menee vain toiselle puolelle akselilla, ja näin oli myös spintiresissa (ainakin jossain vaiheessa)

On UAZ:ssa lukot mutta täytyy laittaa pienen puolen ykkönen tai 1+

Kävin koittamassa ja kyllä renkaat näköjään pääsee vapaasti pyörimään ilmassa ainakin edessä kun awd vapauttaa. Kovin on kyllä jäykät öljyt taka-akselilla kun voima tuntuu siirtyvän melko paljon vaikka lukko ei olisi päällä.

Kuorma-autoissa ei ainakaan ole lukkoa edessä koska pidolla oleva pyörä ei koskaan lyö tyhjää jos täysi kääntö päällä ja paino renkaalla.
 
Viimeksi muokattu:
Oli upota haaveet yhtä syvälle kuin @tomih kuormuri ja ei tuo munkaan kuormuri huono sukellusvene ollut.

fEdKf1t.jpg
AIBOZeL.jpg

PS:En ole nähnyt ikinä kenenkään tekevän parikin kuperkeikkaa sivuttaissuunnassa keskellä jokea. :rofl:
 
15h mittarissa ja vielä löytyy tekemistä. Otin parit kuvat Downhill mapissa ;).

Yritin "helppoa" reittiä mikä paljastui hetken möyrimisen jälkeen virheeksi, voin sanoa ihan suoraan että jouduin varmaa 10-15min vekslaamaan itteni ulos.
WI7E7Z5.jpg



Tässä kuvassa taas sitten toi peräkärry oli aika hyvin upoksissa, D-535 ei ollut mitään ongelmaa vetää tuosta ylös ilman vinssiä! :love:
MFOzKHB.jpg



Oli tämä D-535 kyllä varsinainen värkki, jos ei mennyt all-wheel päällä niin meni vähintään vinssin kanssa.
flPDzxI.jpg



Ja sitten bongasin aika hienon yksityiskohdan, ainakin tällä D-535 noi pienet risut menee poikki kun oikein ottaa kierroksia vieressä :drool:
jghguvB.jpg
 
Suosittelen lataamaan tämän mapin peliin MudRunner Level - Paramount Circuit (Lataaminen omalla vastuulla)

Varmasti paras mappi mitä oon nähnyt spintiresiin, harmi vaan että pätkät on melko lyhyitä mutta kun ne kiertää erillaisilla autoilla niin ajamista löytyy.

14489483.jpg 14489485.jpg

Edit: Ja on muuten kuorma-autoilla haastava ajaa tuon kartan pätkät. Valitsin kaks 4-akselista kuorma-autoo ja loput pienempiä maastureita, lopputulos on että yks kuorma-auto niin jumissa ettei saa vinssilläkään irti, toinen kuorma-auto jolla lähdin vinssaamaan tätä jumiin jäänyttä autoa niin se meni nurin semmoseen paikkaan ettei saa maasturilla vinsattua pystyyn :D
 
Viimeksi muokattu:
Eikö nuo kartat pitänyt jossain vaiheessa tulla myös workshopin kautta asennettavaksi vai muistanko väärin?
 
Tommosen olivat eilen stiimissä julkasseet.
Hi everyone,

It's now been a month since Spintires: MudRunner launched, and we're very excited to share with you some of the new features that we're working on to come to the game in the next week or so! In case you missed what was in the last update, please check here.

We currently plan for these features to come to PC next week and to consoles a couple of weeks after. We will introduce full patch notes when the patches launch.

New upcoming features:
  • A new optional camera mode, centred on the vehicle.
  • A new autosave system, that will save automatically every five minutes.
  • The ability to look through the back of the vehicle while in cockpit view.
  • Dramatically adjusting the difficulty of loading logs onto a trailer. Players will find it easier to straighten out the truck so that logs can be loaded now.
  • More steering wheels will be officially supported, and even more will work, but not all will receive pedal support or controller presets.
  • New keyboard shortcuts so that players can easily switch to the cockpit view.
  • Various tweaks and fixes.
We're, of course, continuing to update the game past this, with updates such as map workshop support, working mirrors and other additional features coming in the future, as well as additional unannounced content.

Thanks, and we look forwards to bringing you this new update! Please continue to give us your feedback, as we continue to work on Spintires: MudRunner.

See you soon!
 
Öh, huonontavat siis tallennussysteemiä? Aiemminhan, tai siis ainakin SpinTiresissä peli tallenti tilannetta jatkuvasti ja peli jatkui tismalleen siitä mihin sen jätit.
 
Öh, huonontavat siis tallennussysteemiä? Aiemminhan, tai siis ainakin SpinTiresissä peli tallenti tilannetta jatkuvasti ja peli jatkui tismalleen siitä mihin sen jätit.

Eiköhän se säily. Ennen peli tallentui vain kun paino pausen kesken kaiken. Nyt se tallentaa ilman sitäkin.
 
Eikö nuo kartat pitänyt jossain vaiheessa tulla myös workshopin kautta asennettavaksi vai muistanko väärin?

En oo itse ainakaan kuullut tästä mitään. Eipä tuon modin lataaminen hankalaa ole, juutuubi on täynnä ohjeita. Kannattaa vaan olla tarkkana mitä klikkailee kun avaa tuon modin latauslinkin :geek:
 
Kyllähän tuossa uusimmassa päivityksessä tästä mainitaan.

"We're, of course, continuing to update the game past this, with updates such as map workshop support, working mirrors and other additional features coming in the future, as well as additional unannounced content."
 
Joko 60 FPS cappi on poistettu PC:ltä, tai joku tapa löydetty millä tuon saa ohitettua? Silmät itkee verta kun tottunut 144Hz:n taikaan.. :D
 
Saisivat noita kura fysiikoita muuttaa takaisin alkuperäiseen suuntaan. Vehkeet nimittäin kaivaa spintiresissä itsensä huomattavasti syvemmälle ja urat näyttävät paremmilta myös. Piirtoetäisyys on myös huomattavasti pidempi.
 
Here are the main additions and fixes.

CAMERA
Centered Camera

  • Added a new camera centered on vehicles, that is now used by default by all players.
  • Players can choose the legacy camera by disabling "Center camera on the truck" in the settings
  • The new centered camera can be zoomed in/out to increase visibility.
  • While using Quick Winch, the legacy camera will be used, if players are using a controller.
Cockpit Camera
  • New feature: Look out of the left window while reversing.
  • Cockpit camera can no longer be activated underwater.
  • Cockpit camera can now zoom in.
  • Cockpit camera is now activated with the right mouse-button.
  • Added a keybind to activate cockpit camera.

MODS
  • In multiplayer, if the host had multiple mods installed, and then created a lobby and selected only modded trucks, the client was unable to join and the game would crash. This has now been fixed.
  • "Reload" in The Proving Grounds will now reload the addons attachment position.
  • Long mod names will now be shortened.

SAVING & LOADING
  • Plants (trees) are now properly saved to and loaded from save files.
  • When moving the camera, the map is now loaded more efficiently.
  • The game now autosaves every 5 minutes

TUTORIAL & CHALLENGES
  • The front/rear camera hint is now presented at the beginning of the tutorial, and in THE RIG challenge, and will no longer appear in REPAIR & REFUEL.
  • THE RIG cockpit bonus objective will now correctly mark itself "finished" as soon as the player reaches the unloading area.
  • The tutorial will now demonstrate both the legacy and centered camera versions.

OTHERS
  • Removed the requirement to align a trailer to the truck when loading logs onto a trailer.
  • Multiplayer chat will no longer overlap with keyboard/gamepad hints at the bottom of the screen.
  • The mouse will now work properly after activating the Steam Overlay with a gamepad or steering wheel.
  • When clicking on "load up" points to pack a load, advanced mode will no longer be exited.
  • Various other tweaks and fixes.

In upcoming patches, we plan to include Workshop support for maps, working mirrors in cockpit view, and additional wheel support.

Isoin uudistus: KAMERA ON KESKITETTY AJONEUVOON!
 
Mukava peli minusta.

Tuossa "Free DLC The Valley" kentässä oksat jne risut bugittaa aika pahasti. Jättirekka saattaa jämähtää kovalla tiellä pikku risuun ja rekan irroitus siitä vinssillä jne konsteilla saattaa kestää pienen ikuisuuden.

PS:
Peliseuraa ko peliin olisi mukava löytää. Itse olen jo vähän vanhempi ukko, joten sen mukaista peliseuraakin etsin. Tykkään itse pelata vasta vähän myöhemmin illalla tai yöllä n 22-02 tjms Pistä viestiä jos porukassasi olisi tilaa vielä yhdelle ukolle.
 
Viimeksi muokattu:
Mukava peli minusta.

Tuossa "Free DLC The Valley" kentässä oksat jne risut bugittaa aika pahasti. Jättirekka saattaa jämähtää kovalla tiellä pikku risuun ja rekan irroitus siitä vinssillä jne konsteilla saattaa kestää pienen ikuisuuden.

PS:
Peliseuraa ko peliin olisi mukava löytää. Itse olen jo vähän vanhempi ukko, joten sen mukaista peliseuraakin etsin.

Ne bugaa joka kentässä, muualla niitä ei vaan oo noin tolkutonta määrää.

En muutenkaan tajua et tietyt puut kaatuu ja irtoaa maasta vinssatessa, mutta pienet risut on pultattu maahan.
 
Olin eilen pelaamassa tuolla kaikenlaisilla yleisillä servuilla. Kävipä semmoinen juttu siinä, että peli sekosi totaalisesti ja moneen eri kertaan. Peli käyttäytyi todella omituisesti. Esim heti pelin käynnistyttyä rekat vain lensivät ilmaan siinä garagen pihalla ja saattoivat sitten rusentua ja/tai mennä osiksi. Välillä peli myös kaatui heti, välillä rusentumista sattoi seurata pitkään.

Itselle tuli sellainen käsitys, että eräällä Venäläisellä pelaajalla olisi ollut ehkäpä jokin yhteys asiaan tai mahdollisuus tehdä tälläistä esim muokatulla pelillä tai jotakin sellaista. Miltä kuulostaa?

Aavistettuani tälläistä, valitsin sellaisen pelin jossa tuota tyyppiä ei näkynyt jolloin kaikki toimi loppuillan aivan normaalisti.

siis hä?
 
Kaippa nuo modaajat/cheatterit pääsee multiplayeriin jollain konstilla. Vaikuttaa ainakin siltä ettei ihan mikään normaali bugi ollut... :rofl:
 
Olin eilen pelaamassa tuolla kaikenlaisilla yleisillä servuilla. Kävipä semmoinen juttu siinä, että peli sekosi totaalisesti ja moneen eri kertaan. Peli käyttäytyi todella omituisesti. Esim heti pelin käynnistyttyä rekat vain lensivät ilmaan siinä garagen pihalla ja saattoivat sitten rusentua ja/tai mennä osiksi. Välillä peli myös kaatui heti, välillä rusentumista sattoi seurata pitkään.

Itselle tuli sellainen käsitys, että eräällä Venäläisellä pelaajalla olisi ollut ehkäpä jokin yhteys asiaan tai mahdollisuus tehdä tälläistä esim muokatulla pelillä tai jotakin sellaista. Miltä kuulostaa?

Aavistettuani tälläistä, valitsin sellaisen pelin jossa tuota tyyppiä ei näkynyt jolloin kaikki toimi loppuillan aivan normaalisti.

siis hä?

Siis oliko se tämän kaverin hostaama peli?
 
Pari ensimmäistä oli minun perustamia, mutta myös muiden. Yhteistä oli vain, että tietty Venläinen pelaaja oli näissä tapauksissa paikalla. Huomasin, että tämä pelaaja ei anna itsestään mitään tietoa Steamissa, mutta muilla foorumeilla kertoo mm hallitsevansa eri ohjelmointikieliä jne. Epäilykseni on kyllä aina vahva, että tämä tyyppi todella aiheutti nähdyn. Ehkä hän tunsi salaista tyydytystä, kun porukka hämmästeli pelin todella outoja virheitä.
 
Ilmainen DLC The Ridge-päivitys tuli tänään.

Spintires: Mudrunner free 'Ridge' DLC will add a new map, mode, and vehicles | PC Gamer


Changelog:

Content
  • New gameplay mode - Scavenge
  • New map - The Ridge
  • New vehicles - B-6A and B-538
Improvements
  • Locked trucks are now covered in cloth
  • Wheel physics have been improved (wheels are now softer)
  • Anchors and cranes are now more powerful and move more smoothly
  • Automatic gearboxes have now been improved
  • Mod-related stability improvements (crashes due to memory limitations have been fixed)
  • The in-game mod browser now displays information about the mods
  • Various other fixes
  • Added the ability to disable tips about shortcut keys
You may want to continue playing on the older version of Spintires: MudRunner, so that your mods stay compatible. you use find the public branch ver_18_03_06 in your betas.

To access this, right-click Spintires: MudRunner, click properties, and then betas. In the drop-down menu, select "ver_18_03_06". This will give you the ability to play on the previous version of Spintires: MudRunner.

2dbe434a39005aa376ff573c07af119c09c477df.jpg


Community Update:

Now, onto what is coming in the future!

We're now continuing to work more fully on what is coming out in the next releases - which would be MudRunner USA and MudRunner Switch (both working titles). As such, it means that we won't have much new information to give in the next couple of months about what we're working on with Spintires: MudRunner, aside from just repeating the same announcements each week.

As we move to working more fully on these two releases, we don't want the community updates to just say the same thing over and over - so the plan for future updates will be to showcase cool things from the community! To do this, we will begin showing off the best maps that we find, cool vehicle mods, and other interesting creative works made by you! Should you see anything, or make anything, that you're proud of, please send us a link to it, we'd love to see it too!

Thank you, and as always, we'll talk to you soon!
 
Viimeksi muokattu:
Parit DLC:t tosiaan tullut. Muutama ajoneuvo ja pari mappia, sekä kauan odotettu modimappituki (jokusen vuoden turhan myöhään kyllä)
 
Näin pleikkaripelaajana kun mennään ilman modeja, niin täytyy kyl sanoa, että uusimman dlc:n mukana tullut pelimuoto täytyisi saada jokaiseen mappiin.

Edelleen en ymmärrä miksi tähän ei ole tehty ns uramuotoa.
Talojen pihoilta kaadettaisi puut, käytäis myymässä ne, sais rahaa parempiin autoihin ja uusiin varikoihin jne. Sit tulis kurpitsojen ja aitojen tuhoamisesta ”sakkoja”, kun tuhoaa asiakkaan pihat jne.

Se olisi aika pieni kehitys ja toisi jokaiseen mappiin rutkasti lisää pelattavaa. Vähän petyin tässä uudessakin pelimuodossa siihen, että ne tukit odotti niissä telineissä taas.
 
Joku scavenge-pelimuoto oli tosiaan tullu, kävin uutta mappia kokeilemassa ja eka scavenge-lokaatio oli tyhjä. :confused:
 
Joku scavenge-pelimuoto oli tosiaan tullu, kävin uutta mappia kokeilemassa ja eka scavenge-lokaatio oli tyhjä. :confused:
Mapista näkee missä lokaatiossa on niitä puita.
Pelattiin tossa 3 pelaajan voimin tota uutta mappia,niin huomattiin että jokaiselle pelaajalle se merkkaa eri lokaatiot missä on puita.
 
Miten paljon käytännön eroa tässä nyt on tuohon alkuperäiseen Spintiresiin, jota näkyy alennuksissa muutamilla euroilla? Tätä mudrunneria olen pitänyt wishlistillä odottelemassa. Kaverin luona tuli joskus alkuperäistä pelattua ratilla vuoroja vaihdellen, ihan leppoisaa oli. Itse tosin ajattelin tyytyä ihan Xboxin ohjaimeen.
 
Miten paljon käytännön eroa tässä nyt on tuohon alkuperäiseen Spintiresiin, jota näkyy alennuksissa muutamilla euroilla? Tätä mudrunneria olen pitänyt wishlistillä odottelemassa. Kaverin luona tuli joskus alkuperäistä pelattua ratilla vuoroja vaihdellen, ihan leppoisaa oli. Itse tosin ajattelin tyytyä ihan Xboxin ohjaimeen.

Se aika tärkeä käytännön ero että alkuperäisen Spintiresin kehitys on lopetettu, tämän kehitys jatkuu. Ainakin Pavelin ja julkaisijan mukaan.
 
Jostain syystä fysiikat ei ainakaan ole parantuneet yhtään. Tuo scavenge on ihan ok mode tosin toivoin että puut olisi spawnanneet maahan kuten alkuperäisessä spintiresissa joskus oli. Nuo pukeille spawnaavat tukit on kyllä yksi typerimmkstä jutuista koko pelissä.

Scavenge modissa tosiaan tukkeja (eri pituisia myös) spawnailee eri paikkaan sitä myötä kun olet saanut kuorman päälle.
 
Ööh.... Mudrunner 2 on julkistettu.. o_O

MudRunner 2 Announcement

Sama paska jatkuu näköjään Focus Interactiven myötä, olis kai tässä ykkösessäkin ollu potentiaalia kehittämiseen vaikka kuinka paljon, mutta nyt on kyllä kunnon cash grab-meininki.. :facepalm:
 
Juu jos ei tähän sisältöä kohta enää tuoteta, niin jää kyllä suorilta tuo ostamatta.
 
Tekis mieli äänestää nyt kyllä lompakolla ja olla ostamatta. Ensin ryssitään (pun intended) alkuperäinen Spintires, sitten keksitään että tehdääs sama peli uudestaan uudella julkaisijalla ja otetaan rahat pois ja nyt keksitään että tehdääs kakkos-osa.. :rolleyes:
 
Switch lisätty otsikkoon, koska tämähän julkaistaan myös Switchille ensi viikolla.
 
Tekis mieli äänestää nyt kyllä lompakolla ja olla ostamatta. Ensin ryssitään (pun intended) alkuperäinen Spintires, sitten keksitään että tehdääs sama peli uudestaan uudella julkaisijalla ja otetaan rahat pois ja nyt keksitään että tehdääs kakkos-osa.. :rolleyes:

Itse ajattelin ostaa tuon American Wilds lisärin ja varmasti sen Spintires 2:n koska tykkään pelistä ja sen ideasta :lol:

Alkuperäisen Spintires pelin historian tietäen(näin ja koin ylä ja alamäet korjauksineen) niin tuo Mudrunner tehtiin sen tilalle koska alkuperäinen oli sen verran paljon tilkitty tilkkutäkki korjauksineen alkuperäisen ohjelmoijan tuhojen takia.

Spintires Dev ‘Sabotages’ Game After Publisher Relationship Breaks Down
 
Viimeksi muokattu:
Onko joku pelannut The Desert-modi-karttaa? Tämä siis: Steam Workshop :: The Desert

Olettaisin että mun pitää ne öljytankkerit (fuel semi-trailer) viedä jonnekin, mutta minne? Lumber yardeihin? Jos oikein tajusin, niin niissä tankeissa ei ole periaatteessa mitään sisällä, eikä polttoainetta saa kai mistään muualta kuin garageista?

Pavel voisi vähän paremmat ohjeet antaa, kele.
 
Vissiin pikku pugi tässä kun saat polttoainesäiliön ja pikkutukkien pankot samaan aikaan. myös tukit menee paikoilleen sekä bensat jää käytettäväksi. Näin ainakin itsellä toimii tässä ekassa mapissa punaisella kuormurilla.
 
Toivottavasti tossa kakkosessa on noihin ajoneuvojen fysiikoihin kiinnitetty enemmän huomiota.
 
Edelleen vituttaa tuo kakkosen julkistus, jumankauta kun ykkösessäkin olis vielä töitä ja potentiaalia mutta ei, uusi money grab vaan kehiin ja jätetään senkin kehitys ja ylläpito puolitiehen. :facepalm:
Penniäkään en enää anna Pavelille, olen jumalauta tämänkin pelin joutunu ostamaan nyt kahteen kertaan ja tällä toisellakin kerralla peli jätetään tyystin keskeneräiseksi.

Paskaa.
 
Spintires/Mudrunner on ollut kyllä valitettavaa sekoilua eri julkaisijoiden kanssa, mutta jospa tuosta kakkosesta tulisi sitten mihin ykkösessä oli potenttiaalia. Ainakin kartat on isompia ja jonkinlainen uramoodi autojen varusteluineen on ilmeisesti tulossa, sekä viimein pääsee kuskaamaan muutakin kuin tukkeja. Mielenkiintoista sinänsä että myös alkuperäisen Spintiresin päivityksiä on jatkettu ja siihen on käsittääkseni tullut jonkinlaiset sääefektitkin
 
Edelleen vituttaa tuo kakkosen julkistus, jumankauta kun ykkösessäkin olis vielä töitä ja potentiaalia mutta ei, uusi money grab vaan kehiin ja jätetään senkin kehitys ja ylläpito puolitiehen. :facepalm:
Penniäkään en enää anna Pavelille, olen jumalauta tämänkin pelin joutunu ostamaan nyt kahteen kertaan ja tällä toisellakin kerralla peli jätetään tyystin keskeneräiseksi.

Paskaa.
Täysin samoilla linjoilla. Sen verran paskanmaku jäänut noista sekoiluista suuhun, että jäänee kakkonen ihan periaatteesta ostamatta. Hyviä pelejä nämä aiemmat olleet, ei siinä, mutta täyttä potentiaalia ei läheskään käytetty ja jätettiin todellakin "kesken"
 
Edelleen vituttaa tuo kakkosen julkistus, jumankauta kun ykkösessäkin olis vielä töitä ja potentiaalia mutta ei, uusi money grab vaan kehiin ja jätetään senkin kehitys ja ylläpito puolitiehen. :facepalm:
Penniäkään en enää anna Pavelille, olen jumalauta tämänkin pelin joutunu ostamaan nyt kahteen kertaan ja tällä toisellakin kerralla peli jätetään tyystin keskeneräiseksi.

Paskaa.

Puhutaanko ykkösenä "Mudrunnerista" vai siitä oikeasta "ykkösestä" eli Spintiresistä jonka pääohjelmoija rikkoi täysin?

Mudrunner tehtiin korvaamaan alkuperäinen Spintires koska oovee näki että helpompi noin kuin alkaa korjaamaan ja hiomaan täydelliseksi sitä alkuperäistä.

Mutta asiaa oon kyl samaa mieltä että eikö muka Mudrunneria olis voinu viedä vielä eteenpäin kun mielestäni peli on siinä tilanteessa että se tarvitsisi vain lisäsisältöä, monipuolisempia kuljetustehtäviä ja hieman hiomista fysiikoiden kanssa.
Itse tykännyt alkuperäisestä Spintiresistä lähtien pelistä ja sen ideasta. Spintiresiä tuli pelattua lähes julkaisemisesta lähtien ja Mudrunneria hieman vähemmän mutta paljon sitäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Puhutaanko ykkösenä "Mudrunnerista" vai siitä oikeasta "ykkösestä" eli Spintiresistä jonka pääohjelmoija rikkoi täysin?

Mudrunner tehtiin korvaamaan alkuperäinen Spintires koska oovee näki että helpompi noin kuin alkaa korjaamaan ja hiomaan täydelliseksi sitä alkuperäistä.
Itse ainakin "ykkösellä" tarkoitan alkuperäistä sekä mudrunneria. Spintires meni monella tapaa vituiksi kun tilanteet meni miten meni, mutta Mudrunnerissa olisi paljon potentiaalia ja hiottavaa, mutta sekin jälleen lempataan sivuun ja aletaan tekemään "kakkosta". Ei oikein enää nappaa ostella kun touhu on tuollaista että kaikki jätetään kesken.
 
Itse ainakin "ykkösellä" tarkoitan alkuperäistä sekä mudrunneria. Spintires meni monella tapaa vituiksi kun tilanteet meni miten meni, mutta Mudrunnerissa olisi paljon potentiaalia ja hiottavaa, mutta sekin jälleen lempataan sivuun ja aletaan tekemään "kakkosta". Ei oikein enää nappaa ostella kun touhu on tuollaista että kaikki jätetään kesken.

En tiedä mikä homma tuossa nyt on ettei Mudrunneria voisi viedä eteenpäin vaan jätetään taas hommat vaiheeseen ja tehdään taas "uutta". Täytyy varmaan käydä koluamassa ooveen forumia olisko siellä vastauksia o_O
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 765
Viestejä
4 495 582
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom