Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Nopeiden muistien saatavuus näyttää haasteelliselta.

Osaatko kertoa, mitkä oheisista muisteista olisivat varmimmin / nopeimmin saatavissa (2 kpl kutakin kittiä):

2 x G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V musta/valkoinen (130190J)
2 x G.Skill 16GB (2x8GB), Trident Z, DDR4 3600MHz (125522)
2 x G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V hopea/valkoinen (130188)

Tarkoitus olisi ostaa muistit nyt, ja välttää epämääräisen ajan odottelu, jos vain suinkaan mahdollista.
 
Nopeiden muistien saatavuus näyttää haasteelliselta.

Osaatko kertoa, mitkä oheisista muisteista olisivat varmimmin / nopeimmin saatavissa (2 kpl kutakin kittiä):

2 x G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V musta/valkoinen (130190J)
2 x G.Skill 16GB (2x8GB), Trident Z, DDR4 3600MHz (125522)
2 x G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V hopea/valkoinen (130188)

Tarkoitus olisi ostaa muistit nyt, ja välttää epämääräisen ajan odottelu, jos vain suinkaan mahdollista.
Vastaan Jimm'sin puolesta ja väitän, että nämä G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V hopea/valkoinen - 280,00€ koska tukkurilla 5kpl ja arvioitu toimitusaika 5-7 päivää :)
 
Vastaan Jimm'sin puolesta ja väitän, että nämä G.Skill 16GB (2 x 8GB) Trident Z, DDR4 3866MHz, CL18, 1.35V hopea/valkoinen - 280,00€ koska tukkurilla 5kpl ja arvioitu toimitusaika 5-7 päivää :)

Juu, osaan kyllä lukea Jimmsin web-palveluun heidän tukkurin kannasta luettuja, ja erittäin usein virheellisiä tietoja itsekin, kiitos :-D

Mutta kun ne ovat niin usein virheellisiä, enkä tuosta näe, että mikä tukkuri on kyseessä, niin ajattelin kysyä, jos Jimm'sin porukalla olisi parempaa tietoa.

Nuo tukkurisaldothan ovat tukkurikohtaisesti pahamaisen epävarmoja ja sitten vielä moni web-kauppa ei näytä oikeasti suoraan sitä tukkurisaldoa, vaan oman "viimeksi tarkistetun" tukkurisaldon.
 
Juu, osaan kyllä lukea Jimmsin web-palveluun heidän tukkurin kannasta luettuja, ja erittäin usein virheellisiä tietoja itsekin, kiitos :-D

Mutta kun ne ovat niin usein virheellisiä, enkä tuosta näe, että mikä tukkuri on kyseessä, niin ajattelin kysyä, jos Jimm'sin porukalla olisi parempaa tietoa.

Nuo tukkurisaldothan ovat tukkurikohtaisesti pahamaisen epävarmoja ja sitten vielä moni web-kauppa ei näytä oikeasti suoraan sitä tukkurisaldoa, vaan oman "viimeksi tarkistetun" tukkurisaldon.
Jep, mutta yleensä on Jimm'sillä aika tarkat nuo tukkuritiedot ainakin ollut, kun oon ite tilannu, mutta järkevähän se on toki kysyä :)
 
Minkä päivän 8700k nyt postitettu? Alkaisko se 17pvän prossujen tulo jo lähestyä :beye:
 
Onko muilla ongelmia sivun kanssa? Itselläni heittää Chromella kokoajan refreshiä eikä sivua voi selata ollenkaan.
 
Onko muilla ongelmia sivun kanssa? Itselläni heittää Chromella kokoajan refreshiä eikä sivua voi selata ollenkaan.
kyseinen ongelam myös operalla. Ongelma ilmenee vain jos on kirjautunut palveluun. -vetää käyttökokemuksen diaesitykseksi eikä mitään saa tehtyä. Ilmeisesti tuli operan puolelle tämä ongelma kun yrittivät korjata aikeisemmin jo useasti mainitsemaani chätin toimivuutta (btw, ei voi vielään aloittaa keskustelua 24/7 chätin kanssa. Viesti kyllä lähtee ja ikkuna avautuu mutta viesti ei päivity ikkunaan - näin ollen viestiä ei koskaan vastaanoteta jimmyn päässä. Viestejä kumminkin voi laittaa jos on toisella selaimella samanaikaisesti kirjauduttu ja siitä käsin chätin aloittanut.
 
kyseinen ongelam myös operalla. Ongelma ilmenee vain jos on kirjautunut palveluun. -vetää käyttökokemuksen diaesitykseksi eikä mitään saa tehtyä. Ilmeisesti tuli operan puolelle tämä ongelma kun yrittivät korjata aikeisemmin jo useasti mainitsemaani chätin toimivuutta (btw, ei voi vielään aloittaa keskustelua 24/7 chätin kanssa. Viesti kyllä lähtee ja ikkuna avautuu mutta viesti ei päivity ikkunaan - näin ollen viestiä ei koskaan vastaanoteta jimmyn päässä. Viestejä kumminkin voi laittaa jos on toisella selaimella samanaikaisesti kirjauduttu ja siitä käsin chätin aloittanut.

Kiitos palautteesta! Laitettiin tästä viestiä webbipuolelle.

Edit: vieläkö ongelma jatkuu? Kokeilitko selaimen session storagen nollaamista?
 
Viimeksi muokattu:
Hellou @Jimm's !

Tarvetta olis löytää joku hyvä chiclet-tyyppinen näppis, joko pelkkä näppis tai hiiren kanssa kombolla.
Tuo Rapoo 8200P vaikuttaa ihan potentiaaliselta, mutta valmistaja ihan neva hööd mulle. Onko kokemuksia ko. laitteesta/onko Rapoot yleisesti hyvälaatuisia vai kökköjä?

Onko MS:n Wireless Desktop 900 mallia tulossa teille, vaikutta kanssa ihan asialliselta..?

Muitakin voi suositella jos on hyviä mielessä. Budjetti tällä hetkellä mielellään <60 €.
 
Hellou @Jimm's !

Tarvetta olis löytää joku hyvä chiclet-tyyppinen näppis, joko pelkkä näppis tai hiiren kanssa kombolla.
Tuo Rapoo 8200P vaikuttaa ihan potentiaaliselta, mutta valmistaja ihan neva hööd mulle. Onko kokemuksia ko. laitteesta/onko Rapoot yleisesti hyvälaatuisia vai kökköjä?

Onko MS:n Wireless Desktop 900 mallia tulossa teille, vaikutta kanssa ihan asialliselta..?

Muitakin voi suositella jos on hyviä mielessä. Budjetti tällä hetkellä mielellään <60 €.

Henkilökohtaisesti ei ainakaan mitään pahaa sanottavaa Rapoosta, päteviä kilkkeitä jos juuri tuon tyyppistä etsii :) Laitoin nyt kuitenkin tuosta Microsoftin tuotteesta kyselyn tuotepuolelle.
 
Onko G.Skillin Trident Z muistien saatavuudesta mitään arviota? Aika heikkolta näyttää noiden 2x8gb 3200C14 settien osalta. Hinnatkin näyttää nousevan vaikka saldot on nollilla:D
 
Onko G.Skillin Trident Z muistien saatavuudesta mitään arviota? Aika heikkolta näyttää noiden 2x8gb 3200C14 settien osalta. Hinnatkin näyttää nousevan vaikka saldot on nollilla:D
Kaikkien g.skillin muistien saatavuus ontuu. Nyt viikko odotettu ja näyttää painuvan 20.11 asti ainakin. Sittenpä ollaan niin lähellä black fridayta.
Harmittaa kun emo odottaa vaan muisteja ja muut osat onkin jo kasassa. Menee kahvijärven päivitys pitkän kaavan mukaan
 
Kiitos palautteesta! Laitettiin tästä viestiä webbipuolelle.

Edit: vieläkö ongelma jatkuu? Kokeilitko selaimen session storagen nollaamista?

sessiointien deletoinnin jälkeen sivu vaikuttaisi vakaalta. Diashow on poissa chätti edelleen särki.
 
Kaikkien g.skillin muistien saatavuus ontuu. Nyt viikko odotettu ja näyttää painuvan 20.11 asti ainakin. Sittenpä ollaan niin lähellä black fridayta.
Harmittaa kun emo odottaa vaan muisteja ja muut osat onkin jo kasassa. Menee kahvijärven päivitys pitkän kaavan mukaan

Itellä taas tilanne toinen eli muistit löytyy kyllä mutta kahvijärvi emolevyä ja prossua vailla.... Eli koskas 8400, 8600k tai 8700k prossuja olisi tulossa lisää valikoimiin??
 
@Jimm's, pitkän odotuksen jälkeen joudun ikäväkseni toteamaan, että kone ei suostu käynnistymään kuin toisella erikseen tilatun setin kammoista (hintakin näköjään pompsahtanut tässä ~5 viikon aikana :eek:). Jokainen muistipaikka käyty läpi yksittäisillä kammoilla, pareittain, sekä kolmella ja neljällä kammalla setit sekaisin. Muuten ihan jees, paitsi jos tuo tietty kampa on kiinni. :sdarra:

Pistän lähipäivinä RMA-hakemukset ja muut synttärisetit tulille. Onneksi tuli ostettua bundle, että on hätävaramuistia. :swhew:

Kannattaako korvaavaa settiä edes odottaa kuluvaksi vuodeksi? :btooth:
 
Onko G.Skillin Trident Z muistien saatavuudesta mitään arviota? Aika heikkolta näyttää noiden 2x8gb 3200C14 settien osalta. Hinnatkin näyttää nousevan vaikka saldot on nollilla:D
Tällä hetkellä ei ole tarkempaa tietoa saatavuudesta näiden "Ei vahvistettu" osalta. :/
 
Itellä taas tilanne toinen eli muistit löytyy kyllä mutta kahvijärvi emolevyä ja prossua vailla.... Eli koskas 8400, 8600k tai 8700k prossuja olisi tulossa lisää valikoimiin??
Sama juttu näissä, ei tarkempaa tietoa. Pientä erää tulee silloin tällöin, mutta ei ole mitään vahvistettua tietoa milloin jokin iso erä olisi tulossa.
 
@Jimm's, pitkän odotuksen jälkeen joudun ikäväkseni toteamaan, että kone ei suostu käynnistymään kuin toisella erikseen tilatun setin kammoista (hintakin näköjään pompsahtanut tässä ~5 viikon aikana :eek:). Jokainen muistipaikka käyty läpi yksittäisillä kammoilla, pareittain, sekä kolmella ja neljällä kammalla setit sekaisin. Muuten ihan jees, paitsi jos tuo tietty kampa on kiinni. :sdarra:

Pistän lähipäivinä RMA-hakemukset ja muut synttärisetit tulille. Onneksi tuli ostettua bundle, että on hätävaramuistia. :swhew:

Kannattaako korvaavaa settiä edes odottaa kuluvaksi vuodeksi? :btooth:
RMA-hakemusta sitten vain tulemaan. :) Uskoisin, että saadaan kyllä vielä tämän vuoden puolella.
 
Ostin toukokuussa corsairin VS650 virtalähteen, se vaihtu jo aiemmin tuulettimen laakeriongelman takia toisen valmistajan tuotteeseen. Onko RMA:n jälkeen mahdollisuus saada rahoja takaisin laitteesta, vai vaihtuuko se takuun kautta vain uuteen?
 
Ostin toukokuussa corsairin VS650 virtalähteen, se vaihtu jo aiemmin tuulettimen laakeriongelman takia toisen valmistajan tuotteeseen. Onko RMA:n jälkeen mahdollisuus saada rahoja takaisin laitteesta, vai vaihtuuko se takuun kautta vain uuteen?

Hei! Kaupan purkuun turvaudutaan vasta viimeisenä vaihtoehtona. Jos vaihdokin kanssa on ongelmia niin täytä RMA, saat takuupuolelta sitten lisätoimintaohjeet.
 
Hox! Inventaarin vuoksi myymälä on suljettu ja paketit eivät liiku PERJANTAINA 17.11. - aspa palvelee kuitenkin normaalisti koko vuorokauden!
 
Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.
 
Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.

Ei ole jimssin kanssa käynyt vastaavaa, mutta siitä ole 100% samaa mieltä, että infon pitää kulkea firman sisällä.
Harva asia on yhtä rasittavaa, kuin selittää sama asia useaan kertaan usealle eri ihmiselle.
 
Hei! Kaupan purkuun turvaudutaan vasta viimeisenä vaihtoehtona. Jos vaihdokin kanssa on ongelmia niin täytä RMA, saat takuupuolelta sitten lisätoimintaohjeet.
Ilmaisin asiani epäselvästi, ostin siis toisen virtalähteen erikseen, liittymättä corsairiin, koska useamman päivän tietokoneetta oleminen ei silloin ollut mahdollista. Mut pitää täytellä rma ja katsella jatkot sen mukaan. :)
 
Ilmaisin asiani epäselvästi, ostin siis toisen virtalähteen erikseen, liittymättä corsairiin, koska useamman päivän tietokoneetta oleminen ei silloin ollut mahdollista. Mut pitää täytellä rma ja katsella jatkot sen mukaan. :)

Onko kyseinen virtalähde ollut käytössä jo yli 14 päivää? Vai menikö tuo uusi virtalähde nyt hajalle?
Jos on kunnossa ja ei ole kulunut vielä 14 päivää niin Jimmyllähän on tuo 14 päivän palautusoikeus.
 
Onko kyseinen virtalähde ollut käytössä jo yli 14 päivää? Vai menikö tuo uusi virtalähde nyt hajalle?
Jos on kunnossa ja ei ole kulunut vielä 14 päivää niin Jimmyllähän on tuo 14 päivän palautusoikeus.
Toukokuussa ostettu, eli oli käytössä ~3-4kk, joista viimeiset kaksi kuukautta virtalähde rämisi aika ajoin niin maan perkeleesti. Välillä oli monta päivää ettei kuulunut pihahdustakaan
 
Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.

Moikka ja kiitos palautteesta! Palautteen varjolla tuntuu kieltämättä kornilta vastata näin mutta voisitko laittaa palautteesi vielä tarkemminsähköpostilla tai yksärillä lisätietojen kera, niin saadaan asiaa vietyä eteenpäin? Lähinnä siis että mitä asia/kysely on koskenut ja kenen kanssa olet milloinkin asioinut.

Chatin kautta pystyy hoitamaan laajan kirjon asioita nopeasti mutta esim. tarjouspyynnöt pyydetään pääsääntöisesti sähköpostiin jotta asia voitaisiin ohjata suoraan oikealle taholle käsiteltäväksi.

Pahoittelut vielä tapahtuneesta, pompottelu tai delegointi ei tosiaan ole palveluperiaatteidemme mukaista. Asia välitetty eteenpäin asiakaspalvelun esimiehelle tiedoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hox! Inventaarin vuoksi myymälä on suljettu ja paketit eivät liiku PERJANTAINA 17.11. - aspa palvelee kuitenkin normaalisti koko vuorokauden!
Kohta sit b-stokkiin sata tuotetta lisää ku löytyy hyllyn takaa hukkuneita tavaroita. :p


Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.

Ei ole jimssin kanssa käynyt vastaavaa, mutta siitä ole 100% samaa mieltä, että infon pitää kulkea firman sisällä.
Harva asia on yhtä rasittavaa, kuin selittää sama asia useaan kertaan usealle eri ihmiselle.

Itse olen kysellyt chatilta just kysymyksiä tyyliin onko tämmöstä tuotetta mutta pitempi tai löytyykö teiltä jotain jonka virallista nimeä en just nyt muista ja oon aina saanu järellisiä vastauksia.
 
Toukokuussa ostettu, eli oli käytössä ~3-4kk, joista viimeiset kaksi kuukautta virtalähde rämisi aika ajoin niin maan perkeleesti. Välillä oli monta päivää ettei kuulunut pihahdustakaan

RMA sitten tosiaan ja vaikka myydä se vaihdossa tuleva jos ei tarvitse enää.
Alkuperäistähän hintaa ei voi saada, mutta saa sentään jotain.
 
sessiointien deletoinnin jälkeen sivu vaikuttaisi vakaalta. Diashow on poissa chätti edelleen särki.

Local storagen nollauksen pitäisi korjata chattiin liittyvät ongelmat. Eli kehittäjätyökaluista (F12) Application -> Local Storage -> sieltä jimms.fi :n alta vaikka kaikki pois.
 
Moikka ja kiitos palautteesta! Palautteen varjolla tuntuu kieltämättä kornilta vastata näin mutta voisitko laittaa palautteesi vielä tarkemminsähköpostilla tai yksärillä lisätietojen kera, niin saadaan asiaa vietyä eteenpäin? Lähinnä siis että mitä asia/kysely on koskenut ja kenen kanssa olet milloinkin asioinut.

Chatin kautta pystyy hoitamaan laajan kirjon asioita nopeasti mutta esim. tarjouspyynnöt ja erikoistuotteita koskevat kyselyt pyydetään pääsääntöisesti sähköpostiin jotta asia voitaisiin ohjata suoraan oikealle taholle käsiteltäväksi.
Esimerkki kysymys. Minkä paksuista letkua tulee tuotteen x kanssa tai onko liitin x sopiva letkun y kanssa? Tai ööö yhteensopivuutta tai suosituksia ihan normi pc-komponenteissa kun ei ole ollut itsellä varmuutta toimivuudesta keskenään tai ei tietoa mikä mahtaisi olla sellainen hyvä turvallinen valinta. Ymmärrän esimerkkinä että noissa vesituotteissa voi olla rajallinen tieto mutta tosiaan sen sijaan että joudun useasti kirjoittamaan saman asian ja odottelemaan vastausta kysymykseen joka olisi todennäköisesti hyvin simppeli jopa päiviä kun tarvitsisin osan ns heti niin voisi edes yrittää ohjata nuo viestit sisäisesti eikä pyytää asiakasta tekemään mielestäni chat henkilön työtä. Lisäksi olen hiukan pettynyt siihen että teidän kokoisenne liike myy erittäin suosittuja tuotteita kuten prossuja kalliimmalla ja huonommilla palautusehdoilla kun paikallinen Gigantti Power yms. Volyymin ei luulisi esimerkksi Powerissa olevan tajuton sillä sain viime viikolla 1800x Ryzenin joka oli tehty viikolla 8.
 
Esimerkki kysymys. Minkä paksuista letkua tulee tuotteen x kanssa tai onko liitin x sopiva letkun y kanssa? Tai ööö yhteensopivuutta tai suosituksia ihan normi pc-komponenteissa kun ei ole ollut itsellä varmuutta toimivuudesta keskenään tai ei tietoa mikä mahtaisi olla sellainen hyvä turvallinen valinta. Ymmärrän esimerkkinä että noissa vesituotteissa voi olla rajallinen tieto mutta tosiaan sen sijaan että joudun useasti kirjoittamaan saman asian ja odottelemaan vastausta kysymykseen joka olisi todennäköisesti hyvin simppeli jopa päiviä kun tarvitsisin osan ns heti. Lisäksi olen hiukan pettynyt siihen että teidän kokoisenne liike myy erittäin suosittuja tuotteita kuten prossuja kalliimmalla ja huonommilla palautusehdoilla kun paikallinen Gigantti Power yms. Volyymin ei luulisi esimerkksi Powerissa olevan tajuton sillä sain viime viikolla 1800x Ryzenin joka oli tehty viikolla 8.

Kiitos lisätiedoista. Laitatko vielä yksärillä tiedon siitä, kenen kanssa olet chatissa asioinut?
 
Kiitos lisätiedoista. Laitatko vielä yksärillä tiedon siitä, kenen kanssa olet chatissa asioinut?
Eri henkilöiden kanssa on tullut asioitua. En nyt nyt töistä pääse fiksusti katsomaan kenen kanssa tarkemmin on tullut keskusteltua mutta itse omakohtaisesti ainakin kahden eri henkilön kanssa tullut keskusteltua.
 
Eri henkilöiden kanssa on tullut asioitua. En nyt nyt töistä pääse fiksusti katsomaan kenen kanssa tarkemmin on tullut keskusteltua mutta itse omakohtaisesti ainakin kahden eri henkilön kanssa tullut keskusteltua.

Kiitos. Laitatko tiedon tulemaan yksärillä, kun pääset seuraavan kerran kirjautumaan sivullemme? Näet sitten chatista kenen kanssa olet asioinut aiemmin. Tällä tavoin voimme ohjeistaa kohdistetusti kyseisiä henkilöitä.
 
Kiitos. Laitatko tiedon tulemaan yksärillä, kun pääset seuraavan kerran kirjautumaan sivullemme? Näet sitten chatista kenen kanssa olet asioinut aiemmin. Tällä tavoin voimme ohjeistaa kohdistetusti kyseisiä henkilöitä.
Yritetäänpä muistaa. Tosin itse ehkä antaisin rakentavan palautteena ja muistutuksena kaikille parin henkilön ristiinnaulitsemisen sijaan. Rakentavana palautteena kuitenkin tarkoitettu enemmän kuin vittuiluna.
 
Yritetäänpä muistaa. Tosin itse ehkä antaisin rakentavan palautteena ja muistutuksena kaikille parin henkilön ristiinnaulitsemisen sijaan. Rakentavana palautteena kuitenkin tarkoitettu enemmän kuin vittuiluna.

Asia eskaloitiin jo yleisellä jakelulla asiakaspalvelun esimiehen kautta, mutta tosiaan kuulostaa kirjoituksesi perusteella siltä, että täsmäohjeistus olisi tässä paikallaan myös!
 
Noniin, näppishomma on sitten taputeltu.
Kävin lounaalla kotiuttamassa myymälästä tuollaisen Dellin näppiksen kun löytyi suoraan hyllystä ja vaikutti sopivalta: Dell KB216 USB-näppäimistö - 24,00€

Hyvä, että näkyy myymälän saldot netissä niin uskaltaa lähteä ajelemaan toiselta puolen Turkua hakemaan tavaraa :tup:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 528
Viestejä
4 491 297
Jäsenet
74 253
Uusin jäsen
petelius

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom