Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10.10. tilattu.Minkä päivän 8700k nyt postitettu? Alkaisko se 17pvän prossujen tulo jo lähestyä![]()
10.10. tilattu.
Ei tullut mitään koodeja. Eipä Jimmsin tuotesivulla sellaisia edes luvattukaan.Saitko pelikooditLaitoin intelille tinkauksen niiden kohtalosta suomen osalta, ostan i7-8700K vasta kun tietää mitä kautta ne mahdollista saada
![]()
Onko muilla ongelmia sivun kanssa? Itselläni heittää Chromella kokoajan refreshiä eikä sivua voi selata ollenkaan.
Eikös näihin ole yleensä auttanut selaimen cachen tyhjäys?Onko muilla ongelmia sivun kanssa? Itselläni heittää Chromella kokoajan refreshiä eikä sivua voi selata ollenkaan.
OnEikös näihin ole yleensä auttanut selaimen cachen tyhjäys?
kyseinen ongelam myös operalla. Ongelma ilmenee vain jos on kirjautunut palveluun. -vetää käyttökokemuksen diaesitykseksi eikä mitään saa tehtyä. Ilmeisesti tuli operan puolelle tämä ongelma kun yrittivät korjata aikeisemmin jo useasti mainitsemaani chätin toimivuutta (btw, ei voi vielään aloittaa keskustelua 24/7 chätin kanssa. Viesti kyllä lähtee ja ikkuna avautuu mutta viesti ei päivity ikkunaan - näin ollen viestiä ei koskaan vastaanoteta jimmyn päässä. Viestejä kumminkin voi laittaa jos on toisella selaimella samanaikaisesti kirjauduttu ja siitä käsin chätin aloittanut.Onko muilla ongelmia sivun kanssa? Itselläni heittää Chromella kokoajan refreshiä eikä sivua voi selata ollenkaan.
kyseinen ongelam myös operalla. Ongelma ilmenee vain jos on kirjautunut palveluun. -vetää käyttökokemuksen diaesitykseksi eikä mitään saa tehtyä. Ilmeisesti tuli operan puolelle tämä ongelma kun yrittivät korjata aikeisemmin jo useasti mainitsemaani chätin toimivuutta (btw, ei voi vielään aloittaa keskustelua 24/7 chätin kanssa. Viesti kyllä lähtee ja ikkuna avautuu mutta viesti ei päivity ikkunaan - näin ollen viestiä ei koskaan vastaanoteta jimmyn päässä. Viestejä kumminkin voi laittaa jos on toisella selaimella samanaikaisesti kirjauduttu ja siitä käsin chätin aloittanut.
Hellou @Jimm's !
Tarvetta olis löytää joku hyvä chiclet-tyyppinen näppis, joko pelkkä näppis tai hiiren kanssa kombolla.
Tuo Rapoo 8200P vaikuttaa ihan potentiaaliselta, mutta valmistaja ihan neva hööd mulle. Onko kokemuksia ko. laitteesta/onko Rapoot yleisesti hyvälaatuisia vai kökköjä?
Onko MS:n Wireless Desktop 900 mallia tulossa teille, vaikutta kanssa ihan asialliselta..?
Muitakin voi suositella jos on hyviä mielessä. Budjetti tällä hetkellä mielellään <60 €.
Kaikkien g.skillin muistien saatavuus ontuu. Nyt viikko odotettu ja näyttää painuvan 20.11 asti ainakin. Sittenpä ollaan niin lähellä black fridayta.Onko G.Skillin Trident Z muistien saatavuudesta mitään arviota? Aika heikkolta näyttää noiden 2x8gb 3200C14 settien osalta. Hinnatkin näyttää nousevan vaikka saldot on nollilla![]()
Kiitos palautteesta! Laitettiin tästä viestiä webbipuolelle.
Edit: vieläkö ongelma jatkuu? Kokeilitko selaimen session storagen nollaamista?
Kaikkien g.skillin muistien saatavuus ontuu. Nyt viikko odotettu ja näyttää painuvan 20.11 asti ainakin. Sittenpä ollaan niin lähellä black fridayta.
Harmittaa kun emo odottaa vaan muisteja ja muut osat onkin jo kasassa. Menee kahvijärven päivitys pitkän kaavan mukaan
Tällä hetkellä ei ole tarkempaa tietoa saatavuudesta näiden "Ei vahvistettu" osalta. :/Onko G.Skillin Trident Z muistien saatavuudesta mitään arviota? Aika heikkolta näyttää noiden 2x8gb 3200C14 settien osalta. Hinnatkin näyttää nousevan vaikka saldot on nollilla![]()
Sama juttu näissä, ei tarkempaa tietoa. Pientä erää tulee silloin tällöin, mutta ei ole mitään vahvistettua tietoa milloin jokin iso erä olisi tulossa.Itellä taas tilanne toinen eli muistit löytyy kyllä mutta kahvijärvi emolevyä ja prossua vailla.... Eli koskas 8400, 8600k tai 8700k prossuja olisi tulossa lisää valikoimiin??
RMA-hakemusta sitten vain tulemaan.@Jimm's, pitkän odotuksen jälkeen joudun ikäväkseni toteamaan, että kone ei suostu käynnistymään kuin toisella erikseen tilatun setin kammoista (hintakin näköjään pompsahtanut tässä ~5 viikon aikana). Jokainen muistipaikka käyty läpi yksittäisillä kammoilla, pareittain, sekä kolmella ja neljällä kammalla setit sekaisin. Muuten ihan jees, paitsi jos tuo tietty kampa on kiinni.
Pistän lähipäivinä RMA-hakemukset ja muut synttärisetit tulille. Onneksi tuli ostettua bundle, että on hätävaramuistia.
Kannattaako korvaavaa settiä edes odottaa kuluvaksi vuodeksi?![]()
Ostin toukokuussa corsairin VS650 virtalähteen, se vaihtu jo aiemmin tuulettimen laakeriongelman takia toisen valmistajan tuotteeseen. Onko RMA:n jälkeen mahdollisuus saada rahoja takaisin laitteesta, vai vaihtuuko se takuun kautta vain uuteen?
Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.
Ilmaisin asiani epäselvästi, ostin siis toisen virtalähteen erikseen, liittymättä corsairiin, koska useamman päivän tietokoneetta oleminen ei silloin ollut mahdollista. Mut pitää täytellä rma ja katsella jatkot sen mukaan.Hei! Kaupan purkuun turvaudutaan vasta viimeisenä vaihtoehtona. Jos vaihdokin kanssa on ongelmia niin täytä RMA, saat takuupuolelta sitten lisätoimintaohjeet.
Ilmaisin asiani epäselvästi, ostin siis toisen virtalähteen erikseen, liittymättä corsairiin, koska useamman päivän tietokoneetta oleminen ei silloin ollut mahdollista. Mut pitää täytellä rma ja katsella jatkot sen mukaan.![]()
Toukokuussa ostettu, eli oli käytössä ~3-4kk, joista viimeiset kaksi kuukautta virtalähde rämisi aika ajoin niin maan perkeleesti. Välillä oli monta päivää ettei kuulunut pihahdustakaanOnko kyseinen virtalähde ollut käytössä jo yli 14 päivää? Vai menikö tuo uusi virtalähde nyt hajalle?
Jos on kunnossa ja ei ole kulunut vielä 14 päivää niin Jimmyllähän on tuo 14 päivän palautusoikeus.
Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.
Kohta sit b-stokkiin sata tuotetta lisää ku löytyy hyllyn takaa hukkuneita tavaroita.Hox! Inventaarin vuoksi myymälä on suljettu ja paketit eivät liiku PERJANTAINA 17.11. - aspa palvelee kuitenkin normaalisti koko vuorokauden!
Pakko antaa itse hiukan risuja tuon chat palvelun toiminnasta. Oikeastaan ainoat asiat mitä chat on sanonut ovat olleet että laita asia s-postilla sille tai tälle henkilölle tai ettei tiedä asiasta ja ole yhteydessä s-postilla. Ei näin, jos ette osaa vastata niin silloin voisi miettiä suoran pistä s-postiin vastauksen sijaan "Hei, en valitettavasti suoraan tiedä mutta pistän asiaa eteenpäin ja asiasta tietävämpi henkilö x on teihin yhteydessä." Tällä hetkellä tuolla chat palvelulla ei tee oikeastaan yhtään mitään. Samanlaisia kokemuksia myös kavereilla jos kysyt mitään muuta kuin että onko tuotetta x hyllyssä ja sen näkee jo suoraan sivuilta.
Ei ole jimssin kanssa käynyt vastaavaa, mutta siitä ole 100% samaa mieltä, että infon pitää kulkea firman sisällä.
Harva asia on yhtä rasittavaa, kuin selittää sama asia useaan kertaan usealle eri ihmiselle.
Toukokuussa ostettu, eli oli käytössä ~3-4kk, joista viimeiset kaksi kuukautta virtalähde rämisi aika ajoin niin maan perkeleesti. Välillä oli monta päivää ettei kuulunut pihahdustakaan
sessiointien deletoinnin jälkeen sivu vaikuttaisi vakaalta. Diashow on poissa chätti edelleen särki.
Esimerkki kysymys. Minkä paksuista letkua tulee tuotteen x kanssa tai onko liitin x sopiva letkun y kanssa? Tai ööö yhteensopivuutta tai suosituksia ihan normi pc-komponenteissa kun ei ole ollut itsellä varmuutta toimivuudesta keskenään tai ei tietoa mikä mahtaisi olla sellainen hyvä turvallinen valinta. Ymmärrän esimerkkinä että noissa vesituotteissa voi olla rajallinen tieto mutta tosiaan sen sijaan että joudun useasti kirjoittamaan saman asian ja odottelemaan vastausta kysymykseen joka olisi todennäköisesti hyvin simppeli jopa päiviä kun tarvitsisin osan ns heti niin voisi edes yrittää ohjata nuo viestit sisäisesti eikä pyytää asiakasta tekemään mielestäni chat henkilön työtä. Lisäksi olen hiukan pettynyt siihen että teidän kokoisenne liike myy erittäin suosittuja tuotteita kuten prossuja kalliimmalla ja huonommilla palautusehdoilla kun paikallinen Gigantti Power yms. Volyymin ei luulisi esimerkksi Powerissa olevan tajuton sillä sain viime viikolla 1800x Ryzenin joka oli tehty viikolla 8.Moikka ja kiitos palautteesta! Palautteen varjolla tuntuu kieltämättä kornilta vastata näin mutta voisitko laittaa palautteesi vielä tarkemminsähköpostilla tai yksärillä lisätietojen kera, niin saadaan asiaa vietyä eteenpäin? Lähinnä siis että mitä asia/kysely on koskenut ja kenen kanssa olet milloinkin asioinut.
Chatin kautta pystyy hoitamaan laajan kirjon asioita nopeasti mutta esim. tarjouspyynnöt ja erikoistuotteita koskevat kyselyt pyydetään pääsääntöisesti sähköpostiin jotta asia voitaisiin ohjata suoraan oikealle taholle käsiteltäväksi.
Esimerkki kysymys. Minkä paksuista letkua tulee tuotteen x kanssa tai onko liitin x sopiva letkun y kanssa? Tai ööö yhteensopivuutta tai suosituksia ihan normi pc-komponenteissa kun ei ole ollut itsellä varmuutta toimivuudesta keskenään tai ei tietoa mikä mahtaisi olla sellainen hyvä turvallinen valinta. Ymmärrän esimerkkinä että noissa vesituotteissa voi olla rajallinen tieto mutta tosiaan sen sijaan että joudun useasti kirjoittamaan saman asian ja odottelemaan vastausta kysymykseen joka olisi todennäköisesti hyvin simppeli jopa päiviä kun tarvitsisin osan ns heti. Lisäksi olen hiukan pettynyt siihen että teidän kokoisenne liike myy erittäin suosittuja tuotteita kuten prossuja kalliimmalla ja huonommilla palautusehdoilla kun paikallinen Gigantti Power yms. Volyymin ei luulisi esimerkksi Powerissa olevan tajuton sillä sain viime viikolla 1800x Ryzenin joka oli tehty viikolla 8.
Eri henkilöiden kanssa on tullut asioitua. En nyt nyt töistä pääse fiksusti katsomaan kenen kanssa tarkemmin on tullut keskusteltua mutta itse omakohtaisesti ainakin kahden eri henkilön kanssa tullut keskusteltua.Kiitos lisätiedoista. Laitatko vielä yksärillä tiedon siitä, kenen kanssa olet chatissa asioinut?
Eri henkilöiden kanssa on tullut asioitua. En nyt nyt töistä pääse fiksusti katsomaan kenen kanssa tarkemmin on tullut keskusteltua mutta itse omakohtaisesti ainakin kahden eri henkilön kanssa tullut keskusteltua.
Yritetäänpä muistaa. Tosin itse ehkä antaisin rakentavan palautteena ja muistutuksena kaikille parin henkilön ristiinnaulitsemisen sijaan. Rakentavana palautteena kuitenkin tarkoitettu enemmän kuin vittuiluna.Kiitos. Laitatko tiedon tulemaan yksärillä, kun pääset seuraavan kerran kirjautumaan sivullemme? Näet sitten chatista kenen kanssa olet asioinut aiemmin. Tällä tavoin voimme ohjeistaa kohdistetusti kyseisiä henkilöitä.
Yritetäänpä muistaa. Tosin itse ehkä antaisin rakentavan palautteena ja muistutuksena kaikille parin henkilön ristiinnaulitsemisen sijaan. Rakentavana palautteena kuitenkin tarkoitettu enemmän kuin vittuiluna.
Vähän särähti korvaan kun Jimmsiä verrataan Gigantin tai Powerin kaltaisiin ulkomaalaisiin jätteihin. Pelkästään Suomen Gigantin 2016 liikevaihto oli 492 m€, kun Jimmsillä noin kymmenes tosta. Lisäksi Jimms myy laaja-alaisemmin kaikkea tietokoneisiin liittyvää, kun taas vasta hiljattain Gigantin (ja Powerin) valikoimiin tulleet komponentit on niille vain "sivutuloa". Lisäksi täällä ketjussa voi esittää toiveita hintojen viilaamisesta, mikäli on paljon korkeammat kuin (suomalaisilla) kilpailijoilla.Lisäksi olen hiukan pettynyt siihen että teidän kokoisenne liike myy erittäin suosittuja tuotteita kuten prossuja kalliimmalla ja huonommilla palautusehdoilla kun paikallinen Gigantti Power yms. Volyymin ei luulisi esimerkksi Powerissa olevan tajuton sillä sain viime viikolla 1800x Ryzenin joka oli tehty viikolla 8.
Tuossa toive jutussa olet oikeassa. Ja toki se on myönnettävä että pitää Jimmy halvempia hintoja kun esim Verkkokauppa jossa esim joutuu köyhtymään R7 1700:sta yli 360e kun muualla pääsee huomattavasti halvemmalla. Mukaanlukien Jimmy.Vähän särähti korvaan kun Jimmsiä verrataan Gigantin tai Powerin kaltaisiin ulkomaalaisiin jätteihin. Pelkästään Suomen Gigantin 2016 liikevaihto oli 492 m€, kun Jimmsillä noin kymmenes tosta. Lisäksi Jimms myy laaja-alaisemmin kaikkea tietokoneisiin liittyvää, kun taas vasta hiljattain Gigantin (ja Powerin) valikoimiin tulleet komponentit on niille vain "sivutuloa". Lisäksi täällä ketjussa voi esittää toiveita hintojen viilaamisesta, mikäli on paljon korkeammat kuin (suomalaisilla) kilpailijoilla.