Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 102
Takuusta puheenollen. Tänään tuli kielteinen rma päätös jimssiltä koskien arcticin aioa, takuu kuulemma loppu. Tuote on yli 2 vuotta vanha, mutta valmistaja on myöhemmin laajentanut takuun 6 vuoteen. Katsotaanpa miten käy...
Näin se vaan on että jimms ei suostu ottamaan takuuseen arcticin aioa. Vetoavat siihen että valmistajan myöhemmin pidentämä takuuaika (6v) ei koske tällä alkuperäisellä kahden vuoden takuulla ostettuja tuotteita.

Arctic kuitenkin sanoo tiedotteessaan näin:

Trust is Good, Guarantees are Better

Out of conviction, we are extending the warranty of our top Liquid Freezer II water cooling series to a full six years from the date of purchase. And we‘re going one step further by granting the extension not only going forward, but also retroactively for all coolers that have already been purchased.
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
7
Tervehydys,
Mikä on tällä hetkellä tilanne EKWB:n vesijäähdytyskomponenttien (erityisesti extenderien) saatavuuden osalta? Tuntuu, että ainakin Jimmsillä varastosaldot ovat kautta linjan pieniä, mahdolliset toimitusajat eivät ole tiedossa ja laajemminkin eurooppalaisissa verkkokaupoissa myydään lähinnä eioota tiettyjen extenderien tai vastaavien erikoisosien kohdalla. Aika tuore olen näissä custom loop -hommissa, joten en tiedä onko saatavuudessa aina ollut haastetta tässä kategoriassa, mutta välillä on tuskastuttanut odotella jotain pientä mutta loopin kannalta oleellista välikappaletta viikkotolkulla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 065
Näin se vaan on että jimms ei suostu ottamaan takuuseen arcticin aioa. Vetoavat siihen että valmistajan myöhemmin pidentämä takuuaika (6v) ei koske tällä alkuperäisellä kahden vuoden takuulla ostettuja tuotteita.

Arctic kuitenkin sanoo tiedotteessaan näin:



Myyjää koskee virhevastuu: Virhevastuu ja takuu kulutustavaran kaupassa – Kilpailu- ja kuluttajavirasto

Kannattaa ottaa yhteys KKV. Neuvovat siellä mitä kannattaa tehdä ja myös kokemukset toimimisesta ko. kaupan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Näin se vaan on että jimms ei suostu ottamaan takuuseen arcticin aioa. Vetoavat siihen että valmistajan myöhemmin pidentämä takuuaika (6v) ei koske tällä alkuperäisellä kahden vuoden takuulla ostettuja tuotteita.

Arctic kuitenkin sanoo tiedotteessaan näin:



Moikka, pahoittelut ikäväksi jääneestä kokemuksesta. Arctic on tosiaan pidentänyt myös jo myytyjen tuotteiden takuuaikaa. Selvittelimme asiaa Arcticilta ja tässä tapauksessa kun valmistaja on jälkikäteen muuttanut takuuaikoja niin ohjeistus on, että sinun tulisi olla heihin yhteydessä tuosta viallisesta tuotteesta. Pahoittelut, että ohjeistuksemme on ollut vajavaista tässä tapauksessa ja parannamme ohjeistusta tulevaisuutta varten.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
367
Kannattaa kysyä KKV:n lausunto myös. Firmojen ohjeistus varmasti on asiakkaan pompotteluun, mutta viranomainen voi olla asiasta eri mieltä.
 
Liittynyt
19.07.2023
Viestejä
55
Hyte Y70 Touch olisi nyt out. Kertokaas kun tulee teille valikoimiin. Ostan heti kun ilmestyy.
 

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
324
Onkohan teille tulossa LG:n uusia pelinäyttöjä valikoimiin? LG-27gr83 voisi kiinnostaa kyllä jos hyvään hintaan saataisiin suomessa listattua.
 

Emmätiiä

Siks kysyinki
Tukijäsen
Liittynyt
19.01.2020
Viestejä
258
Tuli tossa kesäkuun lopulla tilattua jimmssiltä G95SC ultrawide ja siihen ilmeni vikaa parin viikon sisällä. Sanoivat, että kysy valmistajalta ja sitten kaiken räpellyksen jälkeen sain sen johki telemelle huoltoon ja reilun kuukauden kuluttua siitä sain uuden G95SC:n tilalle kun varaosaa ei saatu tarpeeksi nopeasti. Noh ei mennyt kuin hetki kun siihen uuteen ilmeni jälleen jotain vikaa ja sitten ilmeni, että näytönohjain oli jollain tasolla särki. Kunnes uusi näyttis saapui, edelleen ilmeni vikaa ja jälleen huoltoon. Tässä vaiheessa rupesi jo tympimään, että en tällaista roskaa halua enää käyttää vaan vaihtaa aivan toiseen tai rahat takaisin. Asiakaspalvelussa todettiin, että näyttöä ei voida vaihtaa ellei siihen ei saa varaosaa tarpeeksi nopeasti. Noh kirous lähti sitten huoltoon ja saapui sieltä useamman viikon kuluttua. Sitten totesin, että en tästä näytöstä kylläkään pidä ja haluan asiakaspalautuksen. No siihen ei tietenkään suostuttu, koska 30 päivän palautusoikeus oli umpeutunut näytön ollessaan huollossa. Enhän minä voinut silloin aiemmin tällaista pohtia kun kaikki huomio meni näytön epäluotettavuuteen ja ongelmiin.

Olisko minun pitänyt vaatia heti alussa näyttöön ilmenneen vian kohdalla, että paska pois kokonaan ja rahat takaisin vai pitäisikö muistaa ulkoa kaikki kuluttajasuojasäännöt? Vai mitä ihmettä? Joka tapauksessa päin vittuahan tämä meni. Ja nyt kärsitään loppuelämä tällaisen toosan kanssa, jota en enää edes halua käyttää. Ironista, näyttö on ollut enemmän huollossa kuin minun käytössä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tuli tossa kesäkuun lopulla tilattua jimmssiltä G95SC ultrawide ja siihen ilmeni vikaa parin viikon sisällä. Sanoivat, että kysy valmistajalta ja sitten kaiken räpellyksen jälkeen sain sen johki telemelle huoltoon ja reilun kuukauden kuluttua siitä sain uuden G95SC:n tilalle kun varaosaa ei saatu tarpeeksi nopeasti. Noh ei mennyt kuin hetki kun siihen uuteen ilmeni jälleen jotain vikaa ja sitten ilmeni, että näytönohjain oli jollain tasolla särki. Kunnes uusi näyttis saapui, edelleen ilmeni vikaa ja jälleen huoltoon. Tässä vaiheessa rupesi jo tympimään, että en tällaista roskaa halua enää käyttää vaan vaihtaa aivan toiseen tai rahat takaisin. Asiakaspalvelussa todettiin, että näyttöä ei voida vaihtaa ellei siihen ei saa varaosaa tarpeeksi nopeasti. Noh kirous lähti sitten huoltoon ja saapui sieltä useamman viikon kuluttua. Sitten totesin, että en tästä näytöstä kylläkään pidä ja haluan asiakaspalautuksen. No siihen ei tietenkään suostuttu, koska 30 päivän palautusoikeus oli umpeutunut näytön ollessaan huollossa. Enhän minä voinut silloin aiemmin tällaista pohtia kun kaikki huomio meni näytön epäluotettavuuteen ja ongelmiin.

Olisko minun pitänyt vaatia heti alussa näyttöön ilmenneen vian kohdalla, että paska pois kokonaan ja rahat takaisin vai pitäisikö muistaa ulkoa kaikki kuluttajasuojasäännöt? Vai mitä ihmettä? Joka tapauksessa päin vittuahan tämä meni. Ja nyt kärsitään loppuelämä tällaisen toosan kanssa, jota en enää edes halua käyttää. Ironista, näyttö on ollut enemmän huollossa kuin minun käytössä.
Moikka, tunnistamme tämän tapauksen. Ja löysimme tapaukseen liittyvät RMA-hakemukset.

Palautusilmoitus tulee olla täytettynä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta
jos haluaa näytön palauttaa. Tässä tapauksessa palautusilmoitus on täytetty n. 3kk ensimmäisen takuuhakemuksen jälkeen.
Ikävä kyllä palautuksesta olisi pitänyt mainita aikaisemmin (30 päivän aikana), jos haluaa palautusoikeutta käyttää.

Näyttö on kuitenkin ollut käytössä muutaman viikon ennen ongelmien ilmaantumista jolloin tuon omaan käyttöön sopivuuden olisi pitänyt tulla esiin.

Pahoittelut kuitenkin huonoksi jääneestä kokemuksestasi ja pyrimme parantamaan toimintaamme.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 394
Mikä on tällä hetkellä tilanne EKWB:n vesijäähdytyskomponenttien (erityisesti extenderien) saatavuuden osalta? Tuntuu, että ainakin Jimmsillä varastosaldot ovat kautta linjan pieniä, mahdolliset toimitusajat eivät ole tiedossa ja laajemminkin eurooppalaisissa verkkokaupoissa myydään lähinnä eioota tiettyjen extenderien tai vastaavien erikoisosien kohdalla. Aika tuore olen näissä custom loop -hommissa, joten en tiedä onko saatavuudessa aina ollut haastetta tässä kategoriassa, mutta välillä on tuskastuttanut odotella jotain pientä mutta loopin kannalta oleellista välikappaletta viikkotolkulla.
Näissä oikeasti taitaa olla menekki niin pientä ettei kannata roikuttaa varastossa. Eli jos on kiirus niin oikea vastaus on EKWBn webshop. Viimeeksi kun piti kiireellä jotain kilkettä saada niin kolmessa päivässä tuli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 579
Myyjää koskee virhevastuu: Virhevastuu ja takuu kulutustavaran kaupassa – Kilpailu- ja kuluttajavirasto

Kannattaa ottaa yhteys KKV. Neuvovat siellä mitä kannattaa tehdä ja myös kokemukset toimimisesta ko. kaupan kanssa.
Kannattaa kysyä KKV:n lausunto myös. Firmojen ohjeistus varmasti on asiakkaan pompotteluun, mutta viranomainen voi olla asiasta eri mieltä.
Mitenköhän teille on asiat näin epäselviä?

Takuu ja virheevastuu ovat kaksi eri asiaa. Takuu on myyjän myöntämä lisäpalvelu, tässä tapauksessa se oli 2 vuotta. Arctic laajensi takuun myöhemmin 6 vuoteen, mutta sopimuksessa luki 2 vuotta. Sopimuksen mukaan mennään.

Virhevastuu on kaksi vuotta. Se on aina ollut 2 vuotta. Tuote hajosi kahden vuoden jälkeen.

Alkuperäinen takuu ja virhevastuu pitäisi voida hoitaa myyjäliikkeen (Jimm's) kanssa. Kumpikaan ei ollut voimassa. Miten tässä nyt pompotellaan?

--

Klassinen esimerkki siitä, että yht'äkkiä asiat eivät olekaan selviä, kun ei itse ymmärretä näin todella yksinkertaista asiaa.. Jos takuu ja virhevastuu ovat tuttuja vain termeinä, niin älkää nyt huudelko kaikkia menemään sinne KKV:lle. Tai jos menette, pistäkää se puhelu tänne, jossa neuvoja selittää teille samat asiat kuin yllä, vähemmän alentuvasti ja jatkaa niin kauan, että ymmärrätte.

Tässä vaan takuu on oikeasti myyjän tarjoama palvelu, jossa voi olla toiset ehdot ja ehtoina noudetataan niitä, jotka olivat myyntihetkellä syntyneessä kirjallisessa sopimuksessa.

--

En ole Jimm'sillä töissä, ostin valvojaisista halvan 15€ jäähyn ja siinä on käytännössä suhteeni heihin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 102
Joo en ole suomen byrokratian rattaita sen enempää tämän keissin takia rasittamassa. Arcticille laitoin viestiä, jään odottelemaan vastausta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 579
Kaksi vuotta on virhevastuun vähimmäistaso EU:ssa.[1] Suomessa virhevastuun keston määrittää tavaran oletettavissa oleva kestoikä, eikä sille ole ole laissa aikarajaa.[2]
Niin ja se on atk-laitteissa oletettu kesto ollut se 2v.. Ja aika hyvä case Jimm'sillä olisi sen puolesta, kun alkup. takuu oli myös 2v. Se on laitteen oletettu käyttöikä. Televisioissa sitten 5v.

edit: jatketaan tuolla :

Minulla ei ole ainakaan uutta lisättävää, niin väittelymme tuosta virhevastuun pituudesta vaan häirtsee muita.
--


..mutta piristävimpiin aiheisiin:
Olisiko Jimm'sillä mahdollisuutta saada tästä kahvallinen malli?

Valmistajan sivuilla:

Ja siis tarkoitus olisi ostaa juuri tuo kahvamalli, tiedostan, että toista on. Tämä menisi sukulaiselle, joka kuulemma kantelee konettaan mukana aina välillä.
 
Viimeksi muokattu:

Toffee

IT-taikaministeri
Tukijäsen
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
166
Niin ja se on atk-laitteissa oletettu kesto ollut se 2v..
KKV sanoo mm. tietokoneen näyttöä koskeneessa ratkaisussaan D/4292/32/2019 seuraavasti:
KKV D/4292/32/2019 sanoi:
Kuluttajariitalautakunnan vakiintuneen ratkaisukäytännön perusteella tietokoneiden ja niihin rinnastettavissa olevien laitteiden oletettu käyttöikä on noin 4 vuotta.
En nyt äkkiseltään löytänyt ratkaisuja yksittäisistä komponenteista, mutta maalaisjärjellä voisi kuvitella, että tietokoneen komponentit on rinnastettavissa tietokoneeseen, sillä tietokonehan muodostuu komponenteista.

Toki lainopillista neuvoahan tämä ei ole, vain pelkkää pohdintaa. KKV:n ratkaisut ovat muutenkin vain suosituksia, mutta noin 4/5 tapauksissa yritykset niitä noudattavat.

Televisioissa sitten 5v.
Tuossa samaisessa ratkaisussa muuten todetaan televisioiden osalta, että "television tulee kestää tavanomaisessa käytössä ilman kalliita korjaustoimenpiteitä yleensä vähintään neljä vuotta."
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 394
Tässä kannattaa myös huomioida kilkkeen arvo. Kovin montaa työtuntia ei varmaan viitsi uhrata tappeluun jostain 150e kilkkeestä, varsinkin jos valmistaja selvästi lupaa hoitaa, ts. pahimmassa tapauksessa joudut maksamaan jonkun kympin lähettämisestä heidän takuuseen.

Asia olisi ihan toinen jos tapeltaisiin jostain tonnin monitorista tai kokonaisesta koneesta.
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Miten on oikeasti mahdollista, että nämä uudet "paremmat" sivut ovat edelleen niin raakile että pelihiiriä ei pysty suodattamaan langallisuuden ja langattomuuden mukaan? Ainakaan mobiilissa.
 

Toffee

IT-taikaministeri
Tukijäsen
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
166
Miten on oikeasti mahdollista, että nämä uudet "paremmat" sivut ovat edelleen niin raakile että pelihiiriä ei pysty suodattamaan langallisuuden ja langattomuuden mukaan? Ainakaan mobiilissa.
Eihän tuolla sivu-uudistuksen kanssa ole mitään tekemistä, vaan kategorisoinnin.

Kokeilepa polkua Oheislaitteet -> Näppäimistöt ja hiiret -> Hiiret (langattomat)

Ihan samat pelihiiret sieltäkin löytyy.
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Eihän tuolla sivu-uudistuksen kanssa ole mitään tekemistä, vaan kategorisoinnin.

Kokeilepa polkua Oheislaitteet -> Näppäimistöt ja hiiret -> Hiiret (langattomat)

Ihan samat pelihiiret sieltäkin löytyy.
Sekaisin muiden hiirten kanssa joita en ole katselemassa. Ei tuon suodatuksen saaminen pelihiirien omaan osioon nyt pitäisi olla liikaa pyydetty ja oikeasti pitäisi olla ollut siellä alusta lähtien.
 

Toffee

IT-taikaministeri
Tukijäsen
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
166
Sekaisin muiden hiirten kanssa joita en ole katselemassa. Ei tuon suodatuksen saaminen pelihiirien omaan osioon nyt pitäisi olla liikaa pyydetty ja oikeasti pitäisi olla ollut siellä alusta lähtien.
Siitä listauksesta voi myös hakea.
1698259917891.png

1698259926795.png
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 329
Niin... tai sitten siellä pelihiirten omassa osiossa joka noilla sivuilla on olemassa voisi olla se suodatus langalliselle/langattomalle hiirelle.
No sekin joo, mutta siis pointtina se, että tuo suodatus on mahdollista jo nyt. Vaatii muutaman merkin kirjoittamisen sen yhden klikkauksen sijaan, mutta onnistuu.
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
No sekin joo, mutta siis pointtina se, että tuo suodatus on mahdollista jo nyt. Vaatii muutaman merkin kirjoittamisen sen yhden klikkauksen sijaan, mutta onnistuu.
Ja omana pointtina se että miksei tuollaista persominaisuutta ole tuolla pelihiirten osiossa eikä se että miten samaan tulokseen pääsisi kiertotietä.
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 329
Ei ollut. Missään kohtaa en sanonut että ei onnistu vaan että kyseinen ominaisuus puuttuu pelihiirien osiosta.
Sanoit kirjaimellisesti, että "ei pysty suodattamaan" <- ei pidä paikkaansa, kyllä pystyy. Ei vaan pysty yhdellä kilkkauksella vaan pitää itse tehdä se suodatus.

Mut joo like said, Jimm's saa nyt jatkaa.
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Sanoit kirjaimellisesti, että "ei pysty suodattamaan" <- ei pidä paikkaansa, kyllä pystyy. Ei vaan pysty yhdellä kilkkauksella vaan pitää itse tehdä se suodatus.

Mut joo like said, Jimm's saa nyt jatkaa.
"pelihiiriä ei pysty suodattamaan langallisuuden ja langattomuuden mukaan" Näin sanoin.

Otetaan nyt se koko teksti huomioon ja ollaan rehellisiä lainausten kanssa. Pelihiiriä ei pysty tuolla tavoin suodattamaan koska osiossa ei noita suodattimia ole.
 
Liittynyt
25.02.2022
Viestejä
390
Tervehdys!

Tämä on Jimm'sin virallinen, oma ketju - tervetuloa mukaan, niin wanhat MuroMiehet kuin uudet tuttavuudetkin!

***************

Jimm's PC-Store Oy (Jimms.fi) on asiantunteva tietotekniikan, komponenttien ja viihde-elektroniikan verkkokauppa. Verkkokaupan lisäksi löydät myymälämme Turusta.

Olemme maaliskuusta 2018 osa CaseKing -perhettä, mutta olemme saaneet "vapaan kasvatuksen" ja niinpä tekemisen meininki keskittyy jatkossakin Suomen Turkuun!

Asiakaspalvelutiimimme palvelee teitä tilauksissa koskevissa kysymyksissänne numerossa +358 29 70 70700
Sekä mailitse asiakaspalvelu@jimms.fi

Asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse ja sähköpostitse 24/7 eli vuorokauden ympäri!

Jimm's tekninen tuki (takuuasioiden ulkopuoliset asiat)
puh. 0600 303030 (1,53 €/min + mpm)
Ma - Pe 10:00 - 16:00, la ja su suljettu

Myymälä palvelee 2.10. 2023 alkaen

ma-pe 9-19
la 10-16

Asiakaspalvelu avoinna normaalisti 24/7!


****** MYYMÄLÄN TULEVAT POIKKEUSAUKIOLOT ****



JIMM'S BLACK FRIDAY-ASIAKASKYSELY


UUSI BRÄNDI: APNX
APNX eli eli Advanced Performance Nexus tarjoaa premiumluokan pelirautaa kilpailukykyiseen hintaan! Tutustu tuotteisiin: Advanced Performance Nexus - Jimms.fi

STRIIMIVALVOJAISET 13.10. klo 19-22
Tallenne katsottavissa: https://www.youtube.com/watch?v=tYB36YFWzx8



JIMM'S LIQUID BUILDS -konemallisto: Jimm's Liquid Builds - Jimms.fi

TUOTEARVOSTELUT

Nettikauppamme mystisten paahtimien tarkoitus on vihdoin selvillä – nyt rekisteröityneiden asiakkaiden on mahdollista arvostella ostamansa tuotteet! Voit arvostella tuotteen, jonka olet ostanut lähiaikoina ja joka on nettisivuillamme edelleen myynnissä. Löydät ominaisuuden asiakasprofiilin Tilaukset -näkymästä kun klikkaat tilauksen auki. Arvostelu ei vielä ole käytössä Jimm’s konepaketeille eikä tuotebundleille.

Tuotearvostelun jättäneiden kesken arvotaan kuukausittain jokin tuotepalkinto. Lokakuun palkintona 100 euron lahjakortti Jimm's nettikauppaan!






FOORUMITARJOUKSET MUUTTUIVAT! Klikkaile bannerista uusimmat paahdetut hinnat!

Kuukausittain vaihtuvat foorumitarjoukset nyt kaikkien saatavilla! Tarjoustoiveita voi edelleen esittää IO-Tech BBS-ketjussamme ja niitä pyritään toteuttamaan mahdollisuuksien mukaan.
Tarjoukset voimassa kuluvan kuukauden loppuun saakka tai tarjouserän koon verran! Ei jälleenmyyntiin.


***************


Löydät meidät myös seuraavista palveluista:

Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
Ei nää nyt niin "paahdetuilta" vaikuta kun vertaa vaikka Saksan hintoihin:)
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 329
"pelihiiriä ei pysty suodattamaan langallisuuden ja langattomuuden mukaan" Näin sanoin.

Otetaan nyt se koko teksti huomioon ja ollaan rehellisiä lainausten kanssa. Pelihiiriä ei pysty tuolla tavoin suodattamaan koska osiossa ei noita suodattimia ole.
Noh, joo. Ehkä tää oli vähän saivartelua, mutta mulle henk. koht. on ihan sama suodatanko langattomista pelihiiret, vai pelihiiristä langattomat.
Point taken :thumbsup:
 

Heikki_H

Arch, btw
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 329
Niin... tai sitten siellä pelihiirten omassa osiossa joka noilla sivuilla on olemassa voisi olla se suodatus langalliselle/langattomalle hiirelle.
Äh joo, tää oli nyt kyllä täysin mun moka, sori inttäminen.

En oo ollut edes tietoinen, että tuolta Pelaaminen -alta löytyy erikseen tuo pelihiiret. Oon tässä koko ajan mennyt vaan sen perus polun mukaan (oheislaitteet -> näppäimistöt ja hiiret -> jne jne).

Ja nyt kun itseni löysin tuonne erilliseen pelihiiret -osiolle, oon täysin samaa mieltä. Langattomat / langalliset -valinta pitäisi ilman muuta olla :thumbsup:
Vanha koira oppi uutta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tähän saatiin vihdoin vastaus ja on nyt meiltä tilattavissa :tup: Muutaman viikon kuluessa pitäisi jokunen kappale meille näitä saapua varastoon näin ensialkuun :happy:

 

Sihijuoma667

Team AMD
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 324
Eilen saapui paketti joka tilattiin keskiviikkona ja jonka kaikkia tuotteita ei pitänyt vielä olla viikkoon varastossakaan. Kerrankin paketilla ei edes ollut niin kiire niin saapui yllättävänkin nopeasti! :thumbsup:
 
Liittynyt
21.10.2023
Viestejä
80
Hei. Katselin tuolta Thermaltaken sivuilta, että olisitte heidän virallinen jälleenmyyjä suomessa. Tiedustelisin, että saako kauttanne ostettua heidän koteloihinsa lisäosia? Esim. onko mahdollista ostaa Thermaltake Tower 200:n sitä sivulle tulevaa radi/tuuletin kiinnitysrautaa erikseen?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ensi vuoden puolella olisi ehkä tarkoitus siirtää pöytäkoneen komponentit räkkiin, mutta 4U-kokoisten koteloiden kanssa tekee vähän tiukkaa RTX 4090 virtajohtojen kanssa. Onkohan tämä Silverstonen uusi RM52-kotelo tulossa teille valikoimiin jossain vaiheessa?

Meiltä löytyy itseasiassa myös valikoimista meille customina tehty 4U-malli, jota käytetään esimerkiksi tässä rungossa: JIMMS-I-N-B2B-OPTIMOITU3.
Kotelon mitat: L 440 mm, P 547 mm, K 178 mm. Max näytönohjaimen pituus: 358 mm. GPU riserilla esim. PGW-AC-KOL-066. Hinta erikseen n. 500 €

Jos tämä kiinnostaa, niin tästä voi laittaa meille aspaan sähköpostia.
 
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
55
Olisi aika jees jos paahtaisitte jonkun B650 sarjan mAtx emon hyväksi :cool:. Nyt varsinkin ku nuita koteloita on mukavissa tarjouksissa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 651
Viestejä
4 291 338
Jäsenet
71 685
Uusin jäsen
samppa25

Hinta.fi

Ylös Bottom