Siis eikö Adoptable Storage ominaisuudessa se nopeustesti ole integroitu suoraan siihen? Eli valmistajan ei sitä erikseen tarvitse toteuttaa? Näin minä ainakin olen asian käsittänyt.
Jolla (sequential read/write) ei ole juurikaan mitään merkitystä siihen että kuinka hyvin ne ohjelmat pyörii sieltä kortilta.
On tuossa kortissa toki hyvä 4K read nopeus (~10-13MB/s) mutta 4K write tuhnut 0.3-0.5MB/s.
Verrattuna 128GB EVO+:n 11/3.8 mikä minulla on XZ1C:ssä. Tilasin kiinasta ja säästin
Tuo on ilmeisesti disabloitu sen takia, ettei muistikorttien nopeus välttämättä riitä. Luulisi Sonyn laittavan tuohon jonkin yhteensopivuustestin ja sitä kautta saada tuo ominaisuus käyttöön. Ostin R90W80-kortin juuri tätä varten.
Jolla (sequential read/write) ei ole juurikaan mitään merkitystä siihen että kuinka hyvin ne ohjelmat pyörii sieltä kortilta.
On tuossa kortissa toki hyvä 4K read nopeus (~10-13MB/s) mutta 4K write tuhnut 0.3-0.5MB/s.
Verrattuna 128GB EVO+:n 11/3.8 mikä minulla on XZ1C:ssä. Tilasin kiinasta ja säästin