935B (joka siis sama kuin tuo 930B) ollut nyt käytössä pari viikkoa LG CX kanssa ja ollut kyllä todella tyytyväinen itse. Ei ole kertaakaan ollut ongelmia kaiuttimien yhdistymisessä ja surround toimii hyvin vaikka tila onkin vähä epäoptimaali varsinkin sivuheijasteiden suhteen. Appin kautta kun pisti vähän lisää säätöä takakaiuttimiin nii sai ne paremmin omaan tilaan sopiviksi (koska ovat kauempana kuin itse soundbar).Kyllähän erillisellä subbarilla ja surround-kaiuttimilla saa paremman äänen, mutta 500€ budjetilla niiden laatu on vielä aika heikko.
500€ saa Sonos Beam 2:n, jonka kanssa ei välttämättä edes tarvitse niitä.
Sonos Beam (Gen 2) – Ääni & Kuva
www.lbaanijakuva.fi
Laittamalla pari sataa enemmän saa (tarjouksessa) Samsungin HW-Q930B 9.1.4 soundbarin, jossa on kaikki tarvittava kunnossa.
Millaisia asetuksia muuten porukalla on noiden kanavien suhteen? Itse tosiaan pumpannut vain taka ja takaylä kanavia 6 pykälällä sekä bassoa 2:lla mutta muuten pitänyt defaulteissa.
@daver kannattaa muuten testata tuo LG Oledin oma kaiutin myös, koska omien kokemuksien mukaan peittoaa monet halvemmat soundbarit tai vähintääkin on niin lähellä että halvan soundbarin funktio vähän katoaa (lukuunottamatta subbaria ehkä). Tosiaa jos hieman euroja olisi pistää vielä niin verkkokaupasta Samsung HW- Q935B 800€:lla ja isoveli 990B 1000€:lla eurolla olisi jo sellainen upgrade tuohon LG:n verrattuna että ei jää harmittamaan ja saa hieno 77" Oled arvoisensa äänentoiston