Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 577
Saisko VESA 100x100->200x300 adapteria valikoimiin? Mielellään kiinteä levy, eikä niitä 4 erillistä lattaraudan palaa, jota näkyy useammasta paikasta saavan, eli jotain tän näköstä; https://www.amazon.com/gp/product/B07F577TKZ/
Tämä taitaa olla mitä haet, mutta Jimm's:n tiedot ja kuva tuotteesta ovat vanhentuneet ja "valmistajan tuotesivu" -linkistä löytyy päivitetyt:
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 187
Tämä taitaa olla mitä haet, mutta Jimm's:n tiedot ja kuva tuotteesta ovat vanhentuneet ja "valmistajan tuotesivu" -linkistä löytyy päivitetyt:
Kappas vaan! Jotenkin onnistuin olemaan löytämättä tuota Jimmssin ja Googlen haulla.. :lol: Tai sitten löysin tuon, mutta katoin, että 200x300 koko puuttui.. Kiitokset tästä! :thumbsup:
 
Liittynyt
23.09.2021
Viestejä
4
Ostin Jimmsiltä hyperx cloud orbit s kuulokkeet, reilun vuoden käytön jälkeen hajosi vasemman puoleisen kuulokkeen sanka.
Tein Jimmsiin takuupalautus pyynnön jonka he suorilta hylkäsivät.
Laitoin linkkejä joissa muillakin ihmisillä on ollut saman tuotteen kanssa samanlaisia ongelmia:


Vastauksena sain vain että maahantuoja on eritoteen kieltänyt vastaanottamasta näin vaurioituneita kuulokkeita, olisi pitänyt kuulemma ostaa hifi kuulokkeet.
Ja että näitä kuulokkeita on kohdeltu huonosti.
Sen verran arvokkaat kuulokkeet, että ei todellakaan ole huonosti kohdeltu, ei edes lattialle tiputettu.
Kuulokkeet näyttää muilta osin melkein uusilta, mitä nyt vähän pölyä kun ei ole olleet kovassa käyttössä.
Voisi kuvitella että jos ostan yli 300€ kuulokkeet kestäisivät ne kauemmin.
Todella huonoa asiakaspalvelua
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 195
Ostin Jimmsiltä hyperx cloud orbit s kuulokkeet, reilun vuoden käytön jälkeen hajosi vasemman puoleisen kuulokkeen sanka.
Tein Jimmsiin takuupalautus pyynnön jonka he suorilta hylkäsivät.
Laitoin linkkejä joissa muillakin ihmisillä on ollut saman tuotteen kanssa samanlaisia ongelmia:


Vastauksena sain vain että maahantuoja on eritoteen kieltänyt vastaanottamasta näin vaurioituneita kuulokkeita, olisi pitänyt kuulemma ostaa hifi kuulokkeet.
Ja että näitä kuulokkeita on kohdeltu huonosti.
Sen verran arvokkaat kuulokkeet, että ei todellakaan ole huonosti kohdeltu, ei edes lattialle tiputettu.
Kuulokkeet näyttää muilta osin melkein uusilta, mitä nyt vähän pölyä kun ei ole olleet kovassa käyttössä.
Voisi kuvitella että jos ostan yli 300€ kuulokkeet kestäisivät ne kauemmin.
Todella huonoa asiakaspalvelua
Sivuilla lukee 2v takuu eli ei pitäisi olla ongelmaa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ostin Jimmsiltä hyperx cloud orbit s kuulokkeet, reilun vuoden käytön jälkeen hajosi vasemman puoleisen kuulokkeen sanka.
Tein Jimmsiin takuupalautus pyynnön jonka he suorilta hylkäsivät.
Laitoin linkkejä joissa muillakin ihmisillä on ollut saman tuotteen kanssa samanlaisia ongelmia:


Vastauksena sain vain että maahantuoja on eritoteen kieltänyt vastaanottamasta näin vaurioituneita kuulokkeita, olisi pitänyt kuulemma ostaa hifi kuulokkeet.
Ja että näitä kuulokkeita on kohdeltu huonosti.
Sen verran arvokkaat kuulokkeet, että ei todellakaan ole huonosti kohdeltu, ei edes lattialle tiputettu.
Kuulokkeet näyttää muilta osin melkein uusilta, mitä nyt vähän pölyä kun ei ole olleet kovassa käyttössä.
Voisi kuvitella että jos ostan yli 300€ kuulokkeet kestäisivät ne kauemmin.
Todella huonoa asiakaspalvelua
Hei,

Ainakaan tämän kyseisen kuulokemallin kohdalla ei ole tiedossa tällaista yksiselitteistä kieltoa maahantuojan suunnalta. Tätä kyseistä mallia ei ole ennen meille reklamoitu lainkaan. Tämä siis ensimmäinen tapaus. Tapauksen lisätiedot on vielä välitetty takuuosastollemme arvioitavaksi uudelleen. Palaamme asiaan mahdollisimman pikaisesti.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
676
Fractalilla taitaa löytyä myös valkoinen vaihtoehto Prisma AL18-tuulettimista. voiko tulla valikoimaan?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Fractalilla taitaa löytyä myös valkoinen vaihtoehto Prisma AL18-tuulettimista. voiko tulla valikoimaan?
Löytyy nyt valikoimastamme :)

 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
HUOLTOKATKO JIMM'SIN NETTIKAUPASSA TULEVANA YÖNÄ (12.7.) KLO 00 ALKAEN!
Korvanappiimme kantautui juuri äsken tieto palveluntarjoajamme huoltokatkosta, joka alkaa keskiyöllä!
Tämän johdosta nettikauppamme on poissa käytöstä muutaman tunnin ajan. Pahoittelemme katkoksen aiheuttamaa haittaa ja kiitämme jo etukäteen kärsivällisyydestänne!
 
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 749
Niin mikä on nyt tuon lopullinen hinta, vai kannattaako mielummin odottaa hamaan tulevaisuuteen varastoon saapuessaan sitä oikeaa hintaa? Joka toinen päivä tuntuu hinta muuttuvan.


Ja voisi ominaisuuksiin laittaa tämän, kun sitä mainostetaan WD:n virallisilla sivuilla myös.

Korkea suorituskyky ja nopeat tiedostokopioinnit nCache™ 4.0 -teknologialla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
487
Miksi teillä ei tule Starfieldiä Radeon 6600 -korteissa? Amd:n listauksessahan nuo on ja Proshopista koodin saa näihin tavallisiin kortteihin...

Edit. dodiin, tulihan ne sieltä kun vaan maltto oottaa ;)
 
Viimeksi muokattu:

kryptonian

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
564
Saiskos noita uusia Intel nuccei teille?

Esim RNUC13ANHI30002 (preferred), RNUC13ANHI50002, RNUC13L3HV70002
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
184
Kun tilaan tuotteen kirjelähetyksenä, oletan saavani sen postilaatikkoon. Jos haluaisin hakea sen 30 km päästä, tilaisin sen suoraan sinne tiskille :sdarra:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Kun tilaan tuotteen kirjelähetyksenä, oletan saavani sen postilaatikkoon. Jos haluaisin hakea sen 30 km päästä, tilaisin sen suoraan sinne tiskille :sdarra:
Hyvin tuli viime viikolla kirje postilaatikkoon Jimmsiltä.

Liian iso tuote? Posti säätänyt? Jimmsin lähetyspäässä tehty virhe?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Niin mikä on nyt tuon lopullinen hinta, vai kannattaako mielummin odottaa hamaan tulevaisuuteen varastoon saapuessaan sitä oikeaa hintaa? Joka toinen päivä tuntuu hinta muuttuvan.


Ja voisi ominaisuuksiin laittaa tämän, kun sitä mainostetaan WD:n virallisilla sivuilla myös.
Vielä ei näytä olevan tästä tosiaan mitään saatavuuksia tukkureilla ja hinta määräytyy aika pitkälti sitten tukkureiden hintojen mukaisesti, eli jotain muutoksia ollut sitten hinnoitteluissa heillä.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
904

Täällä sanotaan notta:

HUOM! Tämä bracket kasvattaa PCI-e korttisi pituutta 2 cm. Varmistathan ennen ostopäätöstä, että kotelossasi on tilaa asennukselle.

Mutta valmistajan sivulla sanotaan:

NOTE: This bracket effectively extends the length of your PCI-e card by 3.1cm. Please make sure there is enough clearance in your case before purchasing.

Olettavasti tieto valmistajan sivulta oikein?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
372
Mites takuuasiat on hoitunut yleensä? Kuukausi takaperin toimitin laitteen takuuseen ja tuli viestiä aika pian että lähetetty valmistajalle huollettavaksi. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään, viikko takaperin lupailtiin palata mahdollisimman pian asiaan muttei kuitenkaan palattu :confused:
Aika hirveää säätämistä, mikään ei mene kohdilleen ja saa olla kokoajan huutelemassa perään ja korjaamassa ja yritetään sälyttää kuluttajan syyksi.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tulipas töykeä vastaus, eri vika lähetä suoraan valmistajalle vaikka mitään velvollisuutta asiakkaalla ei ole olla yhteydessä valmistajaan.

Eihän tämä näin voi Suomessa mennä @Jimm's
Moikka! Kiitos palautteesta! Laittaisitko vielä yksityisviestillä tietoa tuosta töykeäksi kokemastasi viestistä, niin saamme tämän selvitettyä sisäisesti. Joidenkin tuotteiden huollon hoitaa valmistaja itse keskitetysti, jolloin asiakaspalvelumme neuvoo olemaan heihin suoraan yhteydessä. Tämä nopeuttaa huoltotapauksen käsittelyä. Halutessaan asiakas voi toki toimittaa tuotteen myös meille, jolloin tuote lähetetään meiltä eteenpäin valmistajalle.
 
Liittynyt
09.06.2023
Viestejä
876
Aika erikoiseksi alkaa menemään tämä tapaus.
6.6.2023 toimitettu laite takuuhuoltoon.
13.7.2023 tuli vaihtolaite takuusta joka viallinen.

Nyt pitäisi sitten vaihtolaite laittaa menemään takuuseen ja kestääköhän siinä taas reilu kuukausi?

Aika kohtuuttoman kuuloinen kesto takuuhuollolle :confused:
Vois Jimms tossa vaiheessa jo pistää ihan uuden käyttämättömän laitteen tulemaan sulle (jos niitä vielä on). Tämä olisi hyvää asiakaspalvelua.
 
Liittynyt
24.04.2023
Viestejä
58
”Sinä teet sitä mitä Jimm’s teettää”
Mitä etua asiakkaalle on tilata ”kotimaisesta” jimm’s:isstä? Näköjään kaikki takuun asiakaspalvelu on ulkoistettu asiakkaalle itselleen. Eikö ole sama tilata kamat ulkomailta jos asiakaspalvelu on A1, eli asiakas on yksin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 392
”Sinä teet sitä mitä Jimm’s teettää”
Mitä etua asiakkaalle on tilata ”kotimaisesta” jimm’s:isstä? Näköjään kaikki takuun asiakaspalvelu on ulkoistettu asiakkaalle itselleen. Eikö ole sama tilata kamat ulkomailta jos asiakaspalvelu on A1, eli asiakas on yksin.
Mjoo, tai sitten tänne foorumille päätyy vain promille tai sen osa kaikista Jimmsin käsittelemistä rma-tapauksista?
Joten aika kova hyppäys sanoa, että "kaikki" on ulkoistettu asiakkaille.
Uskailtaisin veikata, että iso osa kuitenkin sujuu niin kuin pitääkin.
 
Liittynyt
24.04.2023
Viestejä
58
Suomessa ei ole kuluttajan turvana mikään mystinen rma, vaan tuotevirhevastuu josta vastaa tuotteen myyjä. Pohjana sille on tuotteen elinkaari ajattelu, kalliimpi tuote oletettavasti kestää pidempään. Näköjään on tietokonekomponenteja myyvällä alalle pesiytynyt oma laki että vastuu on aina valmistajalla sekä kuluttajalla. Kuluttajalla on vastuu tuotteen asianmukaisesta käytöstä, johon kuuluu ohjekirjan mukainen käyttö. Näköjään vastuu aika on mainittu 2 vuotta joka ei tarkoita että aina tulee uusi tuote tilalla valmistajalta. Valmistaja voi vastata ensimmäisestä vuodesta, tai jopa useammasta, tuotteen myyjä vastaa sitten lopuista että elinkaari ajattelu toteutuu. Loppua kohden korvaus pienenee, ei ole aina 100%.
 
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
545
Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksesta, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme.

Sinutellaan ja teititellään samassa virkkeessä, vähän hassu viesti. :)
 

Toffee

IT-taikaministeri
Tukijäsen
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
166
Valitsin teidät toimittamaan uuden järjestelmäni komponentit. Toimitus oli nopea ja oli pakattu hyvin, pehmustepaperissa ei ollut säästelty. Kokemus oli siis vallan hyvä. :thumbsup:

Harmi ettei teiltä kuitenkaan saanut Jimms-tarraa koristamaan koteloa, joskus ennen muinoin sain pyytämällä. Lähes ilmaista mainosta kummiskin... Noh, pikkujuttuhan tuo. :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
”Sinä teet sitä mitä Jimm’s teettää”
Mitä etua asiakkaalle on tilata ”kotimaisesta” jimm’s:isstä? Näköjään kaikki takuun asiakaspalvelu on ulkoistettu asiakkaalle itselleen. Eikö ole sama tilata kamat ulkomailta jos asiakaspalvelu on A1, eli asiakas on yksin.
Korjattavat tuotteet menevät tosiaan pääsääntöisesti sitten valmistajalle/huoltoliikkeeseen korjattavaksi ja yleensä huolto on nopeampaa, kun asiakas asioi suoraan huoltoliikkeen kanssa, eikä tuotetta tarvitse erikseen kierrättää meidän kautta, josta tulee väkisin pelkistä toimituksista useamman päivän viive. Useimmat tuotteet menee kuitenkin normaalisti takuuvaihtoon suoraan meidän kautta.
 
Liittynyt
09.06.2023
Viestejä
876
Korjattavat tuotteet menevät tosiaan pääsääntöisesti sitten valmistajalle/huoltoliikkeeseen korjattavaksi ja yleensä huolto on nopeampaa, kun asiakas asioi suoraan huoltoliikkeen kanssa, eikä tuotetta tarvitse erikseen kierrättää meidän kautta, josta tulee väkisin pelkistä toimituksista useamman päivän viive. Useimmat tuotteet menee kuitenkin normaalisti takuuvaihtoon suoraan meidän kautta.
Sori nyt, mutta oikea syy miksi haluatte että asiakas hoitaa hommat itse on se että se vähentää teidän työtaakkaa. Itse olen aina hoitanut nämä hommat myyjän kautta eikä koskaan ole sen kauemmin kestänyt takuukeissit.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Sori nyt, mutta oikea syy miksi haluatte että asiakas hoitaa hommat itse on se että se vähentää teidän työtaakkaa. Itse olen aina hoitanut nämä hommat myyjän kautta eikä koskaan ole sen kauemmin kestänyt takuukeissit.
Tarvittaessa voi toki toimittaa huoltoon myös meidän kauttamme, mutta ihan tuon logistiikan takia huoltoaika on tosiaan yleensä pidempi.
 
Liittynyt
09.06.2023
Viestejä
876
Tarvittaessa voi toki toimittaa huoltoon myös meidän kauttamme, mutta ihan tuon logistiikan takia huoltoaika on tosiaan yleensä pidempi.
Ongelmatilanteissa on kuitenkin kuluttajalle paljon helpompaa asioida suomalaisen firman kanssa kuin lähetellä sähköposteja Saksaan tai muualle. Siinähän sitä aikaa vasta meneekin kun pitää tapella jonkun valmistajan kanssa.
 
Liittynyt
19.07.2023
Viestejä
58
@Jimm's Taas toinen tuotetoive:

Ja myös muuta Hyte tuotteita. Eikö Jimm's sivulle saisi jotain johon laittaa palautetta/tuotetoiveitta ilman, että joutuu tänne rekisteröityä? Thanks.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
@Jimm's Taas toinen tuotetoive:

Ja myös muuta Hyte tuotteita. Eikö Jimm's sivulle saisi jotain johon laittaa palautetta/tuotetoiveitta ilman, että joutuu tänne rekisteröityä? Thanks.
Väliltelty eteenpäin! Palautetta ja tuotetoiveita otetaan toki vastaan myös ihan vaikka sähköpostilla tai chätin kautta :)
EDIT. Tätä ei ole ainakaan vielä saatavilla meidän toimittajien kautta :confused2: Otetaan valikoimiin, jos tulee saataville.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
734
Mitenkäs tällänen tuli tekstiviestillä?

Missään en kyllä täppää ole laittanut että haluaisin puhelinnumerooni minkäänlaista markkinointia tms ylimääräistä?

Taitaa ehkä mennä jo gdpr vastaan kun ei ole suostumustakaan kysytty ja nyt sitten viestitellään asiasta joka ei kyllä liity tilauksiin millään tavalla?
 

Liitteet

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
722
Mitenkäs tällänen tuli tekstiviestillä?

Missään en kyllä täppää ole laittanut että haluaisin puhelinnumerooni minkäänlaista markkinointia tms ylimääräistä?

Taitaa ehkä mennä jo gdpr vastaan kun ei ole suostumustakaan kysytty ja nyt sitten viestitellään asiasta joka ei kyllä liity tilauksiin millään tavalla?
NPS-kysely ei ole suoramarkkinointia ja anonyymi kysely ei kerää henkilötietoja. GDPR ei tuota kiellä.

Enkä kyllä ymmärrä miten tuo ei liity tilauksiin? Olet tehnyt tilauksen ja nyt kysytään palautetta, miten homma toimi sun kohdalla.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
734
NPS-kysely ei ole suoramarkkinointia ja anonyymi kysely ei kerää henkilötietoja. GDPR ei tuota kiellä.

Enkä kyllä ymmärrä miten tuo ei liity tilauksiin? Olet tehnyt tilauksen ja nyt kysytään palautetta, miten homma toimi sun kohdalla.
Tilaustakaan en ole tehnyt varmaan puoleen vuoteen, ?
 
Liittynyt
11.03.2019
Viestejä
251
Minkämoisia tilausten käsittelyajat on tätä nykyä, että kuinka pitkän ajan kuluttua ruvetaan ihmettelemään jos ei mitään kuulu tilausvahvistuksen jälkeen?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Mitenkäs tällänen tuli tekstiviestillä?

Missään en kyllä täppää ole laittanut että haluaisin puhelinnumerooni minkäänlaista markkinointia tms ylimääräistä?

Taitaa ehkä mennä jo gdpr vastaan kun ei ole suostumustakaan kysytty ja nyt sitten viestitellään asiasta joka ei kyllä liity tilauksiin millään tavalla?
Kerran kuussa lähtevä asiakastyytyväisyyskysely tässä tosiaan kyseessä ja lähtee siis satunnaisesti lähikuukausina tilauksia tehneille. Mitään henkilötietoja ei tässä tosiaan käsitellä ja pyritään kehittämään myös näitä kyselyitä palautteiden perusteella.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Niinhän siinä kävi että Jimms pesee kätensä myyjänä täysin ja kuluttajan ongelmia jos valmistaja ei laitetta korjaa kohtuuajassa. Tämä keissi siis lähti KKV:lle ja toivottavasti kumpikin osapuoli heidän näkemystä aikanaan kunnioittaa, itse ainakin aioin.
Tapausta koskevat lisätiedot olikin tästä jo välitetty takuuosastolle, niin jatketaan siellä tämän käsittelyä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Minkämoisia tilausten käsittelyajat on tätä nykyä, että kuinka pitkän ajan kuluttua ruvetaan ihmettelemään jos ei mitään kuulu tilausvahvistuksen jälkeen?
Varastotuotteet saadaan tällä hetkellä matkaan tuossa 1-4 arkipäivän arviossa. Jos tilaus ei vaikuta kuitenkaan liikkuvan, niin kannattaa laittaa asiakaspalveluun viestiä vaikka chätissä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onko Fuma 3 tulossa myyntiin teidän kautta?
Selvitellään tätä tuotevastaavamme kanssa.
EDIT. Jäähdytintä ei ole ainakaan vielä toimittajillamme, mutta pyritään lisäämään valikoimaan jos tulee saataville.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: njs
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
84
Tilasin eilen aamulla vähän ennen klo 9. Saman päivän aikana tuli vahvistus että käsitellään ja nyt seuraavana päivänä käsitellään vieläkin. Kaikkea oli tilaushetkellä varastossa, mutta silti kestää ihmeellisen kauan verrattuna muihin kertoihin. Tarve olisi kummiskin jo tälle viikonlopulle
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Tilasin eilen aamulla vähän ennen klo 9. Saman päivän aikana tuli vahvistus että käsitellään ja nyt seuraavana päivänä käsitellään vieläkin. Kaikkea oli tilaushetkellä varastossa, mutta silti kestää ihmeellisen kauan verrattuna muihin kertoihin. Tarve olisi kummiskin jo tälle viikonlopulle
Varastossamme on tällä hetkellä hieman normaalia enemmän kiirettä tilausten kanssa, mutta varastotuotteet saadaan 1-4 arkipäivän toimitusaika-arvion puitteissa edelleen toimitettua varastostamme.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 171
Viestejä
4 301 559
Jäsenet
71 796
Uusin jäsen
Anomalia

Hinta.fi

Ylös Bottom