- Liittynyt
- 17.09.2020
- Viestejä
- 276
Mun rahat seisoo kasvamassa korkoa Jimmsin, ei Asuksen tilillä.Kannattaa valittaa Asukselle eikä Jimmsille.
Mun rahat seisoo kasvamassa korkoa Jimmsin, ei Asuksen tilillä.Kannattaa valittaa Asukselle eikä Jimmsille.
Kiitos palautteesta! Hyllytuotteiden osalta toimitusaika-arvio onkin päivitetty ruuhkan vuoksi, uusi arvio on tosiaan 1-6 työpäivää kun se sesonkiajan ulkopuolella on 1-4 työpäivää. Laitan toiveen/palautteen ruuhkatiedotteesta eteenpäin.Eikö noista käsittelyajoista olisi hyvä laittaa joku banneri nettisivuille, niin ei tarvitsisi jokaisen ihmetellä ja kysellä erikseen? Tyyliin tilausten käsittelyaika tällä hetkellä x-x arkipäivää. Ja myös noista aspan ruuhkistakin voisi tiedottaa selkeästi nettisivuilla eikä vain Facebookissa ja täällä.
Kyllä varmasti siinä tilanteessa, missä ASUS virallisesti sanoo, että ei valmista tuota TUF variaatiota kortista, vaihdetaan kaikille tilaajille tuo TUF OC/vastaavava kortti samalla hinnalla, mutta ennen asuksen omaa sanaa niin turha lähteä nyt mitään osoittelemaan varsinkaan jimmssin suuntaan, kun ASUShan tässä päättää, mitä kortteja tulee linjoilta ulosKaksi fyysiesti täysin identtistä korttia, toiseen on asennettu tehdasylikellotettu bios. 20 euroa hintaeroa.
Asus GeForce RTX 3080 TUF
Syyskuu: 55kpl
Lokakuu: 0kpl
Marraskuu: 14kpl
Aika arvio miloin ensimmäinen päivä on toimiettu: 2-3 KUUKAUTTA tästä päivästä lähtien
Asus GeForce RTX 3080 TUF OC
Syyskuu: 40kpl
Lokakuu: 142kpl
Marraskuu: 160kpl
Aika arvio miloin ensimmäinen päivä on toimiettu: 1-2 viikkoa tästä päivästä lähtien
Eli käytännössä tuota non-OC mallia ei edes jakseta tehdä. Julkaisun jälkeen 14kpl toimitettu. Kohta varmaan peruvat koko kortin ja heittävät tilauksemme kuuseen. Kyllä oli hieno asiakaskokemus.
Rahapuoli on äkkiä ratkaistu peruuttamalla tilaus. Noiden tuotteiden toimittaminen jälleenmyyjille riippuu täysin Asuksesta, ei Jimmsistä, ja rahojen sijainti taas teikäläisestä.Mun rahat seisoo kasvamassa korkoa Jimmsin, ei Asuksen tilillä.
Eli et oikeasti tiedä mikä on arvio? Joop, mä en haaskaa enempää aikaani tähän.lupaillaan jotain päiviä
Hei! Kuten tuossa blogikirjoituksessa toimme ilmi, niin tilanne ei valitettavasti ole "meidän käsissämme" vaan huono saatavuus ja pitkät toimitusajat ovat monen tekijän summa. Eri korttimalleihin kun pitäisi vielä olla juuri tietynlaista chippiäkin :/Mun rahat seisoo kasvamassa korkoa Jimmsin, ei Asuksen tilillä.
PostiennakkoMun rahat seisoo kasvamassa korkoa Jimmsin, ei Asuksen tilillä.
Ihan vain uteliaisuudesta mietin, että onko aspalla mahdollisuutta muuttaa tilauksen maksutapaa ennakkomaksusta postiennakoksi jälkikäteen tilausta peruuttamatta? Toimisi näissä tapauksissaHei! Kuten tuossa blogikirjoituksessa toimme ilmi, niin tilanne ei valitettavasti ole "meidän käsissämme" vaan huono saatavuus ja pitkät toimitusajat ovat monen tekijän summa. Eri korttimalleihin kun pitäisi vielä olla juuri tietynlaista chippiäkin :/
Muuttuisimme mieluusti näytönohjaimiksi, jos voisimme. Valitettavasti tässä vaiheessa ratkaisuja on rajallisesti - tilauksen voi jättää voimaan jolloin näytönohjain varautuu sille silloin kun sitä mahdollisesti joskus tulee, näytönohjaimen voi vaihtaa toiseen tuotteeseen (jolloin jonopaikka nollaantuu) tai tilauksen voi perua, jolloin tietenkin palautamme rahat tilillesi ensi tilassa.
Ja tuossakin tapauksessa nimenomaan Asuksen pitää hoitaa nuo korvaavat toimitukset vanhoilla non-OC hinnoilla, koska yksikään jälleenmyyjä ei tule omalla kustannuksellaan noita vaihtamaan.Kyllä varmasti siinä tilanteessa, missä ASUS virallisesti sanoo, että ei valmista tuota TUF variaatiota kortista, vaihdetaan kaikille tilaajille tuo TUF OC/vastaavava kortti samalla hinnalla, mutta ennen asuksen omaa sanaa niin turha lähteä nyt mitään osoittelemaan varsinkaan jimmssin suuntaan, kun ASUShan tässä päättää, mitä kortteja tulee linjoilta ulos
Ehkä parempi ketju avautumiselle aiheesta on täällä: NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseurantaEn mä voi kuluttajana tietää valmistetaanko jotain kortteja, milloin niitä saadaan jne. Jos kaupassa myydään jotain ja heitetään arvioita milloin niitä tulee eikä ne ole ihan järjettömiä heittoja niin pakkohan mun on niihin perustaa odotukseni. Miksi Jimms kaupittelee olemattomia tuotteita? Luulis heillä olevan hieman paremmat kontaktit valmistajiin kuin tällaisella perustallaajaalla kuin minulla.
Kun 3kk päästä ostoksesta ei tuotetta näy yhtään missään ja toimitusaika-arvioksi näytetään keskisormea NVidia/Asus/Jimms akselilta niin kyllähän se pistää vituttamaan. Väittääkö joku mulle, että tämä on hyvä asiakaskokemus? Nyt vietiin rahat ja käteen jäi tyhjä arpa. Toki voin peruuttaa ja hypätä jonkun muun jonon perällä korotettuun hintaan, tosi kivaa. Jos olisin saanut tiedon julkaisussa että hei, emme muuten tätä korttia toimita/valmista niin olisin voinut sitten ostaa jotain muuta. Ei olisi mennyt 3kk hukkaan odotellessa vaporwarea.
Pahoittelen, että puran vitutusta tänne, mutta johonkin pitää päästä tästä avautumaan.
Ei valitettavasti ilman että jonopaikan menettää. :/Ihan vain uteliaisuudesta mietin, että onko aspalla mahdollisuutta muuttaa tilauksen maksutapaa ennakkomaksusta postiennakoksi jälkikäteen tilausta peruuttamatta? Toimisi näissä tapauksissa
Millä kristallipallolla ajattelit Jimm'sin pystyvän ennustamaan paljonko mitäkin tuotetta tullaan millä aikataululla valmistamaan? Jimm's myy mitä maahantuohalla on listoilla ja maahantuoja mitä valmistajat ilmoittaa.En mä voi kuluttajana tietää valmistetaanko jotain kortteja, milloin niitä saadaan jne. Jos kaupassa myydään jotain ja heitetään arvioita milloin niitä tulee eikä ne ole ihan järjettömiä heittoja niin pakkohan mun on niihin perustaa odotukseni. Miksi Jimms kaupittelee olemattomia tuotteita? Luulis heillä olevan hieman paremmat kontaktit valmistajiin kuin tällaisella perustallaajaalla kuin minulla.
Kun 3kk päästä ostoksesta ei tuotetta näy yhtään missään ja toimitusaika-arvioksi näytetään keskisormea NVidia/Asus/Jimms akselilta niin kyllähän se pistää vituttamaan. Väittääkö joku mulle, että tämä on hyvä asiakaskokemus? Nyt vietiin rahat ja käteen jäi tyhjä arpa. Toki voin peruuttaa ja hypätä jonkun muun jonon perällä korotettuun hintaan, tosi kivaa. Jos olisin saanut tiedon julkaisussa että hei, emme muuten tätä korttia toimita/valmista niin olisin voinut sitten ostaa jotain muuta. Ei olisi mennyt 3kk hukkaan odotellessa vaporwarea.
Pahoittelen, että puran vitutusta tänne, mutta johonkin pitää päästä tästä avautumaan.
Ne kylkiäispelit on Nvidian kampanja joten valita niistä Nvidialle.Jimms ei ehkä ole pahis, mutta heidän asiakaspalvelusa on kyllä täysin olematon. Korttia ei voi vaihtaa, arviot on hyödyttömiä ja kaupassa/emailla lupaillaan eri pelejä kylkiäisiksi joita ei kuitenkaan saa. Kiitos tyhjästä.
Pelit ovat aina NVIDIAn tai AMD:n tarjoamia kylkiäisiä, joihin emme valitettavasti voi millään tasolla vaikuttaa. Olemme parhaamme mukaan tiedottaneet asiakkaitamme (olemattomasta) saatavuudesta aina kun uutta tietoa on ollut saatavilla. Vaihtoehdot ovat valitettavasti aika vähissä tässä vaiheessa, mutta tilausta on voinut koko ajan muuttaa tai sen on voinut perua niin halutessaan. Monella asiakkaalla on varmasti tässä vaiheessa useampi tilaus vetämässä eri malleista ja eri jälleenmyyjiltä.Jimms ei ehkä ole pahis, mutta heidän asiakaspalvelusa on kyllä täysin olematon. Korttia ei voi vaihtaa, arviot on hyödyttömiä ja kaupassa/emailla lupaillaan eri pelejä kylkiäisiksi joita ei kuitenkaan saa. Kiitos tyhjästä.
Pelkän avautumisen sijasta voisit antaa rakentavaa palautetta? Itsellänikin on 3080 TUF non-OC tilaus sisällä ja jonosija on 2X, eli kyllähän tämä tilanne ottaa päähän. Mutta kuinka suuri osa tästä on Jimm'sin vika?Jimms ei ehkä ole pahis, mutta heidän asiakaspalvelusa on kyllä täysin olematon. Korttia ei voi vaihtaa, arviot on hyödyttömiä ja kaupassa/emailla lupaillaan eri pelejä kylkiäisiksi joita ei kuitenkaan saa. Kiitos tyhjästä.
Tämä on ollut luultavasti ainut tapa saada kortti tässä farssissa. Toinen vaihtoehto on ollut bongata ns. uusi listaus ja saada tilaus jonon kärkeen. Omien tilauksien laskentaan eivät riitä omat sormet.Monella asiakkaalla on varmasti tässä vaiheessa useampi tilaus vetämässä eri malleista ja eri jälleenmyyjiltä.
En nyt kyllä iha noinkaan sanoisJimms ei ehkä ole pahis, mutta heidän asiakaspalvelusa on kyllä täysin olematon. Korttia ei voi vaihtaa, arviot on hyödyttömiä ja kaupassa/emailla lupaillaan eri pelejä kylkiäisiksi joita ei kuitenkaan saa. Kiitos tyhjästä.
No tuo ei aivan pidä paikkaansa. Kortin vaihto varmaan ainoa tapa palvellaa ja myydä "väärän" kortin tilanneita. Jos korttia X ei ole tulossa on lopputulos 100% varma, että käyttäjä peruuttaa tilauksen jossain vaiheessa ja rahat palautuu. Tuossa vaiheessa on varmasti tilaus jo sisällä jostain muualta ja suussa paska maku. Esim itsellä on verkkokaupassa lokakuussa tehty tilaus OC-mallista. Jos se nyt tulee ennemmin kuin 17.9 tehty tilaus, niin luonnollisesti peruutan tuon 17.9 tilauksen, jonka olen ennakkoon maksanut.Korttia ei voi vaihtaa
- Ymmärrettävää, sillä Jimm's ei hyödy tästä mitään. Tämän toteuttaminen vaatisi aika kovan jumpan, ja lopputuloksena olisi goodwilliä ns. huonon kortin tilanneilta (kuten minä). Vastaavasti niiltä tällä kertaa paremman kortin tilanneilta (usein OC-mallit) tulisi saman verran rapaa niskaan.
Mutta kyse on kahdesta eri tuotteesta, jotka on valmistaja tarjonnut Jimmssin valikoimaan? Miten se on koskaan ollut Jimm'sin tehtävä tässä lähteä vaihtaa noita kortteja ottaa takkiin sen heidän toimittajien nykyisen OC mallin hinnan ja sen tilauksen non OC mallin senaikaisen hinnanerotuksen? Koska noinhan siinä kävisi, että Jimm'sin pitäisi tilata noita kortteja uudella hinnalla, mutta silti veloittaa asiakkailta "rehdisti" tilauksen hinta.No tuo ei aivan pidä paikkaansa. Kortin vaihto varmaan ainoa tapa palvellaa ja myydä "väärän" kortin tilanneita. Jos korttia X ei ole tulossa on lopputulos 100% varma, että käyttäjä peruuttaa tilauksen jossain vaiheessa ja rahat palautuu. Tuossa vaiheessa on varmasti tilaus jo sisällä jostain muualta ja suussa paska maku. Esim itsellä on verkkokaupassa lokakuussa tehty tilaus OC-mallista. Jos se nyt tulee ennemmin kuin 17.9 tehty tilaus, niin luonnollisesti peruutan tuon 17.9 tilauksen, jonka olen ennakkoon maksanut.
Niin ja siis tuo kortin päivittäminen databaseen on yksinkertaisimmilaaan "update jimms_order_table set product_name = 'strix_3080_OC' where product_name = 'strix_3080_NON_oc' and username = 'XXXXX'" Ei tarvitse kummoista jumppaa. Jonkun kilkuttimenkin tuolle varmaan tekee aika nopeasti. Sitä voi jopa yhdellä komennolla päivittää kaikki normiversiot OC:ksi, mikäli on tarvetta ja timestamppiin ei tarvitse koskea ollenkaan.
En tiedä onko tuossa mitään itkemisen aihetta. Jos kaverilla on pienempi jononumero, niin se on ollut siellä aikaisemmin.
Juurihan Jimms vastasi, että korttia voi vaihtaa. Ei muuta kuin mahdollinen hinnan erotus maksuun ja toisen kortin jonon perälle. Tuollaisella tietokantapäivityksellä se ei kuitenkaan tässä tilanteessa mene edellämainituista syistä, jos yhtään ymmärtää miten näissä raha liikkuu ja ottaa huomioon olemassaolevat jonot.No tuo ei aivan pidä paikkaansa. Kortin vaihto varmaan ainoa tapa palvellaa ja myydä "väärän" kortin tilanneita. Jos korttia X ei ole tulossa on lopputulos 100% varma, että käyttäjä peruuttaa tilauksen jossain vaiheessa ja rahat palautuu. Tuossa vaiheessa on varmasti tilaus jo sisällä jostain muualta ja suussa paska maku. Esim itsellä on verkkokaupassa lokakuussa tehty tilaus OC-mallista. Jos se nyt tulee ennemmin kuin 17.9 tehty tilaus, niin luonnollisesti peruutan tuon 17.9 tilauksen, jonka olen ennakkoon maksanut.
Niin ja siis tuo kortin päivittäminen databaseen on yksinkertaisimmilaaan "update jimms_order_table set product_name = 'strix_3080_OC' where product_name = 'strix_3080_NON_oc' and username = 'XXXXX'" Ei tarvitse kummoista jumppaa. Jonkun kilkuttimenkin tuolle varmaan tekee aika nopeasti. Sitä voi jopa yhdellä komennolla päivittää kaikki normiversiot OC:ksi, mikäli on tarvetta ja timestamppiin ei tarvitse koskea ollenkaan.
En tiedä onko tuossa mitään itkemisen aihetta. Jos kaverilla on pienempi jononumero, niin se on ollut siellä aikaisemmin.
Juuri näin. Jostain tätä porukkaa kuitenkin tuntuu siunaantuvan, jotka eivät tätä ymmärrä.Mutta kyse on kahdesta eri tuotteesta, jotka on valmistaja tarjonnut Jimmssin valikoimaan? Miten se on koskaan ollut Jimm'sin tehtävä tässä lähteä vaihtaa noita kortteja ottaa takkiin sen heidän toimittajien nykyisen OC mallin hinnan ja sen tilauksen non OC mallin senaikaisen hinnanerotuksen? Koska noinhan siinä kävisi, että Jimm'sin pitäisi tilata noita kortteja uudella hinnalla, mutta silti veloittaa asiakkailta "rehdisti" tilauksen hinta.
Totta tuo. En nyt sanonut, että pitää vaihtaa ilman mitään välirahaa. Tarjota voi vaikka sitä vaihtoa siihen nykyiseen OC-hintaan. Ainakin sitten saa päättää, että maksaako extraa ja vaihtaa vai pitääkö tilauksen sisässä vanhasta mallista jne. Paska tilannehan tämä on kaikille.Mutta kyse on kahdesta eri tuotteesta, jotka on valmistaja tarjonnut Jimmssin valikoimaan? Miten se on koskaan ollut Jimm'sin tehtävä tässä lähteä vaihtaa noita kortteja ottaa takkiin sen heidän toimittajien nykyisen OC mallin hinnan ja sen tilauksen non OC mallin senaikaisen hinnanerotuksen? Koska noinhan siinä kävisi, että Jimm'sin pitäisi tilata noita kortteja uudella hinnalla, mutta silti veloittaa asiakkailta "rehdisti" tilauksen hinta.
Juu näyttiksen kans oli sama. Keskiviikkona tilattu, eilen lähti liikkeelle.Jimssillä taitaa olla tällä hetkellä vaikeuksia toimittaa myös varastossa olevia tuotteita. Perjantaina päivällä tilattu tuote odottaa edelleen käsittelyä.
Andan tiedät itsekkin, että tuossa ei ole mitään järkeä tällä hetkellä. Turha siis trollata.Juurihan Jimms vastasi, että korttia voi vaihtaa. Ei muuta kuin mahdollinen hinnan erotus maksuun ja toisen kortin jonon perälle. Tuollaisella tietokantapäivityksellä se ei kuitenkaan tässä tilanteessa mene edellämainituista syistä, jos yhtään ymmärtää miten näissä raha liikkuu ja ottaa huomioon olemassaolevat jonot.
No eipä siinä teikäläisenkään ehdotuksessa. Joten jos tässä joku trollaamisen aloitti, niin voi katsoa peiliin?Andan tiedät itsekkin, että tuossa ei ole mitään järkeä tällä hetkellä. Turha siis trollata.
Et nyt varmaan tajunnut mitä tarkoitin. Voin siis vielä selittää sen niin ehkä ymmärrät. Eli vaihtaa kortin A korttiin B ja maksaa sen erotuksen joka on vaikka 100€. Siis nykyisen kortin listahinnan ei sitä joka se oli 3kk sitten. Mutta joo. Ehkä tässä nyt ei voi muuta kuin toivoa parasta. Ehkä tuo 3080 TI on muutenkin järkevämpi ostosNo eipä siinä teikäläisenkään ehdotuksessa. Joten jos tässä joku trollaamisen aloitti, niin voi katsoa peiliin?
Ja sanoin juuri tuon saman asian "trollaus" viestissäni sen tietokantajupinasi sijaan, missä et puhunut mitään erotuksen korvaamisesta. Kumpi tässä nyt ei ymmärtänyt? Toisen kortin jonon eteen ei tietenkään pääse, jos sitä yritit hakea asiaa mainitsematta, koska siinä sitten taas tulee parkua toisesta suunnasta.Et nyt varmaan tajunnut mitä tarkoitin. Voin siis vielä selittää sen niin ehkä ymmärrät. Eli vaihtaa kortin A korttiin B ja maksaa sen erotuksen joka on vaikka 100€. Siis nykyisen kortin listahinnan ei sitä joka se oli 3kk sitten. Mutta joo. Ehkä tässä nyt ei voi muuta kuin toivoa parasta. Ehkä tuo 3080 TI on muutenkin järkevämpi ostos
Se oli siinä aikasemmassa viestissä. Missä puitiin samaa asiaa. Ymmärrettävää, että meni sen takia ohi. Ehkä vähän epäselvästi myös ilmaistu. Ei nyt kannata repiä pelihousuja. Näitä sattuu. Lähinnä hain sitä jonon vaihtoa, jos tuotetta x ei tule. Ilman, että lentää jonon perälle. Nämä on näitä uniikkeja tilanteita. Muutenhan noita voitaisiin vaikka puhtaasti arpoa. Asuksen vikahan tämä pääosin on kun listaa ohjaimia joita ei sitten toimiteta.Ja sanoin juuri tuon saman asian "trollaus" viestissäni sen tietokantajupinasi sijaan, missä et puhunut mitään erotuksen korvaamisesta. Kumpi tässä nyt ei ymmärtänyt? Toisen kortin jonon eteen ei tietenkään pääse, jos sitä yritit hakea asiaa mainitsematta, koska siinä sitten taas tulee parkua toisesta suunnasta.
Itsellä Strix 3080 non OC tilauksessa. En tiedä onko noita edes suomeen tullut vielä yhtään kappaletta. Lähinnä tässä tilanteessa harmittaa, että korttia ei voi vaihtaa esimerkiksi OC malliin (välirahat luonnollisesti maksamalla).
Jeps, tilanne selvä ja pelihousutkin ovat vielä ihan ehjät Ymmärrettävästi Jimms ei tuota tarjoa, koska ei siinä oikeastaan voita mitään. Asiakkaista osa kärsisi ja osa voittaisi. En tiedä sitten mikä näissä olisi jatkossa hyvä ratkaisu. Tilausten määrän rajoittaminenkaan ei oikein toimi, kun ihmiset kuitenkin mieluummin haluavat edes jonoon kuin käyvät aina erien saapuessa uutta F5 skabaa ja tuokin pitäisi sitten saada kaikille jälleenmyyjille pakolliseksi, jotta toimisi edes jotenkin. Haluttuja tuotteita tuskin ikinä tulee olemaan tarpeeksi kaikille myynnin alkaessa.Se oli siinä aikasemmassa viestissä. Missä puitiin samaa asiaa. Ymmärrettävää, että meni sen takia ohi. Ehkä vähän epäselvästi myös ilmaistu. Ei nyt kannata repiä pelihousuja. Näitä sattuu. Lähinnä hain sitä jonon vaihtoa, jos tuotetta x ei tule. Ilman, että lentää jonon perälle. Nämä on näitä uniikkeja tilanteita. Muutenhan noita voitaisiin vaikka puhtaasti arpoa. Asuksen vikahan tämä pääosin on kun listaa ohjaimia joita ei sitten toimiteta.
Tapiirilla oli aika hyvä pointti. Tuo jono on ihan hyvä ja toimiva. Lähinnä mikä on aiheuttanut tuskaa on tuo, että sieltä tuli valmistajien toimesta listauksiin kortteja joita ei ollut aikomustakaan laittaa tuotantoon (Tai laitetaan tuotantoon 6kk jälkijunassa). Tämähän ei ole mitenkään Jimmsin vika, mutta tuo Tapiirin ehdottama, että listataan tulevaisuudessa kortteja sitä mukaan kun niistä on oikeasti eriä tulossa voisi olla hyvä ratkaisu. Toki tuossakin on sitten omat ongelmansa kuten myyjällä riski tilata määrä X tuotetaa jota ei ole etukäteen myyty. Tosin tälläisessä tilanteessa tuo riski on aika pieni.Jeps, tilanne selvä ja pelihousutkin ovat vielä ihan ehjät Ymmärrettävästi Jimms ei tuota tarjoa, koska ei siinä oikeastaan voita mitään. Asiakkaista osa kärsisi ja osa voittaisi. En tiedä sitten mikä näissä olisi jatkossa hyvä ratkaisu. Tilausten määrän rajoittaminenkaan ei oikein toimi, kun ihmiset kuitenkin mieluummin haluavat edes jonoon kuin käyvät aina erien saapuessa uutta F5 skabaa ja tuokin pitäisi sitten saada kaikille jälleenmyyjille pakolliseksi, jotta toimisi edes jotenkin. Haluttuja tuotteita tuskin ikinä tulee olemaan tarpeeksi kaikille myynnin alkaessa.
Harmittaahan tuo kun alkuperäinen arvaus ei osunut oikeaan. Itsekin olin ekan sähköpostin mukaan 1-2kk jengissä, nyt kuukausi myöhemmin edelleen 1-2kk mutta siitä ei voi Jimssiä syyttää. Paras arvaus on paras arvaus vaikka arvaus olisi paska.Muuttuisimme mieluusti näytönohjaimiksi, jos voisimme. Valitettavasti tässä vaiheessa ratkaisuja on rajallisesti - tilauksen voi jättää voimaan jolloin näytönohjain varautuu sille silloin kun sitä mahdollisesti joskus tulee, näytönohjaimen voi vaihtaa toiseen tuotteeseen (jolloin jonopaikka nollaantuu) tai tilauksen voi perua, jolloin tietenkin palautamme rahat tilillesi ensi tilassa.
Tähän liittyen, allokoitiinko noi tän viikon 415 kpl autom. jo tilauksille? Eli jos omalla tilauksella ei nyt näy niin ei ole tulossa?Näemmä arpaonni ei suosinut, ja oma tilaus jäi taas Ryzen-erän jäljiltä ”odottamaan tuotetta”.
Voiko teiltä udella, että onko 5600X-malleja enää tämän vuoden puolella saapumassa?
Vai onko teillä suunnitelmissa tiedottaa näiden saatavuudesta, kuten RTX-korttien kanssa?
Vähän harmittaa kun näyttis liikkuu postissa, muut osat odottaa kiltisti noutoa, mutta prossua ei näy :/
Ilmeisesti. Laitoin tilausta sisään tossa lauantaina, eikä näemmä itselleni ainakaan riittänyt.Tähän liittyen, allokoitiinko noi tän viikon 415 kpl autom. jo tilauksille? Eli jos omalla tilauksella ei nyt näy niin ei ole tulossa?
Juu, itselläkin oli sormet vielä aamupäivällä ristissä kun mietin että varmastihan 400kpl yhtä mallia riittää, kun Jimms ei tietenkään näiden ainoa jälleenmyyjä Suomessa ole.Toki, siltähän se näyttää. Varmistusta hain. Toi 400+ kpl kuulostaa omaan korvaan kohtuulliselta määrältä. Aika hyvin jos noin monta nörttiä on jonossa
Tulee mailia kun lähtee, sekä tekstari kun noudettavissa, kunhan on tilauksen yhteydessä puh nro. Omaposti on kanssa hyvä palvelu nettitilausten seurantaan .Tämä nyt enemmän postiin liittyvää, mutta eiköhän osata kertoa miten homma menee.
Kun Jimmsistä tilaa tuotteen postiennakolla, tuleeko Jimmsiltä ilmoitus milloin tuote lähtee heiltä?
Tuleeko postilta ainoastaan kirjeen muodossa ilmoitus että paketti on noudettavissa, vai voiko sen tiedon saada tekstiviestinä?
+1 Omaposti appikselle. Sieltä saa myös lokerokoodin tai QR koodin tiskille paketin hakemista varten. Jimmsin kannalta offtopiccina sillä saa myös valita ulkomaisille toimituksille toimituspaikan plus tietty muita postin palveluja pystyy käyttämäänTulee mailia kun lähtee, sekä tekstari kun noudettavissa, kunhan on tilauksen yhteydessä puh nro. Omaposti on kanssa hyvä palvelu nettitilausten seurantaan .
Toimitusaika-arvio: 1-6 työpäivääJimssillä taitaa olla tällä hetkellä vaikeuksia toimittaa myös varastossa olevia tuotteita. Perjantaina päivällä tilattu tuote odottaa edelleen käsittelyä.
miltä sinusta itsestä tuntuisi vaikka oc ostajana kun yhtäkkiä jonossa kiilaisi parisataa non-oc ostajaa edelleEt nyt varmaan tajunnut mitä tarkoitin. Voin siis vielä selittää sen niin ehkä ymmärrät. Eli vaihtaa kortin A korttiin B ja maksaa sen erotuksen joka on vaikka 100€. Siis nykyisen kortin listahinnan ei sitä joka se oli 3kk sitten. Mutta joo. Ehkä tässä nyt ei voi muuta kuin toivoa parasta. Ehkä tuo 3080 TI on muutenkin järkevämpi ostos
Olisihan se aika persuksesta jos minun kortti, tässä tapauksessa Eagle OC 3080, jota olen odotellut julkaisusta asti annettaisiinkin tullessaan jollekin muulle joka vaihtoi korttinsa vaikkapa pari viikkoa sitten. Tai ylipäätänsä toisen kortin jonosta vain kiilaisi kauan odottaneen eteen. Näetkö ongelman? Mitään "tilalle annettavaa" ei varastossa kuljeskele vapaanakaan niin kuinkas tuo vaihto tällaisessa tilanteessa menisi? Tiskin alle saldolta piiloon kortteja tilauksiaan peruville, sehän jos mikä ei olisi enää reilua ketään kohtaan, vai mitä?Jimms ei ehkä ole pahis, mutta heidän asiakaspalvelusa on kyllä täysin olematon. Korttia ei voi vaihtaa, arviot on hyödyttömiä ja kaupassa/emailla lupaillaan eri pelejä kylkiäisiksi joita ei kuitenkaan saa. Kiitos tyhjästä.
Yön Timppa taitaa olla henkilökuntaaToimitusaika-arvio: 1-6 työpäivää
eli 11.12.2020 jälkeen voit tulla huutelemaan
Työ-/arkipäivistä kun on kyse niin sehän on vasta 14.12. eli ensi viikon maanantaina, ja silloinkin se on arvio.Toimitusaika-arvio: 1-6 työpäivää
eli 11.12.2020 jälkeen voit tulla huutelemaan