SkyShowtime (entinen Paramount+)

Koska se Maverick tulee katsottavaksi?
Kukaan ei taida tietää ja esim. Skyshowtimen twitter on varsin vaitonainen ylipäätään mistään, eikä niillä ole omaa pohjoismaat-tiliäkään.

Verrattuna esim. hbo max nordicin someläsnäoloon aika pohjanoteeraus, yks harvoja twittertilejä mitä joskus tulee vilkaistua.
 
Ajattelinpa eilen aloittaa Mayor of Kingstownin (Marvelin Hawkeyen näyttelijä pääosassa) katsomisen, mutta, mutta eipä ollut Suomi tekstejä valittavana:( Ainoastaan Hollanti ja Portugali oli tarjolla. No katsellaan sitten ilman tekstejä (eipä ole ainakaan tekstien sijoittamisesta harmia :thumbsup:).
Mutta enpä ole muilla suoratoistopalveluissa samanlaiseen tilanteeseen "törmännyt", onkohan tämä kovinkin yleistä?:hmm:
 
Ajattelinpa eilen aloittaa Mayor of Kingstownin (Marvelin Hawkeyen näyttelijä pääosassa) katsomisen, mutta, mutta eipä ollut Suomi tekstejä valittavana:( Ainoastaan Hollanti ja Portugali oli tarjolla. No katsellaan sitten ilman tekstejä (eipä ole ainakaan tekstien sijoittamisesta harmia :thumbsup:).
Mutta enpä ole muilla suoratoistopalveluissa samanlaiseen tilanteeseen "törmännyt", onkohan tämä kovinkin yleistä?:hmm:
Ainakin Paramount+:n kautta sarjalla oli kyllä suomitekstit. Ehkä kyse on jostain heidän teknisestä sekoilusta yms?
 
Ainakin Paramount+:n kautta sarjalla oli kyllä suomitekstit. Ehkä kyse on jostain heidän teknisestä sekoilusta yms?
Law&Order:ssa oli tekstien sekoilua. Alkuun oli finskisubit, ne häipyi muutamaksi päiväksi, jäi Hollanti ja Portugali, kunnes kolmen pvän päästä ilmaantui finskisubit takaisin. Jotain sekoilua ilmassa, kun monissa ohjelmissa ollut samoja ongelmia.
 
Onhan tämä nyt lievästi ärsyttävää. Yellowstone S2E8 tekstitys löytyy vain espanjaksi ja E9:ssä sentään sen lisäksi ruotsi ja norja……
 
Onko muilla kuvan pätkimistä ? Aina sillin tällöin tulee <1s pätkäisy. Joskus tulee parikin melkein peräkanaa ja joskus saattaa mennä hyvinkin pitkä tovi ennekuin pätkii uudelleen. Omasta netistä ei tuo ole kiinni. Ihankuin palveluntarjoaajan serveri olisi tukkoinen.
 
Ei ole tuollaista tullut vastaan. Käyttänyt toistaiseksi Chromecast Ultralla ja Shield Android TV:llä.
 
Ei ole tökkimistä täälläkään. Android TV 10, Amlogic S905X2 / Mali-G31 @1.8 GHz, 2GB RAM, 50M lankanetti jos näillä mitään väliä, ei ole muutkaan palvelut töksineet.
 
Onko muilla kuvan pätkimistä ? Aina sillin tällöin tulee <1s pätkäisy. Joskus tulee parikin melkein peräkanaa ja joskus saattaa mennä hyvinkin pitkä tovi ennekuin pätkii uudelleen. Omasta netistä ei tuo ole kiinni. Ihankuin palveluntarjoaajan serveri olisi tukkoinen.

Ei kyllä sekunnin kestävää mutta hiukan lyhyempiä pätkäsyitä välillä on ollut ehkä yksi taikka pari kun tuota yellowstonea olen katsellut. Ei ole ollu häiritseviä ja ainoastaan kuva pätkäissyt, ääni ei.

chromecast with android tv laitteena ja nettinä dna 4g.
 
Hmmm...... Itellä laitteena Sonyn Google TV ja kuidussa laite kiinni. Omitusta on se, että muut palvelut eivät töki. Ei edes Bravia core jossa tuutataan lankaa pitkin sen +80MB/s.

ainoastaan kuva pätkäissyt, ääni ei.
juuri näin , taitaa vain kuva pätkäistä, mutta ei ääni....
 
Hmmm...... Itellä laitteena Sonyn Google TV ja kuidussa laite kiinni. Omitusta on se, että muut palvelut eivät töki. Ei edes Bravia core jossa tuutataan lankaa pitkin sen +80MB/s.


juuri näin , taitaa vain kuva pätkäistä, mutta ei ääni....
Kuitu ei tarkoita mitään, jos verkkolaite on itse tukossa tai muuten riittämätön. Tapahtuuko verkossa muuta tapahtumaa pätkimisen aikana? Kokeilitko sekä piuhalla että langattomasti?
 
Onko miten sarjat tulleet suomen puolelle verrattuna US/UK julkaisuihin?

Yellowstone season five will premiere with a two-hour episode on Paramount Network in the US on November 13 and on Paramount+ in the UK on November 14.
 
Tietokoneella kun painaa page down kerran tulee valkoinen laatikko jossa 15.11. klo 23:59. Eikä kysele mitään. Kenties olet puhelimella liikkeellä.
 
Juu, aika hankala tietokoneen ruudulta on olla näkemättä päiväystä tarjouslootassa :D Tainnut kampanjassa olla heikompi suosio, kun jatkoivat vielä. HBO max muistaakseni meni kerrasta poikki.
 
Juu, aika hankala tietokoneen ruudulta on olla näkemättä päiväystä tarjouslootassa :D Tainnut kampanjassa olla heikompi suosio, kun jatkoivat vielä. HBO max muistaakseni meni kerrasta poikki.

Niin meni, mutta sitä ennen sinne ehdittiin silti lisätä paljon sisältöä. SkyShowtimessa taas ei ole tapahtunut yhtään mitään pois lukien jotain bugikorjauksia. Jos tuossa ei muutu jotain olennaisesti muutamassa päivässä, niin itselläni tämä jää kyllä tilaamatta 15.11.
 
Alkaa näyttämään siltä että Skyshowtime on lähtenyt "koska kaikki muutki ni mieki"-asenteella Eurooppaan, ilman hajuakaan siitä mitä ei-anglomaiden lanseeraus vaatisi. Tekstitykset on täysi katastrofi, sisältö ei kummoinen, sovellus on korkeintaan asiansa ajava (android tv). Juosten kustu suomeksi.

HBO harjoitteli vuosikausia Nordicilla ja oli jotain haisua selvästi mitä tarvitaan anglomaailman ulkopuolella, tekstitykset ja muut maakohtaiset jutut, ja tietty aivan eri tason sisältö ainakin subjektiivisesti mutta sanoisin että myös objektiivisesti.

Kyllähän tästä sen puoli vuotta max maksaa tolla hinnalla, mut jos ei hirveesti muutu ni voi jäädä tähän vuoteen tilaus.
 
Alkaa näyttämään siltä että Skyshowtime on lähtenyt "koska kaikki muutki ni mieki"-asenteella Eurooppaan, ilman hajuakaan siitä mitä ei-anglomaiden lanseeraus vaatisi. Tekstitykset on täysi katastrofi, sisältö ei kummoinen, sovellus on korkeintaan asiansa ajava (android tv). Juosten kustu suomeksi.

Sovelluksessa sinäänsä en näe mitään suurempaa vikaa. Jotain asetuksia siihen saisi tulla, esim. valinta jolla paras audio track valittaisiin automaattisesti. Muuten sovellus on mielestäni ihan yhtähyvin käytettävä kuin netflix taikka HBO Max joita myös olen käyttänyt.
 
Itse laitoin Viaplayn pois ja tilalle tämä sekä disney+. Katsellaan nyt hetki tätä SkyShowtimea, mitä on. 3,5€ ei nyt iso summa ole. Jos ei sisältöä tule, niin laitan pois kunhan kaikki katsomisen arvoinen on katseltu.
 
Tuleekos muilla tämmöistä spämmiä sähköpostiin? Mitään ilmoitusta uusista kirjautumisyrityksistä ei ole tullut, eikä muutenkaan vaikuta siltä että joku olisi varastanut tilini. SkyShowtime vaan lähettelee tämmöistä viestiä noin kerran päivässä...
1668157615467.png


e: ja kaikki kyseisen mailin linkit on ihan legittejä, eli ei ole mikään kalasteluyritys.
 
Tuleekos muilla tämmöistä spämmiä sähköpostiin? Mitään ilmoitusta uusista kirjautumisyrityksistä ei ole tullut, eikä muutenkaan vaikuta siltä että joku olisi varastanut tilini. SkyShowtime vaan lähettelee tämmöistä viestiä noin kerran päivässä...
1668157615467.png


e: ja kaikki kyseisen mailin linkit on ihan legittejä, eli ei ole mikään kalasteluyritys.

Käytätkö VPN:ää, tai käytitkö VPN:ää tilatessasi palvelun?

Tuo tuntuu olevan varoitus siitä että "olet ulkomailla" ja että jos olet reissussa vielä yli 7 päivää, niin et enää voi käyttää palvelua ennen kuin palaat kotimaahasi. Ja koska viesti on hollanniksi, niin se taitaa pitää sinua jostain syystä hollantilaisena.

Yrittäisin ottaa yhteyttä aspaan.
 
Käytätkö VPN:ää, tai käytitkö VPN:ää tilatessasi palvelun?

Tuo tuntuu olevan varoitus siitä että "olet ulkomailla" ja että jos olet reissussa vielä yli 7 päivää, niin et enää voi käyttää palvelua ennen kuin palaat kotimaahasi. Ja koska viesti on hollanniksi, niin se taitaa pitää sinua jostain syystä hollantilaisena.

Yrittäisin ottaa yhteyttä aspaan.
En käytä tällä hetkellä VPN:ää, mutta reilu kuukausi sitten käytin Islannista. Jännä jos nyt vasta alkoivat varoittelemaan...
 
Sovelluksessa sinäänsä en näe mitään suurempaa vikaa. Jotain asetuksia siihen saisi tulla, esim. valinta jolla paras audio track valittaisiin automaattisesti. Muuten sovellus on mielestäni ihan yhtähyvin käytettävä kuin netflix taikka HBO Max joita myös olen käyttänyt.
Juu, ei varsinaisia puutteita sovelluksessa minustakaan. Ihan käyttökelpoinen.
Vikaa kyllä löytyy varsinkin tekstityksissä. En tajua, miten noita ei saada kuntoon. Edelleen osassa sisältöjä tekstit ylhäällä, yhä saa laittaa tekstit päälle joka kerta ja yhä törmää testityksiin, joiden ajastukset on aivan pielessä. Lisäksi vielä osasta sisältöä puuttuu tekstit kokonaan. Vois alkaa pikku hiljaa saada noitakin kuntoon...
 
En käytä tällä hetkellä VPN:ää, mutta reilu kuukausi sitten käytin Islannista. Jännä jos nyt vasta alkoivat varoittelemaan...

No, sehän joka tapauksessa selittää asian. Toki sitä varoitusta ei olisi järkeäkään lähettää kuukautta etukäteen koska sen idea lienee vain varoitella vasta kun sitä ulkomaan-katseluaikaa ei ole enää kovin paljoa jäljellä.

Eli joka tapauksessa SkyShowtime luulee virheellisesti että asut jossain muussa maassa. Ilmoita niille että käytit vahingossa VPN:ää, joten voisivatko korjata kotimaaksesi Suomen. (Jos se olisi jostain käsittämättömästä syystä mahdotonta ja haluat jatkaa palvelun käyttöä, niin sitten olisi sama perua tilaus ja tilata uusiksi toiselle emailille, niin saat sen aloitustarjouksen)
 
Niin meni, mutta sitä ennen sinne ehdittiin silti lisätä paljon sisältöä. SkyShowtimessa taas ei ole tapahtunut yhtään mitään pois lukien jotain bugikorjauksia.
No eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa. Lokakuun alussa palvelussa oli vähän vajaa 300 nimikettä ja nyt noin 450, joten siellä on reilu kuukaudessa tullut +50% lisää sisältöä. Ei se vielä kokonaisuutena paljon ole, mutta silti täysin virheellistä väittää ettei mitään ole tapahtunut.
 
No eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa. Lokakuun alussa palvelussa oli vähän vajaa 300 nimikettä ja nyt noin 450, joten siellä on reilu kuukaudessa tullut +50% lisää sisältöä. Ei se vielä kokonaisuutena paljon ole, mutta silti täysin virheellistä väittää ettei mitään ole tapahtunut.

No hupsis, olin viime vaiheessa luottanut JustWatchiin, mutta näköjään se on kujalla. Eikä SkyShowtime itse varsinaisesti tiedota lisäyksistään ulospäin näin ei-tilaajalle.

Käytin itse palvelua viikon ajan lokakuun lopulla (trial mobiilin kautta), ja silloin valikoima tuntui ihan yhtä tyhjältä kuin launchissa, joten mulla saattaa siksi olla vähän pessimistisempi olo kuin pitäisi.
 
No siis juurikin JustWatchiin minä tässä olen luottanut, eli en ole alkanut itse nimikkeitä laskemaan. Niitä oli noin 290 lokakuun alussa. Pari viikkoa sitten (eli lokakuun lopussa) noin 360 ja nyt näyttää 456.
Kyllä minäkin voin silti rehellisyyden nimissä sanoa, että tuntuu lähes yhtä tyhjältä edelleen ja hyvinkin ärsyttävää miten hitaasti on mm. tekstitysongelmien kimpussa töitä tehty.
Onhan toi palvelun sisältö aika ohutta edelleenkin ja aika paljon pitäisi petrata, jos mielii asiakaskuntaa haalia lisää, tai edes saada pidettyä avajaistarjouksella asiakkaita. Potentiaaliahan siellä pitäisi olla takana ihan reilusti.
 
Tuleekohan Criminal mindsin uusi kausi Suomessa tähän palveluun vai mihin se pätkähtää?
 
Minun mielestäni itse sovellus on ihan OK, PAITSI yhden toiminnon osalta eli miten saa kesken jääneet ohjelmat poistettua Jatka katsomista listalta?
Osaako joku neuvoa miten se onnistuisi, kun ei ohjelman jatkokatsominen kiinnosta?
Esimerkiksi Cmorella ja Ruutu+ asia onnistuu vain rastia painamalla (en ota nyt muuten kantaa kyseisten suoratoistojen sisältöön tai ohjelmaan).
Niin ja tähän samaan asiaan liittyy myös Sky:n ärsyttävä tapa aloittaa jonkin uuden ohjelman näyttäminen sen jälkeen kun jonkin sarjan viimeinen jakso on katsottu (enpä ole tällaiseenkaan toimintoon ennen törmännyt, toivottavasti ei yleisty).
 
Minun mielestäni itse sovellus on ihan OK, PAITSI yhden toiminnon osalta eli miten saa kesken jääneet ohjelmat poistettua Jatka katsomista listalta?
Osaako joku neuvoa miten se onnistuisi, kun ei ohjelman jatkokatsominen kiinnosta?
Esimerkiksi Cmorella ja Ruutu+ asia onnistuu vain rastia painamalla (en ota nyt muuten kantaa kyseisten suoratoistojen sisältöön tai ohjelmaan).
Niin ja tähän samaan asiaan liittyy myös Sky:n ärsyttävä tapa aloittaa jonkin uuden ohjelman näyttäminen sen jälkeen kun jonkin sarjan viimeinen jakso on katsottu (enpä ole tällaiseenkaan toimintoon ennen törmännyt, toivottavasti ei yleisty).
Ainakin sillä tavalla poistuu listalta, kun katsoo ohjelman loppuun tai sarjan viimeisen kauden viimeisen jakson...Eli voi kelata sinne ihan loppuun ja painaa muutamaksi sekunniksi play, ja lähtee sitten listalta. Tuo että saa katsomislistalta poistettua tuli Netflixiinkin ihan uutena featurena jossain kohtaa.
 
Ainakin sillä tavalla poistuu listalta, kun katsoo ohjelman loppuun tai sarjan viimeisen kauden viimeisen jakson...Eli voi kelata sinne ihan loppuun ja painaa muutamaksi sekunniksi play, ja lähtee sitten listalta. Tuo että saa katsomislistalta poistettua tuli Netflixiinkin ihan uutena featurena jossain kohtaa.
Tuota keinoa olen käyttänyt muistaakseni Viaplay:ssa, joten pitääpä testata Sky:ssa...
Noin yleisesti olen kyllä sitä mieltä, että pitäisi kyllä jokaisessa suoratoistopalvelussa olla toiminto, jolla kesken jääneen ohjelman voi poistaa listalta rastia painamalla...
 
Puolenhinnan tarjousta on jatkettu taas, tällä kertaa peräti kahdella päivällä 17.11. saakka :rofl: Lieneeköhän asiakasmäärässä tavoite ja takaraja siirretään ennusteen perusteella. Kampanjaehdoista voi varmistaa SkyShowtime
 
Viime aikoina olen löytynyt JustWatchista puutteita, kenties koska käyttänyt enemmän, ellei siellä ole jotain vikaa. Esim. New Amsterdam New Amsterdam - striimaa sarja netissä olisi SkyShowtimen lisäksi Ruudussa ja Netflixissä, kaikissa vain kaksi kautta. Viaplaylla on kuitenkin jo viides kausi menossa.
 
Millähän aikataululla noita jaksoja tonne tulee? 2kpl viikossa? Aika tuuri kävi kun juuri sain 1-4 katseltua ja voi kohta jatkaa S5.

Yks viikossa 20. marraskuuta lähtien. Hypäten joulupäivän yli. Ja 8 jaksoa eli IMDb:ssä on väärin että 14. Vika siis 1. tammikuuta.

Eli: jos nyt (=tänään tai huomenna) ottaa tilauksen niin saa 6,98e hinnalla nähdä koko kauden. Jos ottaa tilauksen vasta kun kaikki jaksot on palvelussa niin häviää 0,01 euroa. Ei siis mitään varsinaista syytä odottaa kunnes kaikki jaksot on palvelussa, koska ei siinä rahaa säästä.
 
Onko muilla ollut LG TV:n kanssa et ääniraidat ainoastaan espanjaksi ja puolaksi?
 
Yks viikossa 20. marraskuuta lähtien. Hypäten joulupäivän yli. Ja 8 jaksoa eli IMDb:ssä on väärin että 14. Vika siis 1. tammikuuta.

Eli: jos nyt (=tänään tai huomenna) ottaa tilauksen niin saa 6,98e hinnalla nähdä koko kauden. Jos ottaa tilauksen vasta kun kaikki jaksot on palvelussa niin häviää 0,01 euroa. Ei siis mitään varsinaista syytä odottaa kunnes kaikki jaksot on palvelussa, koska ei siinä rahaa säästä.
No perkele, pitää sitten odotella että on enemmän. En tykkää katsella siten että saa viikon odotella.

Tää on niin halpa (puoleen hintaan) että saa olla aina päällä vaikkei katsoiskaan. Toisaalta normihintaa tuskin tulis maksettua.
 
Yks viikossa 20. marraskuuta lähtien. Hypäten joulupäivän yli. Ja 8 jaksoa eli IMDb:ssä on väärin että 14. Vika siis 1. tammikuuta.

Mistä tämä tieto jaksojen määrästä? Tähän mennessä lukenut eri sivustoilta tiedon, että 14 jaksoa kahdessa seitsemän jakson erässä.
 
Mistä tämä tieto jaksojen määrästä? Tähän mennessä lukenut eri sivustoilta tiedon, että 14 jaksoa kahdessa seitsemän jakson erässä.
Joshua St. Clair, Men's Health Magazine. Toimittaja joka twiitannut 20 kertaa, eli amatööriltä vaikuttaa...

Oli eka hakutulos hakusanoillani. Vaikutti legitiltä.

Mutta siis kahdessa seitsemän setissä jos tulee jaksot niin olettaisin että välissä on 1-4kk taukoa. Eli halvimmalla pääsee jos ottaa vasta sitten helmi- tai toukokuussa tilauksen, kun joko kaikki jaksot on esillä tai kerkeävät tulla esille tilauksen 1kk voimassaolon aikana..
 
Onko muilla ongelmia maksaa tuota puoleenhintaan tarjousta?Ei mene läpi PayPal eikä luottorortti,Tulee vaan ilmoitus Hups, ilmeni ongelma. Yritä uudestaan
 
Onko muilla ongelmia maksaa tuota puoleenhintaan tarjousta?Ei mene läpi PayPal eikä luottorortti,Tulee vaan ilmoitus Hups, ilmeni ongelma. Yritä uudestaan
Ei ole pankin ongelma? Tänään aamulla oli ongelmia s-pankin kanssa muun maksun kanssa, nordea toimi. Tosin kokeilit jo kahta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
263 031
Viestejä
4 564 018
Jäsenet
75 077
Uusin jäsen
Haapojaantti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom