Sopivan kuntopyörän valinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maug
  • Aloitettu Aloitettu

Olisiko tämä ihan pätevä ostos tuohon 400€ hintaluokkaan? Vähän harmi että postit on 70€ kun ainoa mahdollisuus on kotiinkuljetus Verkkokaupasta.
Tämä on halvempi ja parempi:

Jooh, pitää funtsia että mihin mahdutan tuollaisen, vaikka salilla tulee käytyä olisi kivempi kotona polkea ja katsoa telkkaria yms samalla.

Toihan on just sellainen mitä mä kaipaisin ja aloin hötkyilemään tietämättömästi harjoitusvastuksen hankinnan suuntaan. Tämän näyttää saavan yhdistettyä zwiftiin joten virtuaaliajelut pitäisi onnistua siinä missä vastuksellakin. Vai enkä mä taas käsitä jotain?

Nonih. Tunturi e40 hommattu ja ekat ajot takana. Vaikuttaa hyvältä. Nyt seuraavaksi haluaisin ymmärtää miten toi zwift toimii.
Laite löytyy zwift appista. Pitääkö mun kalibroida laite jakoavaimesta joka kerta vai onko tuossa jokin automaattikalibrointi.
Jakoavain kalibroinnissa appi pyytää kiihdyttämään 2kph ja rullaamaan sen jälkeen. Ei tuo ikinä mitään 2kph nopeutta näytä vaan rekisteröi vähintään 9kph ja sitten pyytää polkemaan samalla vauhdilla. Mä kokeilin pariin kertaan kalibrointipyöräillä yli 10min ja mitenkään ei kalibroinnissa pääse eteenpäin. Ainoa vaihtoehto on cancel ja kalibrointi käsittäkseni keskeytyy.
Menin alussa ajamaan zwiftissa suoraan reittiä ja jalat pyörii hulluna mutta nopeus ei kasva. Nyt vikalla testireitillä ihan kun laite olis yhtäkkiä herännyt watteihin ja nopeuteen ja ajo tuntui aika realistiselta.
Eli, jätänkö kalibroinnin unholaan ja luotan että tapahtuu automaattisesti kun on hetken reitillä polkenut?

Statistiikka

Viestiketjuista
269 510
Jäsenet
76 447
Uusin jäsen
cattttttttt

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom