Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
02.08.2017
Viestejä
98
Itsellä ei ollut mitään ainakaan "ylimääräistä" ruuvvisettiä siinä mukana, joten en osaa siihen vastata, mutta normaalit ruuvvit kyllä ja se riserihan on jo kiinnitettynä koteloon.
Nimimerkillä juuri kolmas päivä tuohon koteloon kokosin kokoonpanon.
Kiitos
Itselle ainakin välittyi sellainen kuva, että nuo riserin ruuvit kannattaisi korvata esim, nippusiteillä, tai sitten tehdä niinkuin NZXT blogissa tarjotaan väliaikaisena korjauksena: eli irroittaa alin ruuvi riseristä.

Laitoin kanssa tuossa setin tilaukseen, ja jompaakumpaa tapaa nyt sitten kasatessa ajattelin soveltaa ( sillä oletuksella, että nzxt:n korvaavaa ruuvikittiä ei ole mukana)

Itsenäisyyspäivää !
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
451

Saako tuota näyttöä tilattavaksi? Jostakin syystä todella huonoa saatavuus Suomessa tuossa.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 849
Viive on pitkä. Terv. yli viikon odottanut.
No tämä selittääkin, ettei ole pian 7 päivään vastattu. Chatissakin kävin kääntymässä 4-5 päivän jälkeen, mutta ei kiinnostanut jäädä jonoon odottelemaan sijalla 38 ja näemmä eilen vastaus kysymykseeni ilmestynyt tuotteen sivulle.
 
Liittynyt
23.11.2020
Viestejä
19
Onko väärin olettaa, että tuo tiistain ryzen 5600x -erä menee suoraan jo ennestään tilanneiden käsiin? :confused2:
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Onko väärin olettaa, että tuo tiistain ryzen 5600x -erä menee suoraan jo ennestään tilanneiden käsiin? :confused2:
Vähintään kaksi seuraavaa erää Jimmsiltä on myyty jo loppuun. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin viime viikolla tilanneet voivat saada kolmannesta erästä, joka tulee sitten joskus. Eli jos nyt tilaat, eiköhän se tammikuulle asti mene.
 
Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
102
Eiköhän se palautus kuitenkin onnistu, jos kerran olet määräajassa siitä ensimmäisen kerran ilmoittanut :).
Toki, mutta ärsyttää kun kusee hommat muuallakin tämän odottelun takia. Korvaava tilaus jo sisällä muualla. Nopeammalla vastauksella voisin saada sitä tarvittaessa muokattua. Alkaa käydä hermon päälle aika rajusti.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 113
No tämä selittääkin, ettei ole pian 7 päivään vastattu. Chatissakin kävin kääntymässä 4-5 päivän jälkeen, mutta ei kiinnostanut jäädä jonoon odottelemaan sijalla 38 ja näemmä eilen vastaus kysymykseeni ilmestynyt tuotteen sivulle.
On kyllä surkean hidasta asiakaspalvelua (sähköposti) nykyään, tai ainakin tällä hetkellä. Hinnat on joidenkin tuotteiden osalta kohdallaan, toisten tuotteiden osalta taas ei. Ilmaiset postituskulut toki plussaa.
 

kryptonian

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
564
Kiitos
Itselle ainakin välittyi sellainen kuva, että nuo riserin ruuvit kannattaisi korvata esim, nippusiteillä, tai sitten tehdä niinkuin NZXT blogissa tarjotaan väliaikaisena korjauksena: eli irroittaa alin ruuvi riseristä.

Laitoin kanssa tuossa setin tilaukseen, ja jompaakumpaa tapaa nyt sitten kasatessa ajattelin soveltaa ( sillä oletuksella, että nzxt:n korvaavaa ruuvikittiä ei ole mukana)

Itsenäisyyspäivää !
Huomioitavaa on myös se, että riseri on tosiaan PCIE 3.0, eikä 4.0.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 849
On kyllä surkean hidasta asiakaspalvelua (sähköposti) nykyään, tai ainakin tällä hetkellä. Hinnat on joidenkin tuotteiden osalta kohdallaan, toisten tuotteiden osalta taas ei. Ilmaiset postituskulut toki plussaa.
Lieneekö valikoiman laajuus ainoita asioita, jossa Jimms tällä hetkellä loistaa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
@Jimm's minkälainen viive sähköposteihin vastaamisessa on? Terv. lähes viikon odottanut.
Viive on pitkä. Terv. yli viikon odottanut.
Edelleen maanantain sähköpostit lukematta. Aivan käsittämätöntä!
Automaattiviestin lupaama vastaus 48h sisään vaatii vielä nollan tai yksikön muutoksen perään :D
Käsittämättömän hidasta kyllä ollut. Sivuston chattiin ei vastattu, lähetetty 28.11. Sähköpostia perään 1.12 ei vastausta.
RMA laitettu 3.12 ja siihen vastattiin 4.12, mutta nyt ootellaan lisäohjeistuksia varmaan niin kauan, että tuotteen palautusaika umpeutuu :D
Kiitos kaikille palautteista! Valtava määrä tilaus- ja tuotekyselyitä on pahoin ruuhkauttanut sekä chatin että sähköpostimme. Kaikkiin yhteydenottoihin vastataan kyllä, sekä chatissa että sähköpostissa. Päivitimme jo aikaisemmin tänään tuohon ekaan postaukseen tiedon chattikatkoksesta joka alkaa keskiyöllä ja kestää tostai-aamuun klo 7. Chatin ollessa pois käytöstä asiakaspalvelijat purkavat kertynyttä sähköpostisumaa. Puhelin on tänä aikana normaalisti käytössä kiireellisiä yhteydenottoja varten.

Olemme tilanteesta pahoillamme ja kiitämme asiakkaita jo etukäteen ymmärryksestä!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Hei, itseäni kiinnostaisi hankkia edelleen tuo nzxt h1, mutta kiinnostaa, että tuleeko siinä korvaava ruuvisetti mukana tuohon ongelmalliseen PCI-riser ruuvisetin tilalle?
Moikka! Viimeksi kun asiaa tiedustelin niin varaosien saatavuus oli vielä selvityksessä, kysyn perään ja palaan asiaan!
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Onko tänään ollut joku tuotejulkkari, josta minulla ei ole tietoa, kun jimssin chatissa 45 minun edellä?
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
364
Noniin! Bloggasimme RTX 30 -tilannekatsauksen tiimoilta: Jimms blog - Jimms.fi
Saapuneiden erien suhteen palasimme tänään asiakaspalautteiden johdosta aikaisempaan käytäntöön.


Päivitämme linkin aivan kohtapuolin tuohon ekaan postaukseen myös.
Kiitos @Jimm's . Tämä on oikea suunta. Kukaan täyspäinen ei teitä voi syyttää siitä että kortteja ei vaan yksinkertaisesti ole olemassa, mutta asiakasläheisyys ja läpinäkyvyys on se mikä teidät erottaa kasvottomista jättikorporaatioista, siitä kannattaa pitää kiinni.
Jatkamme odottelua :)
 
Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
102
Noniin! Bloggasimme RTX 30 -tilannekatsauksen tiimoilta: Jimms blog - Jimms.fi
Saapuneiden erien suhteen palasimme tänään asiakaspalautteiden johdosta aikaisempaan käytäntöön.


Päivitämme linkin aivan kohtapuolin tuohon ekaan postaukseen myös.
Toivoisin myös, että samanlaista sähköposti tiedotetta tulisi 6800 korteista sitten kun tietoa on vain kerrottavaksi =)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
59
Kiitos RTX30xx infosta. Minua kiinnostaisi vielä tietää, että jos tilaamani TUF non-oc 3080 malli ei kotiudu koskaan niin miten asian suhteen toimitaan? Tilauksen olen tehnyt julkaisupäivänä sillä hinnalla kuin se silloin oli tilattavissa. Tilauksessa on myös tällä hetkellä rahanarvoinen etu joka on vaikuttanut ostopäätökseen, mutta siinä on viimeinen lunastuspäivä 11.1 eli tuskinpa kaikki ainakaan ehtii tuohon mennessä korttia saamaan. Miten sen suhteen toimitaan?
 
Liittynyt
19.09.2020
Viestejä
26
Onko tietoa milloin pixelitakuu palaa valikoimiin? Tarkoituksena olisi ostaa isompi ja vähän kalliimpi näyttö. Eikä siis kiinnosta lähteä pikseliarpajaisiin.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
824
Pakkaamossa ruuhkaa kun paketti ei liiku? Odottaa käsittelyä kolmatta päivää.. Vai tehdäänkö siellä pelkästään konttori töitä viikonloppuisin? :think:
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
540
Kiitos RTX30xx infosta. Minua kiinnostaisi vielä tietää, että jos tilaamani TUF non-oc 3080 malli ei kotiudu koskaan niin miten asian suhteen toimitaan? Tilauksen olen tehnyt julkaisupäivänä sillä hinnalla kuin se silloin oli tilattavissa. Tilauksessa on myös tällä hetkellä rahanarvoinen etu joka on vaikuttanut ostopäätökseen, mutta siinä on viimeinen lunastuspäivä 11.1 eli tuskinpa kaikki ainakaan ehtii tuohon mennessä korttia saamaan. Miten sen suhteen toimitaan?
Kyseinen kampanja on Nvidian hyppysissä, siinä ei varmaan Jimm's voi tehdä muuta kuin viedä palautetta eteenpäin. Toivotaan että komponenttipula helpottaa ja saadaan rautaa liikkeelle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 736
Kyseinen kampanja on Nvidian hyppysissä, siinä ei varmaan Jimm's voi tehdä muuta kuin viedä palautetta eteenpäin. Toivotaan että komponenttipula helpottaa ja saadaan rautaa liikkeelle.
Niinpä. Itselle ei merkitsisi joku pelikoodi pätkääkään kunhan sen kortin saisi joskus.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Saako tuota näyttöä tilattavaksi? Jostakin syystä todella huonoa saatavuus Suomessa tuossa.
Pyritään ottamaan valikoimiin heti kun jostain saadaan :)
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Tuleekos Jimmsiin välipäiväaleja? Xtrfy M42 RGB -hiiri olisi kiva saada alennukseen, jos tulee.
 
Liittynyt
15.12.2017
Viestejä
75
Onko tuo tämän päivän 6900 XT julkkari tuttuun kellonaikaan 16:00 ja tulevatko tuotteet listoille näkyviin fiilisteltäväksi jo ennen tuota? =)
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
77
Eikö noista käsittelyajoista olisi hyvä laittaa joku banneri nettisivuille, niin ei tarvitsisi jokaisen ihmetellä ja kysellä erikseen? Tyyliin tilausten käsittelyaika tällä hetkellä x-x arkipäivää. Ja myös noista aspan ruuhkistakin voisi tiedottaa selkeästi nettisivuilla eikä vain Facebookissa ja täällä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Liittynyt
04.02.2019
Viestejä
70

Olisi hyvään hintaan käytettyä rautaa tarjolla, vuoden takuukin. Mietityttää vaan tuo merkintä jäähyn vaihdosta. Googlettamalla aika nopsaan löytyi, että tuossa mallissa jotain ongelmia ollut, että liekkö suosiolla jäähy vaihdettu vai onko nämä jotain mainauskortteja, jotka on palautettu - onko edes mahdollista, että Jimms ottanut vastaan sellaisia palautuksia?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Olisi hyvään hintaan käytettyä rautaa tarjolla, vuoden takuukin. Mietityttää vaan tuo merkintä jäähyn vaihdosta. Googlettamalla aika nopsaan löytyi, että tuossa mallissa jotain ongelmia ollut, että liekkö suosiolla jäähy vaihdettu vai onko nämä jotain mainauskortteja, jotka on palautettu - onko edes mahdollista, että Jimms ottanut vastaan sellaisia palautuksia?
Moikka! Tuotekortin mukaisesti tää on käytetty kortti - komponentti on tehdaskorjattu joten siinä on uusi jäähy ja vuoden takuu.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Mikä virka tuolla teidän RTX 30 aika-arvio taulukolla on? 3 viikkoa sitten annoitte minulle arvioksi 1-2kk. Olettaisin siis nyt olevan jossain 1vko - 1kk 1vko tienoilla, no mitä vielä, uusi arvio on 2-3kk ilmeisesti tästä hetkestä. Alkuperäinen arvio oli siis KAKSI KUUKAUTTA pielessä. Nyt teidän arvio on, että julkaisupäivänä tilattu kortti tulee 6kk päästä tilauksesta. Tarjoatteko te maksutta vaihtoa johonkin vastaavaan malliin meille epäonnisille, jotka sattuivat kaupastanne tilaamaan näitä kortteja joita ei edes yritetä valmistaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 288
Mikä virka tuolla teidän RTX 30 aika-arvio taulukolla on? 3 viikkoa sitten annoitte minulle arvioksi 1-2kk. Olettaisin siis nyt olevan jossain 1vko - 1kk 1vko tienoilla, no mitä vielä, uusi arvio on 2-3kk ilmeisesti tästä hetkestä. Alkuperäinen arvio oli siis KAKSI KUUKAUTTA pielessä. Nyt teidän arvio on, että julkaisupäivänä tilattu kortti tulee 6kk päästä tilauksesta. Tarjoatteko te maksutta vaihtoa johonkin vastaavaan malliin meille epäonnisille, jotka sattuivat kaupastanne tilaamaan näitä kortteja joita ei edes yritetä valmistaa?
Sivukaupalla tätä samaa jahkaamista. Ei Jimm's pysty näytönohjaimia taikomaan tyhjästä ilmasta ja kuten juuri blogissa kertoivat niin kunnon arvioita ei ole antaa koska noita kortteja tulee täysin satunnaisesti valmistajilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Mikä virka tuolla teidän RTX 30 aika-arvio taulukolla on? 3 viikkoa sitten annoitte minulle arvioksi 1-2kk. Olettaisin siis nyt olevan jossain 1vko - 1kk 1vko tienoilla, no mitä vielä, uusi arvio on 2-3kk ilmeisesti tästä hetkestä. Alkuperäinen arvio oli siis KAKSI KUUKAUTTA pielessä. Nyt teidän arvio on, että julkaisupäivänä tilattu kortti tulee 6kk päästä tilauksesta. Tarjoatteko te maksutta vaihtoa johonkin vastaavaan malliin meille epäonnisille, jotka sattuivat kaupastanne tilaamaan näitä kortteja joita ei edes yritetä valmistaa?
Tiedätkö mitä sana arvio tarkoittaa?
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 708
Sivukaupalla tätä samaa jahkaamista. Ei Jimm's pysty näytönohjaimia taikomaan tyhjästä ilmasta ja kuten juuri blogissa kertoivat niin kunnon arvioita ei ole antaa koska noita kortteja tulee täysin satunnaisesti valmistajilta.
Näinpä, alkaa jo kyllästyttää. Ei myyjällä ole myöskään mitään velvollisuutta antaa tilalle jotain muuta tuotetta. Ostaja voi aina peruuttaa tilauksensa, jos ei kiinnosta odottaa tuotetta, jota ei ole varastossa. Lähinnä tuota valitusta tulee todennäköisesti siitä, kun on tilattu alun nvidia alennuksilla eikä haluta itse vaihtaa kaliimpiin nykyhintoihin paremman saatavuuden perässä, niin jonkun muun pitäisi se kustantaa...
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Kaksi fyysiesti täysin identtistä korttia, toiseen on asennettu tehdasylikellotettu bios. 20 euroa hintaeroa.

Asus GeForce RTX 3080 TUF
Syyskuu: 55kpl
Lokakuu: 0kpl
Marraskuu: 14kpl
Aika arvio miloin ensimmäinen päivä on toimiettu: 2-3 KUUKAUTTA tästä päivästä lähtien

Asus GeForce RTX 3080 TUF OC
Syyskuu: 40kpl
Lokakuu: 142kpl
Marraskuu: 160kpl
Aika arvio miloin ensimmäinen päivä on toimiettu: 1-2 viikkoa tästä päivästä lähtien

Eli käytännössä tuota non-OC mallia ei edes jakseta tehdä. Julkaisun jälkeen 14kpl toimitettu. Kohta varmaan peruvat koko kortin ja heittävät tilauksemme kuuseen. Kyllä oli hieno asiakaskokemus.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 708
Kaksi fyysiesti täysin identtistä korttia, toiseen on asennettu tehdasylikellotettu bios. 20 euroa hintaeroa.

Asus GeForce RTX 3080 TUF
Syyskuu: 55kpl
Lokakuu: 0kpl
Marraskuu: 14kpl
Aika arvio miloin ensimmäinen päivä on toimiettu: 2-3 KUUKAUTTA tästä päivästä lähtien

Asus GeForce RTX 3080 TUF OC
Syyskuu: 40kpl
Lokakuu: 142kpl
Marraskuu: 160kpl
Aika arvio miloin ensimmäinen päivä on toimiettu: 1-2 viikkoa tästä päivästä lähtien

Eli käytännössä tuota non-OC mallia ei edes jakseta tehdä. Julkaisun jälkeen 14kpl toimitettu. Kohta varmaan peruvat koko kortin ja heittävät tilauksemme kuuseen. Kyllä oli hieno asiakaskokemus.
Kannattaa valittaa Asukselle eikä Jimmsille.
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Näinpä, alkaa jo kyllästyttää. Ei myyjällä ole myöskään mitään velvollisuutta antaa tilalle jotain muuta tuotetta. Ostaja voi aina peruuttaa tilauksensa, jos ei kiinnosta odottaa tuotetta, jota ei ole varastossa. Lähinnä tuota valitusta tulee todennäköisesti siitä, kun on tilattu alun nvidia alennuksilla eikä haluta itse vaihtaa kaliimpiin nykyhintoihin paremman saatavuuden perässä, niin jonkun muun pitäisi se kustantaa...
Niinpä, aika pahasti tämä alkaa kyllästyttämään, että lupaillaan jotain päiviä, ei niissä pysytä ja käytännössä kaupitellaan tuotteita joita ei ole edes aikomus toimittaa taikka valmistaa markkinointikikkana. Kusetettu fiilis. Valittetavasti Jimms nyt kauppiaana pääsi osalliseksi tähän kusetukseen.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 171
Viestejä
4 301 441
Jäsenet
71 796
Uusin jäsen
Anomalia

Hinta.fi

Ylös Bottom