- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 343
Ooh... "Lähetys on täällä – haethan sen pian!"Täällä myös jumahtanut eiliseen "Lähetys on lajiteltu" statukseen...
Ooh... "Lähetys on täällä – haethan sen pian!"Täällä myös jumahtanut eiliseen "Lähetys on lajiteltu" statukseen...
KiitosItsellä ei ollut mitään ainakaan "ylimääräistä" ruuvvisettiä siinä mukana, joten en osaa siihen vastata, mutta normaalit ruuvvit kyllä ja se riserihan on jo kiinnitettynä koteloon.
Nimimerkillä juuri kolmas päivä tuohon koteloon kokosin kokoonpanon.
No tämä selittääkin, ettei ole pian 7 päivään vastattu. Chatissakin kävin kääntymässä 4-5 päivän jälkeen, mutta ei kiinnostanut jäädä jonoon odottelemaan sijalla 38 ja näemmä eilen vastaus kysymykseeni ilmestynyt tuotteen sivulle.Viive on pitkä. Terv. yli viikon odottanut.
Vähintään kaksi seuraavaa erää Jimmsiltä on myyty jo loppuun. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin viime viikolla tilanneet voivat saada kolmannesta erästä, joka tulee sitten joskus. Eli jos nyt tilaat, eiköhän se tammikuulle asti mene.Onko väärin olettaa, että tuo tiistain ryzen 5600x -erä menee suoraan jo ennestään tilanneiden käsiin?
Toki, mutta ärsyttää kun kusee hommat muuallakin tämän odottelun takia. Korvaava tilaus jo sisällä muualla. Nopeammalla vastauksella voisin saada sitä tarvittaessa muokattua. Alkaa käydä hermon päälle aika rajusti.Eiköhän se palautus kuitenkin onnistu, jos kerran olet määräajassa siitä ensimmäisen kerran ilmoittanut .
On kyllä surkean hidasta asiakaspalvelua (sähköposti) nykyään, tai ainakin tällä hetkellä. Hinnat on joidenkin tuotteiden osalta kohdallaan, toisten tuotteiden osalta taas ei. Ilmaiset postituskulut toki plussaa.No tämä selittääkin, ettei ole pian 7 päivään vastattu. Chatissakin kävin kääntymässä 4-5 päivän jälkeen, mutta ei kiinnostanut jäädä jonoon odottelemaan sijalla 38 ja näemmä eilen vastaus kysymykseeni ilmestynyt tuotteen sivulle.
Huomioitavaa on myös se, että riseri on tosiaan PCIE 3.0, eikä 4.0.Kiitos
Itselle ainakin välittyi sellainen kuva, että nuo riserin ruuvit kannattaisi korvata esim, nippusiteillä, tai sitten tehdä niinkuin NZXT blogissa tarjotaan väliaikaisena korjauksena: eli irroittaa alin ruuvi riseristä.
Laitoin kanssa tuossa setin tilaukseen, ja jompaakumpaa tapaa nyt sitten kasatessa ajattelin soveltaa ( sillä oletuksella, että nzxt:n korvaavaa ruuvikittiä ei ole mukana)
Itsenäisyyspäivää !
Lieneekö valikoiman laajuus ainoita asioita, jossa Jimms tällä hetkellä loistaa.On kyllä surkean hidasta asiakaspalvelua (sähköposti) nykyään, tai ainakin tällä hetkellä. Hinnat on joidenkin tuotteiden osalta kohdallaan, toisten tuotteiden osalta taas ei. Ilmaiset postituskulut toki plussaa.
@Jimm's minkälainen viive sähköposteihin vastaamisessa on? Terv. lähes viikon odottanut.
Viive on pitkä. Terv. yli viikon odottanut.
Edelleen maanantain sähköpostit lukematta. Aivan käsittämätöntä!
Automaattiviestin lupaama vastaus 48h sisään vaatii vielä nollan tai yksikön muutoksen perään
Kiitos kaikille palautteista! Valtava määrä tilaus- ja tuotekyselyitä on pahoin ruuhkauttanut sekä chatin että sähköpostimme. Kaikkiin yhteydenottoihin vastataan kyllä, sekä chatissa että sähköpostissa. Päivitimme jo aikaisemmin tänään tuohon ekaan postaukseen tiedon chattikatkoksesta joka alkaa keskiyöllä ja kestää tostai-aamuun klo 7. Chatin ollessa pois käytöstä asiakaspalvelijat purkavat kertynyttä sähköpostisumaa. Puhelin on tänä aikana normaalisti käytössä kiireellisiä yhteydenottoja varten.Käsittämättömän hidasta kyllä ollut. Sivuston chattiin ei vastattu, lähetetty 28.11. Sähköpostia perään 1.12 ei vastausta.
RMA laitettu 3.12 ja siihen vastattiin 4.12, mutta nyt ootellaan lisäohjeistuksia varmaan niin kauan, että tuotteen palautusaika umpeutuu
Moikka! Viimeksi kun asiaa tiedustelin niin varaosien saatavuus oli vielä selvityksessä, kysyn perään ja palaan asiaan!Hei, itseäni kiinnostaisi hankkia edelleen tuo nzxt h1, mutta kiinnostaa, että tuleeko siinä korvaava ruuvisetti mukana tuohon ongelmalliseen PCI-riser ruuvisetin tilalle?
O-ou :oPientä kritiikkiä kovalevyn pakkaamisesta, ei ole ennen ollut näin vähän pehmustetta että kovalevy heilui paketin sisällä ympäriinsä. Yleensä kyllä hyvin pakattu Jimms paketit.
45 rtx 3000/ryzen 5000 sarjan jonnea siellä kinuamassa tietoaOnko tänään ollut joku tuotejulkkari, josta minulla ei ole tietoa, kun jimssin chatissa 45 minun edellä?
Kiitos @Jimm's . Tämä on oikea suunta. Kukaan täyspäinen ei teitä voi syyttää siitä että kortteja ei vaan yksinkertaisesti ole olemassa, mutta asiakasläheisyys ja läpinäkyvyys on se mikä teidät erottaa kasvottomista jättikorporaatioista, siitä kannattaa pitää kiinni.Noniin! Bloggasimme RTX 30 -tilannekatsauksen tiimoilta: Jimms blog - Jimms.fi
Saapuneiden erien suhteen palasimme tänään asiakaspalautteiden johdosta aikaisempaan käytäntöön.
Päivitämme linkin aivan kohtapuolin tuohon ekaan postaukseen myös.
Toivoisin myös, että samanlaista sähköposti tiedotetta tulisi 6800 korteista sitten kun tietoa on vain kerrottavaksi =)Noniin! Bloggasimme RTX 30 -tilannekatsauksen tiimoilta: Jimms blog - Jimms.fi
Saapuneiden erien suhteen palasimme tänään asiakaspalautteiden johdosta aikaisempaan käytäntöön.
Päivitämme linkin aivan kohtapuolin tuohon ekaan postaukseen myös.
Tänään liikahti 24.11. tehty tilaus että odottele vaan rauhassa.Pakkaamossa ruuhkaa kun paketti ei liiku? Odottaa käsittelyä kolmatta päivää.. Vai tehdäänkö siellä pelkästään konttori töitä viikonloppuisin?
Just just... Ennen oltiin niin jämptejä että saattoi liikkua jo samana päivänä tilauksesta. Niin ne ajat koettelee.Tänään liikahti 24.11. tehty tilaus että odottele vaan rauhassa.
Kyseinen kampanja on Nvidian hyppysissä, siinä ei varmaan Jimm's voi tehdä muuta kuin viedä palautetta eteenpäin. Toivotaan että komponenttipula helpottaa ja saadaan rautaa liikkeelle.Kiitos RTX30xx infosta. Minua kiinnostaisi vielä tietää, että jos tilaamani TUF non-oc 3080 malli ei kotiudu koskaan niin miten asian suhteen toimitaan? Tilauksen olen tehnyt julkaisupäivänä sillä hinnalla kuin se silloin oli tilattavissa. Tilauksessa on myös tällä hetkellä rahanarvoinen etu joka on vaikuttanut ostopäätökseen, mutta siinä on viimeinen lunastuspäivä 11.1 eli tuskinpa kaikki ainakaan ehtii tuohon mennessä korttia saamaan. Miten sen suhteen toimitaan?
Niinpä. Itselle ei merkitsisi joku pelikoodi pätkääkään kunhan sen kortin saisi joskus.Kyseinen kampanja on Nvidian hyppysissä, siinä ei varmaan Jimm's voi tehdä muuta kuin viedä palautetta eteenpäin. Toivotaan että komponenttipula helpottaa ja saadaan rautaa liikkeelle.
No täähän se...Just just... Ennen oltiin niin jämptejä että saattoi liikkua jo samana päivänä tilauksesta. Niin ne ajat koettelee.
On ehjä.O-ou :o
Reklamoi ihmeessä tilausnumeron kera. Olihan levy ehjä?
Pyritään ottamaan valikoimiin heti kun jostain saadaanTUF Gaming VG289Q|Monitors|ASUS Global
ASUS continues to be a frontrunner for innovative technology, from ushering in the world’s first consumer gaming display at 144Hz in 2012, to 1440p resolution Nvidia G-Sync monitors just two years later. Within 2020, the company has managed to push into 360Hz, 4K HDR with 144Hz and bolster...www.asus.com
Saako tuota näyttöä tilattavaksi? Jostakin syystä todella huonoa saatavuus Suomessa tuossa.
Pitäisi ilmestyä listoille pian!Onko tietoa milloin pixelitakuu palaa valikoimiin? Tarkoituksena olisi ostaa isompi ja vähän kalliimpi näyttö. Eikä siis kiinnosta lähteä pikseliarpajaisiin.
On matkalla vielä.NZXT H510, ikkunallinen ATX-miditornikotelo, mattamusta/musta (Tarjous! Norm. 79,90€) - 71,90€
Ominaisuudet : - Entistä modernimpi - USB 3.1 Gen2 -yhteensopiva USB-C etupaneelissa - Yhä kaunis - puhdas, moderni design, ikoninen kaapelihallintawww.jimms.fi
Mikäs tilanne näillä? Eiliselle oli arvioitu erä, mutta näköjään ei päässyt perille
Moikka! Tuotekortin mukaisesti tää on käytetty kortti - komponentti on tehdaskorjattu joten siinä on uusi jäähy ja vuoden takuu.Asus (B-stock) GeForce GTX 1070 DUAL OC -näytönohjain, 8GB GDDR5 - 199,00€
Huom! Kyseessä on käytetty tuote (esim. asiakaspalautus tai testikappale). Tuote ei ole välttämättä uutta vastaavassa kunnossa, tuotteessa saattaa olla mm. käytöwww.jimms.fi
Olisi hyvään hintaan käytettyä rautaa tarjolla, vuoden takuukin. Mietityttää vaan tuo merkintä jäähyn vaihdosta. Googlettamalla aika nopsaan löytyi, että tuossa mallissa jotain ongelmia ollut, että liekkö suosiolla jäähy vaihdettu vai onko nämä jotain mainauskortteja, jotka on palautettu - onko edes mahdollista, että Jimms ottanut vastaan sellaisia palautuksia?
Sivukaupalla tätä samaa jahkaamista. Ei Jimm's pysty näytönohjaimia taikomaan tyhjästä ilmasta ja kuten juuri blogissa kertoivat niin kunnon arvioita ei ole antaa koska noita kortteja tulee täysin satunnaisesti valmistajilta.Mikä virka tuolla teidän RTX 30 aika-arvio taulukolla on? 3 viikkoa sitten annoitte minulle arvioksi 1-2kk. Olettaisin siis nyt olevan jossain 1vko - 1kk 1vko tienoilla, no mitä vielä, uusi arvio on 2-3kk ilmeisesti tästä hetkestä. Alkuperäinen arvio oli siis KAKSI KUUKAUTTA pielessä. Nyt teidän arvio on, että julkaisupäivänä tilattu kortti tulee 6kk päästä tilauksesta. Tarjoatteko te maksutta vaihtoa johonkin vastaavaan malliin meille epäonnisille, jotka sattuivat kaupastanne tilaamaan näitä kortteja joita ei edes yritetä valmistaa?
Tiedätkö mitä sana arvio tarkoittaa?Mikä virka tuolla teidän RTX 30 aika-arvio taulukolla on? 3 viikkoa sitten annoitte minulle arvioksi 1-2kk. Olettaisin siis nyt olevan jossain 1vko - 1kk 1vko tienoilla, no mitä vielä, uusi arvio on 2-3kk ilmeisesti tästä hetkestä. Alkuperäinen arvio oli siis KAKSI KUUKAUTTA pielessä. Nyt teidän arvio on, että julkaisupäivänä tilattu kortti tulee 6kk päästä tilauksesta. Tarjoatteko te maksutta vaihtoa johonkin vastaavaan malliin meille epäonnisille, jotka sattuivat kaupastanne tilaamaan näitä kortteja joita ei edes yritetä valmistaa?
Mitä kortteja "ei edes yritetä valmistaa"?näitä kortteja joita ei edes yritetä valmistaa?
Eikös se nyt näy selvästi tuosta listasta, esim. ASUS 3080 TUF (non-OC).Mitä kortteja "ei edes yritetä valmistaa"?
Ei se kyllä näy. Hemmetin huono saatavuus niillä kyllä on, mut mistään en ole nähnyt tai kuullut ettei Asus edes yrittäisi niitä valmistaa.Eikös se nyt näy selvästi tuosta listasta, esim. ASUS 3080 TUF (non-OC).
Näinpä, alkaa jo kyllästyttää. Ei myyjällä ole myöskään mitään velvollisuutta antaa tilalle jotain muuta tuotetta. Ostaja voi aina peruuttaa tilauksensa, jos ei kiinnosta odottaa tuotetta, jota ei ole varastossa. Lähinnä tuota valitusta tulee todennäköisesti siitä, kun on tilattu alun nvidia alennuksilla eikä haluta itse vaihtaa kaliimpiin nykyhintoihin paremman saatavuuden perässä, niin jonkun muun pitäisi se kustantaa...Sivukaupalla tätä samaa jahkaamista. Ei Jimm's pysty näytönohjaimia taikomaan tyhjästä ilmasta ja kuten juuri blogissa kertoivat niin kunnon arvioita ei ole antaa koska noita kortteja tulee täysin satunnaisesti valmistajilta.
Kannattaa valittaa Asukselle eikä Jimmsille.Kaksi fyysiesti täysin identtistä korttia, toiseen on asennettu tehdasylikellotettu bios. 20 euroa hintaeroa.
Asus GeForce RTX 3080 TUF
Syyskuu: 55kpl
Lokakuu: 0kpl
Marraskuu: 14kpl
Aika arvio miloin ensimmäinen päivä on toimiettu: 2-3 KUUKAUTTA tästä päivästä lähtien
Asus GeForce RTX 3080 TUF OC
Syyskuu: 40kpl
Lokakuu: 142kpl
Marraskuu: 160kpl
Aika arvio miloin ensimmäinen päivä on toimiettu: 1-2 viikkoa tästä päivästä lähtien
Eli käytännössä tuota non-OC mallia ei edes jakseta tehdä. Julkaisun jälkeen 14kpl toimitettu. Kohta varmaan peruvat koko kortin ja heittävät tilauksemme kuuseen. Kyllä oli hieno asiakaskokemus.
Mä uskon tämän siinä vaiheessa, kun arvio muuttuu muotoon ei ollenkaan saatavilla tms.Eli käytännössä tuota non-OC mallia ei edes jakseta tehdä.
Niinpä, aika pahasti tämä alkaa kyllästyttämään, että lupaillaan jotain päiviä, ei niissä pysytä ja käytännössä kaupitellaan tuotteita joita ei ole edes aikomus toimittaa taikka valmistaa markkinointikikkana. Kusetettu fiilis. Valittetavasti Jimms nyt kauppiaana pääsi osalliseksi tähän kusetukseen.Näinpä, alkaa jo kyllästyttää. Ei myyjällä ole myöskään mitään velvollisuutta antaa tilalle jotain muuta tuotetta. Ostaja voi aina peruuttaa tilauksensa, jos ei kiinnosta odottaa tuotetta, jota ei ole varastossa. Lähinnä tuota valitusta tulee todennäköisesti siitä, kun on tilattu alun nvidia alennuksilla eikä haluta itse vaihtaa kaliimpiin nykyhintoihin paremman saatavuuden perässä, niin jonkun muun pitäisi se kustantaa...