Jumittaa logoon LG:llä nyt..
Minulla sama ongelma LG TV, millään en saanut toimimaan. Peruin koko paskan tilauksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumittaa logoon LG:llä nyt..
Harmi kun itsellä OnePlus eikä iPhone. Saakohan sillä vastaavaa ja jos saa niin mikä sovellus (maksuton) olisi hyvä? Onko jollain foorumilaisella käytössä?
Harmi kun itsellä OnePlus eikä iPhone. Saakohan sillä vastaavaa ja jos saa niin mikä sovellus (maksuton) olisi hyvä? Onko jollain foorumilaisella käytössä?
Joo tänään tuli uus päivitys LGn webOS appiin, näyttää skulaavan taas.The Northman tullut palveluun. Tänään päivittyi myös LG:n appi. Ei ole kyllä itsellä ja pari kolme vuotta vanhalla lg:n telkulla ollut mitään ongelmia.
Toimii taas.Minulla sama ongelma LG TV, millään en saanut toimimaan. Peruin koko paskan tilauksen.
En yhden palvelun takia hanki tuota kun kuitenkin johdolla toimii.AirPlay tukea ei myöskään ole kaikissa Samsungin telkkareissa, omasta ainakin kyseinen tuki puuttuu.
Itse katsellut tätä Chromecastiin striimaamalla kun softasta siihen tuki löytyy, ei sulla sellaista ole?
Sain nykimisen pois kun vaihdoin ccgtv:ssä hd-resoluutioon. Skyshowtime ei ole 4k ja ccgtv (jos 4k malli) vääntää kaiken 4k:ksi.”Vuoden loppuun mennessä” on mielestäni ollut tyyliin supportin vastaus. Tiukille vetää.
Tuosta nykimisestä, eilen huomasin CC with GTV:llä, mitä en ole aikaisemmin mielestäni huomannut, mutta tuota GTV:tä en ole paljoa tuossa käytössä käyttänyt, niin en tiedä onko ollut aikaisemminkin.
Mahtaakohan tämä paha pätkiminen olla enimmäkseen Philipsin "ominaisuus"? Omassa Philipsissä Yle Areenakin nykii joskus, ei onneksi lähellekään niin pahasti kuin SkyShowtime, mutta nykii silti. Aiemmalla Sonyn halvan pään Android-töllöllä ei ollut mitään ongelmia minkään suoratoistopalvelun kanssa.Testattu Sony Google TV. Ei nykimistä, ei pätkimistä, ei jumittelua. Toimii ihan sujuvasti.
Hyvinkin mahdollista, että on Philipsin "ominaisuus" päivitykset laahaa tms. mikä voisi selittää oireilut. Parilta kaverilta joilla Philipsin telsut tuli kanssa infoa, että pätkii/jumittelee SkyShowtime, kun kokeilivat ja Yle Areenakin temppuilee välillä, ei läheskään aina.Mahtaakohan tämä paha pätkiminen olla enimmäkseen Philipsin "ominaisuus"? Omassa Philipsissä Yle Areenakin nykii joskus, ei onneksi lähellekään niin pahasti kuin SkyShowtime, mutta nykii silti. Aiemmalla Sonyn halvan pään Android-töllöllä ei ollut mitään ongelmia minkään suoratoistopalvelun kanssa.
4v 65PUS8102Kuinka vanha Philips?
Itellä sama telkku ja pelittää ihan ok.4v 65PUS8102
Ei nyt ihan noin pahaa ole. Ehkä 10min välein alkaa nykimään tai jumittamaan hetkeksi.Onko pätkiminen tuollaista täysin katselukelvotonta?
Mitä ihnettä? Google haku näyttää näin:
Onkohan ollut alunperin tarkoitus olla, mutta osaaminen / viitseliäisyys / rahat loppui?
Vastaan itse itselleni... Olihan se 5.1 äänellä eli vielä voi pitää tilausta ja elätellä toivoa että petraavat tuon asian suhteen oikeasti olis ollut kova avata tuolla atmos peli mutta tän sentään pystyn hyväksymään.No millä äänellä tuo oli varustettu? Ihan vaan ettei tarvi käydä yläkerrassa toteamassa
Aika lungisti pystyy jutteleen tuossa. Ottaen kuitenkin huomioon että ei ole mikään ammattihyppääjä.^On se Tomppa kova. Aikamme suurin filmitähti.
^On se Tomppa kova. Aikamme suurin filmitähti.
Tuli aloitettua tuo Syltyn uusi Tulsa King:
Aika vahvasti kyllä tuli mieleen Netflixissä pyörivä Lilyhammer-sarja ja sitä lähdetty kopioimaan. Tuo oli myös ihan hupaisa sarja, joten kyllähän tämä Tulsa Kingikin menee.
Jotain outoa noissa palvelun surroundeissa on, vahvistin näyttää LG:n appin kautta tiedoiksi Dolby Digital Plus (LT/RT) PL, joka kuulostaa ikivanhalta "stereoäänestä monikanavaa" kikkailulta (pro logic). Ei kai tuo voi olla mahdollista.. Muissa palveluissa äänet näkyy Dolby Digital Plus (5.1) muodossa.Vastaan itse itselleni... Olihan se 5.1 äänellä eli vielä voi pitää tilausta ja elätellä toivoa että petraavat tuon asian suhteen oikeasti olis ollut kova avata tuolla atmos peli mutta tän sentään pystyn hyväksymään.
Jotain outoa noissa palvelun surroundeissa on, vahvistin näyttää LG:n appin kautta tiedoiksi Dolby Digital Plus (LT/RT) PL, joka kuulostaa ikivanhalta "stereoäänestä monikanavaa" kikkailulta (pro logic). Ei kai tuo voi olla mahdollista.. Muissa palveluissa äänet näkyy Dolby Digital Plus (5.1) muodossa.
On kyllä heikko esitys, luulisi että tuollaisten ääniraitojen kaivaminen ja toteuttaminen uudessa palvelussa olisi nykyään jo hankalampaa kuin 5.1/Atmos -äänet..Niin siellä on siis DD2.0 + Surround käytössä hyvin suurelta osin. Joka siis on kuin paluu 90 luvulle nyt vain digitaalisessa muodossa. Ne muutamat missä on 5.1 niin ainakin tähän mennessä on ihan ollut nimetty English 5.1, jos on vaik 2kpl English raitoja niin toinen on Stereo ja toinen on toi DD2.0 + Surround. Käytännön eroa en oikein noiden kanden välillä tiedä, ilmeisesti toinen on PCM stereo jolloin surround vaatisi vahvistimen asetusten muuttamista, kun taas jälkimmäinen osaa kertoa että toistele tää matsku surroundina.
Tuo vie minulla ainakin palveluun:Joko tämä lakkasi toimimasta? Kun kirjautuu sisään niin ohjaa tiliasetuksiin ja sieltä jos valitsee katso niin ohjaa SkyShowtime FI jossa sanotaan vain Streaming soon.
Eilen tuli katsottua koko leffan ja kieltämättä äänet eivät aiheuttaneet minkälaisia tunteita. Subbarikin (SVS SB-3000) löytyy, joten siitäkään ei ollut kyse. Veikkaan että äänet ovat jotain raskaasti pakattua formaattia ja 5.1 tuo mieleen lähinnä 90-luvun. Atmos saisi olla jo standardi näissä. Luultavasti puuttuminen johtuu säästösyistä, Atmoksen striimaaminen kun voi viedä enemmän kaistaa (resursseja).Top Gun katsottu ja chromecast with google TV:n kautta löytyi monikanavaraita. Ei ole LG:n sovelluksessa kuitenkaan.
Itse äänet olivat kuitenkin jotenkin uskomattoman valjut. Kyllä kaikissa kanavissa jotain ääntä on, mutta tuli kyllä olo että kaikki ei ole kunnossa. Kukaan muu ajatellut samaa?
Tai no subbari-raitaa en erikseen nyt testannut onko ketään kotona.
Systeemini tukee dolby digital + (joka taisi olla nyt koodekkina tässäkin) eikä atmos ole mennyt läpi koskaan. Ei ole atmoksen puutteesta kyse. Samalla setillä on kaikki katsottu 2018 alkuvuodesta lähtien.Eilen tuli katsottua koko leffan ja kieltämättä äänet eivät aiheuttaneet minkälaisia tunteita. Subbarikin (SVS SB-3000) löytyy, joten siitäkään ei ollut kyse. Veikkaan että äänet ovat jotain raskaasti pakattua formaattia ja 5.1 tuo mieleen lähinnä 90-luvun. Atmos saisi olla jo standardi näissä. Luultavasti puuttuminen johtuu säästösyistä, Atmoksen striimaaminen kun voi viedä enemmän kaistaa (resursseja).
Itse leffa oli kyllä viihdyttävä ja selvästi näkyi, että sen tekemiseen oli panostettu.
Kuten sanoin, ääni kuulosti pakatulta olkoot kodekkina tai formaattina mikä tahansa. Häviötön Atmos olisi minun valintani nykypäivänä. Tämäkään ei tietenkään pelasta huonosti miksattuja ääniraitoja, mutta uskoisin että tässä leffassa miksaustason ei pitäisi olla huonoimmasta päästä. Applen leffavuokraamossa leffa olisi ostettavissa ja vuokrattavissa Atmos-äänien ja Dolby Visionin kera. Top Gun: Maverick | Apple TVSysteemini tukee dolby digital + (joka taisi olla nyt koodekkina tässäkin) eikä atmos ole mennyt läpi koskaan. Ei ole atmoksen puutteesta kyse. Samalla setillä on kaikki katsottu 2018 alkuvuodesta lähtien.
Itse en näe minkään valtakunnan etua atmoksessa vs dolby digital. Pakkauksen "pilaamiskyky" on luokkaa nolla. Eli siis kyseessä on jossain aiemmassa vaiheessa tapahtuneesta virheestä..Kuten sanoin, ääni kuulosti pakatulta olkoot kodekkina tai formaattina mikä tahansa. Häviötön Atmos olisi minun valintani nykypäivänä. Tämäkään ei tietenkään pelasta huonosti miksattuja ääniraitoja, mutta uskoisin että tässä leffassa miksaustason ei pitäisi olla huonoimmasta päästä. Applen leffavuokraamossa leffa olisi ostettavissa ja vuokrattavissa Atmos-äänien ja Dolby Visionin kera. Top Gun: Maverick | Apple TV
Itse suosisin Atmosta paremman tunnelman vuoksi kiitos useamman ääniraidan vrt esim edellä mainittuun 5.1:een. Ymmärrän toki miksi osa palveluista pysyy vieläkin jossain 2.0:ssa, koska luultavasti suurin osa katsojista kuluttaa materiaalia TV:n omilla kaiuttimilla.Itse en näe minkään valtakunnan etua atmoksessa vs dolby digital. Pakkauksen "pilaamiskyky" on luokkaa nolla. Eli siis kyseessä on jossain aiemmassa vaiheessa tapahtuneesta virheestä..
Luulen että sinulla on myös ajatusvirhe. Oli formaattina atmos tai ei niin striimatessa se kyllä pakataan... En ole atmosasiaan tutustunut tiheällä kammalla, mutta epäilen että kovin kovin vähän on lossless atmos striimajia maailmassa. Lossless on blu-ray versioon tehty.
Itselleni jäänyt käteen Yellowstone, 1893 ja nyt uusimpana tuo Mayor of Kingstown. On niitä rahoja huonomminkin tullut käytettyäEnpä ole ko. Palvelusta tuota tuotosta katsonut kun en halunnut ilman atmosta sitä katsoa. Jurassic world dominion kiinnostaa senverran vähän että sen voi sit katsastaa kun se joskus sinne tulee, samalla kuulee sitten sen äänenlaadun. Eipä tuosta palvelusta toistaiseksi ole paljon muuta ole käteen jäänyt kuin kulut. Muutaman hassun leffan katsonut läppärillä sängyssä mutta kaikki tosissaan katsomiset hoitanut muuta kautta koska ne äänet ♂ jos tämä ei olisi puoli ilmainen niin olisin lopettanut jo aikaa sitten...
uusimpana tuo Mayor of Kingstown.