- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 699
Hyvä etten tirskauttanut kaljoja näytölle kun luin tuotekuvauksen.Tuosssssta Tuotehaku - Jimms.fi
Hyvä etten tirskauttanut kaljoja näytölle kun luin tuotekuvauksen.Tuosssssta Tuotehaku - Jimms.fi
Toimitusaika-arvio tilauksesta 2-3 viikkoa. Kyseisiä on saapumassa meille erä, mutta tämän arvio on vielä avoinna.Onkos näiden saatavuudesta mitään arviota heittää?
EK-Waterblocks EK-M.2 NVMe jäähdytyssiili, musta - 12,90€
Lähinnä sillä, että meneekö jouluun asti?
Vastaan Jimm'sin puolesta ja väitän, että nämä G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V hopea/valkoinen - 280,00€ koska tukkurilla 5kpl ja arvioitu toimitusaika 5-7 päivääNopeiden muistien saatavuus näyttää haasteelliselta.
Osaatko kertoa, mitkä oheisista muisteista olisivat varmimmin / nopeimmin saatavissa (2 kpl kutakin kittiä):
2 x G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V musta/valkoinen (130190J)
2 x G.Skill 16GB (2x8GB), Trident Z, DDR4 3600MHz (125522)
2 x G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V hopea/valkoinen (130188)
Tarkoitus olisi ostaa muistit nyt, ja välttää epämääräisen ajan odottelu, jos vain suinkaan mahdollista.
Juu, osaan kyllä lukea Jimmsin web-palveluun heidän tukkurin kannasta luettuja, ja erittäin usein virheellisiä tietoja itsekin, kiitos :-DVastaan Jimm'sin puolesta ja väitän, että nämä G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V hopea/valkoinen - 280,00€ koska tukkurilla 5kpl ja arvioitu toimitusaika 5-7 päivää
Jep, mutta yleensä on Jimm'sillä aika tarkat nuo tukkuritiedot ainakin ollut, kun oon ite tilannu, mutta järkevähän se on toki kysyäJuu, osaan kyllä lukea Jimmsin web-palveluun heidän tukkurin kannasta luettuja, ja erittäin usein virheellisiä tietoja itsekin, kiitos :-D
Mutta kun ne ovat niin usein virheellisiä, enkä tuosta näe, että mikä tukkuri on kyseessä, niin ajattelin kysyä, jos Jimm'sin porukalla olisi parempaa tietoa.
Nuo tukkurisaldothan ovat tukkurikohtaisesti pahamaisen epävarmoja ja sitten vielä moni web-kauppa ei näytä oikeasti suoraan sitä tukkurisaldoa, vaan oman "viimeksi tarkistetun" tukkurisaldon.
10.10. tilattu.Minkä päivän 8700k nyt postitettu? Alkaisko se 17pvän prossujen tulo jo lähestyä
Saitko pelikoodit Laitoin intelille tinkauksen niiden kohtalosta suomen osalta, ostan i7-8700K vasta kun tietää mitä kautta ne mahdollista saada10.10. tilattu.
Ei tullut mitään koodeja. Eipä Jimmsin tuotesivulla sellaisia edes luvattukaan.Saitko pelikoodit Laitoin intelille tinkauksen niiden kohtalosta suomen osalta, ostan i7-8700K vasta kun tietää mitä kautta ne mahdollista saada
Ihan normaalisti näyttäis Chromella toimivan täällä.Onko muilla ongelmia sivun kanssa? Itselläni heittää Chromella kokoajan refreshiä eikä sivua voi selata ollenkaan.
Eikös näihin ole yleensä auttanut selaimen cachen tyhjäys?Onko muilla ongelmia sivun kanssa? Itselläni heittää Chromella kokoajan refreshiä eikä sivua voi selata ollenkaan.
OnEikös näihin ole yleensä auttanut selaimen cachen tyhjäys?
kyseinen ongelam myös operalla. Ongelma ilmenee vain jos on kirjautunut palveluun. -vetää käyttökokemuksen diaesitykseksi eikä mitään saa tehtyä. Ilmeisesti tuli operan puolelle tämä ongelma kun yrittivät korjata aikeisemmin jo useasti mainitsemaani chätin toimivuutta (btw, ei voi vielään aloittaa keskustelua 24/7 chätin kanssa. Viesti kyllä lähtee ja ikkuna avautuu mutta viesti ei päivity ikkunaan - näin ollen viestiä ei koskaan vastaanoteta jimmyn päässä. Viestejä kumminkin voi laittaa jos on toisella selaimella samanaikaisesti kirjauduttu ja siitä käsin chätin aloittanut.Onko muilla ongelmia sivun kanssa? Itselläni heittää Chromella kokoajan refreshiä eikä sivua voi selata ollenkaan.
Kiitos palautteesta! Laitettiin tästä viestiä webbipuolelle.kyseinen ongelam myös operalla. Ongelma ilmenee vain jos on kirjautunut palveluun. -vetää käyttökokemuksen diaesitykseksi eikä mitään saa tehtyä. Ilmeisesti tuli operan puolelle tämä ongelma kun yrittivät korjata aikeisemmin jo useasti mainitsemaani chätin toimivuutta (btw, ei voi vielään aloittaa keskustelua 24/7 chätin kanssa. Viesti kyllä lähtee ja ikkuna avautuu mutta viesti ei päivity ikkunaan - näin ollen viestiä ei koskaan vastaanoteta jimmyn päässä. Viestejä kumminkin voi laittaa jos on toisella selaimella samanaikaisesti kirjauduttu ja siitä käsin chätin aloittanut.
Henkilökohtaisesti ei ainakaan mitään pahaa sanottavaa Rapoosta, päteviä kilkkeitä jos juuri tuon tyyppistä etsii Laitoin nyt kuitenkin tuosta Microsoftin tuotteesta kyselyn tuotepuolelle.Hellou @Jimm's !
Tarvetta olis löytää joku hyvä chiclet-tyyppinen näppis, joko pelkkä näppis tai hiiren kanssa kombolla.
Tuo Rapoo 8200P vaikuttaa ihan potentiaaliselta, mutta valmistaja ihan neva hööd mulle. Onko kokemuksia ko. laitteesta/onko Rapoot yleisesti hyvälaatuisia vai kökköjä?
Onko MS:n Wireless Desktop 900 mallia tulossa teille, vaikutta kanssa ihan asialliselta..?
Muitakin voi suositella jos on hyviä mielessä. Budjetti tällä hetkellä mielellään <60 €.
Kaikkien g.skillin muistien saatavuus ontuu. Nyt viikko odotettu ja näyttää painuvan 20.11 asti ainakin. Sittenpä ollaan niin lähellä black fridayta.Onko G.Skillin Trident Z muistien saatavuudesta mitään arviota? Aika heikkolta näyttää noiden 2x8gb 3200C14 settien osalta. Hinnatkin näyttää nousevan vaikka saldot on nollilla
sessiointien deletoinnin jälkeen sivu vaikuttaisi vakaalta. Diashow on poissa chätti edelleen särki.Kiitos palautteesta! Laitettiin tästä viestiä webbipuolelle.
Edit: vieläkö ongelma jatkuu? Kokeilitko selaimen session storagen nollaamista?
Itellä taas tilanne toinen eli muistit löytyy kyllä mutta kahvijärvi emolevyä ja prossua vailla.... Eli koskas 8400, 8600k tai 8700k prossuja olisi tulossa lisää valikoimiin??Kaikkien g.skillin muistien saatavuus ontuu. Nyt viikko odotettu ja näyttää painuvan 20.11 asti ainakin. Sittenpä ollaan niin lähellä black fridayta.
Harmittaa kun emo odottaa vaan muisteja ja muut osat onkin jo kasassa. Menee kahvijärven päivitys pitkän kaavan mukaan
Tällä hetkellä ei ole tarkempaa tietoa saatavuudesta näiden "Ei vahvistettu" osalta. :/Onko G.Skillin Trident Z muistien saatavuudesta mitään arviota? Aika heikkolta näyttää noiden 2x8gb 3200C14 settien osalta. Hinnatkin näyttää nousevan vaikka saldot on nollilla
Sama juttu näissä, ei tarkempaa tietoa. Pientä erää tulee silloin tällöin, mutta ei ole mitään vahvistettua tietoa milloin jokin iso erä olisi tulossa.Itellä taas tilanne toinen eli muistit löytyy kyllä mutta kahvijärvi emolevyä ja prossua vailla.... Eli koskas 8400, 8600k tai 8700k prossuja olisi tulossa lisää valikoimiin??
RMA-hakemusta sitten vain tulemaan. Uskoisin, että saadaan kyllä vielä tämän vuoden puolella.@Jimm's, pitkän odotuksen jälkeen joudun ikäväkseni toteamaan, että kone ei suostu käynnistymään kuin toisella erikseen tilatun setin kammoista (hintakin näköjään pompsahtanut tässä ~5 viikon aikana ). Jokainen muistipaikka käyty läpi yksittäisillä kammoilla, pareittain, sekä kolmella ja neljällä kammalla setit sekaisin. Muuten ihan jees, paitsi jos tuo tietty kampa on kiinni.
Pistän lähipäivinä RMA-hakemukset ja muut synttärisetit tulille. Onneksi tuli ostettua bundle, että on hätävaramuistia.
Kannattaako korvaavaa settiä edes odottaa kuluvaksi vuodeksi?
Hei! Kaupan purkuun turvaudutaan vasta viimeisenä vaihtoehtona. Jos vaihdokin kanssa on ongelmia niin täytä RMA, saat takuupuolelta sitten lisätoimintaohjeet.Ostin toukokuussa corsairin VS650 virtalähteen, se vaihtu jo aiemmin tuulettimen laakeriongelman takia toisen valmistajan tuotteeseen. Onko RMA:n jälkeen mahdollisuus saada rahoja takaisin laitteesta, vai vaihtuuko se takuun kautta vain uuteen?
Ei ole jimssin kanssa käynyt vastaavaa, mutta siitä ole 100% samaa mieltä, että infon pitää kulkea firman sisällä.Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.
Ilmaisin asiani epäselvästi, ostin siis toisen virtalähteen erikseen, liittymättä corsairiin, koska useamman päivän tietokoneetta oleminen ei silloin ollut mahdollista. Mut pitää täytellä rma ja katsella jatkot sen mukaan.Hei! Kaupan purkuun turvaudutaan vasta viimeisenä vaihtoehtona. Jos vaihdokin kanssa on ongelmia niin täytä RMA, saat takuupuolelta sitten lisätoimintaohjeet.
Onko kyseinen virtalähde ollut käytössä jo yli 14 päivää? Vai menikö tuo uusi virtalähde nyt hajalle?Ilmaisin asiani epäselvästi, ostin siis toisen virtalähteen erikseen, liittymättä corsairiin, koska useamman päivän tietokoneetta oleminen ei silloin ollut mahdollista. Mut pitää täytellä rma ja katsella jatkot sen mukaan.
Toukokuussa ostettu, eli oli käytössä ~3-4kk, joista viimeiset kaksi kuukautta virtalähde rämisi aika ajoin niin maan perkeleesti. Välillä oli monta päivää ettei kuulunut pihahdustakaanOnko kyseinen virtalähde ollut käytössä jo yli 14 päivää? Vai menikö tuo uusi virtalähde nyt hajalle?
Jos on kunnossa ja ei ole kulunut vielä 14 päivää niin Jimmyllähän on tuo 14 päivän palautusoikeus.
Moikka ja kiitos palautteesta! Palautteen varjolla tuntuu kieltämättä kornilta vastata näin mutta voisitko laittaa palautteesi vielä tarkemminsähköpostilla tai yksärillä lisätietojen kera, niin saadaan asiaa vietyä eteenpäin? Lähinnä siis että mitä asia/kysely on koskenut ja kenen kanssa olet milloinkin asioinut.Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.
Kohta sit b-stokkiin sata tuotetta lisää ku löytyy hyllyn takaa hukkuneita tavaroita.Hox! Inventaarin vuoksi myymälä on suljettu ja paketit eivät liiku PERJANTAINA 17.11. - aspa palvelee kuitenkin normaalisti koko vuorokauden!
Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.
Itse olen kysellyt chatilta just kysymyksiä tyyliin onko tämmöstä tuotetta mutta pitempi tai löytyykö teiltä jotain jonka virallista nimeä en just nyt muista ja oon aina saanu järellisiä vastauksia.Ei ole jimssin kanssa käynyt vastaavaa, mutta siitä ole 100% samaa mieltä, että infon pitää kulkea firman sisällä.
Harva asia on yhtä rasittavaa, kuin selittää sama asia useaan kertaan usealle eri ihmiselle.
RMA sitten tosiaan ja vaikka myydä se vaihdossa tuleva jos ei tarvitse enää.Toukokuussa ostettu, eli oli käytössä ~3-4kk, joista viimeiset kaksi kuukautta virtalähde rämisi aika ajoin niin maan perkeleesti. Välillä oli monta päivää ettei kuulunut pihahdustakaan
Local storagen nollauksen pitäisi korjata chattiin liittyvät ongelmat. Eli kehittäjätyökaluista (F12) Application -> Local Storage -> sieltä jimms.fi :n alta vaikka kaikki pois.sessiointien deletoinnin jälkeen sivu vaikuttaisi vakaalta. Diashow on poissa chätti edelleen särki.
Esimerkki kysymys. Minkä paksuista letkua tulee tuotteen x kanssa tai onko liitin x sopiva letkun y kanssa? Tai ööö yhteensopivuutta tai suosituksia ihan normi pc-komponenteissa kun ei ole ollut itsellä varmuutta toimivuudesta keskenään tai ei tietoa mikä mahtaisi olla sellainen hyvä turvallinen valinta. Ymmärrän esimerkkinä että noissa vesituotteissa voi olla rajallinen tieto mutta tosiaan sen sijaan että joudun useasti kirjoittamaan saman asian ja odottelemaan vastausta kysymykseen joka olisi todennäköisesti hyvin simppeli jopa päiviä kun tarvitsisin osan ns heti niin voisi edes yrittää ohjata nuo viestit sisäisesti eikä pyytää asiakasta tekemään mielestäni chat henkilön työtä. Lisäksi olen hiukan pettynyt siihen että teidän kokoisenne liike myy erittäin suosittuja tuotteita kuten prossuja kalliimmalla ja huonommilla palautusehdoilla kun paikallinen Gigantti Power yms. Volyymin ei luulisi esimerkksi Powerissa olevan tajuton sillä sain viime viikolla 1800x Ryzenin joka oli tehty viikolla 8.Moikka ja kiitos palautteesta! Palautteen varjolla tuntuu kieltämättä kornilta vastata näin mutta voisitko laittaa palautteesi vielä tarkemminsähköpostilla tai yksärillä lisätietojen kera, niin saadaan asiaa vietyä eteenpäin? Lähinnä siis että mitä asia/kysely on koskenut ja kenen kanssa olet milloinkin asioinut.
Chatin kautta pystyy hoitamaan laajan kirjon asioita nopeasti mutta esim. tarjouspyynnöt ja erikoistuotteita koskevat kyselyt pyydetään pääsääntöisesti sähköpostiin jotta asia voitaisiin ohjata suoraan oikealle taholle käsiteltäväksi.
Kiitos lisätiedoista. Laitatko vielä yksärillä tiedon siitä, kenen kanssa olet chatissa asioinut?Esimerkki kysymys. Minkä paksuista letkua tulee tuotteen x kanssa tai onko liitin x sopiva letkun y kanssa? Tai ööö yhteensopivuutta tai suosituksia ihan normi pc-komponenteissa kun ei ole ollut itsellä varmuutta toimivuudesta keskenään tai ei tietoa mikä mahtaisi olla sellainen hyvä turvallinen valinta. Ymmärrän esimerkkinä että noissa vesituotteissa voi olla rajallinen tieto mutta tosiaan sen sijaan että joudun useasti kirjoittamaan saman asian ja odottelemaan vastausta kysymykseen joka olisi todennäköisesti hyvin simppeli jopa päiviä kun tarvitsisin osan ns heti. Lisäksi olen hiukan pettynyt siihen että teidän kokoisenne liike myy erittäin suosittuja tuotteita kuten prossuja kalliimmalla ja huonommilla palautusehdoilla kun paikallinen Gigantti Power yms. Volyymin ei luulisi esimerkksi Powerissa olevan tajuton sillä sain viime viikolla 1800x Ryzenin joka oli tehty viikolla 8.
Eri henkilöiden kanssa on tullut asioitua. En nyt nyt töistä pääse fiksusti katsomaan kenen kanssa tarkemmin on tullut keskusteltua mutta itse omakohtaisesti ainakin kahden eri henkilön kanssa tullut keskusteltua.Kiitos lisätiedoista. Laitatko vielä yksärillä tiedon siitä, kenen kanssa olet chatissa asioinut?
Kiitos. Laitatko tiedon tulemaan yksärillä, kun pääset seuraavan kerran kirjautumaan sivullemme? Näet sitten chatista kenen kanssa olet asioinut aiemmin. Tällä tavoin voimme ohjeistaa kohdistetusti kyseisiä henkilöitä.Eri henkilöiden kanssa on tullut asioitua. En nyt nyt töistä pääse fiksusti katsomaan kenen kanssa tarkemmin on tullut keskusteltua mutta itse omakohtaisesti ainakin kahden eri henkilön kanssa tullut keskusteltua.